قالب ساده روشن برای بلاگ بیان

دیگر توانی برای نوشتن ندارم. نمی‌دانم از چه بگویم و چگونه بگویم. دلم پر خون، دستانم لرزان و روحم خشمناک است. این روزها بسیاری از ما دل‌ شکسته و خشمناکیم، بسیاری هم منفعل و منتظریم. ای کاش دل‌هایمان برای آزادی، یک‌دل شوند و فردای زیباتری را بسازیم و شوق زندگی و امید به پیشرفت دوباره در ما زنده شود.

قالب ساده روشن رو به توصیه دوست خوبم لیلا برای ترجمه از بلاگفا به بیان انتخاب کردم تا کمی محیط خانه‌های وبلاگیمان رو زیبا کنیم. این قالب توسط آقای خلیل محمودی از مجموعه قالب‌های بلک تم برای سرویس وبلاگدهی بلاگفا طراحی و برنامه‌نویسی شده. همچنین این هفته خدمت سربازی من هم تمام شد و قصد داشتم به رسم شیرینی پایان خدمت هم که شده، این قالب رو ترجمه و به شما هدیه بدم.

 

همکاری در توسعه و گزارش خطا

بر اساس قوانین مندرج در وبسایت طراح قالب، ترجمه و ویرایش قالب‌ها به شرط عدم تغییر نام و لینک طراح قالب، مشکلی ندارد اما بنده این قالب را در وبسایت «گیتهاب» و با مجوز «MIT» منتشر کردم. یکی از اهداف انتشار این قالب کمک به توسعه‌ و بهبود محیط بلاگ بیان برای استفاده‌ی هر چه بیشتر و بهتر وبلاگ‌نویسان است و اگر شما نیز با این هدف موافق بوده و قصد همکاری در این پروژه را دارید می‌توانید به مخزن این قالب در گیتهاب مراجعه کرده و با ستاره دادن به پروژه، «Fork» کردن پروژه و افزودن ویژگی‌های جدید به آن و همچنین گزارش خطا در بخش «Issues» مخزن قالب «ساده روشن» در گیتهاب و همچنین در بخش کامنت‌های همین پست، به بهبود و گسترش یک قالب ساده و زیبا برای وبلاگ‌‌نویسان مختلف کمک کنید.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۳ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

زیبایههههه :))))))

خسته نباشین

۲۷ آبان ۱۴۰۱
مرسی ... سلامت باشین ... 🌹
۲۷ آبان ۱۴۰۱

خیلی عالی، ممنون از قالب‌بندی خوبتون👍

۲۷ آبان ۱۴۰۱
مرسی ... طراحی و قالب بندی از آقای محمودی هست، بنده ویرایش کوچیکی انجام دادم.
مرسی از محبتتون 😊🌹
۲۷ آبان ۱۴۰۱

خیلی قالب قشنگیه ممنون از زحمت‌هایی که می‌کشی. چه سلیقه خوبی داری.

فقط به نظرم -در نسخه دسکتاپ- ستون چپ بزرگه و ستون اصلی کوچیک. یعنی من اگه بودم انقدر جای نوشته‌‌های اصلی رو کوچیک نمی‌کردم. همون طور که وبلاگ خودت الان جای نوشته‌هاش بزرگ و خوبه.

۲۷ آبان ۱۴۰۱
مرسی پیمان ... لطف داری ...
آره ... می‌دونم چی میگی. اتفاقا توی نسخه‌ای که من درست کردم سایدبار رو کوچکتر کردم. اما در نسخه اصلی این دو ستون تقریبا هم اندازه هستن.
چون این کار بیشتر ترجمه قالب بود، سعی کردم تفاوت خاصی با نسخه اصلی نداشته باشه، اما اگه بخوام نسخه تغییر یافتش رو منتشر کنم ... حتما عرضش رو برای نسخه دسکتاپ بیشتر می‌کنم و فضای بیشتری رو به ستون اصلی میدم و فونت رو عوض می‌کنم تا خوانایی مطلب بشتر بشه.
ممنونتم پیمان، خوشحال شدم کامنتت رو دیدم 🌹
۲۸ آبان ۱۴۰۱

بسیار زیباست

ممنونم از وقتی که گذاشتین برای ترجمه قالب 

و پایان سربازیتونم تبریک میگم 👏🏻🌺

۲۸ آبان ۱۴۰۱
مرسی که پیشنهاد دادین ... انتخابتون زیباست ...
خواهش می کنم ... کاری نکردم 🌹
مرسی ... سلامت باشین 😊
۲۸ آبان ۱۴۰۱

قالبش خیلی خوبه،دستت درد نکنه 

علیرضا قالب واسه بیان حوالی ۵۰ تایی هست که بچه ها منتشر کردن

ای کاش همه اینا رو جمع میکردی توی یه وبلاگ دیگه به عنوان مخزن قالب های بیان 

 

 

۲۸ آبان ۱۴۰۱
همینطوره ... قالب قابل قبولیه ... خواهش می کنم.
علیرضا نمیشناسم 😁 ... آره ... قالب زیاده و به نظرم مشکل قالبی خاصی نداره بیان.
خب مخزن قالب های بیان راستش بحث طولانی ای داره اما بعضی از بچه ها کار خوبی کردن: مثلا در قالب یک پست، قالب ها رو از منابع مختلف معرفی کردن که واقعا جالبه و به خواننده های وبلاگنویسشون کمک می کنه که قالب مورد نظرشون رو پیدا کنن.
۲۸ آبان ۱۴۰۱

سلام قالب تون عالیه 🤩

یه سوال چجور میشه کلید روشن خاموش صفحه برا قالب گذاشت بدون جاوا اسکریپ!؟

۲۸ آبان ۱۴۰۱
سلام ... مرسی 😊🌹
تا حالا انجامش ندادم اما به نظرم شدنیه با اینحال تنها در قالب های خاصی شدنیه اما با جاوسکریپت همیشه شدنیه 😉
۲۸ آبان ۱۴۰۱

سلام. سلام.سلام

چقدر قشنگه،خدا قوت👌

۲۸ آبان ۱۴۰۱
سلام ... وقت بخیر
همینطوره ... مرسی ...
اما مرسی از طراح خوبش 🌹
۲۸ آبان ۱۴۰۱

سلام نوار شبکه اجتماعی میخام بزارم چجور باید درس کرد!؟

۲۸ آبان ۱۴۰۱
سلام، وقت بخیر ...
برای ساخت نوار شبکه های اجتماعی باید کمی زبان های HTML و CSS بلد باشین.
اینطور که برای هر شبکه ی اجتماعی یک لینک و آیکن با استفاده از HTML میسازین و اون ها رو به کمک CSS شکل داده، جایگذاری و زیبا می کنین.
۲۸ آبان ۱۴۰۱

میشه بازم از این قالب های زیبا بذارید ؟ 

۳۰ آبان ۱۴۰۱
حتما که شدنیه ... توی این فکرم که طراحی‌های خودم رو در آینده منتشر کنم ...
۳۰ آبان ۱۴۰۱

به به!

بالاخره یه نفر به فکر یه تغییراتی تو وبلاگ های بیان افتاد خودشون که تعطیلن :دی

۱ آذر ۱۴۰۱
به به آقا مسعود عزیز ... خوش اومدی 😊🌷🌹

امیدوارم بیان رو توی کشوری آزاد و سرزنده، با هم احیا کنیم.
۱ آذر ۱۴۰۱

خیلی جالبه!😍💖 خسته نباشید ! من حتما باید امتحان کنم!

۶ آذر ۱۴۰۱
مرسی ... سلامت باشین 😊🌹
خداروشکر که خوشتون اومده. امیدوارم ازش لذت ببرین.
۷ آذر ۱۴۰۱

سلام دوست من ...

من کاملا درکت میکنم که تموم شدن خدمت سربازی چقدر براتون خوشایند بوده (:

من هم 2 روز پیش تسویه کامل کردم ...

۷ آذر ۱۴۰۱
سلام دوست من، وقتت بخیر.
خداروشکر که شما هم تموم کردی. مبارک باشه.
امیدوارم روزی برسه هیچ جوانی دو سال از زندگیش رو به اجبار هدر نده.
۷ آذر ۱۴۰۱

پایان سربازی ات مبارک:)

حیف اینجا نمی‌تونم به شیوۀ مرسوم مهدیار ازت شیرینی طلب کنم:)

۲۵ آذر ۱۴۰۱
مرسی نسرین ... ما بهش میگیم آزادی (از بند خدمت) ... امیدوارم یه روز آزادی همه رو به هم تبریک بگیم ... 🌹
خب آره ... امیدوارم دورهمی وبلاگی بعدی فرصتش پیش بیاد ... 😉😁
۲۵ آذر ۱۴۰۱

امیدوارم:)

یکی از پررنگ‌ترین خواسته‌هام همهٔ سال‌های بلاگری، حضور تو‌ دورهمی‌ها بود که متاسفانه هیچ وقت نشد...

۲۵ آذر ۱۴۰۱
دنیا رو چه دیدی ... شاید این دفعه شد ... 😊
۲۶ آذر ۱۴۰۱

ممنون قالب زیبا و منعطفی بود

۸ بهمن ۱۴۰۱
خوشحالم که به دردتون خورد ... 🌹🌷
۸ بهمن ۱۴۰۱

سلام میشه وبی رو که باهاش اومدم فالو کنی 

۲۲ بهمن ۱۴۰۱
 سلام ... وقتتون بخیر ...
با یکی دیگه از اکانت‌هام دنبالتون کردم ... موفق باشین 👍
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مرسی باحاله. فقط اون لایک رو چجوری میشه برداشت

۲۷ اسفند ۱۴۰۱
خواهش می‌کنم ... مرسی ...
برای اینکه به کل لایک رو از قالب حذف کنین، کد سی اس اس زیر رو به انتهای کدهای سی اس اس قالب در پنل وبلاگتون اضافه کنین:

.blackthemePostInfoLeft {
  display: none;
}
۲۷ اسفند ۱۴۰۱

سلام آقا محمد رضا

یه باکس سبز بالای ارسال نظر میاد که داخلش نوشته شده: «ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید

این باکس رو از کجا حذف کنم؟

ممنون از پاسخگویی‌تون

۲۵ فروردين ۱۴۰۲
سلام، وقت بخیر
این قسمت رو در این قالب می‌تونین با قرار دادن کد زیر در انتهای فایل سی اس اس قالبتون، غیر قابل نمایش کنین:
.blackthemePadding .item_success {
  display: none;
}
۲۵ فروردين ۱۴۰۲

ممنون از لطف شما آقا محمد رضای عزیز

حذف باکس سبز رو برای قالب پند می‌خوام. کدی که زحمت کشیدین فرستادین، در قالب پند جواب نداد.

۲۶ فروردين ۱۴۰۲
خواهش می‌کنم ...
اطلاعی از قالب پند ندارم اما این عنصر به صورت پیشفرض از طرف بیان به صفحات اضافه میشه و احتمالا کد زیر به کارتون میاد:
.item_success {
  display: none;
}
۲۶ فروردين ۱۴۰۲

ممنون آقا محمد رضا

خیلی عالی بود و درست شد.

براتون آرزوی خیر و سلامتی دارم.

لطفا بفرمایید شما چه کار کردید که متن کامنت‌ها و جواب کامنت‌ها، ترازه؟ مال من راست چینه که مثل سایت شما، زیبا نیست. دوست دارم تراز باشه.

بازم متشکرم

۲۶ فروردين ۱۴۰۲
خواهش می‌کنم ... خداروشکر ...
مرسی ... این موضوع بستگی به طراحی قالبتون داره، من قالبم رو به این شکل طراحی و پیاده سازی کردم. برای این کار سه گزینه پیش رو دارین:
  • طراح و سازنده قالب باشین و دانش برنامه‌نویسی وب داشته باشین.
  • از فردی که این دانش رو داره بخواین براتون انجام بده.
  • یا قالبی انتخاب کنین که طراحیش به این شکل شده باشه.
۲۶ فروردين ۱۴۰۲

دکمه لایک و ریپلای رو چجوری میشه به پایین مطلب هدایت کرد

۲۴ خرداد ۱۴۰۲
برای ایجاد این تغییر می‌بایست ساختار قالب (کدهای HTML) و کدهای CSS قالب دچار تغییر بشه. برای اعمال این تغییر باید از یک ویرایشگر قالب یا کسی که مهارت ویرایش قالب رو داره بخواین این شخصی‌سازی رو براتون انجام بده.
۲۴ خرداد ۱۴۰۲

سلام م از قالب شما استفاده کردم اما باکس دنبال کردن وبلاگ فعال نمیشه چرا؟

۷ تیر ۱۴۰۲
سلام ... خوبین؟ عذرخواهی می‌کنم دیر جواب دادم،🙏🌱

برای فعالسازی این باکس باید در پنل کاربری بیانتون، مراحل زیر رو طی کنین و گزینه‌ای رو فعال کنین.

فعال‌سازی «جعبه دنبال کنندگاه» : در بخش تنظیمات » تنظیمات ساده » نمایش جعبه دنبال کنندگان » نمایش جعبه دنبال‌کنندگان در مکان دلخواه  را انتخاب کنید.
۸ تیر ۱۴۰۲

سلام میخواستم بدونم شما میتونید راهنماییم کنید که آیا راهی در وبلاگ بیان وجود داره که بشه مطالب رو به ترتیب قدیمی به جدید قرار داد؟

۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام وقت شما بخیر
متاسفانه بلاگ بیان پشتیبانی درسته نمیشه و سال‌هاست که توسعه این سرویس متوقف شده و چنین امکانی در این سیستم وجود نداره.
اما شاید با تغییر تاریخ پست‌های وبلاگتون به صورتی که اولین پست رو جدیدترین تاریخ بدین و به صورت معکوس این عملیات رو ادامه بدین ... چنین کاری امکان پذیر باشه ...
۲۵ بهمن ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات