پست‌های آسمانی - پایان سری سوم

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، دوشنبه‌ها منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست. اگر با پست‌های آسمانی آشنا نیستین، می‌تونین با این پست، بیشتر با انگیزه و ساختار این سری آشنا بشین.

اما این بار شما هم می‌تونین به وبلاگ‌ها امتیاز بدین و نحوه نگارش ... موضوع ... و مواردی که به نظرتون اون مطلب رو از بقیه بهتر می‌کنه با استفاده از پنج ستاره‌ی زیر هر مطلب، امتیازدهی کنید تا ارزش اون پست برای اکثر خواننده‌ها مشخص بشه و برای آیندگان بمونه. ترتیب ستاره‌ها از راست به چپ هست و اولین ستاره از راست، رای یک ستاره، و آخرین ستاره از راست یعنی اولین ستاره از چپ، رای ۵ ستاره هست و دقت کنید که هر فردی فقط یک بار می‌تونه به هر پست امتیاز بده.

 این هفته به دلیل بالا رفتن تعداد پست‌های آسمانی لیستم تصمیم گرفتم که به صورت فوق‌العاده و در چندین قسمت، لیست‌ همه‌ی پست‌ها رو معرفی و منتشر کنم به همین دلیل به صورت روزانه و تا آخر هفته پست‌های آسمانی به صورت قسمت به قسمت منتشر شدن و این آخرین پست آسمانی سری سوم محسوب میشه که در طی این یک ماه منتشر شد.

پست‌های آسمانی با هدف حمایت و گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی، بهترنویسی، تولید محتوای فاخر و خلاقیت شروع و ادامه پیدا کرد و به نظرم سری سوم، دوره‌ی امیدوار کننده‌ای بود و دیگه نیازی به ادامه‌ی این سری وجود نداره و محیط وبلاگستان رو محیط پر بار و فعالی می‌بینم و اگر سری بعدی وجود داشته باشه، قصد دارم از حالت انفرادی در بیاد و گستره بیشتری از وبلاگ‌ها و نظرات رو در بر بگیره. تشکر ویژه از همه‌ی دوستان و خواننده‌های خوبم که با حمایت،‌ توجه و نقدهاشون به بهتر شدن و پیشرفت همه با هم کمک کردن ... ❤️️

و اما پست‌های این قسمت شامل پست‌هایی ارزشمند و ماندگار هست، پست‌هایی که با گذر زمان کهنه نشده و برای همیشه حرف‌هایی برای گفتن خواهند داشت. به نظرم اگر نگاهی از بالا به کلیت لیست بندازین متوجه زیبایی و پویایی وبلاگستان میشین. وبلاگ‌نویس‌هایی با افکار، ادبیات و سلیقه‌های مختلف، که با عشق و علاقه در کنار هم فعالیت می‌کنن و به محیطشون شکل، رنگ و معنا میدن. وبلاگ‌نویسی حرفه‌ی ارزشمند و شرافتمندانه‌ای هست، پس بیاییم با توجه و حمایت وبلاگ‌نویس‌هایی که حرفه‌ای و فاخر می‌نویسن، ازشون قدردانی و از کارشون به خوبی استفاده کنیم:

کمی بدون تعارف با هانی

نُهُمین پست ِ کمی بدون تعارف رو با مصاحبه با آقای هانی از وبلاگ احتمال اینکه خودم باشم شروع می‌کنیم.

می‌گه به روایتی 30 سالمه، چون وقتی به دنیا اومده معلوم نیست دنیا اونقدری جدی بوده باشه که همون وقت براش شناسنامه گرفته باشن

 

 

 

 

 

 

12 روش برای خلاص شدن از شر خستگی و خواب آلودگی

مطمئنا خستگی و خواب آلودگی حس خوشایندی نیست،

همه ما برای کار یا مطالعه به تو جه کامل نیاز داریم،

 

 

موسیقی بی کلام فوق‌العاده رمانتیک forever از Tracey Chattaway

نام قطعه:"forever" یا "برای همیشه"

هنرمند: Tracey Chattaway

 

 

اگر یک چیزی می‌خواهی کثیفی‌هایش هم قبول کن

بچه که بودیم به پدر اصرار کردیم که برای خانه پرنده‌ای بخرد.

پدرم هم بعد از چند روز با قناری خوش‌رنگی به خانه آمد.

 

 

 

 

شکل و شمایل وبلاگ

جدای از بحث کیفیت مطالب، مسئله ی ظاهر وبلاگ هم خیلی اهمیّت داره.

چقدر هستند عزیزانی که واقعا خوب می نویسن امّا ظاهر وبلاگشون چنگی به دل نمی زنه و حس خوبی به مخاطب منتقل نمی شه.

 

 

نقل نوشت

نقل اوّل: دیشب خواب دیدم که با یکی از بچه های انبار دعوام شده،

تا می خورد کتکش زدم و هرچی حرف ناگفته توی دلم بود رو بهش گفتم.

 

 

 

به وقت غروب جمعه

این سومین بار که کلی  کلمه و حرف نوشتم و همه را پاک کردم...

زمانی که ذهنم درگیره ببن یه عالمه موضوع نمی تونم  به خوبی بنویسم...

 

 

تکرار یک تنهایی...

در تشهد نماز میگیم که "وحده لا شریک له" یعنی تنهاست و شریکی ندارد.

ظاهرا معنی و تفسیرش این میشه که خداوند در خدایی و یکتایی همدمی نداره. اما این همۀ ماجرا نیست...

 

 

 

 

چرا پلی لیست بیمارستان خیلی باحال بود؟!

پلی لیست بیمارستان محصول مشترک شبکه نتفلیکس و تی وی ان بود که فصل اولش امسال ساخته شد

در ژانرهای درام، موزیکال، خانوادگی، عاشقانه و پزشکی.

 

 

 

سیزده دلیل برای دوست داشتن قرنطینه!

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست

زمزمه های بازگشت زندگی به شرایط عادی به گوش می رسد و من بی تعارف از این بازگشت ناراحتم.

 

 

زاگرس در آتش

خیلی وقتا شده که بدون اینکه واقعا دلمون خواسته باشه به طبیعت آسیب رسوندیم و...

چه حیفه که نسل های اینده نتونن از این طبیعت ها لذت ببرند

 

 

شما از چه پست‌هایی و چرا

خوشتان آمد؟

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

مثل همیشه خوب و عالی

۲۳ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... شما لطف دارین ... تشکر از وبلاگ‌نویس‌های خوب و عالیمون ... 😊🌹
۲۳ خرداد ۱۳۹۹

ای بابا باز که خجالت دادید ^_^

۲۳ خرداد ۱۳۹۹
😁😂
+ خوب نوشتن این پیامد‌ها رو داره دیگه ... 😁😊🌹
۲۳ خرداد ۱۳۹۹

عالییی

ممنونم :)

۲۳ خرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۳ خرداد ۱۳۹۹

مثل همیشه خیلی ممنون از مطالب خوبت، و ممنون تر بابت اینکه لطف داشتی و مطالب منو معرفی کردی💐💐

۲۳ خرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مثل همیشه لطف داری ... مرسی ... 😊🌹
+ من تنها بازنشر کردم ... مرسی که محتوای ارزشمندی رو منتشر می‌کنی ... و برای وبلاگ‌نویسی و خواننده‌هات ارزش قائلی ... 🌹🌹
۲۳ خرداد ۱۳۹۹

کارت درسته

۲۳ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... قربانت ... 😊🌹
۲۳ خرداد ۱۳۹۹

کار خیلی جالبیه چون فکر میکنم بعضی نویسنده‌ها و پست‌ها اصلا دیده نمیشن و در حقشون کوتاهی میشه.اینکار فرصت خوبیه برای تشویق بقیه بلاگر‌ها به نوشتن پست‌های پر محتوا

۲۳ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا همینطوره ... ⁦☺️⁩
+ خیلی خوشحالم که تونستم تا جایی از دستم کاری بر میومد انجام بدم ...مرسی ... ⁦☺️⁩🌹
۲۳ خرداد ۱۳۹۹

شاید باورت نشه ولی هیشکدوم بدردم نخورد🤣🤣🤣🤣

۲۳ خرداد ۱۳۹۹
می‌دونم چی میگی ... این قسمت بیشتر پست‌ها جدی بودن ... 😁😂⁦☺️⁩🌹
۲۳ خرداد ۱۳۹۹

این دو سه هفته پیش تقریبا همش. خوب بودن 

فک کنم اینا تلافی اونا بودن😅😅😅

۲۳ خرداد ۱۳۹۹
😂😁😂😁😂
+ شاید ... 😂⁦☺️⁩🌹
۲۳ خرداد ۱۳۹۹

چقدر اون پست نامه ای به تو رو دوست دارم...من کلا نامه نوشتن رو خوشم میاد..حتی اگه اون نامه رو ندی به طرف بازم نوشتنش به حال روحی آدم کمک میکنه!💫

‌ پست اگه چیزی رو میخواهی کثیفی هاش رو هم قبول کن ، خیلییی جالب بود..واقعا خوشم اومد!🤔👌

ولی اون پست که در مورد دانشگاه بود رو زیاد قبول ندارم...یسری مطالبش بنظرم عمومیت نداره اصلا!🙄🙄

و همیشه هم با معرفی فیلم ، کتاب ، موسیقی و... موافق بودم و هستم‌..خیلی حرکت خوبیه👌

چقدر نظرم طولانی شد😁😁😅

۲۴ خرداد ۱۳۹۹
آره ... اون پست واقعا جالب بود ... منم خیلی خوشم اومد ...
+ اون پست هم واقعا نکات خوبی داشت و ارزشمند بود...
+ در مورد پست دانشگاه هم ...برا من که خیلی جالب بود ... 😁😊
+ منم کاملا موافقم ... خیلی خوبه ... 😊
+ مرسی که یه کامنت درست و حسابی گذاشتی ... به نظرم یه کامنت خوب می‌تونه ... بازخورد خوبی برای پیشرفت نویسنده بلاگ و محتوایی که تولید می‌کنه باشه ... 😊🌹
۲۴ خرداد ۱۳۹۹

بسم الله الرحمن الرحیم 

باز صخی نمینویسه و قلم از رو نق افتاده 

امضا از نوک دماغ فیل خدافظ😂🤦‍♀️🖐

 

هشتگ شوخی

۲۵ خرداد ۱۳۹۹
آره واقعا صخی ... منم می‌خوام استعفا بدم ...
+ خانوم جون بدون تو هرگز 😂😁
+ آها ... باشه ... پس دیدارمون زیر دماغ فیل 👍😁😂👋⁦🖐️⁩
۸# شوخی
۲۵ خرداد ۱۳۹۹

من اون فونتو نمیشناسم 

بزارش ببینم خوبه

 

۲۶ خرداد ۱۳۹۹
فونت همین قالب منه ... اینجا ... چطوره ؟
۲۶ خرداد ۱۳۹۹

وی از دیدن اسم خودش چشمانش قلبی میشود

این سری پست ها خیلی خوب بودن :)

۲۹ خرداد ۱۳۹۹
خوشحالم که می‌بینم ... مرسی ... 😊🌹
۲۹ خرداد ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات