پست‌های آسمانی - هفته سوم خرداد - قسمت اول

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، دوشنبه‌ها منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست. اگر با پست‌های آسمانی آشنا نیستین، می‌تونین با این پست، بیشتر با انگیزه و ساختار این سری آشنا بشین.

اما این بار شما هم می‌تونین به وبلاگ‌ها امتیاز بدین و نحوه نگارش ... موضوع ... و مواردی که به نظرتون اون مطلب رو از بقیه بهتر می‌کنه با استفاده از پنج ستاره‌ی زیر هر مطلب، امتیازدهی کنید تا ارزش اون پست برای اکثر خواننده‌ها مشخص بشه و برای آیندگان بمونه. ترتیب ستاره‌ها از راست به چپ هست و اولین ستاره از راست، رای یک ستاره، و آخرین ستاره از راست یعنی اولین ستاره از چپ، رای ۵ ستاره هست و دقت کنید که هر فردی فقط یک بار می‌تونه به هر پست امتیاز بده.و یک خواسته:

اگر وبلاگی به نظرتون محتوای مفید و با ارزشی داره، در بخش کامنت‌های این پست همراه با لینک به من معرفی کنین تا بتونم در پست‌های آینده‌ی آسمانی، به بقیه دوستان معرفی کنم و همینطور بتونیم از اون وبلاگ و نویسندش قدردانی کنیم.

 این هفته به دلیل بالا رفتن تعداد پست‌های آسمانی لیستم تصمیم گرفتم که به صورت فوق‌العاده و در چندین قسمت، لیست‌ همه‌ی پست‌ها رو معرفی و منتشر کنم به همین دلیل به صورت روزانه و تا آخر هفته پست‌های آسمانی به صورت قسمت به قسمت منتشر خواهند شد. در مدت نگارش این پست متوجه حذف این پست ارزشمند از دوست خوبم افشین شدم که با خلاقیت و تلاش فوق‌العاده‌اش، امکان درج استیکر رو به بلاگ بیان اضافه کرد و شور و حرکت خوبی رو وارد وبلاگستان کرد و می‌خوام همینجا ازش تشکر کنم.

پست‌های این قسمت مثل هفته‌های قبل از طیف‌های مختلف موضوعی هست، موضوعاتی مثل معرفی فیلم، انیمه، دلنوشته، دانستنی، آموزش و ... که امیدوارم نوشتن و تولید محتوا حداقل در سطح وبلاگستان جدی گرفته بشه و به  وبلاگ‌نویس‌هایی که با صرف وقت و خلاقیت و انگیزشون، محتوایی ارزشمند تولید می‌کنن، اهمیت داده بشه :

 

نحوه ی استفاده از نشانه ها در بلاگ بیان

برای اینکه بتوانید از نشانه ها در قالب های بلاگ بیان استفاده کنید و مطالب مرتبط با آن نشانه را نمایش بگذارید.

ابتدا وارد پنل مدیریت بلاگ بیان خود شوید سپس وارد تنظیمات پیشرفته شوید و مانند تصویر زیر تیک استفاده از نشانه ها رو بزنید.

 

 

غیر فعال کردن به‌روزرسانی‌ خودکار برنامه‌ها در Google Play

دلایل زیادی وجود دارد که کاربران را به لغو به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها در فروشگاه گوگل‌پلی مجبور می‌کند.

برای مثال، شاید به‌روزرسانی جدید باعث می‌شود اپلیکیشن عملکرد قبلی‌اش روی گجت شما را از دست دهد یا اینکه می‌خواهید مصرف دیتا از میزان مشخصی عبور نکند.

 

 

 

 

ناروتو: جرقه نارنجی می درخشد

چند شب است که دلم میخواهد درباره اش بنویسم.

نه به دلیلی که همیشه درباره انیمه ها مینویسم، یعنی مشتاق کردن بقیه برای دیدنش، بلکه برای اینکه چند سال بعد بخوانمش و بفهمم نسبت به آن چه احساسی داشتم،

 

 

 

 

 

 

 

برنامه معادله درجه دوم در جاوا

سلام امروز برنامه معادله درجه دوم و براتون گذاشتم امیدوارم مورد پسندتون باشه.

یک برنامه خیلی خوب برای تمرین برنامه نویسی می باشد که در این برنامه از دستورات شرطی و از تابع Math برای جذر گرفتن دلتا استفاده می شود.

 

 

 

آموزش ساخت دفترچه تلفن پایتون 2

توی آموزش قبلی صفحه اصلی برنامه رو طراحی کردیم

و توی این پست هم طبق قول داده شده میخوام آموزش قسمت دیتابیس رو + آموزش قسمت دکمه ایجاد مخاطب رو بزارم.

 

 

 

شما از چه پست‌هایی و چرا

خوشتان آمد؟

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۳ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

عام میشه بیزحمت لینک هرپست رو بدید

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
هر کدوم از بخش‌های جعبه پست لینک شده هستن، آواتار نویسنده، توضیحات من، عنوان پست، خلاصه‌ پست ... همه لینک شدن به صفحه‌ی اون پست ... 😊

۱۹ خرداد ۱۳۹۹

اهاهن امنون

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

همین الان تو وبتون بودم اومدم دیدم پست گذاشتین چه عجیبه این دست از اتفاقا 😐😐😐

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
درسته ... متوجه شدم از وبلاگ خفگی اومدین ...
+ اتفاق جالبی بود ... دوشنبه هم بود ... و تا آخر هفته هم این ساعت پست‌های آسمانی ... هر روز منتشر میشن ... تا این که بالاخره تموم بشن ... اینم اتفاق عجیبیه ... 😊🌹
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

واقعا میفهمین ؟!

عجیبا غریبا 😐😐 (یا قریبا؟! 🤔)

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
درسته ... 😁😂
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

سلام آقا محمدرضا

چه حرکت خوبی :)

شما از نوشته‌های زیبای دیگران میگین، یه نفر هم باید از این کار زیبای خودتون بگه.

نوشته‌ی پیشنهادی من: http://zolal.blog.ir/post/387/dcsx

«شش آوردن»

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ مرسی ... خواهش می‌کنم ... شما لطف داری علی آقا ...
+ درسته ... واقعا پست خوبی بود ... و در قسمت‌های بعدی پست‌های آسمانی که هر روز تا آخر هفته منتشر می‌کنم ... بالاخره بهش میرسم ...
+ مرسی ... 😊🌹
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

بسیار عالی

فقط چرا چند تا وبلاگ ها رو منتشر میکنید

افراد وبلاگ نویس زیادی هستند که جاشون اینجا خالی هست

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
+ خب تعداد وبلاگ‌ها به این دلیل که حوصله‌ی خواننده به سر نیاد ... ۱۵ تا هست ... که دیگه بیش از حد نباشه ...
+ در مورد وبلاگ‌هایی که نیستن ... دو حالت وجود داره ...
  • یک این که ممکنه توی صف انتشار باشن و توی قسمت‌های بعدی منتشر بشن ...
  • یا این که من باهاشون آشنا نیستم ... و برای همین ابتدای پست از همه‌ی خواننده‌ها خواستم که بهم معرفی کنین تا بتونم توی قسمت‌های بعد معرفی کنم ...
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

من نمیدونم چی بگم واقعا ... مرسی از لطفت که دوتا از پست های منم گذاشتی❤🙈

خیلی مچکرم...💫

من از اون پست کپشن های عاشقانه خیلی خوشم اومد...هم جمله ها جذاب بود هم نوشته بود از کیه اون جمله😍

وای چقددددر خوشم اومد از اون پست انگلیس! دیگه دلیلشم که مشخصه😁😁😉مرسی از نویسنده اش🥰

و همچنان مرسی از تو بابت این پست ها❤😎

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
واقعا پست‌های خوبی بودن ... مرسی از تو بابت انتشارشون ... 😊🌹

+ آره ... ذکر نام نویسنده هم خیلی خوب بود و نوشته رو معتبر می‌کنه ...

+ 😊😁😂

+ خواهش می‌کنم ... پست من نتیجه‌ی لذت و اشتیاقی هست که با خوندن اون پست‌ها به دست آوردم ... پس مرسی از وبلاگ‌نویسای خوبمون ... 😊🌹
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

مرسی از معرفی پست ها و وبلاگ های خوب

و دیگه اینکه مرسی که پست آلوچه من جز این پست ها بود 

خوشحالم که دوست داشتید 

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹
+ پست زیبایی بود ... تشکر از شما ... 🌹
+ 😊
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

باز هم از این دست پست های جذاب...!

ممنون

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

میگم نظر یک فرد چقدر روی کل نظرسنجی تاثیر میزاره

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
چطور؟
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

 به یک مطلب رای منفی دادم از 4.6 شد 3 !

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
آها ... آره ... 😂😁
+ چون تعداد رای دهنده‌ها کمه دیگه ...
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

چقدر خوب‌

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... ⁦☺️⁩🌹
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

سلام خیلی ممنونم که مارو قابل دونستید.

۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ خواهش می‌کنم ... محتوای ارزشمندی منتشر می‌کنین و تلاشتون قابل تقدیره ... 😊🌹
۲۵ خرداد ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات