ابزار و آموزش قرار دادن ویدیو در پست وبلاگ بیان

یکی از مشکلات همیشگی وبلاگنویس‌ها برای قرار دادن ویدئو در پست‌هایشان، نبود ابزار مناسب این کار در ویرایشگر پیشفرض و ویرایشگر ckeditor وبلاگ‌های بیان می‌باشد. خوب می‌دانیم که مدت‌ها است که شرکت بیان دست از توسعه و به روزرسانی امکانات خود کشیده و امیدوارم روزی دست از نگهداری سرویس بلاگ خود نکشد.

برای راحتی وبلاگنویس‌ها و پر کردن خلاء توسعه ابزارها به این فکر افتادم که ابزار و آموزشی مرحله به مرحله برای تولید تگ ویدئو و قرار دادن آن در پست بلاگ بیان تولید و تهیه کنم تا اگر وبلاگ‌نویسی نیاز به تولید تگ ویدیو یا آموزش قرار دادن آن در وبلاگ خود داشت، بتواند از آن‌ها استفاده کند.

ابزار تولید تگ ویدیو

آموزش قرار دادن تگ ویدیو در پست

برای قرار دادن ویدئو در پست وبلاگتان ابتدا می‌بایست اطمینان حاصل کنید که فرمت فایل ویدئوی شما مناسب پخش آنلاین برای بینندگان شما هست یا نه. به این معنا که اگر فایل ویدئویی شما دارای حداقل یکی از فرمت‌های mp4. یا ogg. و یا webm. نباشد، شما نمی‌توانید فایلتان را به صورت مستقیم برای دیگران پخش کنید و می‌بایست ابتدا به کمک یک سرویس تبدیل فرمت فایل ویدئویی، فایلتان را به یکی از آن سه فرمت ذکر شده، تبدیل کنید.

۱. آپلود فایل ویدئو

اولین قدم بعد از انتخاب و تهیه ویدیو، آپلود فایل و دریافت نشانی دقیق نمایش آن می‌باشد. سرویس‌های آپلود فایل مختلفی در سطح وب موجود است اما در اینجا من از صندوق بیان استفاده می‌کنم.

ابتدا گزینه‌ی ارسال فایل جدید را انتخاب کنید و مراحل آپلود فایل را انجام دهید. پس از آپلود فایل وارد صفحه‌ی اطلاعات فایل خود شده و بر روی دکمه‌ی دریافت کلیک راست کرده و یا چند ثانیه نگه دارید و گزینه‌ی copy link location یا address را انتخاب کنید.

۲. تولید کد

حال با به دست آوردن لینک مستقیم فایل ویدیویی خود می‌توانید تگ ویدیو را با استفاده از ابزار بالا و با تنها paste کردن لینک فایلی آپلود کردید، به راحتی بسازید:

۳. قرار دادن در منبع پست

حال وارد پنل وبلاگ خود شوید و گزینه‌ی ارسال مطلب جدید را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، احتمالا یکی از دو ویرایشگر زیر را خواهید دید. بر روی دکمه‌ی منبع در ویرایشگر خود کلیک کنید و محتویات کد کپی کرده‌ی خود را در آنجا paste کنید.

۴. نوشتن پست

پس از paste کردن کد دریافتی خود دوباره بر روی دکمه‌ی منبع کلید کرده یا لمس کنید تا از منبع خارج شوید.

حالا می‌توانید ویدئوی خود را در ویرایشگر پست خود ببینید و به روال عادی، قبل و بعد ویدیو مشغول به نوشتن پست خود شوید.

تنظیمات پیشرفته

بخش تنظیمات پیشرفته برای آن دسته از کاربرانی است که نیاز به کنترل بیشتری بر روی تگ ویدیوی خود دارند و در نگاه کلی به این شکل است:

بخش‌های نشانی فایل‌ مخصوص درج فایل‌هایی با فرمت‌های OGG و webM می‌باشند. اگر این فرمت فایل را تهیه کرده‌اید، می‌توانید در این دو قسمت نشانی فایل آپلود شده‌ی آن‌ها را وارد کنید:

گزینه‌ی نمایش کنترل به صورت پیش‌فرض فعال هست و برای فعال‌ و غیرفعال‌سازی قسمت کنترل ویدیوی شماست که در قسمت زیرین آن قابل مشاهده است.

گزینه‌ی پخش اتومات به صورت پیش‌فرض فعال نمی‌باشد و اگر می‌خواهید ویدیوی شما به صورت اتوماتیک بعد از بارگزاری صفحه‌ی پست، پخش شود، این گزینه را فعال کرده و کد جدید خود را تولید کنید.

گزینه‌ی تکرار پخش نیز به صورت پیش‌فرض فعال نیست و اگر می‌خواهید که ویدیوی شما پس از پایان، بار دیگر نیز تکرار شود، این گزینه را فعال کرده و کد جدید خود را تولید کنید.

گزینه‌ی پیش بارگزاری به صورت پیش‌فرض فعال نیست و اگر می‌خواهید ویدیوی شما همراه با بارگزاری صفحه به صورت کامل برای کاربر بارگزاری شود،‌ این گزینه را فعال کرده و کد جدید خود را تولید کنید.

گزینه‌ی بی صدا نیز به صورت پیش‌فرض فعال نیست و با فعالسازی آن می‌توانید صدای ویدیوی خود را غیر فعال کرده و این انتخاب را به بیننده دهید تا با استفاده از کنترل ویدیو آن را فعال کند.

گزینه‌ی با فاصله به صورت پیش‌فرض فعال است و به کد شما دو خط خالی در بالای ویدیو و پایین آن اضافه می‌کند تا شما بتوانید بعد از قرار دادن کد ویدیو، به وسیله ویرایشگر دیداری خود، شروع به نوشتن پست کنید. اما اگر نیازی به این خط‌ها ندارید، می‌توانید با غیر فعالسازی این گزینه، این دو خط را حذف کنید.

با استفاده از دو فیلد عرض و ارتفاع می‌توانید اندازه‌ی دلخواه خود را برای نمایش ویدئو در مکان‌های خاص تعیین کنید. واحد آن‌ها نیز می‌تواند درصد، px و ... باشد. اما به صورت پیش‌فرض عرض ۱۰۰ درصد انتخاب شده است تا تمامی عرض صفحه‌ی شما را پر کند.

اگر می‌خواهید پیش‌نمایشی از ویدیوی خود را برای بینندگان قبل از پخش آن به نمایش بگذارید مانند پوستری از ویدئو، می‌توانید از طریق فیلد نشانی تصویر پیشنمایش، تصویر آپلود شده‌ی خود را به کد ویدیو اضافه کنید.

فیلد متن جایگزین زمانی نمایش داده می‌شود که شما حداقل دو فرمت ویدیویی را برای تولید کد خود آپلود کرده و در ابزار قرار دادید و اگر بیننده ویدیوی شما قادر به دیدن آن به دلیل عدم پشتیبانی مرورگر خود و یا هر دلیل دیگری نشد، این پیام را مشاهده می‌کند.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۵۱ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

سلام،خسته نباشی:))😎👌👌

🌹🌹خیلی خوب شده👊ممنون اقا محمد🙏

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
سلام ... مرسی ... سلامت باشی ... 😊🌹
+ خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

دمت گرم*-*

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

سلام

آآآآآآآآآآآ

باید جاواسکریپ فعال باشههههه:((((((((

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
سلام ... وقتت بخیر ...
+ ن ... نیازی به امکان جاواسکریپت نیست ... 😊🌹
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

چیزی نمیشه گفت به جز دمت گرم همین ⁦☺️⁩💙⁦❤️⁩

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊❤️🌹
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

بیان باکس برای شما کار میکنه؟

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
بیان باکس از طریق سایت خودش یعنی bod.bayan.ir کار می‌کنه ... 😊🌹
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

واووو 👌👌

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

بسیار متشکر از اموزش :)

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

سپاس فراوان !

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

سلام. خیلی عالی بود ممنون.
در به در دنبال روش گذاشتن ویدئو در صحفه ی اصلی می گشتم.

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
+ خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
+ خوشحالم که به دردتون می‌خوره ... 😊
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

آقا محمد رضا کلی پستاتون عالی و حرفه هستن و چقدر هم بدرد بخورن ...من همه ی پستاتون رو دیدم  و لایک کردم ..اما یکم این روزا شلوغم وقت نکرده بودم  براتون کامنت بزارم ...

امیدوارم همچنان پر قدرت ادامه بدیدو ممنون بابت وقتی که میزارید

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
مرسی معصومه خانم ... خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد ... نظر لطفتونه ... 😊🌹
+ مرسی از حمایتی که می‌کنین ... امیدوارم در کنار هم بتونیم محیط بهتر و پویاتری رو برای استفاده‌ی همه با هم بسازیم.😊
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

این ابزارت دهن مرا سرویس کرد :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
خوشحالم که خوشت اومد ... 😁😂😊🌹👍
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

برای من باز نمیشه کوکی های ترد پارتی هم فعال کردم. هم تو فایرفاکس و هم کروم

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
ببین نشانی box.bayan.ir داره از این ‌فایل‌ها هم استفاده می‌کنه ... و افزونه‌های امنیت وب اینا رو بلاک می‌کنن ... مثلا من الان که وارد بلاگ من شدی متوجه نشدم و کد جاواسکریپت آمارگیر منو ... مرورگرت بلاک کرد.

  • هر مشکلی هست از مرورگرته ... یا یه افزونه هست ... یا تنظیمات امنیتی مرورگر هست و یا به مرورگرت حمله شده ...
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    عالییییییییییییییییی

     

     

     

     

    ب جز بیان باکس هم میشه؟

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
    مرسی .... 😊🌹
    + همینطوره ... هر سرویس دیگه‌ای که میشه فایل آپلود کرد مثل پیکوفایل و بعد از آپلود فایل ... نشانی دقیق فایل رو بگیرین که آخرش mp4. هست ... و با ابزار و آموزش این مطلب می‌تونین ویدیو پست کنین ...
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    من از Always https استفاده میکردم وقتی خاموشش کردم درست شد :/

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
    پس مشکل از افزونه بود ... خیلی از سرویس‌های بیان از https استفاده نمی‌کنن و به همین خاطر بلاک شدن ...
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    پس من picofile رو ترجیح میدم :/

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
    لینک دانلود فایل ویدیویی پیکوفایل ... فکر کنم بعد یه مدت منقضی بشه ... مطمئن نیستم ...
    + ولی آره ... آپلودر خیلی خوبیه ...
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    بابا دمت گرم (:

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۹
    قربانت ... 😊🌹
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

    حرفی برای گفتن باقی نمیمونه، هر روز بهتر از دیروز :)

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۹
    خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۹

    سلام و عرض خسته نباشید؛ و ممنون از ابزارها؛ مقدوره اسلایدر هم بدون جاوااسکریپت و با آپشن جامع تولید بشه؟
    گویا در مورد Third Party کوکی ها صحبت شد؛
    حقیقتاً این مشکل رو بسیاری از بلاگرها داشتند و دلیلش هم آپدیت سکوریتی گوگل کروم و تغییر الگوریتم های خود شرکت گوگل بوده؛
    ولیکن از تریبون معتبر شما استفاده میکنم و فضیله واجبه فایرفاکس رو پیشنهاد می‌دم :)

     

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
    سلام ... مرسی ... سلامت باشین ...
    + خواهش می‌کنم ... امکان ساختش هست و اگر زمان اجازه بده حتما ابزارش رو منتشر می‌کنم ... به درد خیلی‌ها می‌خوره ... 

    + من هم فایرفاکس رو پیشنهاد می‌کنم ... مرورگر مدرن و کارآمدی هست ... 😊🌹👍
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

    سلام

    کاملا مفید و خوب.

    مچکرم.

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
    سلام ... وقتتون بخیر ...
    + خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

    سلام،خوبید؟یه چن وقته مطلب نزاشتید نگران شدیم البته بهتون احترام میزارم و خودتون می دونید کی مطلب بزارید ولی کاش تو چالش ده سوال وبلاگی شرکت می کردید.....

    ۸ مهر ۱۳۹۹
    سلام ... خوبم ... مرسی ... امیدوارم شما خوب باشی ...
    مرسی که پیگیر حالم هستین ... خب یه مقدار درگیر دانشگاه و کارها هستم و فکر نکنم زیاد وقت برای پست نوشتن داشته باشم ... اما سعی می‌کنم احتمالا ماهی یک پست بذارم ...
    + چالش جالب و آموزنده‌ای هست ولی سوالای سختی داره ... 😁😂 ... مرسی ... 😊🌹
    ۸ مهر ۱۳۹۹

    آموزش عالی بود! 

    دمتون گرم ^-^ 

    خسته نباشید!

    ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
    مرسی ... خواهش می‌کنم ... سلامت باشین
    مرسی بابت حمایت و دل گرمیتون ☺️🌹🌻🌸🌺🌷💐

    ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

    سلام علیکم

    یه کار دیگه هم میشه کرد

    فیلم رو توی صندوق بیان بارگذاری می‌کنیم

    روی درج تصویر کنار ادامه مطلب کلیک می‌کنیم

    به جای عکس روی فیلم کلیک می‌کنیم

    ارسال میشه

    همین

    من خودم امتحان کردم شده

     

    ۳ خرداد ۱۴۰۰
    سلام علیکم ...
    عالیه ... خیلی خوبه ...
    مرسی از راهنمایی خوبتون ... 🌹🌸🌷
    ۱ تیر ۱۴۰۰

    سلام 

    خسته نباشید.

    ببخشید من دقیقا همین کارارو میکنم؛ ولی ویدیو پلی نمیشه :( 

    چه کاری باید انجام بدم که درست بشه؟

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سلام ... وقتتون بخیر ...
    خب حالت‌های مختلفی ممکنه باعث ایجاد مشکل بشه ...
    توی همین صفحه بعد از تولید کد ... پیشنمایشی از اون کد تولیدی ارائه میشه ... اگر پخش نمیشه ... احتمالا ویدیوی شما درست آپلود نشده احتمالا و یا فرمت ویدیو mp4 نیست ...
    ۱ تیر ۱۴۰۰

    یعنی واقعا نجات دادی منو. دیگه داشتم ناامید می شدم.

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
    خداروشکر ...
    ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

    بابا کار شما دیگه از عالی گذشته تا حالا من چرا این ابزارو پیدا نکردم خیلییییی عالیییییه خود بیانم نمی تونه یه همچین کاری کنه 

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
    خواهش می‌کنم ... شما خیلی لطف دارین ... بیان دیگه خیلیه ... قربان شما ... 😊🌹
    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

    آقا من واسه بلاگفا هم امتحان کردم و در کمال ناباوری شد و الان راحت فیلم داخل متنه و پخش میشه عجب ابزاریه این بابا اینو بزارید وبلاگتون بازدیدش میزه بالا تو بلاگفا هم با این روش میشه گذاشت عالیییههههه

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
    مرسی ... خوشحالم که به دردتون خورد ...
    خب ... در تمام سیستم‌های تحت وب این ابزار کارایی داره و درست کار می‌کنه ... چه بلاگفا ... چه بیا و یا وردپرس ... همه‌ جا به دردتون می‌خوره ...
    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

    ببخشید دوباره مزاحم شدم میخواستم بدونم با لینک آپارات هم میشه (لینک دانلود آپارات) اگر میشه لطفا توضیح بدین ممنونم 

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    خواهش می‌کنم ... مرسی که سوال می‌کنین ... به توسعه این ابزار کمک می‌کنین ...
    لینک دانلود آپارات رو وارد فیلد فایل mp4 می‌کنین و قابل پخش هست ... البته فکر نکنم لینکی که آپارات میده همیشگی باشه ...
    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

    بازم واقعا معذرت میخوام مزاحم شدم من لینک دانلود آپاراتو کپی کردم بعد mp4 نوشته های اضافه رو حذف کردم شد و ویدیو الان ok شده ولی راسته که میگن لینک های آپارات بعد مدتی عوض میشه 

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    خواهش می‌کنم ...
    پس درسته ... مرسی که نتیجه رو اطلاع دادین ...
    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

    محمدرضا جان سلام.

    اقا من یک سوال درباره گذاشتن ویدیو اپارات داشتم وقتی کد ویدیو رو میذارم این طوری میشه.

    علتش چیه؟ در چه ابعادی باید باشه؟

    https://s6.uupload.ir/files/ssssss_twv.png

    ۹ فروردين ۱۴۰۱
    سلام علی آقا ... وقتت بخیر ...
    اینطور که از عکس مشخصه ... احتمالا مشکل از قالب هست ... ولی خب اگه کد اون صفحه رو ببینم ... می‌تونم دقیقتر بگم ...
    ۱۰ فروردين ۱۴۰۱

    سلام مجدد اقا محمد رضا جان.

    ادرس شما برای مشکل اندازه ای که آپارات داشت.

    https://hadian80.blog.ir/1401/01/15/a

    ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
    سلام علی آقا ... وقتتون بخیر ...
    مشکل از قالب نیست ... شما کافیه کد جواسکریپت رو در منبع پستتون paste کنین. 

    ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

    You saved my life(:

    ینی مو های من سر همین سفید شد. دمت گرم که گفتی

    ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
    قربانت ... شاد باشی ... 🌹😊😉
    ۱۷ فروردين ۱۴۰۱

    سالم 

    سایت بهتر است یهتر یا وبلاگ 

    ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
    سلام ... متوجه کلامتون نشدم ...
    ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

    دم شما گرم

    ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
    خواهش می‌کنم ... 😊🌹
    دم شما هم گرم ... بلاگ باحالی رو دارین شروع می‌کنین ...
    ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

    متشکرم.

    البته نصف شروعش به داشتن این ابزار بستگی داشت که شما نصیب ما کردید:)))

    ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
    خواهش می‌کنم ... خداروشکر ... 😊🌹
    ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

    سلام. دست شما درد نکنه. به کار بنده اومد :)

    ۱۹ تیر ۱۴۰۱
    سلام ... وقتتون بخیر
    خواهش می‌کنم ... خداروشکر
    ۱۹ تیر ۱۴۰۱

    سلام بر شما و خداقوت؛

    لذت بردم از این مطلب بسیار مفید و این همه تعامل؛

    من قبل از مطالعه ی این مطلب خودم به همین شیوه دیروز اقدام کردم و یک سری فایل ویدیویی از آپارات رو لینک دانلودشون رو کپی کردم و داخل تگ ویدیو داخل مطلبم قراردادم، دیشب تا دم صبح کار میکرد امروز از ساعت ۸ صبح به بعد فکر کنم همون اتفاق منقضی شدن که میگید واسه لینک های آپارات افتاد، خب با این اوصاف نمیخوایمم که حجم ۳گیگ هاست بیانمون رو برای آپلود های بی مورد اینطوری از دست بدیم، چیکار کنیم که لینک ها منقضی نشن؟

    ۴ فروردين ۱۴۰۲
    سلام، وقت شما هم بخیر و خداقوت ...
    نظر لطفتونه ... متشکر ..
    در مورد ویدیوهای آپاراتتون می‌تونین از کد امبد آپارات استفاده کنین ... برای استفاده از این کد در بیان هم می‌تونین امکانات اختیار فعالسازی کد جاواسکریپت رو خریداری و فعال کنین تا امکان ارسال این کدها به بیان رو داشته باشین.
    ۴ فروردين ۱۴۰۲

    بسیارعالی از کمک و مساعدت بی چشم داشت شما بی نهایت سپاس گذارم، بسته رو خریدیم و این بار آزمایش میکنیم و حتما انشالا این بار جوابه

    ۵ فروردين ۱۴۰۲
    خواهش می‌کنم ... براتون آرزوی موفقیت می‌کنم 🌷🌹🙏
    ۵ فروردين ۱۴۰۲

    عالی سلطان ممنون از کاربری بودن سایت

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
    خواهش می‌کنم ... خوشحالم که این ابزارها به کارتون اومدن ...
    ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام لینک دانلود فیلم رو گذاشتم و کد رو دریافت کردم اما بعد دو روز کلا فیلم های سایتم ابزار نمیاد بالا خطا میزنه 
    اولش اینجوری نبود ولی بعد یه روز اینجوری شده
    آدرس : http://daghayeghdars.ir/post/%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سلام، وقت شما بخیر

    من نشانی ویدیوی شما رو چک کردم، شما لینک آپارات رو برای ویدیوتون قرار دادین و آپارات معمولا لینک‌های دانلود رو برای زمان محدودی در دسترس قرار میده ... برای همین هم ویدیوهای شما با مشکل روبرو میشن.
    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    خواهش می‌کنم 🌱🙏
    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

    سلام چطور میتونم برا بلاگم وقتی که سرچ میکنیم بغیر از وبسایت اصلی زیر مجموعه هاش هم زیرش بیاد بالا 
    https://www.google.com/search?q=%DA%AF%D8%B1%D9%88%D8%AA+%D8%AC%D9%85&rlz=1C1GCEA_enIR1024IR1024&oq=%DA%AF%D8%B1%D9%88%D8%AA+%D8%AC%D9%85&aqs=chrome.0.0i512l2j0i22i30l3j0i15i22i30j0i10i15i22i30i625j0i15i22i30j0i22i30l2.2465j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
    مثلا در این قسمت بغیر از گروت جم زیر مجموعه هاش مثلا فروشگاه زیر لینک اصلی سایت داخل گوگل درج شده...

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سلام، وقت شما بخیر

    برای این کار باید روی سئو یا بهینه سازی وبسایتتون برای موتورهای جستجو کار کنین یا از یک سئوکار حرفه‌ای بخواین این کار رو براتون انجام بدن.
    برا انجام اینکار می‌بایست صفحات شما سئوی خوبی داشته باشن تا موتور جستجوی گوگل از طریق نقشه سایت و موارد مرتبط، ساختار و اهمیت لینک‌های صفحه‌ی شما رو به درستی درک و فهرست کنه.
    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

    ممنون بابت راهنمایی

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
    خواهش می‌کنم ...
    ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و درود یه سوال داشتم ازتون ؟؟؟
    چطور میتونم درگاه پرداخت زرین پال رو به بلاگ بیان وصل کنم ؟؟
    من برا فروش فایل می خواستم ولی الان داخل پنل زرین پال جایی به نام اضافه کرن فایل برای فروش وجود نداره ...
     

    ۵ شهریور ۱۴۰۲
    سلام و درود بر شما ... اوقات به کام

    درگاه مبارکتون باشه ...

    متاسفانه زرین پال برای بیان پشتیبانی مشخصی نداره ... با پشتیبانی زرین پال می‌بایست ارتباط بگیرین و همچنین می‌تونین از سرویس‌های مشابه مثل آیدی‌پی و پی پینگ هم استفاده کنین ...
    ۵ شهریور ۱۴۰۲

    تشکر بابت راهنمایی مفیدتون 
    همیشه ما رو راهنمایی کردید و برامون هم خیلی مفید بود 
    تشکر فراوان .....
    روش فروش رو پیدا کردم ولی از لحاظ بارگزاری مستقیم ای دی پی بهتره ....
    چون زرین پال می خواد فایل رو یه جایی بارگذاری و داخل سایت لینک رو قرار بدیم ولی ای دی پی مستقیم داخل سایت بارگذاری میکنیم و اینجور امنیت فایل هم بیشتره ....
    مثلا اگه من بخوام داخل پیکو فایل  یا همن بیان آپلود کنم دیگه همه بهش دسترسی دارن .... 
    معمولا بیان فایل ها رو به گوگل معرفی میکنه...

    بازم ممنون بابت راهنمایی...
     

    ۵ شهریور ۱۴۰۲
    خواهش می‌کنم ...
    در خدمت شما هستم ... انجام وظیفه هست ...

    پس با این حساب، استفاده از آی‌دی پی برای فروش فایل مناسب‌تره در حالت استفاده از بیان، اما در غیر اینصورت به کمک وردپرس و شاپیفای و جوملا و ... چنین مشکلی نداریم، چون دسترسی رو سرویس به کمک CMS از پسش بر میاد و به مشکل نمی‌خوره ...

    مرسی از شما که دانش و تجربتون رو به اشتراک گذاشتین، براتون آرزوی موفقیت می‌کنم ...
    ۵ شهریور ۱۴۰۲

    سلام ..ببخشید ولی من هرررچقدر کد ویدیو رو میزنم اصلا ویدیو پخش نمیشه..ینی فقط صداش هست ثانیه هارو هم درست و حسابی نشون نمیده...از خود صندوق بیان هم آپلود میکنم ویدیو خیییییلی بیکیفت هست موندم چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۲
    سلام ... وقت شما بخیر باشه

    ممکنه مشکل از فرمت ویدیویی شما باشه ... چک کنیم فرمت ویدیوی مورد نظر شما mp4 هست یا ن و اینکه توی پیشنمایش اینجا مشکل داره یا وقتی می‌برین روی قالبتون به مشکل می‌خوره؟
    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

    بله mp4 هستش...کلا تو هر دوتاشم مشکل هست میبینی ویدیوم 1 دیقه هست 4 ثانیه نشون میده ولی فقط صدا  اونم کاملپلی میشه درحالی که ویدیو رو 4 ثانیه نشون میده یهو دیدی 10 ثانیه شد کلا عجیب غریبه...

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
    شاید مشکل از فایل یا دستگاه شما باشه، میشه نشانی فایل آپلود شده شما رو ببینم؟
    ۲۵ شهریور ۱۴۰۲

    بله بله حتما
    https://bayanbox.ir/download/1038115372713043638/14.mp4-20230914-193259.mp4

    من هم از فایر فاکس و هم از کروم استفاده کردم دیگه نمیدونم...

    ۲۵ شهریور ۱۴۰۲
    خب من فایل رو بررسی کردم ... و فایل به اصطلاح فاسد یا Corrupt هست و این ممکنه از ویرایشگر ویدیوی شما باشه و یا فایل دستکاری شده هست.
    برای تبدیلش از نرم افزار Vlc استفاده کردم و حجم فایل از ۱۵ مگ به ۴ مگ رسید و به درستی کار می‌کنه.
    برای انجام تبدیل و تعمیر فایل می‌تونین از این لینک استفاده کنین.

    فایل آپلود شده تعمیر شده هم به این نشانی هست:
    https://uploadkon.ir/uploads/6c3217_23nlu522589-new.mp4

    در ادامه هم اگر سوالی داشتین، در خدمتتون هستم.
    ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

    مرسی واقعا🥲🥲 نجاتم دادید

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۲
    خواهش می‌کنم ... خداروشکر ... 🌱🙏
    ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

    سلام وقت بخیر چطوری می تونم FAVICON  وبلاگم رو روی نتایج گوگل مثل سایت شما اعمال کنم؟

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
    احتمالا جدیدا این آیکن رو اضافه کردین ...
    می‌تونین از طریق کنسول گوگل هم وبلاگتون رو معرفی کنین.
    ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

    سلام

    من ابتدا فایل رو اپلود کردم

    بعد اینک رو اینجا گزاشتم و زدم تولید کار

    لینک ساخته شده رو کپی کردم می زارم قسمت منبع وبلاگم 

    اما کلیپ باز نمیشه؟

     همینجا هم که بعد از تولید لینک هست  کلیپ باز نمیشه 

    مشکل از کجاست؟ 

    ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
    سلام، وقتتون بخیر، مشکل از فایل آپلودی شماست، لطفا نشانی فایلتون رو کامنت کنین تا عیب‌یابی کنم.
    ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

    بله از لینک من بود

    باید لینک مستقیم رو کپی می کردم

     و حل شد مشکل

    ممنون از اموزش خوبتون. 

    ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
    خواهش میکنم، خداروشکر
    ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات