پست‌های آسمانی - هفته اول خرداد

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، دوشنبه‌ها منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست. اگر با پست‌های آسمانی آشنا نیستین، می‌تونین با این پست، بیشتر با انگیزه و ساختار این سری آشنا بشین.

اما این بار شما هم می‌تونین به وبلاگ‌ها امتیاز بدین و نحوه نگارش ... موضوع ... و مواردی که به نظرتون اون مطلب رو از بقیه بهتر می‌کنه با استفاده از پنج ستاره‌ی زیر هر مطلب، امتیازدهی کنید تا ارزش اون پست برای اکثر خواننده‌ها مشخص بشه و برای آیندگان بمونه. ترتیب ستاره‌ها از راست به چپ هست و اولین ستاره از راست، رای یک ستاره، و آخرین ستاره از راست یعنی اولین ستاره از چپ، رای ۵ ستاره هست و دقت کنید که هر فردی فقط یک بار می‌تونه به هر پست امتیاز بده.و یک خواسته:

اگر وبلاگی به نظرتون محتوای مفید و با ارزشی داره، در بخش کامنت‌های این پست همراه با لینک به من معرفی کنین تا بتونم در پست‌های آینده‌ی آسمانی، به بقیه دوستان معرفی کنم و همینطور بتونیم از اون وبلاگ و نویسندش قدردانی کنیم.

 این هفته به دلیل تعداد بالای پست‌های آسمانی و برای رسیدن به پست‌های به جا مونده از هفته‌های قبل تصمیم بر این گرفتم که تعداد پست‌ها رو بین ۱۰ تا ۱۵ پست به صورت متغیر و بر اساس ترافیک پستی نسبت به پست‌های به جا مونده و تازه منتشر شده، نگه دارم. پست‌های این هفته یه جورایی رنگارنگ هستن چرا که از طیف‌های مختلف موضوعی و محتوایی انتخاب شدن و خیلی خوشحالم از این تنوع و گستردگی محتوا توی وبلاگستان فارسی. وبلاگ‌نویس‌هایی با پیشینه فکری و شغلی و فرهنگی مختلف که دنیای محتوای فارسی و اینترنت رو شکل میدن و به بهتر شدن اینترنت به نوبه‌ی خودشون کمک می‌کنن. و اما پست‌های آسمانی هفته‌ی اول خرداد ماه ۹۹ خورشیدی جلالی:

فن فیکشن PETELS & DAGGER

پارت جدید اضافه شد*-*

خلاصه : داستان در مورد یک شاهزاده بدبخته که گیر یه راهزن

اگر از اون دسته خواننده‌هایی باشین که به وبلاگ‌گردی و پیدا کردن وبلاگ‌های جدید و خوندن محتواهای مختلف علاقه دارین، به احتمال زیاد با یکی از وبلاگ‌های طرفدار یک یا گروهی خواننده و ... مواجه شدین. به نظرم این وبلاگ یکی از بهترین‌ها توی این سبک محتوایی هست و نکته‌ای که این وبلاگ رعایت می‌کنه و به نظرم خیلی خوبه که توجه کنیم اینه که درست و حسابی و تمیز کار کنیم. به این شکل نباشه که یه متن خالی با یک لینک رو بذاریم و خواننده رو به حال خودش رها کنیم. بیایم و برای خواننده و خودمون احترام قائل باشیم تا توی کارمون پیشرفت کنیم.

 

 

 

۱۳۸

ما وقتی به‌کرات مشاهده می‌کنیم که دوتا اتفاق هم‌زمان رخ می‌دند، بین اونا رابطه علت و معلولی برقرار می‌کنیم و براساس تقدم و تاخرشون اولی رو علت و دومی رو معلول در نظر می‌گیریم.

هیوم معتقده این الگوسازی و برداشت ذهنی از یه پیش‌فرض ذهنی دیگه نشات می‌گیره و اون هم اینه که اون‌چه در گذشته رخ داده، بدون شک در آینده هم اتفاق می‌افته.

 

 

 

قسمت 82 ناروتو شیپودن، یک دلیل برای اضافه کردن آن به لیستتان

اپیزود 82ناروتو شیپودن، یا همون فصل چهار قسمت 11، شاهکار بود. یه شاهکار عجیب، از همه نظر. داستان، نور و رنگ، انیمیت و...)

تصمیم گرفتم قلم(کیبورد؟) به دست بگیرم و حتی شده یه چیز غیر داستانی، یعنی نقد(بیشتر تعریف) این اپیزود رو بنویسم. خیلی از چیزهایی که اینجا مینویسم، ترجمه شده یه سری سایت هاست که فیلتر شدن و یا صرفا نقطه نظر خودمه. و البته، دارای اسپویل هست. اگه هم میخواید بخونید، سعی کنید اسما رو یاد نگیرید.

 

 

اهل کار خیر هستید ؟ بیا اینجا :)

سلام دوستان عزیزم نماز و روزه هاتون قبول باشه

من برای یکی واحد های دانشگاهم باید یه نظرسنجی رو از اقشار مختلف انجام بدم.

 

 

واقعیت و خیال

امروز یه متنی از مارک منسون در مورد self discipline میخوندم. یه تیکه ش نوشته بود :

و بعد در مورد این میگه که فکر کنید چرا اون کاری که میکنید و نباید بکنید ( مثلاً خوابیدن، زیاد فیلم دیدن و ...) انجام دادنش براتون دلپذیره.

 

 

فروپاشی

بهش که فکر می‌کنم کلمه‌ی "فروپاشی" میاد توی ذهنم.

نمی‌دونم از کِی بود که تبدیل به کلمه شد، رفت گوشه‌گوشه‌ی ذهنم و اِشغال‌ش کرد. یتیم بود، برادرش مرد، اون‌یکی برادرش معتاد بود.

 

 

چه تفاوتی بین استانداردهای WPA، WPA2 و WPA3 وجود دارد؟

در شبکه‌های وای فای برای تامین امنیت، استانداردهای مختلف WEP، WPA، WPA2 و WPA3 وجود دارد. اما تفاوت این استانداردها در چیست؟

شبکه وای فای اما به واسطه یک سری پروتکل‎‌های امنیتی تامین می‌شود که نام‌های اختصاری دارند. از این رو احتمالا برای عده زیادی از کاربران تشخیص برتری این پروتکل‌های مشکل است.

خیلی از فناوری‌ها و ابزارها هستن که هر روز داریم استفاده می‌کنیم ولی چیزی ازشون نمی‌دونیم. مثل همون قضیه next زدن برای نصب برنامه‌ها توی ویندوز هست. به نظرم یکی از بهترین موضوعات برای نوشتن می‌تونه آموزش همین چیزها باشه. مثلا توی این پست ما با استانداردهای امنیتی شبکه وای‌فای خانگی آشنا میشیم که تقریبا به درد همه‌ی خواننده‌های این وبلاگ می‌خوره چرا که همه حداقل یک بار با مودم وای‌فای خانگی آشنا شدن ... و نکته‌ی بسیار خوب دیگه‌ای هم که این پست داره ذکر منبع هست که ارزش و اعتبار اون رو بالا برده و تایید می‌کنه.

 

 

دهکده پوتمکین و واقعیتهای غیرواقعی

نقل کرده‌اند روزی کاترین بزرگ روسیه تصمیم گرفت تا برای دیدار از قلمرو تحت فرمانرواییش سفری به دانوب انجام دهد.

گریگوری پوتمکین، وزیر اعظم ملکه می‌دانست که دیدن فقر و تنگدستی مردم منطقه خوشایند ملکه نخواهد بود، از اینرو وزیر اقدام به بنای روستاهایی ساختگی در سواحل رودخانه دانوب نمود و این روستاهای ساختگی را با دهقانانی که به زور مجبور شده بودند تا هلهله شادی سر دهند ...

 

 

مسابقه خودنویس ۲

مصرف محتوای مردم طی سال‌های اخیر تغییرات جدی کرده است.

افزایش مصرف محتوای مردم در فضای مجازی و غالب بودن محتواهای کوتاه و سطحی در این فضا، منجر به سطحی شدن تفکر مردم در بلندمدت می‌شود که اثرات آن را بعضا در اتفاقات گوناگون مشاهده کرده‌ایم.

 

 

مهدی آنیلی

حتما شما هم شنیدید، یه روزی مشرکا رفتن پیش پیامبر و بهش گفتن هر چی ثروت و مال و منال بخوای بهت می دیم ولی ازت می خوایم که از آیینت دست برداری. پیامبر هم دلخور شد و جوابی داد دندون شکن و قاطع!

فرمود اگه خورشید رو تو دست راست من و ماه رو تو دست چپم بذارید، من هرگز دین و رسالتم رو رها نمی کنم.

 

 

چالش سی روزه شرح حال نویسی

دقیقا یادم نمی آد کجا دیده بودمش، ولی یه چالش 30 روزه شرح‌حال نویسی بود که خیلی وقت بود می خواستم انجامش بدم و همه ش می گفتم از شنبه.

دی تقریبا یادم رفته بود دیگه. امروز داشتم فولدرهامو مرتب می کردم که دیدمش تو یکی از وردام. دیدم بیکارم و موضوع هم که ندارم بنویسم، بشینم اینو شروع کنم حداقل یه کاری انجام بدم. :دی

 

 

پروانه

چشمان مشکی و معصومش همیشه یک غم عجیبی داشت!

یک غمی که حرف میزد، حرف از گوشه گیری هایش، حرف از تنهایی هایش، حرف از شکننده و حساس بودنش...

 

 

ساخت مرورگر با سی شارپ

به نام حق، عرض سلام و درودی خدمت دوستان و کاربران عزیز این وب و همچنین بازدیدکنندگان جدید که تازه به این وب تشریف آوردن، قدم رنجه فرمودن :)

توو این پست میخوایم پروژه محور پیش بریم و یه مرورگر ساده و کوچولو با سی شارپ بنویسیم. این مرورگر برخلاف تصور عموم کد های زیادی نداره و خیلی هم ساده و شیک و مجلسیه.

 

 

شما از چه پست‌هایی و چرا

خوشتان آمد؟

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

سلام 

ممنون.چقدر این ایده ی گلچین کردنتون درجه یک👌

خسته نباشید.

منم میخواستم وبلاگ غمی رو بهتون معرفی کنم که نویسنده اش قلم روونی داره و من از طرفداراشم که خودتون پستشو گذاشتید:)

۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ خواهش می‌کنم ... تشکر از شما ... نظر لطفتونه ... 😊🌹
+ سلامت باشین ... 😊
+ واقعا هم همینطوره ... فقط امیدوارم که این رویه عدم ارتباط مستقیم نویسنده با خواننده باعث نشه که نویسنده بعد مدتی دلسرد بشه ... چون وبلاگ‌نویسی یه فعالیت دو طرفه هست ... وگرنه ممکنه بعد مدتی رها بشه ... از اون طرف هم ممکنه نظرات منفی و ناراحت کننده‌ای دریافت بشه که باز هم نویسنده دلسرد بشه ... کلا وبلاگ‌نویسی این روزها مثل راه رفتن روی لبه‌ی تیغ شده ... راحت نیست ...
+ خیلی خوبه که انقدر نگاه خوب و دقیقی دارین که جذب چنین محتوای غنی و مفیدی شدین ...
+ 😊🌹
۵ خرداد ۱۳۹۹

چقدر از پستهای این هفته تون لذت بردم...و جه قدر این روش اشتراک گذاری نوشته ها رو دوست دارم. از گذاشتن  پیوندها راحتتر و جذابتره. یه راه مطمئن برای اسما شدن با نوشته های کل بلاگستان :)

 

(الکی مثلاً اصلا ذوق نکرده که یکی از پستهای خودشم توی لیست هست)

۵ خرداد ۱۳۹۹
منم از لیست این هفته خیلی خوشم میاد ... واقعا وبلاگ‌نویس‌های خوبی داریم و خوشحالم که شما هم ازشون لذت بردین ... 😊🌹
+ درسته که این روش به اشتراک‌گذاری جذاب‌تره ... ولی زمان و انرژی بیشتری نسبت به پیوندها می‌خواد ... برای همین هفتگی قابل اجرا هست ...
+ در مورد گستردگی هم باید بگم که گستره‌ی کوچکی از بلاگستان فارسی رو من پوشش میدم ... اما امیدوارم در آینده بتونم سیستم‌های وبلاگ‌دهی مختلف و در مجموع وبلاگ‌های خوب فارسی رو پیدا کنم و در قالب پست‌های آسمانی ... معرفیشون کنم ... چرا که وبلاگ‌نویسی مرز و محدوده‌ای نداره و اصالتا آزاد هست.
+ شما هم که واقعا محتوای خیلی خوبی تولید کردین ... و تنها نقدی که می‌تونم به کارتون داشته باشم ظاهر پست هست که قالب و فونت یه مقدار در تعادل نیستن به نظرم (شاید چون من به شخصه به قالب و طراحی وب اهمیت خاصی میدم اینطوریه ... 😁) ...
+ 😊🌹
۵ خرداد ۱۳۹۹

چه تنوع باحالی دارن پست های این هفته👌

من خیلی از اون پست پروانه خوشم اومد😍☹

و اینکه اون مسابقه خودنویس هم که اطلاع رسانی شده رو من نمیدونستم و حس خوشحالی عجیبی دارم از اینکه فهمیدم همچین مسابقه ای داره برگزار میشه❤😅

۵ خرداد ۱۳۹۹
به نظرم یه جامعه ایده آل ... یک جامعه متنوع هست که می‌تونه ابعاد مختلف رو پوشش بده ... و وبلاگستان فارسی هم به نظرم همینطوره ...
+ منم خیلی خیلی خوشم اومد ... 😁😊
+ اون مسابقه هم واقعا کار جالبیه ... چقدر خوبه وجود چنین آدمایی ...
+ 😊🌹
۵ خرداد ۱۳۹۹

این هفته همه پست ها عالی بودن

واقعا مرسی:)

۵ خرداد ۱۳۹۹
خوشحالم که خوشتون اومد ازشون ... ⁦☺️⁩
+ خواهش می‌کنم ... مرسی از وبلاگ‌نویسای خوبمون ⁦☺️⁩🌹
۵ خرداد ۱۳۹۹

چه وبلاگ های خوبی داریم تو بیان:) ایده ی خیلی خیلی قشنگیه. خیلی دوستش دارم. ممنون که انجام می دید و زحمت می کشید =))

 

واقعا خوشحال شدم که یکی از پست های خودمم اینجا هست :)) ممنون که قابل دونستید^-^

۵ خرداد ۱۳۹۹
واقعا هم که وبلاگ‌های خیلی خوبی داریم ...
+ خواهش می‌کنم ... به نظرم این که صبر کنم یکی دیگه فکرهایی که توی ذهن دارم رو انجام بده ... خیلی سخته ... و دوس دارم اگه راهی هست برای بهتر شدن محیط اطرافم ... انجامش بدم و به نحوی توی شکل دادن به محیطم نقش داشته باشم ... مرسی 😊🌹
+ از پست شما هم خیلی خوشم اومد و مخصوصا اهمیتی که به بلاگ و زیباییش دادین ... این که هم برای خودتون و هم برای خواننده ارزش قائل هستین واقعا جای تشکر داره ... کار من گوشه‌ای از زیبایی، تلاش و علاقه وبلاگ‌نویس‌هایی مثل شماست که به رایگان و با علاقه این فعالیت رو انجام میدین ... 😊🌹
۵ خرداد ۱۳۹۹

چقدر هم عالی!

با دیدن پستهای آسمانی دلم واسه نوشتن یه پست درست و حسابی و پرمحتوا تنگ میشه.ولی خب ایده ای الان به ذهنم نمیرسه.آها!یادم رفته بود قول داده بودم از برنامه ریزی شخصی بگم!!

۵ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
+ خوشحالم که پیام کار رو متوجه شدی و حسش رو دریافت کردی ... 
+ موضوع خوبیه ... امیدوارم از نوشتنش لذت ببری ... 😊
۵ خرداد ۱۳۹۹

اون قولی که واسه 20 سال آینده داده بودم رو یادمه هنوز ولی فرصت پیدا نمیکنم :(

۵ خرداد ۱۳۹۹
به عنوان قول در نظرش نگیر ... قرار نیست حتما بنویسی ...
+ یه موضوع پیشنهادی هست ... هر موقع موضوع کم آوردی ... یا فکری به ذهنت زد ... به سبک خودت بنویس ...
+ 😊🌹
۵ خرداد ۱۳۹۹

سلام :))) 

خدایِ بزرگِ من !! :) اصلا باورم نمی‌شه :)))) نمایشگاه ؟ عکاس ؟ من ؟؟ :) 

خیلی خوشحال شدم :) خیلی خیلی زیاد ! واقعا پست‌های من ارزشی نداشتن که یکیشون بخواد تو وبلاگ شما معرفی بشه ، خیلی خوشحال شدم همچنین افتخاری رو نصیبم کردین :) 

من می‌رم یکم تو آسمونتون پرواز کنم تا آروم شم .... :)

خب :)) منم پست‌های چالش سی‌روزه شرح حال نویسی و ناروتو رو قبلا خونده بودم و لذت بردم ، ممنون که وقت گذاشتین و بقیه رو هم معرفی کردین تا ما هم بتونیم بخونیمشون :) 

من برم یکم دیگه پرواز کنم D: 

۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ 😁😂😊 ... از خوبی‌های وبلاگ‌نویسی همینه دیگه ... آدم کاراش رو می‌تونه با بقیه به اشتراک بذاره و مورد تشویق و نقد قرار بگیره ...
+ منم خیلی خوشحالم ... چرا که یکی از اهداف پست‌های آسمانی همینه ... این که باعث تشویق وبلاگ‌نویس‌هایی بشه که محتوا تولید می‌کنن و حرفی برای گفتن دارن ... و شما با انگیزه و علاقه‌ای که وارد وبلاگتون و به خواننده‌هاتون منتقل کردین ... یکی از این افراد هستین ... افتخار از منه که شما رو معرفی کنم ... 😊🌹
+ 😁😂😊
+ خواهش می‌کنم ... امیدوارم از خوندنشون لذت ببرین ... 😊
+ 😊🌹
۵ خرداد ۱۳۹۹

ممنون که وبلاگ بنده رو هم قرار دادین❤

۵ خرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... تشکر از شما بابت پست خوبی که منتشر کردین ... 😊🌹
۵ خرداد ۱۳۹۹

ولی یه سوال دارم:

ستاره های نظر دهی رو با js درست کردی؟

۵ خرداد ۱۳۹۹
درسته با جاواسکریپته ... 😊
۵ خرداد ۱۳۹۹

سلام ایده خیلی خوبی بود، ممنون امیدوارم فرصت بشه همه را مرور کنم و بعضی ها را دنبال کنم. 

۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
+ مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹
+ امیدوارم که از خوندنشون لذت ببری ... 😊
۶ خرداد ۱۳۹۹

:)

پست جدید آقاپوریا خیلی خوبه

راستی محمدرضا فسلفه پوستر پست های آسمانی چیه؟!

۶ خرداد ۱۳۹۹
😊
+‌ آره ... خیلی وقته که پستی منتشر نمی‌کرد این وبلاگ ... مرسی از پیشنهادت رهام ... 😊🌹
+ خب پوستر این سری هم ایهام داره و هم کنایه ...
  • ایهام به اسم وبلاگ آسمانم و ربط اون به خاص بودن نوشته‌هایی که معرفی می‌کنم ... که این پست‌ها عادی نیستن ... و زمینی نیستن ...
  • و ربط این زمینی نبودن به وحی که پیامبران به بشر ابلاغ می‌کردن و این مفاهیم رو معرفی می‌کردن که این کنایه‌ای به کاری که من توی این سری پست‌ها انجام میدم و نکات خاصی که توی پست‌های منتخبم پیدا می‌کنم رو به خواننده‌ها توضیح میدم ... و این نقاشی نمونه‌ای از پیامبران که نقاشی مسیح پیامبر هست ...
۶ خرداد ۱۳۹۹

واقعا این ایده ی معرفی پست ها و وبلاگ ها خیلی خوب و جالبه و کارتون به شدت ارزشمنده.

و خیلی ممنونم از اینکه پست من رو هم قرار دادید و این تعریفا از پستم نظر لطف شماست:)

۶ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد ... 😊🌹
+ خواهش می‌کنم ... واقعا پست زیبایی منتشر کردین و کارتون قابل ستایشه ... و واقعا آفرین بر شما ... 😊🌹
۶ خرداد ۱۳۹۹

دیروز یهو امار وبم رفت بالا اومدم دیدم اوه چه ترافیکی از اینجا اومده :)) 

حس جالبیه که یه نقد نسبت به پستت بخونی. 

 

ولی من ترجیح میدم به جای ستاره دادن صرفاً پستای دلخواهمو لایک کنم اینجا D: این ستاره گیج کننده‌س یکم. 

پستا ولی خیلی خوبن و خوبه که اینجا با وبلاگای جدید آشنا میشم. 

۶ خرداد ۱۳۹۹
به نظرم خیلی خوبه که به همدیگه اهمیت بدیم ... این که وبلاگ‌نویسی برای پستش زحمت می‌کشه و برای کارش ارزش قائل هست ... خیلی برام ارزشمنده ... برای همین می‌خوام کسایی که به هر دلیلی نتونستن متوجه این پست بشن ... ارزش این کار رو درک کنن ... و ازش حمایت کنن ... خوشحالم که نظرتون جلب شد ... 😊🌹
+ در مورد ستاره‌ها هم ... قصد اعمال نظر خواننده و مقایسه پست‌ها با هم هست ... چرا که پست‌ها نکات و موضوعات مختلفی رو پوشش میدن و قصدم اینه که ببینیم ارزش چه کاری توی دید کلی خواننده‌ها کمتر و بیشتر هست ... تا نویسنده پست باز نگری‌ای داشته باشه و خودش رو بهتر کنه ...
+ این که لایک باشه یا ستاره ... به نظرم ستاره معیار دقیق‌تری هست ... چون اگه تعداد را‌ی‌ها رو دقت کنین ... بعضی‌ها یکسان هستن ... ولی ستاره همه‌ی پست‌ها با تعداد رای مختلف رو مقایسه می‌کنه ... درسته که یه کم گیج کننده هست ... ولی به نظرم شاید به خاطر عادت نداشتن باشه ... چرا که از اولین پستی که با ستاره بود تا به این پست ... را‌ی‌ها دقیق‌تر شد و هر کسی به پست مورد علاقش رای میده ... و فکر می‌کنم ... بهتر میشه ... با این حال باید دید که در آینده آیا بهتر میشه یا باید تغییر رویه داد ...
+ موافقم ... 😁😊 ... پست‌ها خیلی خوبن ... مثل پست‌ خوب شما ... واقعا که چقدر از خوندن این پست‌ها لذت بردم و استفاده کردم ...
+ 😊🌹
۶ خرداد ۱۳۹۹

نمیدونم چرا این وبلاگ های تبلیغاتی رو میبینم حرصم میگیره :\

۷ خرداد ۱۳۹۹
درسته که بعضی و شاید اکثر وبلاگ‌های تبلیغاتی به شکل نادرستی کار می‌کنن و باعث آزار خواننده میشن
+ اما به نظرم این که وبلاگ‌نویسی بخواد به صورت حرفه‌ای این کار رو ادامه بده ... می‌بایست به صورت درستی این کار رو انجام بده به شکلی که خود تبلیغ باعث زیبایی و بهتر شدن وبلاگ بشه و ببینده از اون تبلیغات استفاده کنه ... در حقیقت یک معادله برد برد باشه ...
+ شاید این وبلاگ‌ها رو کمتر دیده باشیم اما وجود دارن و بهتره که نسبت به این سبک کاری ... دیدگاه عمومی تصحیح بشه ... تا ما بتونیم جامعه‌ی وبلاگ‌نویسی بهتر و حرفه‌ای‌تری داشته باشیم
+ 😊🌹
۷ خرداد ۱۳۹۹

نظرسنجی تازگیا کلا از فایرفاکس نمیاد

+ جاوا فعاله (:

۷ خرداد ۱۳۹۹
من الان تست کردم ... سرویس فعاله ... فقط یه مقدار کند شده ...
+ فقط نکته‌ای که هست در مورد این سرویس امتیازدهی اینه که فقط با جاواسکریپت کار نمی‌کنه و از کوکی شخص سوم هم استفاده می‌کنه ... اگه از افزونه‌های بلاگ تبلیغ و کوکی استفاده می‌کنی ... این مشکل ممکنه پیش بیاد ...
+ 😊🌹
۷ خرداد ۱۳۹۹

کمی؟ یکم به صفحه وبلاگ های بروز شده سربزنید. 

۷ خرداد ۱۳۹۹
درسته ... حق با شماست ... ولی کم‌کم باید به سمت بهتر شدن حرکت کرد ... همونطور که دوران پاپ‌آپ به سر اومد ... این وضعیت هم تغییر می‌کنه ... کم‌کم بهتر میشه ... 😊
۷ خرداد ۱۳۹۹

اع پست منم که هست! چه جالب...

۱۸ خرداد ۱۳۹۹
⁦☺️⁩⁩🌹
۱۸ خرداد ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات