پست‌های آسمانی - هفته سوم خرداد - قسمت چهارم

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، دوشنبه‌ها منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست. اگر با پست‌های آسمانی آشنا نیستین، می‌تونین با این پست، بیشتر با انگیزه و ساختار این سری آشنا بشین.

اما این بار شما هم می‌تونین به وبلاگ‌ها امتیاز بدین و نحوه نگارش ... موضوع ... و مواردی که به نظرتون اون مطلب رو از بقیه بهتر می‌کنه با استفاده از پنج ستاره‌ی زیر هر مطلب، امتیازدهی کنید تا ارزش اون پست برای اکثر خواننده‌ها مشخص بشه و برای آیندگان بمونه. ترتیب ستاره‌ها از راست به چپ هست و اولین ستاره از راست، رای یک ستاره، و آخرین ستاره از راست یعنی اولین ستاره از چپ، رای ۵ ستاره هست و دقت کنید که هر فردی فقط یک بار می‌تونه به هر پست امتیاز بده.  و یک خواسته:

اگر وبلاگی به نظرتون محتوای مفید و با ارزشی داره، در بخش کامنت‌های این پست همراه با لینک به من معرفی کنین تا بتونم در پست‌های آینده‌ی آسمانی، به بقیه دوستان معرفی کنم و همینطور بتونیم از اون وبلاگ و نویسندش قدردانی کنیم.

 این هفته به دلیل بالا رفتن تعداد پست‌های آسمانی لیستم تصمیم گرفتم که به صورت فوق‌العاده و در چندین قسمت، لیست‌ همه‌ی پست‌ها رو معرفی و منتشر کنم به همین دلیل به صورت روزانه و تا آخر هفته پست‌های آسمانی به صورت قسمت به قسمت منتشر خواهند شد. پست‌های این قسمت اکثرا عمیق و فاخر هستن و توجه کنین که سطحی ازشون نگذرین، بهشون فکر کنین و از نکاتشون استفاده کنین. نکاتی که شاید حداقل یکیشون،‌ تغییری در نگاه شما به زندگی و تصمیمی که می‌گیرید، داشته باشن:

 

 

 

افزایش باور نکردنی کیفیت صدا در ویندوز 😎

این پست درمورد اینه که چجوری میتونیم واقعا با کیفیت بالا آهنگ گوش بدیم

و درنهایت یه نرم افزار عالی معرفی کردم که کیفیت پخش رو به طرز عجیبی افزایش میده

 

 

 

نادر ابراهیمی می‌گوید «چطور می‌نویسم»

مجله «ادبیات داستانی» در تابستان ۱۳۷۶ با مرحوم نادر ابراهمی مصاحبه می‌کند.

در بخشی از این مصاحبه اینچنین آمده است:

 

 

 

۱۴۱

فکر کنید لوبیا و سبزی و گوشت و پیاز و آب و روغن رو می‌ریزیم توی یه قابلمه و می‌ذاریم روی گاز.

الان توی ذهنتون چه اسمی روشن شد؟ قرمه‌سبزی؟ حالا یهو کمی رشته و نخود هم می‌ریزیم توش.

این پست به شکل متحیر کننده‌ای ارزشمند و فاخر هست که تنها با سکوت و تامل میشه توضیحی در موردش داد. (بعد از دقایقی) به نظرم این پست یک اثر وبلاگی و تحلیلی فوق‌العاده هست و تلنگری به طرز فکر و کارکرد ماست. توضیحات عالی، باز کردن مساله در چندین سطح و مثال، استفاده از تصویر ... همه و همه برای انتقال هر چه بهتر منظور نویسنده، از ویژگی‌های خوب این پست هست. اصلا به نظرم توضیحات من از ارزش این پست کم می‌کنه ... فقط بخونین ... وقت بذارین براش، بهش فکر کنین و ازش استفاده کنین ... و تشکر ویژه از نویسنده دلسوز و فراخ دل این وبلاگ برای انتشار و در میان گذاشتن این مباحث ارزشمند.

 

 

روز نهم

میدونین بدترین اتفاقی که واسه یه بدبختی که امتحانو خونده میتونه بیوفته چیه؟

من امروز دوتا امتحان داشتم، شیمی و ریاضی. و تصمیم گرفتم که فقط شیمی رو بدم و به معلم ریاضیم بگم به خاطر شیمی دیگه نمیتونم ریاضی بخونم.

 

 

chloe and beans و باورِ غلطِ شماره یک در فرزندآوری (قسمت دوم)

باز هم از آقایون محترمی که خواننده این وبلاگ هستند عذرخواهی می‌کنم و خواهشمندم نه تنها توی نخ مطالب این پست نروند، بلکه حتی نخوانند.

از قضا تعداد شما آقایان محترم کم نیست اما چاره چیه. زنان زیادی نیازمند دسترسی به این اطلاعات هستند که اگر پست رو رمز‌دار کنم، رهگذرانی رو که ممکن هست گذرشون به اینجا بیافته، از خوندنشون محروم می‌کنم. پیشاپیش عذرخواهم.

 

 

 

 

 

شاهنامه/ ۲۹

و اما جنگ:

سپاهیان ترکان به ایران می رسند و ناچار لهراسب به جنگ آنان می رود و کشته می شود.

 

 

 

 

شش‌آوردن

چند نفر گروهی در یک پیام‌رسان تشکیل دادند تا بتوانند بیش‌تر و بهتر با هم در ارتباط باشند،

و بگویند و بشنوند و بخندند و اوقاتشان را به‌خوبی و خوشی سپری کنند.

این پست یک محتوای ناب و خلاقانه هست و داستانی شنیدنی و آموختنی رو روایت می‌کنه که تلنگری عمیق به اجتماع و باورهای جمعی داره. داستان بسیار روان و ساده بیان شده و از لحاظ نگارشی هم فوق‌العاده هست. من از قسمت کسره گذاشته برای animated sticker خیلی خوشم اومد و جالب بود برام از لحاظ نگارشی ... در ضمن در انتهای پست هم پادکستی درج شده که فایل صوتی خوانده شده‌ی پست هست که به درد کسانی می‌خوره که حال خوندن متن رو ندارن و یا به صوت علاقه بیشتری دارن. در یک کلام میشه گفت یک پست وبلاگی درست و حسابی و کامل.

 

 

شما از چه پست‌هایی و چرا

خوشتان آمد؟

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

کلی وبلاگ جدید دنبال کردم*__* ممنون:)

۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چقدر خوب ... خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۲ خرداد ۱۳۹۹

چقدر همه متفاوت نوشتن و یسریاشون خلاقیت داشتن واقعا👌

من کلا از کسایی که کتاب میخونن و در موردشون مینویسن خوشم میاد....کاش ادامه دار باشه و بین افراد بیشتری رواج داشته باشه❤😍💫

از پست های آبلوموف هم خوشم میاد🤔همیشه حتی اگه کوتاه بنویسه حرفی داره برای گفتن👌

 

جدیدا دارم حس میکنم از نادر ابراهیمی خوشم میاد😁نمیدونم چرا تا الان زیاد بهش توجه نکرده بودم🙄🤦🏻‍♀️ولی خب تو اون پست هم دیدم چندتا جمله ای که ازش نوشتن چقدر شبیه فکر منه😅😁

خداقوت حسابی به تو و وبلاگ نویسای خوب💪❤🍃

۲۲ خرداد ۱۳۹۹
درسته ... اصلا این خاصیت جامعه‌ی وبلاگ‌نویس‌ها هست و پویایی و خلاقیت توش موج میزنه ...
+ عالیه ... منم امیدوارم ... 😁😊
+ موافقم ...

+ چه جالب ... 😁
+ قربانت ... مرسی ... و درسته ... تشکر ویژه از وبلاگ‌نویس‌های خوبمون ... که با عشق و علاقه می‌نویسن 😊❤️️🌹
۲۲ خرداد ۱۳۹۹

سلام

روز نهم خیلی خوب بود مرسی بابت همش😍😍😍🤩😍🤩

۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتت بخیر ...
+ خوشحالم که خوشت اومد ... اون وبلاگ هر روز به همین زیبایی می‌نویسه تقریبا ... ⁦☺️⁩🌹
۲۲ خرداد ۱۳۹۹

جالب بود ممنون👍

۲۲ خرداد ۱۳۹۹
مرسی .. 😊🌹
۲۲ خرداد ۱۳۹۹

پست ها خیلی جالب بودن 

مرسی که وقت میذارید برای ما

 

۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خوشحالم که خوشتون اومد ... 🌹😊

+ انقدر که پست‌ها زیبا نوشته شدن و خوندنشون لذت بخش هست که سخت متوجه گذر زمان میشم ... و لذت می‌برم ... مرسی ... تشکر از شما و دوستان وبلاگ‌نویسمون ... 😊🌹
۲۲ خرداد ۱۳۹۹

چه کار سختی می کنید. خدا قوت.

خیلی ذوق کردم که وبلاگ و پستامو اینجا دیدم. ممنون🌸

۲۷ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
+ چقدر خوشحالم که می‌بینم ... امیدوارم بیشتر بتونیم از کاراتون لذت ببریم و استفاده کنیم ... خواهش می‌کنم ... 🌹
۲۷ خرداد ۱۳۹۹

احسنت ماشاءالله داداشم

۲ مرداد ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۲ مرداد ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات