پست‌های آسمانی - فهرست سری سوم

سری سوم پست‌های آسمانی دوشنبه‌ها به صورت هفتگی، لیستی از پست‌های فاخر، ارشمند، مفید و جالبی که به نظر بنده مناسب و شایسته حمایت و بیشتر دیده شدن بودند را به نمایش می‌گذاشت که از هفته‌ی سوم اردیبهشت آغاز و تا هفته‌ی سوم خرداد ماه ۱۳۹۹ شمسی به مدت 39 روز به طول انجامید. این سری شامل ۱۰ لیست از پست‌های آسمانی بوده که در طی ۶ هفته منتشر شد و شامل ۱۴۶ پست آسمانی از ۷۷ وبلاگ بود.

این سری از پست‌های آسمانی، پر تعداد‌ترین و طولانی‌ترین سری از پست‌های آسمانی محسوب شده و به همین دلیل بسیاری از پست‌ها در لابه‌لای یکدیگر کمتر دیده شده و توجه کمتری را به خود جلب کرده‌اند. همچنین در هفته‌ی آخر به دلیل ترافیک بالای پستی، این مشکل به شدت محسوس بود و همچون مطالب کتابی که به دلیل تعدد فصل‌ها و صفحات بعد از مدتی در لابه‌لای یکدیگر محو می‌شوند از خاطرم رفتند. پس با توجه به این مشکل تصمیم گرفتم تا پستی همچون فهرست پایانی کتاب‌ها شامل تمامی پست‌ها، وبلاگ‌ها، وبلاگ‌نویس‌ها، لینک مستقیم به پست‌ها و به پست‌ آسمانی‌ای که در آن معرفی شده‌اند، تهیه کنم تا شاید این مشکل را تا حدی پوشش دهم:

فهرست وبلاگ‌های آسمانی به ترتیب حروف الفبا

A

B

C

D

F

G

H

I

K

L

M

N

P

Q

S

T

U

V

W

Y

Z

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۹ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

مرسی واقعا جالب بود

خسته نباشید

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

مثل همیشه عالی

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

واو*-*

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😁😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

عجب پست خوبی شده...همه ی وبلاگا هستن و دقیقا مثل فهرست کتاب شده😍👌

من اصلا نمیدونستم چندتا بود مال خودم😁😁

دمت گرم واقعا...هم گذاشتن پست های آسمانی عالی بود هم این پست جامع که نوشتی❤💫

 

من پیشنهاد میکنم هرکسی دلش خواست این پست رو تو پیوندهای روزانه وبلاگش قرار بده تا بقیه هم با این پست ها و وبلاگهای خوبی که داریم آشنا بشن👌

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
واقعا نیاز بود ... چون تعداد هم پست‌ها و هم وبلاگ‌نویس‌ها زیاد شده بود و نمیشد پیداشون کرد.
+ 😁😂😊
+ قربونت ... مرسی ... ❤️️😊🌹

+ توی بیان وبلاگ زیاد هست ولی خب اونایی که می‌نویسن و برای نوشتن ارزش قائل هستن زیاد نیستن در برابر تعداد کل وبلاگ‌ها ... امیدوارم این وبلاگ‌ها حذف نشن و تا مدت‌ها به کار زیباشون ادامه بدن ... 😊
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

چقدر خوب و جالب.

واقعا زحمت زیادی کشیدین ممنون:)

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد ...
+ خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

اجون

ممنون ک منم اضافه کردید

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
😁😄😂 ... قربونت صدرا ... ⁦☺️⁩🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

بنظرم این که وقت گذاشتید و این همه مطلبو دیدید و بعد اونهایی که مناسب دونستید رو معرفی کردید خودش خیلی جای تشکر داره چه برسه به اینکه اینم بهش اضافه کنیم که با چه زیبایی این کارو انجام دادید.... من میگم از تون متشکرم ولی قطعا این جبران این همه وقتی گذاشتید نیست..امیدوارم همیشه موفق باشی محمدرضا ی عزیز

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... بهم لطف داری اما به نظرم اینطور نیست ... محیط وب فارسی و وبلاگ‌نویسی محیطی حرفه‌ای و فاخر هست و من برای این فرهنگ ارزش قائل هستم ... و کار من خیلی کوچیکتر از این گستره بزرگ و ارزشمند هست ... پس میشه گفت کاری نکردم ... و اون چیزی که از دستم و به اندازه خودم بر میاد انجام میدم ... مرسی Arian عزیز ... منم برات آرزوی موفقیت پایدار می‌کنم ... 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

سلام :)

میگم اقا محمد رضا برا این همه استایل تعریف کردی :| واقعا حوصله ات خیلی خیلی زیاده 👍👍

والا من حوصله ی شما رو داشتم الان رتبه ی کشوری میاوردم تو المپیاد😂😂

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ... 
+ خب ... راستش اونطوری که فکر می‌کنی نیست ... وقتی دانش و ابزارش رو داشته باشی کار برات لذت بخش میشه و من برای این کار نیاز به حوصله نداشتم و ازش لذت بردم ... 😊

+ ولی خب در کل حرفت رو قبول دارم ... این که چندین سال آدم زمان بذاره و اینا رو مسلط بشه و بعد استفاده کنه واقعا حوصله و امید می‌خواد ... گفتی المپیاد یاد ارشد افتادم ... من که حال اونا رو ندارم ... این کارا آزادانه هستن و برای دل خود آدمه ... 😁😂😁
+ مرسی ... 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

عه...

منم هستم که. :))))

الآن تازه متوجه شدم، یعنی اون پست این‌قدر ارزشمنده؟

ممنونم. :)))

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
😁😂😊 ...
+ درسته ... این که وبلاگ‌نویسی به اتفاقات جامعه خودش واکنش نشون میده ... یعنی واقعا وبلاگ‌نویسه ... و بلاگ‌نویس بودن شجاعت می‌خواد ... پست واقعا قابل تاملی بود ...
+ خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

میدونی چیه باید مدیریت بیان رو بدن دست تو...
^_^

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
😁😂😁😂😂 ... خوشحالم که خوشت اومد 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

بیبن این پستای من آبرو ریزیه سری چهارم رو شروع کن قشنگ تر بنویسم -_-

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
پست‌هات خیلی برام جالب بودن ... 😁😊
+ خب سری چهارم اگه شروع بشه ... می‌خوام بر پایه داوری باشه ... یعنی چندتا از وبلاگ‌ها پر بازدید و پایدار بیان توی یه محیطی پست‌ها رو داوری کنن ... در موردشون اگر نقد و بررسی‌ای دارن بنویسن و پست در طول هفته و ساختارش به صورت اتوماتیک ساخته بشه ... که سری چهارم ادامه‌دار بشه ... و تعداد وبلاگ‌های بیشتر و کیفیت بالاتری داشته باشه ... و فقط من و یه کار انفرادی نباشه ...
+ فعلا که چیزی معلوم نیست ... ولی امیدوارم یه روزی شروع کنم ... 😁😂😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

سلام

زیادن حال خوند ندارم

عررررررررررر

XDDD

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتت بخیر ...
+ آره ... اینا کل پست‌هایی هستن که توی هفته‌های گذشته معرفی کردم ... یک‌جا فهرست کردم که راحت بهشون دسترسی داشته باشیم ... اینا قبلا دیده شدن ...
+ اگر هم می‌خوای بخونی قرار نیست که همه رو بخونی ... توی فهرست بگرد ... هر کدوم از وبلاگ‌ها که خوشت اومد رو کلیک کن ... میری به جعبه‌ی اون وبلاگ ... پست‌ها و پست‌ آسمانی‌ای که معرفی شدن و ... رو می‌بینی ... از عنوانشون خوشت اومد می‌خونی ... 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

آها

فک کردم جدیدن...XD

مرسی از توضیحاتت دست درد نکنه

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
قربونت ... 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

سلام :))

چه خوب شده D: 

خیلی منظم و دقیق طبقه‌بندی کردین اینطوری خیلی راحت میتونیم پست‌هایی که میخوایم پیدا کنیم :)

خیلی ممنون از زحماتتون :) 

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ... 
+ مرسی ... 
+ دقیقا ... راحتی کار مد نظر بود ... 
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

سلام.

خسته نباشید

عالی تر از همیشه :)

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
+ مرسی ... ⁦☺️⁩
+ متشکر ... ⁦☺️⁩🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

خیلی عالی مرتب منظم من که خیلی خوشم اومد.واقعا باید مدیریت بیان رو بهت بدن :)) یعنی یه آدمی که حوصله و علاقه داشته باشه و کارهاش منظم باشه.و یکمی هم سلیقه داشته باشه.

در هر حال...با این سری از پست‌ها بچه‌ها انگیزه میگیرن که بیشتر و بهتر بنویسن و اینجوری چراغ وبلاگا دوباره روشن میشه.

ممنون به خاطر این تلاش و پست‌ها موفق باشی :)

۳۰ خرداد ۱۳۹۹
😁😂😂😊 ... مرسی میترا ... لطف داری ... من فقط در حد خودم قدم برداشتم و منتظر کسی نموندم که بیاد و یه کاری بکنه ...
+ آره موافقم ... انگیزه میده ... و آدم حس می‌کنه که کارش دیده میشه و خواننده‌ها هم به پست‌های کمتر دیده شده بیشتر اهمیت میدن ...
+ قربانت ... مرسی ... منم برات آرزوی موفقیت می‌کنم ... 😊🌹
۳۰ خرداد ۱۳۹۹

سلام

خیلی ممنون بابت معرفی 

کارتون خیلی باارزشه این نوع معرفی ها باعث می شه تو سطح وسیعی آدم با کلی فکر جدید و فرهنگ ها و خلق خوی نوشتاری زیادی آشنا بشه و انگیزه بیشتر و بهتری برای دست به قلم شدن پیدا کنه 

۳۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ... 
+ خواهش می‌کنم ... باعث افتخارمه ... 😊
+ مرسی ... دقیقا ... وبلاگ‌نویسی یک سبک زندگی هست و مثل هنرها ... مهارت‌ها و شغل‌های مختلف ... دنیای بزرگی همراه با آدمای بزرگی داره که این گوشه‌ی خیلی کوچیکی از دنیای بزرگش هست ... چقدر خوشحالم که تونستم در حد و توانایی خودم کاری بکنم تا این گوشه‌ی قشنگ بهتر دیده بشه ... و خیلی خوشحال شدم از کامنتتون ... مرسی ... 😊

۳۱ خرداد ۱۳۹۹

خیلیم خوب👌.

۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... ⁦☺️⁩🌹
۳۱ خرداد ۱۳۹۹

کاری که میکنید واقعا ارزشمنده مرسی واقا و خسته نباشید^^کلی وبلاگ خوب پیدا کردم^^ به کارتون ادامه بدین لطفا^^ موفق باشید

۱ تیر ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹
+ خوشحالم که به دردتون خورد ...
+ در مورد ادامه‌ی این کار که باید بگم ... کار تا به همین نقطه قابل ادامه بود چرا که مشکلاتی مثل انفرادی بودن، وقت‌گیر بودن و در عین حال پوشش کمی داشت ... برای همین می‌تونم بگم تا جایی که از دستم بر میومد انجام دادم ... و برای سری چهارم در نظر دارم محیطی پیدا کنم یا به وجود بیارم که این مشکلات رو برطرف کنه و یه کار ماندگار داشته باشیم ...

+ مرسی ... منم برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم ... 😊🌹
۱ تیر ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات