پست‌های آسمانی - هفته چهارم اردیبهشت

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست. اگر با پست‌های آسمانی آشنا نیستین، می‌تونین با این پست، بیشتر با انگیزه و ساختار این سری آشنا بشین.

اما این بار شما هم می‌تونین به وبلاگ‌ها امتیاز بدین و نحوه نگارش ... موضوع ... و مواردی که به نظرتون اون مطلب رو از بقیه بهتر می‌کنه با استفاده از پنج ستاره‌ی زیر هر مطلب، امتیازدهی کنید تا ارزش اون پست برای اکثر خواننده‌ها مشخص بشه و برای آیندگان بمونه. ترتیب ستاره‌ها از راست به چپ هست و اولین ستاره از راست، رای یک ستاره، و آخرین ستاره از راست یعنی اولین ستاره از چپ، رای ۵ ستاره هست و دقت کنید که هر فردی فقط یک بار می‌تونه به هر پست امتیاز بده.و یک خواسته:

اگر وبلاگی به نظرتون محتوای مفید و با ارزشی داره، در بخش کامنت‌های این پست همراه با لینک به من معرفی کنین تا بتونم در پست‌های آینده‌ی آسمانی، به بقیه دوستان معرفی کنم و همینطور بتونیم از اون وبلاگ و نویسندش قدردانی کنیم.

 این هفته تعداد پست‌ها بیشتر از هفته‌ی قبل بود و به شخصه نمی‌تونم بیش از ۱۲ پست رو یکجا معرفی کنم، چرا که وقتی حجم کار بالا میره، کیفیت کار پایین میاد و من هم بعد مدتی ممکنه از حجم بالای کار شونه خالی کنم. بر پایه همین شناخت تعدادی از پست‌ها به هفته‌ی بعد اضافه خواهند شد. توی هفته‌ای که گذشت اتفاقات مختلفی افتاد. یک سری از دوستان بار از وبلاگشون بستند، یک سری دوستان برگشتن، پست‌های فاخر و جذاب خوبی هم داشتیم و همینطور وبلاگ‌های جدیدی و زیبایی معرفی و خلق شدن. و اما آسمانی‌ترین پست‌های این هفته از نظر من چه پست‌هایی بودن:

 

 

 

 

 

 

 آموزش نقدنویسی برای علاقه مندان

حقیقتا من هنوز خود را یک نقدنویس حرفه ای نمیدانم و از طریق تجربه اندوزی و گاهی یاد گرفتن نکات از دوستان سعی میکنم روز به روز نقدهای بهتری بنویسم

و در این کار پیشرفت کنم و این اصلا شکست نفسی نیست بلکه واقعیت است . با این حال بنا به درخواست دوستان تصمیم گرفتم دانسته هایم در زمینه نقد را به اشتراک بگذارم چون گمان میکنم برای علاقه مندان به نقدنویسی مفید باشد .

 

 

 

 

 

شهید بلاگ

شهیدبلاگ، در تاریخ 18 اردیبهشت 1399 فعالیّت خودش رو با توکّل بر خدا شروع می کنه.

امروز هم روز تولّد شهید عباس دانشگر هست، دلاورمردی که تا حدودی باعث ایجاد انگیزه در حقیر برای آغاز فعالیت در شهیدبلاگ شد.

 

 

مستند miss americana

با سلام اگه مستند miss americana رو دیده باشین حتما متوجه شدین که تیلور توی اون مستند خیلی از چیزهایی که توی زندگی ش اتفاق افتاده رو به تصویر کشیده.

و راجب اونا توضیح داده (از جمله اتفاق هایی که بین اون و کانیه وست افتاده بود که به تازگی معلوم شد که کی دروغگوعه) . حالا من چند تا از اون مهم  هاش رو میگم.

 

 

 

شما از چه پست‌هایی و چرا

خوشتان آمد؟

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

💜💜

۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
👍⁦❤️⁩🌹
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

عالی بودن همشون (:

 

۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
قربانت ... خوشحالم خوشت اومد 🌹
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

باحال بود

۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... 🌹
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

خب آقاگل که کلا هم خودشون هم وبشون دوست داشتنی هستن :))) همیشه از خوندن مطالبشون خوشم میاد...هرسالم که برای سحرهای ماه رمضان پست های خاص دارن و این خیلی جذابه!! پست های فوتبالیشونم که نگم دیگه چقدر عالین...

 

صخی هم که تو وب هویج بستنی حسابی ترکونده! :))) برام یسری پست هاش خیلی قشنگن...

 

اون پست مسابقه رو دیدم...مسابقه ای که من نتونم شرکت کنم اصلا خوب نیستتتت... خوشم نیومد😑☹😂😂

۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا گل واقعا نویسنده خوبیه ... موافقم ...
+‌ صخی هم که سبک خودش رو داره ... خوشم میاد ...
+ اون مسابقه خوبیه ... مهم جمع هست ... 😁😂
+ 🌹
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

وای ای وای😁😁😁🍊🍊🍊 لی لای لای لی لای لای😁 گیش گیری گیرین ماشااااالا ماااااشالا😁 دسسسس دسسسس! قلللللب قلبببب❤❤❤! 

😁😁😁😁😁

اقا ما نوکریم! اقا ما ارادتمندیم! اقا اصن جا داره دوباره بگم: لی لای لای لی لای لای:) 

همین دیگه نامبرده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما، اعلام میدارد که با دیدن خودش تو این پست بسی دلگرم گردید! ممنونم. 

و اینکه اقاااا! دمت گرم! چه قدر حرفه ای و شسته رفته! عکس اواتار، یه بخش پست، لینک مطلب، نظر شخصی، اون ستاره ها! بابا همممه خفنا:) 

۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
😁😁
+ خوشحالم که خوشتون اومد ...
+ شما واقعا وبلاگ‌نویس خوبی هستین و مدتی هست که با خوندن مطالبتون لذت می‌برم و به دیدم وسعت میدن ... مرسی 🌹
+ خواهش می‌کنم ... سعی می‌کنم همونطور که وبلاگ‌نویس‌های خوبی مثل شما ... پست‌های فوق‌العاده‌ای منتشر می‌کنن ... من هم به بهترین وجهی که می‌تونم ... اون‌ها به خواننده‌ها معرفی کنم ... امیدوارم وبلاگستان جایی برای پیشرفت باشه ... نه جایی ترک شده و فراموش شده ...
+ 🌹
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

اقا این پستهای اسمانیو تا اخر ادامش بدین 

این اواین باریه که دیدم نمیدونم قبلا گزاشتین یا نه 

ولی دمتون گرم

۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
😁
+ فعلا که هفتگی ادامه پیدا می‌کنه ... شاید بعد دوهفته یه بارش کردم ... ولی سعی می‌کنم ادامه بدم ..
+ سال ۹۶ اولین پست آسمانی رو منتشر کردم ... توی منوی بلاگ آخرین گزینه هست ...
+ مرسی ... 🌹
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

قرار گرفتن یکی از پستام تو دسته بندی پست های مفید توی وبلاگتون واقعا برام انگیزه بخشه

شعار من اینه که اگه حتی یک نفر با خوندن نوشته هام یه تغییری بکنه من ماموریت خودمو انجام دادم

ممنون از باز نشر پست:)

 

 

+واقعا حسودیم میشه که انقدر وقت میزارید برای وبلاگتون و کلی اطلاعات از برنامه نویسی و نرم افزار دارید.ولی من بعد یه هفته تلاش آخرش هم نتونستم اون وویس ضبط شده رو بزارم تو وبلاگم.داستانم رو با صدای خودم خونده بودم ولی هر کار کردم نتونستم پستش کنم :(

۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
باعث خوشحالیه ... 😊
+ این شعار یه نویسنده واقعی هست ... یاد اون داستان از حضرت محمد افتادم که میگفت اگه یه نفر هم ایمان بیاره من ماموریتم رو انجام دادم ... 😁
+ خواهش می‌کنم ... مرسی از شما که نوشته‌های قشنگتون رو با ما به اشتراک میذارین ... 🌹
+ 😁😂😁
+ در مورد گذاشتن صدا هم من یه تصویر متحرک درست کردم شاید به کارتون اومد:

۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

واقعا نمیدونم چجوری تشکر کنم فکر کنم این بار دهمیه که دارید واسم توضیح میدید مرسی :))

۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... کاری نکردم ... دوستی به همیناست دیگه ... 😊🌹
+ امیدوارم که بتونین داستانتون رو منتشر کنین ... 😊
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات