معرفی انیمه Garden of Words + دانلود

« هر آنچه که می‌بینیم و می‌شنویم و حس می‌کنیم، بر ما تاثیر می‌گذارد. » ... شاید منم همینطور شدم ... الان که نگاه می‌کنم ... چقدر که شبیه این خانومی که توی انیمه « باغ کلمات» به تصویر کشیده شد ... شدم ... کسی که دیگه حس و حال هیچ کاریو نداره ... دیگه نمی‌دونه چیکار کنه ... اما یه روز ... یه روز ممکنه خیلی چیزا تغییر کنه ...

خب در مورد انیمه این که این انیمه برای سال 2013 هست و برای اوتاکوها قدیمیه اما من با این انیمه خاطره‌ها دارم و به نظرم انیمه‌ی کوتاه فوق‌العاده‌ای بود ... درسته که خیلی هم کوتاه نیست و حدودا یک ساعت هست اما به نظرم باز هم کوتاهه ... داستان از این قراره که یه زن میان‌سال و یه پسر دبیرستانی توی یه پارک به صورت اتفاقی با هم آشنا میشن و بین‌ اونا رابطه‌ای ایجاد میشه و این انیمه بیشتر داستان اون پسر دبیرستانی هست و رابطه‌ای که بین این دو نفر به وجود میاد ...

انیمه خاطره‌ انگیز و زیبایی هست ... لینک دانلود و زیرنویس هم با گوگل کردن در آوردم و براتون گذاشتم که راحت دانلود کنین ...

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
زدم دانلود بشه، حتماً دیدنیه.
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
آره ... انیمه دیدنی و خوبیه ... زیاد زمان هم نمی‌بره ...
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام
چقد کم پست میزنید!:)
منو یادتون میاد؟:)
خوبید؟

یادم نمیاد چند وقته انیمیشن ندیدم...
« هر آنچه که می‌بینیم و می‌شنویم و حس می‌کنیم، بر ما تاثیر می‌گذارد. »
جمله جالبیه...
پس شما هم دچار این حالت شدید که حس وحال هیچیو ندارید!!!
خیلی حس بدیه...امیدوارم ازاین حالت زودتر دربیاید
همچنین من!
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام محیا خانوم ...
آره ... کم پست میذارم ... انگیزه و حسش رو ندارم ... این پست هم به افتخار یه دوست عزیز گذاشتم :)
خیلی خوشحال شدم ... وقتی کامنت رو دیدم ...
خوب هم یادم میاد ...
خوبم ... مرسی ... شما خوبی ؟

همینطوره ... بعضی‌ مواقع بی‌حال میشم ... اما معمولا کمتر از یک هفته هست ... مدت زمانش ...
خیلی هم واقعا حس بدیه ...
امیدوارم شما هم در بیاید ...

این طور که معلومه بدون بلاگ دوم نیاوردین ... چه خوب که می‌نویسین ... باعث خوشحالیه دوستی رو دوباره دست به کیبورد می‌بینم ...
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
اینطور که میگین مسن ادم فک میکنه چند سالشه همش بیست و خورده ای بود دیگه:))))
ماکاتو ساما جادو می کند:)
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
خخخخ .... خب با پسره خیلی فاصله داره ... و معلمه و پسره دانش‌آموز ... :)
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
طبیعیه همه دچار بالا وپایین شدن روحیه وانگیزه میشن...ممنون انشاالله شماهم زودتر ازاین حالت دربیاید:)

ممنون شمابه من لطف دارید:)
بله دووم نیوردم وب زدم دوباره بایه تفاوت که قید یه سریارو زدم...
امیدوارم دراین مورد دیگه دووم بیارم...
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
مرسی :)
... خخخ ... وبلاگ‌نویسی همینه دیگه ...
فکر خوبی کردین ... امیدوارم دیگه درست بشه ... و بیشتر ببینمتون و هم صحبت بشیم :)
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
منم امیدوارم،ممنون از محبتتون:)
منم خوشحال میشم ازهم صحبتی با دوستان خوبی مثل شما:)
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
مرسی ... لطف دارین :)
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
خوبه
«کم پست بزار ولی همیشه باش»
جمله ای از خودم بود :)
دیدی بیان تغییر کرده؟آقا من ازین قابلیت جدیدش خوشم نمیاد،با گوشی دیگه نمیتونم (سلکت آل)بزنم چیه آخه؟ :(
خوبه که مینویسی گهگاهی،به منم سر بزنا.؛)
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
آره ... من اینطوریم .... کم پست میدارم ... اما همیشه هستم ...
باید بیان رو دعوا کنیم بابت این کارش ... بچه بد ... خخخخ ....
خخخخ ... شرمنده که کم پست میخونم ... اما هستم ... بی‌حالم ... به همین خاطر به کسی سر نمی‌زنم ... ولی حتما ... یه زمانی باید بذازم قشنگ به همه بچه‌ها سر بزنم ... دلم تنگ شد خب ... خخخ
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
😁😁
:|حیف نتم ضعیفه اما حتما خوب شد میبینمش
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
خخخخ ... امیدوارم لذت ببری ...
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
ممنون، دیدمش قشنگ بود، از لحاظ بصری واقعا عالی بود. هدف آخر فیلم را نفهمیدم شاید چون دیگه از سن من گذشته :) هنوزم معتقدم میازاکی حرف اول را میزنه.
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
خواهش می‌کنم ... راستش منم به شخصه قبول دارم که میازاکی حرف اول رو زده و میزنه ... اما حقیقت اینه که صنعت انیمه‌سازی خیلی گسترده و با کیفیت شده ... و خیلی‌ها اومدن که جا پای بزرگانی مثل میازاکی گذاشتن ...
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
بنظرم پست جدید گذاشتن بهترع عز بازنشر کردن پستع!

بازم خودت مختاری:/
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام حنانه ... حالت چطوره؟ خوبی ؟

آره موافقم ... پست جدید یه حس دیگه داره :))
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
علیک...مرسیتم .خوبم
بی عدبی بود جواب احوال پرسی تو نمیدادمـ...:)
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
خخخخ ... احسنت ...
خداروشکر ... روی بلاگت که سخت میشه صحبت کرد ... لااقل اینجا صحبت کنیم ... خیلی خوشحالم می‌کنه ...
چند وقت میشه که یه گپ درست و حسابی نزدیم ... دلم تنگ شد ...
خوش باشی حنانه ... مرسی که جواب دادی :)
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
آخرش تلخ تموم می‌شه. نه؟!
۲۰ مرداد ۱۳۹۸
راستش تلخ زیاد نیست ... اما کلا یه داستان از یه آشنایی هست ... که آخرش احساساتشون رو به هم میگن و تهش دیگه معلوم نمیشه اینا به چه فرجامی می‌رسن ... کلا همو درک می‌کنن و تموم میشه ...
۲۲ مرداد ۱۳۹۸
عالیه
۳ شهریور ۱۳۹۸
اوهوم :) ...
۴ شهریور ۱۳۹۸
سلام :))
به خانومه میخوره از پسره
جوون تر باشه 😄😄
۶ شهریور ۱۳۹۸
سلام .... حال شما ... ؟
خخخ ... به نظر شاید ... :))
۶ شهریور ۱۳۹۸
خیلی خوشگل بود ممنون
۲۵ مهر ۱۳۹۸
آره ... انیمه قشنگی بود ... مرسی افشین جان ...
۲۸ مهر ۱۳۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات