پست‌های آسمانی - هفته سوم خرداد - قسمت دوم

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، دوشنبه‌ها منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست. اگر با پست‌های آسمانی آشنا نیستین، می‌تونین با این پست، بیشتر با انگیزه و ساختار این سری آشنا بشین. و یک خواسته:

اگر وبلاگی به نظرتون محتوای مفید و با ارزشی داره، در بخش کامنت‌های این پست همراه با لینک به من معرفی کنین تا بتونم در پست‌های آینده‌ی آسمانی، به بقیه دوستان معرفی کنم و همینطور بتونیم از اون وبلاگ و نویسندش قدردانی کنیم.

 این هفته به دلیل بالا رفتن تعداد پست‌های آسمانی لیستم تصمیم گرفتم که به صورت فوق‌العاده و در چندین قسمت، لیست‌ همه‌ی پست‌ها رو معرفی و منتشر کنم به همین دلیل به صورت روزانه و تا آخر هفته پست‌های آسمانی به صورت قسمت به قسمت منتشر خواهند شد. پست‌های این قسمت حال و هوای جذاب و لطیفی دارن، از معرفی کتاب تا معرفی افکار، تجربیات و احساسات نویسنده برای خواننده‌، طیف لطیف محتوایی این قسمت هست:

 

 

 

چه فعالیت هایی را در دارک وب نباید انجام داد؟

دارک ‌وب ‌به شبکه‌ای گفته می‌شود که از دسترس عموم خارج است و برای گشت ‌زدن در آن باید از نرم‌افزارهای مخصوص استفاده کرد.

تمام فعالیت‌هایی که در دارک ‌وب انجام می‌شوند، غیر قانونی و مسئولیتش برعهده‌ی کاربر است؛

 

 

امنیت عاطفی

دیروز داشتم به یه ویدیو گوش میدادم که چندتا خانومی که فالو میکنم تو اینستاگرام در مورد تربیت فرزند صحبت میکردن.

بعد یکیشون گفت چند سال قبل یه تحقیق عظیمی انجام شده که ببینن دینداری/دین‌نداری(؟) چه تاثیری رو روابط زوجین داره،

 

 

 

اخه چرا؟ چرا؟ چرا؟😭 (من و کتاب سارا کورو :|| )

گاهی اوقات تنها یک حادثه می‌تواند شاهزاده‌ای را تبدیل به یک گدا کند؛ اما در چنین اتفاقهایی، چه چیز می‌تواند امید انسان را روشن نگهدارد؟

شاید پاسخ فقط در قدرت تخیل و امید به آینده باشد!

 

 

 

 

 

 

 

شما از چه پست‌هایی و چرا

خوشتان آمد؟

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

من دو تا از پست ها رو خونده بودم:)

ممنون از لطف شما

پایدار باشید:)

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
پست‌های خیلی خوبی می‌خونین ... 😊
+ خواهش می‌کنم ... مرسی ... همچنین شما ... 😊🌹
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

چه کار خوبی ممنون

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

خیلی کار جالب و جذابیه

همچنین باعث میشه پست های مفید و خوب رو معرفی کنیم تا بقیه هم استفاده کنند 😊😊

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
+ درسته ... خوشحالم که خوشتون اومد ... 😊🌹
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

من دارک وبو خیلی خوشم اومد. نشنیده بودم تا حالا و پست تمیز و مرتبی بود. چرا ستاره ها رو برداشتید؟ میخواستم بهش امتیاز بدم! 

و همچنین کتابای محمد بهمن بیگی، مخصوصاً که با تصویر همراه شده بود.

وبلاگ سرندیپو هم به طور کلی هررر پستی که میذاره یه چیزی به آموخته هام اضافه میشه و برا همین نوشته هاشو دوست دارم. 

 

 

+ پستا خیلی زیاد شدن من هنوز سری اولو فرصت نکردم کامل بخونم :))) 

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
نه تنها این پست بلکه اکثر پست‌های اون وبلاگ کار شده و تمیز هستن ...
+ در مورد ستاره‌ها هم از پست قبل متوجه شدم که استفاده از ستاره‌ها خیلی کمه و همینطور این که پست‌های آسمانی هم این هفته دیگه به پایان میرسن و به نظرم دیگه نیازی به ادامه نیست ... چرا که به هدفی که می‌خواستم رسیدم و بیش از این به صورت انفرادی نمی‌خوام وقت بذارم ... و اگر هم دوباره ادامه پیدا کنه به نظرم باید در قالب یک گروهی باشه و فقط نظر من نباشه ... و به صورت کلی تصمیم گرفتم که آخرین پست‌های آسمانی مثل اولین‌ها بدون ستاره باشه ... و ببخشین که اینبار که خواستین امتیاز بدین ... نشد ...

+ چه پست‌های خوبی رو انتخاب کردین ... منم باهاتون موافقم ... 😊

+ درسته خیلی زیاد شدن ... و بیشتر هم میشن و هر روز تا آخر هفته ادامه دارن ... ولی خب تاریخ انقضا ندارن و هر موقع که حس و حال خوندن داشتین ... می‌تونین استفاده کنین ...

+ 😊🌹
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

 

من از اون پست برچسب خوشم اومد ... کلا با این جمله مخالفم که : تو که دختری/پسری ، اینکارا بهت نمیاد و فلان...اصلا نمیفهمم چرا یسری چیزا رو داریم دائم جنسیتی میکنیم! از رنگ گرفته تا شغل و کار فنی و اینا👌👌

پست بعدی که خوب بود بنظرم امنیت عاطفی بود...واقعا دوسش داشتم❤بنظرم هر زوجی که میخوان بچه دار بشن اول باید کتاب بخونن در مورد مسائل مختلف تربیتی تا بتونن یه فرزند خوب رو تربیت کنن😍

اون تست mbti هم خیلی تست جالبیه...اگه کسی انجام نداده حتما انجام بده👌

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
آره ... پست برچسب نکته‌ی خوبی رو بیان کرد ... بهتره به نظرم بیشتر بهش توجه بشه ...
+ موافقم ... پست با ارزشی بود ...
+ دقیقا ... هر کسی انجام نداده ... بشتابه ...
+ چه کامنت خوبی گذاشتی ... هم انتخاب‌هات رو گفتی و هم دلیل و کامنتی که نسبت بهشون داشتی ... مرسی ... 😊🌹
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

واقعا کار خوبی می کنید که اینجور پست های میزارید.

مچکر.

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد ...
+ خواهش می‌کنم ... تشکر از وبلاگ‌نویس‌های خوبمون ... 😊🌹
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

آره اگه افراد بیشتری بهش بپردازن ، خیلی بهتره! مطلب مهمیه از نظر من...

 

😁😁❤

خب میدونی من حس کردم باید اگه میگم فلان پست رو میپسندم دلیلش چیه ... چون خودمم کامنت های بقیه رو میخونم و نظرات مختلف رو در مورد پست ها میبینم!

 

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
درسته ... این به پیشرفت و همکاری در سطح جامعه خیلی کمک می‌کنه ...
+ 😁😊❤️️
+ خیلی خوبه ... واقعا آفرین ... 😊🌹
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

عع من چقدر ذوق زده شدم پستمو اینجا دیدم:)) رفتم به حالت انتشار برش گردوندم:) راستش فکر می کردم خیلی چرت و پرت گفتم و اینا:|

 

راستی گفته بودم من درواقع همون گربه ی بزرگم؟*__*

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خوشحالم که برگشت ... 😊🌹
+ نه ... و نمی‌دونم گربه بزرگ کیه :| 😐
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

احساس کسی رو دارم که شکست عشقی خورده:| بیخیال اصلا مهم نی(داره خودشو اروم می کنه)

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خب گفتی گربه بزرگ یاد این وبلاگ افتادم:
اما راستش بیشتر وبلاگ‌ها رو یادم میاد ... از کسی باهاش چت نداشتم ... 😐 ... پس خودتو نشون بده ... بیخیال هم نشو ... 😊😁
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

ممنون بابت مطالب خوبتون 🌷

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

سلاممم

چجوریییی...

عالی بود این یکی که درباره پارک وب می‌گفت 

خیلی دنبال یه همچین چیزی بودم واقعا مرسی

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتت بخیر ...
+ آره ... واقعا پست خوبی بود ... خوشحالم که به دردت خورد ... 😊🌹
۲۰ خرداد ۱۳۹۹

یه سریاشون واقعا خلاقانه نوشته شدن ...

ممنون:)

۲۰ خرداد ۱۳۹۹
همینطوره ... خواهش می‌کنم ... مرسی ... ⁦☺️⁩🌹
۲۰ خرداد ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات