دانلود موسیقی متن انیمه weathering with you

انیمه «فرزند آب و هوا» که با نام‌های Weathering with you در انگلیسی و نام Tenki no ko در زبان اصلی خود یعنی ژاپنی شناخته می‌شود، جزو موفق‌ترین انیمه‌های سال قبل کشور ژاپن می‌باشد ولی یکی از مشخصه‌هایی که تاثیر این فیلم انیمیشنی را بر روی بیننده به صورت چشمگیری افزایش داده است ، موسیقی متن این فیلم است. موسیقی‌ای که شما را به احساسات عاشقانه و زیبای داستان فیلم راهنمایی کرده و شما را در دنیای بارانی و عاشقانه‌ی خود غرق می‌کند.

اگر هنوز موفق به تماشای این انیمه‌ی زیبا نشدید شاید به این خاطر باشد که هنوز نسخه‌ی با کیفیت آن منتشر نشده ولی نسخه‌ی روی پرده‌ای آن را با کمی جستجو می‌توان پیدا کرد. با این حال موسیقی متن انیمه «فرزند آب و هوا» توسط گروه راک ژاپنی به نام «Radwimps» طراحی و تولید شده است. همچنین این گروه مسئول طراحی و تولید موسیقی متن انیمه‌ی قبلی کارگردان این انیمه یعنی «نام تو» نیز بودند.

 

tenki no ko cover ost

11.First Part Time Job As Sunshine Girl

 

tenki no ko cover ost

28.Grand Escape – Movie Edit

 

برای دانلود موسیقی متن نیز دو نمونه از مجموعه برای تست انتخاب شدند و قابل دانلود می‌باشند اما برای دانلود آلبوم به صورت کامل می‌توانید از طریق فایل‌های تورنت قرار داده شده، برای دانلود اقدام بفرماید. اما اگر با تورنت آشنا نیستید و هنوز نرم‌افزار دانلود از شبکه تورنت را بر روی دستگاه خود نصب نکردید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این کار را انجام دهید:

 

 

دانلود آلبوم کامل

 

دانلود از گوگل درایو

 

 

 

از طریق تورنت

 

 
برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۴۰ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
اهل انیمه نیستم :)
۵ فروردين ۱۳۹۹
امیدوارم اگر روزی با یک اثر انیمه‌ای روبرو شدین ...
ارزش لذت ببرین :)
+ مرسی بابت کامنت :)
۶ فروردين ۱۳۹۹
قشنگ بود، انیمه های ژاپنی حرف ندارن واقعا پیشرفت کردن.
۹ فروردين ۱۳۹۹
واقعا کارشون درسته ..
+ ای کاش یه کم کار ما هم درست بود :))
+ مرسی بابت کامنت :)
۹ فروردين ۱۳۹۹
واقعا انیمه های ژاپنی یه چیز دیگه هستن!خیلی به آدم امید میدن!تو همه انیمه هاشون از صبر و مهربونی و ایمان داشتن میگن.واقعا دیدشون به زندگی جالبه!
۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
دقیقا ... کاملا موافقم ... چقدر که خوب متوجه شدی میس رایتر :)
+ خیلی آخر این انیمه هم قشنگ بود ... با این که میشد ادامه داد اما به یه نتیجه‌ای رسید و بست و رسوند مطلب رو ...
+ مرسی از کامنت قشنگت ... :)
۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام من یه دختر ۱۲ ساله هستم و عاشق این کارتونم بسیار موضوع جذابی داشت که خیلی خوشم اومد هرروز تو فلشم میبینمش خیلی کارتون جذابی😍امید وارم دوش هم بیاد 😘😘

۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... خیلی خوشحال شدم از کامنتتون ...
+ و خیلی خوشحالم که علاقمند به این اثر زیبا و دیدنی شدین ...
+ در مورد قسمت دوم که این‌ها فیلم سینمایی تک قسمتی هستن ... و داستان تمام شد ... ولی از این کارگردان اثر ‌های مختلفی تولید شد از جمله «نام تو» و «۵ سانتی‌متر بر ثانیه» که می‌تونید با دیدن اون‌ها هم لذت ببرین ...
+ 🌹😊
۱ خرداد ۱۳۹۹
من عاشق انیمه هستم به خصوص انیمه your name که محشره دیوونشم اما کلا کارای آقای شینکای عالی اند.
۷ خرداد ۱۳۹۹
انقدر که زیبا و دیدنی هستن و خیلی‌هاشون مفاهیم عمیقی دارن که واقعا آدم عاشقشون میشه ...
+ کارای آقای شینکای هم بیشتر در مورد مفاهیم عاشقانه هست که واقعا دیدنی هستن ...
+ 😊🌹
۷ خرداد ۱۳۹۹

انیمه واااااااقعا عالیه مخصوصا اگه یه انیمه توپ ببینی.یکی این یکی اسم تو واااااقعا عالی بودن.هر بار که نگاه میکنم حس خیلی خوبی بهم دست میده.حسی که با دیدن انیمه بهم دست میده رو هیچ فیلم و سریال دیگه ام بهم نمی‌ده.خود انیمه به کنار که اصلا حرفی برا گفتن نزاشته از بس عالی بود موسیقی متن و دیالوگ ها و مخصوصا فیلمنامه عااااالین.

۱۶ خرداد ۱۳۹۹
موافقم با شما ... و من هم با دیدن انیمه‌های خوبی مثل همین کارهای «ماکوتو شینکای» واقعا لذت می‌برم ... چرا که روی جزئیات هم کار شده و فیلم دارای مفهوم هست ...

+ من که خیلی با موسیقی متنش ارتباط برقرار کردم ... واقعا زیبا بود ... خوشحالم که شما هم لذت بردین ... 😊🌹
۱۶ خرداد ۱۳۹۹

درسته . من یک اوتاکو هستم و قاطعانه میگم که انیمه های ژاپنی حرف ندارن و خیلی هم آموزنده هستن . 

۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چه جالب و خوب ... منم با شما موافقم ... واقعا اثرهای ارزشمندی هستن ... 😊🌹
۲۲ خرداد ۱۳۹۹

واقعا انیمه های ماکاتو شیتکای عالین...five centimetres per second.....garden of words....weathering with you...و بهترین اثرشون که your name.....واقعا از همش لذت بردم

۲۴ خرداد ۱۳۹۹
کاملا موافقم ... ⁦☺️⁩🌹
۲۴ خرداد ۱۳۹۹

دقیقا الان انیمه شو دیدم. سرچ کردم که موسیقی متنشو بگیرم دیدم اولین لینک مال اینجا بود^^

آریگاتو

چقدر قشننننگ بووووود

چقدر آشنا بود! کاراکترای کیمی نو ناوا توش بودن و اون لوکشین پله های اضطراری که چنیدن بار نشونش داد هم مثل باغ کلمات بود! دیگه روند انیمه های استاد ماکوتو شینکای دستمون اومده.

۸ تیر ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹

+ آره ... موافقم ... خیلی قشنگ بود ...
+ همینطوره ... رنگ و بوی کاراش رو همیشه میشه حس کرد ... مثل گذاشتن امضا روی کارها هست ... یه سبکی برای خودش داره ...
۸ تیر ۱۳۹۹

سلام ممنون از سایت خوب تون.  من هم یک اوتاکو هستم و عاشق دیدن انیمه و خوندن مانگا. 

خیلی این انیمه رو دوست داشتم ولی ای کاش می شد زیرنویس آهنگ هاشون رو هم بذارین تا بفهمیم چی می گن آخه خیلی عالی هستن!

۱۱ تیر ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ چقدر خوب ... وقتتون روی برای محتوای ارزشمند صرف می‌کنین ... 😊
+ واقعا انیمه خوش ساخت و زیبایی هست ...
+ در مورد زیرنویس آهنگ هم اگر پیدا کردم حتما ... 😊🌹
۱۱ تیر ۱۳۹۹

سلام من ی اوتاکوی واقعی هستم و مانگا و انیمه های زیادی رو چه انگلیسی چه فارسی دیده ام و لذت برده ام.

بهترین و احساسی ترین انیمه ای واقعا لذت برده ام اول انیمه♡اسم تو♡ و حالا انیمه ♡آب و هوا با تو♡ هست که واقعا کارگردان عالی دارن . 

۱۲ تیر ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر
+ چقدر خوب ... انیمه‌های مختلفی وجود داره و هر کدومشون ویژگی‌های منحصر به فردی دارن و به درد خیلی‌ها ممکنه نخوره ... امیدوارم بتونین تجربیاتتون رو با نوشتن ... به بقیه علاقمندها منتقل کنیم تا بتونم انتخاب بهتری داشته باشند از دیدن انیمه‌هایی که انتخاب کردن لذت ببرن ⁦☺️⁩🌹

+ کارهای این کارگردان بیشتر احساسی و عاشقانه هست و من هم خیلی کارهاش دوست دارم ⁦☺️⁩

مرسی بابت کامنت ⁦☺️⁩🌹
۱۲ تیر ۱۳۹۹

سلام  خیلی ممنون واقعا برای فول آلبوم این انیمه 😍😍

۱ماهه هرچی میخواستم از تو سایت های خارجی دانلود کنم،نمی شد...الان دیدم شما گذاشتید خیلی خوشحال شدم 🤩🤩

مرسیییی🤗

۲۳ تیر ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ... 😊
+ خواهش می‌کنم ... و خوشحالم که به دردتون خورد ... 😊🌹
۲۳ تیر ۱۳۹۹

وقتی انیمه اسم تورو دیدم و وقتی به پایانش رسیدم فقط ثابت ایستاده بود . خدایا واقعا تموم شد؟ نمیشه ادامه داشته باشه؟ نمیشه این حس بعدشو نگه دارم؟

برگشتم و بازهم دیدم و بازهم گریه کردم

ارزو میکردم بازهم کارگردانش یکی مثله این بسازه

و با دیدن این انیمه ی بعدیش بهش رسیدم

قبول دارم به قدرت مندی اسم تو نبود اما بازهم گریه کردم و بازهم چندلحظه ثابت موندم

حس عجیبی داره بعد دیدنش. دوست نداری ازش بیای بیرون

فقط یکی بگه که این کامنتو خونده

دیگه نمیدونم چجوری زیباییشونو توصیف کنم.همین

۲۵ تیر ۱۳۹۹
واقعا آثار تاثیرگذار و قابل ستایشی هستن ... و من هم با این آثار ارتباط خاصی گرفتم ...
+ مرسی که حس و نظرتون رو به اشتراک گذاشتین ... 😊🌹
۲۶ تیر ۱۳۹۹

وای لعنتی چقدر قشنگ بابا 🤣

من که واقعا خوشم امد مرسی 🙏🏻❤

۳۱ تیر ۱۳۹۹
دقیقا ... واقعا زیبا بود ... 😁😂
+ خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۱ مرداد ۱۳۹۹

من عاشق انیمه هستم مخصوصاً انیمه های پیام دار و زیبا و وقتی انیمه میبینم حالم خیلییییی خوب میشه به نظرمن از بیشتر انیمه ها میشه درس گرفت و واقعاً ادم رو به تفکر و تأمل میندازه.. مرسی از سایت خوبتون ❤️

۳۱ تیر ۱۳۹۹
کاملا با نظر شما موافقم ... به نظرم و در نگاه کلی ... وقت گذاشتن برای آثار هنری با ارزش و دارای پیام ... می‌تونی به پرورش تفکر آزاد و خلاقیت و همینطور درک بهتر مفاهیم مختلف، کمک بزرگی بکنه و دنیای انیمه‌ و مانگا از از جمله هنرهای باارزش و غنی محسوب میشه ... 

+ خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۱ مرداد ۱۳۹۹

خیلی انیمه قشنگیه و همین طور موسیقیش بی نظیره

۷ مرداد ۱۳۹۹
کاملا با شما موافقم ... 😊
۸ مرداد ۱۳۹۹

سلام

مرسی ممنونم که آهنگ این انیمه رو گذاشتین  😊 ☺ 🙂 ، دنبالش بودم ، آخه آهنگای این انیمه خیلی قشنگ بودن ، متن آهنگا هم خیلی قشنگ بود به خاطر همین می خواستم دانلودشون کنم 😄 😅

فقط کاشکی اون یکی آهنگاشم می ذاشتین ، به هر حال

خبببب بازم می گم مرسی ممنونننن

۱ شهریور ۱۳۹۹
سلام ... خوش اومدین ... 😊
+ خواهش می‌کنم ... کاملا همینطوره ... واقعا آهنگای فوق‌العاده‌ای داشت ...
+ همه‌ی آهنگ‌های این انیمه برای دانلود هست ولی خب آره ... برای پخش آنلاین آپلود نکردم ... چون حجمش زیاده ... 😁
+ خواهش می‌کنم ... مرسی از شما ... 😊🌹
۱ شهریور ۱۳۹۹

آآآآهان پس اون یکی آهنگاشم گذاشتین  😮 ، هوفففف نفهمیدم

ولی من هیچی نمی بینم 😐 😶

۱ شهریور ۱۳۹۹
درسته ... 😁
+ خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۱ شهریور ۱۳۹۹

من هم اینو دیدم هم your nameرو 

با هردوتاشم عشق کردم.....

فقط این تو کتم نمیره که چرا با این که انقدر احساسی این گروه موسیقی و انیمیشن فضا رو برای "shape"💏 کردن عالی فراهم میکنن چرا این کارگردانه ته فیلمو یه جوری تموم نمیکنه که تا یه هفته ادم مثل خود ژاپنی ها هم گریه کنه هم بخنده و کلا روحش شاد باشه .....

۲۲ شهریور ۱۳۹۹
آره ... واقعا انیمه‌های زیبایی هستن ...

+ کارگردان یه علامت سوال توی ذهن بیننده میذاره که خودش تمومش کنه و به نظرم یه فضایی شاید برای ادامه میذاره که بتونه بعدا همه‌ی این شخصیت‌ها رو مثل دنیای مارول به هم بچسبونه و یه انیمه مجتمع بسازه ... ولی این یه احتماله ... چرا که پایان هیچ کدوم از شخصیت‌ها مشخص نشده ...
۲۲ شهریور ۱۳۹۹

آریگاتو که موسیقی بی‌نهایت قشنگو گذاشتی

قبلا همش از رو انیمه می‌دیدم ولی همونم عالی بود

واقعا انیمه ی عالی ایه و خیلی عمیق احساسات رو به کار برده

من حتی بعد اینکه فهمیدم هینا نه تنها ۱۸ سالش نیس، بلکه یه سالم از هوداکا کوچیک تره فقط ولو روی صندلی مقابل کامپیوتر بودم

۱ آبان ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
+ واقعا انیمه‌ی زیبایی بود ... اکثر بیننده‌ها از دیدنش لذت بردن ...
۲ آبان ۱۳۹۹

من یه دختر ۱۵ ساله هستم که در ژاپن رفت و آمد دارم و خیلی از زندگی در اونجا راضیم من انیمه های زیادی دیدم که تاثیر زیادی روی زندگیم داشت مثل نام تو و بگو دوست دارم و .... من از شما ها خواهش میکنم که در سفارت ژاپن به من کمک کنید و به شما ره ی من زنگ بزنید پدر من در سفارت ژاپن خدمت می‌کنه و من دوست دارم که شما ها از ایران مارا حمایت کنید

شماره:۰۹۱۱۴۸۹۹۷۹۰ شماره ای از من با سیم‌کارت همراه اول که در ایران از او استفاده میکنم 

من در ژاپن یکی رو دوست دارم برای همین هم هست که ژاپن زندگی میکنم 

۹ آبان ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ انیمه‌ها واقعا آثار تاثیر گذاری هستن ... مفاهیم خالص و خاصی دارن ...
+ منظورتون چه حمایتی هست؟ متوجه نمیشم ...
+ شما اگه می‌خواین دوستان ایرانی پیدا کنین ... چرا یه وبلاگ در بیان نمی‌سازین ... ما خیلی دوس داریم با تجربیات شما آشنا بشیم و ازتون سوال بپرسیم.
+ شماره شما تایید شده نیست و سخت میشه اعتماد کرد ...
+ مرسی که ارتباط گرفتین ... 😊🌹🌷
۱۰ آبان ۱۳۹۹

خواهش میکنم بقیه آهنگ ها رو مثل اون دو تا بزاری.خواهش چون هر جا گشتم گیرش نیوردمش

۱۵ آبان ۱۳۹۹
به دلیل حجم بالای آهنگ‌‌ها امکانش وجود نداره ... همه‌ی آهنگ‌ها رو می‌تونین از گوگل درایو به صورت مستقیم دانلود کنین ...
۱۶ آبان ۱۳۹۹

واقعا انیمه فوق العاده ای هستش و اینکه نمیشه هوداکا و هینا رو به عنوان کسی که خودشون ترجیح دادن قبول کنیم. اونا حتی تا مرگ هم رفتن ولی به هم برگشتن ولی کلا آب هوای توکیو بود. سینمایی بسیار زیبایی بود و اینکه ماکاتو شینکای بشدت خوشم از اینش میاد که آخرش با احساسات بیننده بازی نمیکنه چه در your name و الان هم Wathering With you عالی  بود. مظوورم هم اینه که آخرش به هم ریدن مثلا پثل فیلمای دیگه اتفاق ناگواری نیفتاد.از شما هم بسیار ممنونم چون  آهنگاش بشدت زیبائه  و احساسات آدم رو دگر گون میکنه.

۲۵ آبان ۱۳۹۹
مرسی ... چه نظرات خوبی ... باهاتون موافقم ...
+ خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌷🌹
۲۵ آبان ۱۳۹۹

محمد رضا جان ببخشید خواهش میکنم نگید هردوت تاشون به یک اندازه خوبن به نظر شما Wathering With You زیبا تره یا Your Name خواهشا بگید؟؟؟؟؟

۲۰ آذر ۱۳۹۹
ممنون بابت کامنتتون دوست عزیز جان ...
+ به این دلیل به نظرم هر دو خوبن که هر دو از یک سری عناصر احساسی و طبیعی و روحانی استفاده کردن و میشه توی پیاده‌سازی انیمیشن در مورد برتریشون نسبت به هم بحث کرد.
+ صفت‌های برتری مثل زیباتر و بهتر و ... نسبی هستن مگر این که پایه‌ و اساسی مشترک تعیین کنیم و بر اساس اون صحبت کنیم. 
+ از کیفیت انیمیشن سازی، فرزند آب و هوا پیشرفته تر است ولی از نظر احساس برانگیزی و موسیقی به نظرم شاید بشه گفت نام تو قسمت‌های احساس برانگیزتری داشت.
+ به نظرم هر دو خوبن اما با این دقت نظر که «نام تو» تاثیرگذارتر بود ...
+ نظر شما چیه ؟
۲۰ آذر ۱۳۹۹

عالی بودن

۱۲ اسفند ۱۳۹۹
مرسی ... خوشحالم که خوشتون اومد ... 😊🌹
۱۲ اسفند ۱۳۹۹

چقدر باید گریه کنم سرش؟:)

واقعا نمیدونم انیمه ها ما رو چجوری به یه دنیای دیگه میبرن..

ولی من شخصا میتونم باهاشون زندگی کنم!:))

هم با این انیمه هم با برو نیم.. واقعا به یه دنیای دیگه رفتم:)،

ممنون. د

:]

۱۵ اسفند ۱۳۹۹
باهاتون موافقم ... انیمه‌ها آثار خارق العاده‌ای هستن و ما رو وارد دنیای خودشون می‌کنن ... چیزای تکراری‌ای نیستن و احساسات ما رو درگیر می‌کنم ...
خوشحالم که تونستین توی این دنیای چیزایی رو پیدا کنین که بتونین دوسشون داشته باشین و ازشون لذت ببرین ...
دنیای انیمه ... دنیای بزرگیه ... امیدوارم انیمه بعدی خودتون رو بتونین پیدا کنین ...

خواهش می‌کنم ... کاری نکردم ... 😊🌹
۱۵ اسفند ۱۳۹۹

میخوام بدونم فقظ منم که تا مغز استخونم با انیمه و مخصوصا موزیک های زمینش اوج میگیرم؟:>

۲۴ اسفند ۱۳۹۹
به هیچ وجه ... یکی دیگه خودم هستم ... 😁😍🌹
۲۴ اسفند ۱۳۹۹

من عاشق انیمه ها هستم وخیلی از انیمه های سینمایی رو دیدم اگه یکم دقت کنیم می فهمیم که هر انیمه چقدر نکات اموزنده ای داره و چقدر بادقتو ریزبینی روش کار شده😄

ممنونم از شما

۶ خرداد ۱۴۰۰
خواهش می‌کنم ...
۱ تیر ۱۴۰۰

سلام

ممنون که موسیقی متن کامل گذاشتید و دونه دونه هم جواب میدید

لطفا یه چندتا انیمه خوب معرفی کنید

نام تو و پنج سانتی متر بر ثانیه هم دیدم😁

۵ مرداد ۱۴۰۰
سلام ... وقتتون بخیر ...
خواهش می‌کنم ... وظیفه هست ...
خب پیشنهاد انیمه بستگی به سلیقه و علایق شما داره ولی بر اساس ژانر انیمه‌هایی که نام بردین ... می‌تونین با یک سرچ ساده در گوگل ... انیمه‌های جالب و مناسبتون رو پیدا کنین:

۶ مرداد ۱۴۰۰

خیلی ممنون لیست برام اومد بالا استفاده کردم 😁

دمتون گرم بازم بخاطر جواب ها و کمک هاتون🙏

۷ مرداد ۱۴۰۰
خواهش می‌کنم ... خوشحالم که به دردتون خورد ... 😊🌹🌸
۷ مرداد ۱۴۰۰

انیمه های ماکوتو شینکای گرافیک بالا و موسیقی عالی دارند 

۳۱ مرداد ۱۴۰۰

یک شاهکار دیگه از شینکای . یک انیمیشن خارق‌العاده دیگه ‌‌یک داستان مجذوب کننده دیگه . موسیقی استثنایی . در این فیلم همون کاریو کرد که با یور نیم کرد . اجازه داد موسیقی صحبت های کرکتر هارو کامل بکنه . دیدن این فیلم بدون داشتن زیرنویس اهنگ ها واقعا بی معنیه . مرسی از سایت خوبتون 

۱۴ شهریور ۱۴۰۰
همینطوره ... واقعا شاهکاره ...
۱۵ شهریور ۱۴۰۰

همه میگن آمریکا و اروپا ولی از نظر من فرهنگ رو باید از کشور های آسیای شرقی یاد گرفت ...

واقعا انیمه ها محشرن و بر خلاف دیزنی مارو با واقعیت ها و درد و رنج ها و شیرینی های واقعی زندگی رو به رو میکنن 

به شخصه حاضرم همیشه طرف همچین آدمایی باشم 

۲۵ شهریور ۱۴۰۰
خب آثار غربی سبک و سیاق خاص خودشون رو دارن و همینطور شرقی‌ها ... مثلا اگه انیمیشن soul رو دیده باشین ... به عمق گرایی خاص این اثر پی می‌برین ... آثار فاخر کم نیستن ... و یک جانبه گرایی به نظرم آدم رو از حقیقت دور می‌کنه ... وقتی تجربه‌های مختلف رو کنار هم میذاریم ارزش‌ها مشخص میشن ...
مثلا همین نکته‌ی خوبی که اشاره کردین ... شیرینی و درد و رنج‌ها رو آثار انیمه‌ای بهتر به نمایش میذارن ...
هر اثری حرفی برای گفتن داره ... ولی خب اگه از دیدن طرفدار گرایانه بخوایم نگاه کنیم ... من هم انیمه‌ها رو بیشتر ترجیح میدم ...
۲۵ شهریور ۱۴۰۰

انیمه چیز هایی رو داره به ما میفهمونه که دونستنشون خیلی مهم اگه با دقت ببینی میفهمی.  دارن معنای زندگی و درک اینکه چرا هستیم مواجهه با مشکلات چگونگی حل کردنشون و در یک کلمه قهرمان خودت بودن رو به ما یاد میدن خیلی چیزای دیگه هم هستن تازه انینه های ایسکای یک چیز دیگست که خیلی چیزا رو داره به ما یاد میده اینکه بعد تناسخ چگونه یک ادم عادی به یک قهرمان تبدیل میشه انیمه ها میتونن الهام بخش زندگی باشن! 

۱۵ آبان ۱۴۰۰
موافقم باهاتون ...
۱۵ آبان ۱۴۰۰

خیلی خوب بودن ها ولی این انیمه تهش یه آهنگ با کلام پخش میشه من دنبال اونم شما میدونید اون چیه؟

۱۶ آبان ۱۴۰۰

من خیلی وقت بود دنبال آهنگش میگشتم ممنون که لطف کردین و گذاشتین

۲۵ دی ۱۴۰۰
مرسی ... خواهش می‌کنم ...
۲۶ دی ۱۴۰۰

سلام من این کارتون فرزند اب و هوا را خیلی دوست دارم ولی فقط اگر میشه کارتون های ژاپنی را بدون سانسور درست کنید 

۲۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام دوست من ... وقتت بخیر ...
موافقم ... سانسور واقعا حالم رو به هم میزنه ...
۲۷ فروردين ۱۴۰۱

من خودم به دلیل داستان های پیچیده و جالب طرفتار آقای ماکوتو شینکای شدم وایشون به جزعیات خیلی کوچیک هم تو انیمه ها دقت میکنن اگر اون چیزمهم نباشه هم روش وقت میزارن برای همین کیفیت انیمه هاشون خیلی بالاست.

۲۴ خرداد ۱۴۰۱
همینطوره👍
۲۴ خرداد ۱۴۰۱

 قشنگ ترین انیمه ها برا ژاپنه 

من بیشتر اثرات یازاکی رو میبینم ولی قشنگ در عین حال 

Sl-fi و drama و romance

بودش اما آهنگ اخرشو میخاستم که نداشتید ولی اون آهنگ رو گرفتم

۲۶ مرداد ۱۴۰۱
برای آهنگ آخرش می‌بایست کل آلبوم رو دانلود کنین ...
تنها دو آهنگ نمونه رو قرار دادم ...
۲۶ مرداد ۱۴۰۱

عاشق انیمه هستم و مخصوصا قلعه ی هاول  رو ده بار دیدم

۲۴ مهر ۱۴۰۱
چه عشق زیبایی ... ❤️️🌹
۲۴ مهر ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات