معرفی و گالری تصاویر انیمه Tenki no ko

انیمه Tenki no ko یا ترجمه شده به انگلیسی با نام Weathering with you و همچنین ترجمه فارسی «فرزند آب و هوا»، یک انیمه‌ی سینمایی ژاپنی است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این انیمه در حقیقت یک فیلم سینمایی «عاشقانه» و «فانتزی» است که داستان یک پسر نوجوانی را روایت می‌کند که از خانه‌ و خانواده‌ی خود فرار کرده و به شهر توکیو سفر می‌کند. در این سفر او با افراد مختلفی آشنا می‌شود که به او کمک می‌کنند از جمله دختری به نام هینا آمانو که داستان فیلم بیشتر در مورد اتفاقات بین این دو نفر است.

این انیمه توانست عنوان «بهترین انیمه سال ژاپن» را در ۴۲مین مراسم جوایز آکادمی ژاپن از آن خود کند. کارگردان این انیمه «ماکوتو شینکای» از جمله کارگردان‌‌های شناخته‌ شده‌ی این روزهای ژاپن است و شاید او را با آثار تحسین برانگیزش مانند «Your Name» و یا «Garden of Wrods» بیشتر بشناسید. این کارگردان به صورت خاصی قادر به ایجاد و انتقال احساسات عاشقانه به بیننده است. به شکلی که موسیقی و تصاویر این انیمه شما را به وجد خواهد آورد و شما را با خود به دل آسمان‌ خواهد برد.

از دیگر نکاتی که در مورد این انیمه می‌توان گفت، وجود چند صحنه‌ی غافل‌گیر کننده است که کمتر در انیمه‌ها دیده بودیم و بیشتر ما را به یاد روش استودیوی مارول و قهرمانانش می‌اندازد. این انیمه‌ هنوز در سینما‌های سراسر ژاپن و جهان در حال پخش است و نسخه‌ی «بلوری» این فیلم در تاریخ ۲۷ می امسال یعنی ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد. شاید با دیدن تصاویر انیمه با خود بگویید این هم داستان و سبکی همانند فیلم قبلی این کارگردان یعنی «نام تو» باشد اما باید بگویم که کاملا در اشتباه هستید و کاملا داستانی مستقل و استوار بر خود دارد.

گالری تصاویر

تصاویر عریض یا به اصطلاح «کاغذ دیواری‌های» این انیمه نیز همراه با شهرتی که به دست آورده، بسیار متنوع می‌باشد. با این حال در این قسمت قصد دارم تا مجموعه‌ای تا جای ممکن کامل و زیبا را از این انیمه‌ی شگفت‌انگیز گردآورده و منتشر کنم. باشد که روزی ما نیز دل‌های عاشق خود را بیابیم:


برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۰ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
زیبا بود تصاویرش 🤩

اعتراف میکنم من اهل انیمه نیستم و تا الان هیچی ندیدم 😐
+ زمانش رو به روز نمیکنید؟!
حدود ۶ ساعت پیش پیش نویسشو سیو کردید شاید برای اونه
۲۷ اسفند ۱۳۹۸
اصلا توجه نکردم به زمان ... چقدر زود گذشت :))
+ انیمه واقعا دنیای زیبایی داره ... پیشنهاد میکنم یک بار هم که شده ... یک اثر فاخر رو تماشا کنین ...
+ مرسی از یادآوری ... به روز کردم ... و مرسی بابت کامنت :)
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
وای انیمه... قبل‌ترها می‌دیدم ولی الان با چیزهای دیگه سرم گرم شده... ممنون که یادآور خاطرات خوبی بودید (:
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خوشحالم که این پست براتون مفید بود ...
+ امیدوارم دوباره بتونین از دنیای زیبای انیمه لذت ببرین ...
+ مرسی بابت کامنت :)
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
۶ ساعت روش بودید؟!!؟!؟!؟!؟!؟ 😐😐😐😐
خواهش میشود انجام وظیفه است 😒 (دیوونه ام توجه نشه لطفا😉)
اتفاقا تو یه پست از بچه های بیان خواستم چندتایی معرفی کنن ولی هنوز دانلود نکردم 😂😐 در این حد تنبل 😁
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خب نه حالا دقیقا ۶ ساعت ... این بین چهارشنبه سوری هم بودم ... :))
+ چه ویژگی اخلاقی زیبایی ... بزرگوارید ... :))
+ وقت نمیشه دیگه ... توی روزهای آینده فایل‌های تورنت برای انیمه‌هایی مختلف رو منتشر می‌کنم ... از این لینک‌ها هم می‌تونین برای دانلود استفاده کنین ..
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
من انیمه خیلی دوست دارم ولی متاسفانه اصلا فرصت نمیکنم ببینم ..ولی یه انیمه که خیلی تو خاطرم مونده شهر اشباح بود ...خیلی زیبا و دوست داشتنی بود و حدودا بعد از 10 یا 12 سال تمام جزئیاتش یادم مونده .دوست دارم دوباره ببینمش
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
شهر اشباح که واقعا یه شاهکاری بود ...
+ اصلا به نظرم مفهوم اون فیلم در مورد به یاد موندن هست ...
+ امیدوارم که وقت کنین و ببینین ... بعضی از انیمه‌ها واقعا حس و حال آدم رو عوض می‌کنن ...
+ مرسی بابت کامنت ... :)
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
واو، چه پست قشنگیه این!
تشکر بابت وقتی که گذاشتید
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خخخ ... مرسی ... :)
خواهش می‌کنم ... خوشحالم که خوشتون اومد :)
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
کیفیت بلوری اش نیومد!؟ به نظر به اندازه your name جذاب نیستش... نظرته!؟
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
کیفیت بلوری نیومد ... اما روی پرده با کیفیت مناسب دیدن هست ... و بد نیست ...
+ جذابیت می‌تونه نسبی باشه ... اما در مقایسه کلی این دو انیمه قابل رقابت هستن ... و داستان‌های مستقلی دارن ...
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اتفاقا الان با اینهمه تعطیلی یه فرصت خوبه برا انیمه دیدن مرسی
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
کاملا درسته ... بهترین زمان برای دیدن انیمه هست ... :)
مرسی بابت کامنت :)
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
چقدر منتظرم که نسخه ی با کیفیتش منتشر بشه:) واقعا انیمه های ماکاتو شینکای یه فضای خاصی داره:) آرامش و ظرافت.
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
دقیقا همینطور ... یه فضای خاصی دارن ...
+ انواع کیفیتش بیاد من اینجا فایل تورنتش رو میذارم ...
+ فعلا کیفیت پرده‌ای خوبی ازش اومد و من دیدم ... یه کم مشکلات زیرنویس و پرده‌ای بودن داره ... ولی خوبه ... و قابل دیدن
+ مرسی بابت کامنت :)
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
عکسای بارونی قشنگن... :)
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خیلی خیلی قشنگن :)
مرسی یاسمن که کامنت گذاشتی :)
۲۸ اسفند ۱۳۹۸

انیمه یورنِیم جاش خالیه واقعا ... و هنر شمشیر زنی آنلاین

۷ خرداد ۱۳۹۹
انیمه نام‌تو رو یکی از دوستان معرفی کرده بود و من به لینک ویکیپدیاش بسنده کردم ...
+ و انیمه‌ی هنر شمشیرزنی آنلاین هم امیدوارم در آینده به همین شکل معرفی کنم ...
+ مرسی از پیشنهاداتون ... 😊🌹
۷ خرداد ۱۳۹۹

توکیوغول رو فراموش کردم

خیلی ممنون از شما :)

بابت انیمه های خوبی که معرفی کردید

۷ خرداد ۱۳۹۹
انیمه توکیو غول هم فوق‌العاده هست ... وبلاگ‌های مختلفی در موردش نوشتن و شاید روی مانگاش کار کردم اینجا ...
+ خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
+ توی بخش مانگا هم آثار خوبی معرفی کردم ... که اکثرا انیمه هم دارن ...
+ 😊🌹
۷ خرداد ۱۳۹۹

خیلی انیمه زیبایی بود...

احساس میکنم با نام تو که یکی از شاهکار ها است شباهت زیادی داشت حتی اگر دقت کنید نوه ی اون خانوم پیر خیلی شبیه تاکی توی نام تو بود و اون خانومی که ازش حلقه رو گرفت شبیه میتسوها... در کل خیلی فوق العاده بود و من اینو از نام تو بیشتر دوست داشتم...

۱۲ تیر ۱۳۹۹
همینطوره و با شما موافقم ...

+ اون کاراکترها هم خودشون بودن ... که اومدن توکیو و زندگی می‌کنن ...

+ هر دوتا اثر واقعا فوق‌العاده بودن ... ولی این یکی یه مقدار احساس سادگی و نزدیکی بیشتری به نظرم داشت ...

+ مرسی بابت کامنت قشنگتون ... 😊🌹
۱۲ تیر ۱۳۹۹

بنظرتون ارزش دیدن داره؟؟؟؟؟؟؟؟

۲۲ تیر ۱۳۹۹
به نظرم ارزش دیدن رو داره ... چرا که موضوع لطیفی داره و کیفیت ساخت بالایی هم داره ...
۲۲ تیر ۱۳۹۹

واووو عالی بود تصاویرش عشقققق انیمه😍😍

۱۰ مهر ۱۳۹۹
خوشحالم که خوشتون اومد ... ⁦☺️⁩🌹
۱۰ مهر ۱۳۹۹

واقعا عالی و بینظیر🌹

درضمن انیمه های آقای میازاکی واقعا قشنگ و زیبا هستن اگه به انیمه علاقه دارید حتما ببینید

۱۷ آبان ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌷🌹
+ کاملا همینطوره ... به نظرم آثار هایائو میازاکی بسیار هنرمندانه و خالصانه ساخته شد و مفاهیم انسانی و طبیعی در اونا موج میزنه ...
+ واقعا آفرین به شما که این آثار رو به بقیه پیشنهاد میدین ... ❤️️
۱۷ آبان ۱۳۹۹

این انیمه و همینطور عکس هایش فوق الاده است 

۲۱ آبان ۱۳۹۹
کاملا همینطوره ... مرسی ... 😊🌷🌹
۲۱ آبان ۱۳۹۹

سلام ببخشید تمام این عکس ها مربوط به فیلم  آب و هوا با تو هستش یا نه؟؟؟

۲۲ آبان ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
همینطوره ... تمام عکس‌ها مربوط هست و بعضی‌ها با ترکیب ویژگی‌های شخصیتی و بعضی شخصیت‌های انیمه‌های دیگه کنار هم شکل جدیدی گرفتن ...
۲۲ آبان ۱۳۹۹

همین الان دیدمش یعنی قلبم داره از قشنگی این انیمه وایمیسته😭🥰 ....حس خوبی که این انیمه بهم داد رو با هیچ کلمه ای نمیتونم توصیف کنم 🥺🥺😍😍

 

Weathering with You(فرزند آب و هوا)⛈☔😍😍😍😍

۱۲ مرداد ۱۴۰۰
واقعا که همینطوره ... انقدر که احساس برانگیزه ... احساس مشترکی باهاتون دارم ...
مرسی که احساستون رو با بقیه به اشتراک گذاشتین ... 🎉😍🌸🌹😊
۱۲ مرداد ۱۴۰۰

من انیمه می بینم

واقعا دنیای زیبایی داره 

حتما انیمه تماشا کنین خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوبه

۶ آبان ۱۴۰۰
کاملا با شما موافقم ...
اما این روزا وقت کمی دارم ... کمتر میرسم ...
اصلا هر چی از این دنیا دورتر میشم ... زندگی تلخ‌تر میشه ...
باید یه انیمه جدید رو شروع کنم ... مرسی بابت انگیزه ... 😊😄🌷🌹
۶ آبان ۱۴۰۰

من انیمه نگاه میکنم ولی مادرم میگه همه انیمه ها مثل همه دیگه دارم منصرف از انیمه دیدین میشم قسمت آخر فصل آخر انیمه شیطان کش رو دارید من پیدا ننبکنم و انیمه بل و انیمه شیطان کش و بوس ایزدی و فرزند آفتاب خیلی قشنگه 

۲۷ تیر ۱۴۰۱
خب متاسفانه انیمه‌های مناسب طولانی هستن و آدم‌های با تایم معمولی حوصله دیدن این انیمه‌ها رو ندارن ...
باید بگم انیمه‌ها خیلی متنوع و گسترده هستن ... و نمیشه در موردش نظر واحدی داد ...
متاسفانه انیمه‌هاشون رو ندارم ... باید توی گوگل سرچ کنین ...
۲۷ تیر ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات