پست‌های آسمانی - هفته پنجم اردیبهشت

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست. اگر با پست‌های آسمانی آشنا نیستین، می‌تونین با این پست، بیشتر با انگیزه و ساختار این سری آشنا بشین.

اما این بار شما هم می‌تونین به وبلاگ‌ها امتیاز بدین و نحوه نگارش ... موضوع ... و مواردی که به نظرتون اون مطلب رو از بقیه بهتر می‌کنه با استفاده از پنج ستاره‌ی زیر هر مطلب، امتیازدهی کنید تا ارزش اون پست برای اکثر خواننده‌ها مشخص بشه و برای آیندگان بمونه. ترتیب ستاره‌ها از راست به چپ هست و اولین ستاره از راست، رای یک ستاره، و آخرین ستاره از راست یعنی اولین ستاره از چپ، رای ۵ ستاره هست و دقت کنید که هر فردی فقط یک بار می‌تونه به هر پست امتیاز بده.و یک خواسته:

اگر وبلاگی به نظرتون محتوای مفید و با ارزشی داره، در بخش کامنت‌های این پست همراه با لینک به من معرفی کنین تا بتونم در پست‌های آینده‌ی آسمانی، به بقیه دوستان معرفی کنم و همینطور بتونیم از اون وبلاگ و نویسندش قدردانی کنیم.

 از این هفته تصمیم گرفتم که تعداد پست‌ها رو حداقل ۱۰ پست در هفته نگه دارم،‌ چرا که به دلیل تعداد بالای پست، خواننده حوصله و وقت رسیدن به همه‌ی پست‌ها رو نداره، از طرفی هم تعداد پست‌ها خوبی که می‌خونم دارن هر روز بیشتر میشن و من تصمیم گرفتم که با این که نمی‌تونم در همون هفته این پست‌ها رو معرفی کنم اما با عقب انداختشون باعث میشم که دوباره نگاهی به این مطالب ارزشمند انداخته بشه و این پست‌ها بعد مدتی دوباره زنده بشن ولی قصد حذف هیچ یک از پست‌ها رو ندارم مگر این که نویسنده خودش حذف کرده باشه. و اما پست‌های آسمانی این هفته:

شمشیرت را غلاف کن!

《هیچ وقت خودتون رو با بقیه مقایسه نکنید》 ؛ 《شما چکار به مردم و بقیه دارید؟ آدم نباید خودش رو با کسی مقایسه کنه》 و ...

این جملات را در انواع و اقسام موقعیت‌ها ازش شنیده بودم ، در جاهای صحیح و ناصحیح، حتی وقتی طرف مقابلش از موضوعی خجالت می‌کشید و در مقام رفع بر می‌آمد.

 

 

آدم های وبلاگ ( جمع بندی)

امیدوارم که اندرزی نکو باشد برای نسل بعد وبلاگ نویسی.

همانطور که مستحضرید ما گندش را در اوردیم و شورش را! شما در نیاورید. سرتان به آخور وبلاگ خودتان بند باشد و دو چیز را از من به یادگار ببرید:

 

 

چطوری تاج عروسی خوشگل انتخاب کنیم؟

چطور مدل مناسب تاج عروس را انتخاب کنیم؟ تاج باید با چه چیزی ست شود؟ مدل مناسب تاج برای صورت های گرد و کشیده چیست؟

در این مقاله قصد داریم تا به چگونگی انتخاب یک تاج زیبا براساس ویژگی های بدنی شما پرداخته و انواع تاج ها را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

 

وقتی که استرس شدید داریم باید چکار کنیم؟

استرس واقعا یه چیز ناخوشایندی هست و ما در هنگام استرس با سه چیز رو به رو میشیم

دلیل استرس و دوم فرد مضطرب و سوم نحوه ی مقابله پس با دنیای mhds همراه باشید تا نحوه ی مقابله و مدیریت استرس خود را در دست بگیرید.

 

 

 

خرید دانه قهوه

اگر بخواهیم طعم قهوه را به طور کلی توصیف کنیم، آن را نوشیدنی ای با طعم تلخ بیان می کنیم. بر اساس همین طعم تلخ قهوه شاید بسیاری از افراد فکر کنند تمام قهوه های دنیا از یک نوع هستند

در حالی که این موضوع کاملا اشتباه است. دانه های قهوه در این حد متفاوت هستند که افرادی که در صنعت قهوه فعالیت دارند یا قهوه خور های حرفه ای، می توانند از روی طعم قهوه، نوع دانه قهوه ی مصرف شده را تشخیص دهند.

 

 

انجام حملات dns spoof

سلام به ستونای گنگ و بتونای سنگ مجازی :)

اومدم با به پست خفن که به امید خدا استارت شروع دوباره تیم باشه...

شاید با خودتون فکر کنید که هکرها آدم‌های بی‌رحم و بدجنسی هستن که تمام فکر و ذکرشون اینه که به بقیه ضربه بزنن و کلا خطرناکن ... اما باید بهتون بگم که سخت در اشتباهین ... چرا که هکرها انسان‌های بسیار باهوش و خلاقی هستن که درحقیقت کارشون ساختن و ابداع روش‌های جدید و خلق راه‌ برای بهتر شدن هست و اون افرادی که شما می‌شناسید در حقیقت خراب‌کارها یا کراکر‌ها هستن ... خیلی خوبه که اگه هنری دارید و چیزی می‌دونید اون رو به صورت مرحله به مرحله به خواننده‌های خودتون آموزش بدین که توی این پست با یک تکنیک جالب و کاربردی آشنا میشید.

 

 

 

فکت های باحال از تیلور سویفت

اگه نمیدونید بگم که اسم کامل تیلور ، تیلورآلیسون سویفت هستش . تیلور (Taylor) یه اسم مردانه است و (Alison) یه اسم زنانه است.

مادر تیلور گفته : من اعتقاد دارم که یه اسم خنثی توی موفقیت تیلور می تونه تاثیر مثبت داشته باشه و همچنین اگه کسی این اسم رو بشنوه نمی دونه که پسره یا دختر.

 

 

CAROLE & TUESDAY Vocal Collection+OP/ED

آهنگ های انیمه ی کارول و تیوزدی جز بهترین آهنگ های انیمه ای بوده که اخیرا شنیدم.

اگه تا الان OST هاش رو گوش ندادید از همین جا می تونید تمام آهنگ وکال ورژنش رو دانلود کنید :)

 

 

شما از چه پست‌هایی و چرا

خوشتان آمد؟

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

آقا من بلد نبودم...اشتباهی رای دادم😐

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب مشکلی نیست ... پست مشکل فنی داشت ... دوباره آرا صفر میشن ... 😊
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

من از این پستها خیلی خوشم میاد...

اینکه میتونم با وبلاگای دیگه آشنا بشم مطالبشونو بخونم برام قشنگه...👌

 

دو دفعه ی قبلی میخواستم امتیاز ۵ بدم دستم میخورد ۴ میشد🥺😂😂ایندفعه تونستم درست امتیاز بدم😬💪

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
😊😁 ... آره ... از این نظر فکر خوبیه ... چرا که دو طرف وبلاگ‌نویسی و خواننده رو به هم وصل می‌کنه ...
+ 😁😂😂 ... این دفعه شانس آوردی ...
+ مرسی ... کامنت خوبی بود ... 🌹😊
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

بسیار عال

+

یه سوال؟

پست های آسمانی از بقیه وبلاگ هستند؟؟??

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... 🌹
+ درسته ... در مورد این سری پست‌ها اینجا توضیح دادم ...
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام اولی فوق العاده بود مرسی

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ... وقتت بخیر ...
+ موافقم ... البته همشون عالی هستن ... به شکلی ... 😊
+ قربانت ... مرسی ...  🌹
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

آره همشون خوبن 

منظورم این بود اولی محشر تر از بقیه بود

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
😊😂😁😂😂 ...
+ آره ... مهارت نگارشی نویسنده این وبلاگ واقعا محشره ... 😊🌹
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

منم اون پست تاج عروس رو دوست داشتم :)

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اون پست زیاد به درد من نخورد 😁😂 ... اما از کلیتش خوشم اومد ⁦☺️⁩🌹
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

آخه شما پسری 😂😅🙈

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاملا درسته ... 😂😁😄⁦☺️⁩👍
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

چرا چترومت نیست؟؟؟؟؟

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان چک کردم ... هست ... 😐⁦☺️⁩
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

تقریبا کل ایرانیایی که توی ایرانن و دارن از ویندوز و بقیه ترم افزارهای پولی استفاده میکنن مدیون کرکرها هستن (:

+دقیقا کنید به کلمه تقریبا بعد تضاوت کنید (:

++شاید مدیون کلمه مناسبی نباشه. 

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای استفاده موافقم ... اما اون طرفی هم که این کار رو می‌کنه بی نصیب هم نیست ... 😁😄😂
+ برای همین آره مدیون شاید کلا نه ... اما قابل استفاده شدن چرا ... 😀😄😁
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

+این تیم saibot قبلا منم باهاشون بودم یکی نارو زد کل سایتو پکوند (: به مدیر سایت هی میگفتم باید پنل نویسندگان رو بخره ولی قبول نکرد اینطوری شد (:

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
من آشنایی زیادی ندارم باهاشون ... ولی همین که هستن و فعالیت میکنم واقعا جای تشکر داره ...
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

آره بی نصیب نبودنشون هم باید در نظر گرفت ولی هکرهای خوب هم هستن که مثلا برنامه هایی مثل wine برای لینوکس و مک میسازن (:

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
هکرها که بیشتر خوبن و انسان‌های بزرگی هستن معمولا ... شاید بشه گفت بعضی مواقع ... گرامرهای خوب هم پیدا میشن ...
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

تا چند وقت پیش نبود

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بعضی مواقع مشکل داره ... قبلاً دیدم سرویس از دسترس خارج شد ... ولی در کل کار می‌کنه ...
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

جالبن پستهایی که گذاشتی :)

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوشحالم که خوشت اومد ... 😊🌹
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

خوبه ولی پستای هفته قبل یه چیز دیگه بودن :))

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... آره موافقم ... این هفته هم پست‌های بهتری نسبت به هفته قبل هم داشتیم ولی به خاطر تعداد بالا نمی‌تونم یک جا منتشر کنم ... چون حوصله خواننده سر میره ... که بیشتر از ۱۰ تا پست رو نگاه کنه ...
+ شاید تقسیم می‌کردم هفته‌ای دوتا پست آسمانی میذاشتم می‌رسیدم ... ولی نمی‌رسم دوتا بذارم ... برای همین اینطوری شده ...
+ شاید اگه یه نویسنده دیگه روی آسمانم می‌نوشت این مشکل حل میشد ...
+ با این حال فکر می‌کنم ... بهترین حالت برای حال حاضر اینه که ۱۰ تا ۱۰ تا پیش بره ... تا به همه برسم ...
+ 🌹
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

از فلگ ها یا نشانه ها هم استفاده کن ، خیلی کارای مختلف میشه کرد باهاش

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
میشه ... اما نظرم به کاربردش جلب نشده ... امکان ضروری نیست ... شاید بشه گفت به دسته‌بندی بهتر کمک می‌کنه اما باید روی بلاگ خودم امتحان کنم ... تا درکش کنم ...
+ مرسی بابت پیشنهاد ... 😊🌹
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

محمدرضا آخر هفته که به امتیاز هرپست دقت کنی سلیقه ها دستت میاد و میفهمی دفعه بعد از کدوم موضوع نباید انتخاب کنی.. ولی قبول دارم کار سختی رو شروع کردی -_-

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آره ... متوجه امتیازها هستم ... ولی خب نمی‌خوام امتیازها باعث بشن که اصالت کار خراب بشه ... این پست‌ها در اصل به نظر شخص من جالب هستن و ستاره‌ها هم نظر تمام خواننده‌های پست آسمانی هست ... ستاره برای نویسنده‌ها هست ... که بدونن پستشون در مقایسه با بقیه موضوعات در چه سطحی قرار میگیره و باعث تغییر و پیشرفتشون بشه ...
+ قصد من توی پست‌های آسمانی چیزایی مثل حمایت از وبلاگ‌نویس‌هایی هست که تازه کارن ولی انگیزه پیشرفت و هدف خوبی دارن ... و معرفی و اهمیت دادن به پست‌های فاخر هست ... و من یک نفرم و به همه نمیرسم ... برای همین فعلا آهسته و پیوسته جلو میرم ... 😁😊
+ مرسی رهام ... 😊🌹
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

من تازه الان فهمیدم رای دهی هم هست (:

+اخه من همیشه جاوااسکریپت ان غیرفعاله فقط برای بعضی سایتا فعاله

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
😁😂😁😂 ... جاواسکریپت که فوق‌العاده هست ... غیر ممکن رو ممکن می‌کنه ... ولی در کل کار خوبی می‌کنی ...
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

اخه توی بیشتر سایت ها و وبلاگهای ایرانی ازش درست استفاده نمیشه

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب ... بسته به کاربردته ... ولی الان سایت‌های مدرن کلا با جاواسکریپت ساخته میشن ...
+ کلا نیاز به یه آشتی با جاواسکریپت داری ... 😁😂😁
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

 جاوااسکریپت خیلی قدرتمنده در عین سادگی(نسبی) ولی من نشکلی با جاوااسکریپت ندارم یکم سرعت لود سایت رو میاره پایین و همچنین یکمم رم و سی پی یو (البته توی کروم دیگه یکم نیست (-:  ) میخوره.

+هرچی باشه از flash بهتره (:

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
دقیقا ... ولی خب همیشه سرعت سایت رو پایین نمیاره ... همون چیزیه که گفتی ... استفاده خوب نمیشه ... بعضی مواقع ...
+ کلا سایت بدون جاواسکریپت رو نمیشه سایت مدرن دونست ... ولی اگه جاواسکریپتت فعال نیست ... از مرورگرای دیگه استفاده کن مثلا dillo که بتونی html بخونی و یه کم css داشته باشی یا میدوری ... یا surf و یا w3m و elinks استفاده کن ...
+ یا اگه یه چیز مدرن اما در عین حال سبک‌تر از حالت معمول می‌خوای از این آپشن safe-mode-- فایرفاکس استفاده کن ...
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

 خیلی با حوصله مطالب رو بررسی و در نهایت نتیجه گیری میکنید از این بابت ازتون متشکرم و واقعا هم یک وبلاگ حرفه ای باید این طور باشه.

کمبود اینجور افراد در وبلاگ های ایرانی کاملا حس میشه ...

من چند تا وبلاگ خارجی رو در حوزه ی فعالیت خودم و حتی شخصی ، دنبال میکنم و  باید بگم  تکنیک هایی که پیاده میکنن ،نوع برقراری ارتباط با مخاطب ،نوع محتوا و خیلی چیزای دیگه  از یک وبسایت هم کامل تره  و از نظر من وبلاگ شما هم خیلی  به ایده آل نزدیکه ..

امیدوارم هدفتون هر چیزی که هست  خیلی زود بهش برسید و موفق باشید 

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... سعی می‌کنم جنبه مثبت کار رو نگاه کنم ...
+ نظر لطفتونه ... ولی فکر نکنم من حرفه‌ای محسوب بشم ... هنوز خیلی تازه‌کارم ...
+ با کمبود وجود چنین حرکت‌هایی توی وبلاگ‌های فارسی موافقم ... نه وبلاگ‌نویسی مثل من ... چرا که وبلاگ‌نویس خوب هم کم نداریم ...
+ خوشحالم که وبلاگم نظرتون رو جلب کرد ... و نظر لطفتونه ... من اینجا فقط سعی می‌کنم فکرها و ایده‌هام رو پیاده‌سازی کنم ...
+ مرسی ... متشکر ... منم برای شما موفقیت و پیروزی رو آرزو می‌کنم ... 😊🌹
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

وای قلبم!!! دو هفته پیاپی اینجا بودن روچه کنم! :)))) ^_______^ 

۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
😁😄⁦☺️⁩ ... 👍
۱ خرداد ۱۳۹۹
👌👌👌👌👌
۱ خرداد ۱۳۹۹
🌹🌹🌹🌹🌹
۱ خرداد ۱۳۹۹

ممنونم که وبلاگ سیلاک رو به بقیه دوستان معرفی کردید .. بقیه وبلاگهایی که معرفی کردید هم همگلی عالی بودند درود بر شما با این همه نکته سنجی و سلیقه 

 

متشکرم 

۲ خرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... تشکر از شما ... 🌹⁦☺️⁩
+ وبلاگ شما و پست‌های زیبایی که منتشر می‌کنین ... جزو پست‌های محبوب من هست و نکات خوب و آرامش بخشی ازشون یاد گرفتم ... و همینطور خیلی خوشحالم از فعالیت پیوسته شما ... 🌹⁦☺️⁩
۲ خرداد ۱۳۹۹

تا حالا پستایی که میزاری رو خیلی دقت نکرده بودم و امروز یکی ازین پستا رو خوندم و دیدم واقعا برای انتخاب این پست ها چقدر صبر و حوصله و ظرافت به کار میبری.فکر کنم پستای خودتم باید توی این دسته پست های آسمانی قرار بگیره چون واقعا خلاقانه است و خیلی خیلی مفیده :)

۲ خرداد ۱۳۹۹
خوشحالم که بالاخره دقت کردی بهشون میترا خانوم ... 😁😊🌹
+ خب ... اولین بارم نیست ... دیگه مثل اوایل زمان زیادی نمی‌بره ... سر تا پای یه پست خودش داد میزنه که پتانسیلش رو داره یا نه ... از نشانه‌ گذاری ... جمله‌بندی ... عنوان مخصوصا ...
+ خواهش می‌کنم ... نظر لطفته ... با این حال من خودم رو وبلاگ‌نویس نمی‌دونم و در درجه اول من برنامه‌نویسی هستم که وبلاگ‌نویسی هم می‌کنه ... 😁😂😁😊 ... مرسی که صفات خوبت رو به من نسبت میدی میترا خانوم ... 🌹
۲ خرداد ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات