پست‌های آسمانی - هفته سوم اردیبهشت

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست.

اما این بار شما هم می‌تونین به وبلاگ‌ها امتیاز بدین و نحوه نگارش ... موضوع ... و مواردی که به نظرتون اون مطلب رو از بقیه بهتر می‌کنه با استفاده از پنج ستاره‌ی زیر هر مطلب، امتیازدهی کنید تا ارزش اون پست برای اکثر خواننده‌ها مشخص بشه و برای آیندگان بمونه. ترتیب ستاره‌ها از راست به چپ هست و اولین ستاره از راست، رای یک ستاره، و آخرین ستاره از راست یعنی اولین ستاره از چپ، رای ۵ ستاره هست و دقت کنید که هر فردی فقط یک بار می‌تونه به هر پست امتیاز بده.و یک خواسته:

اگر وبلاگی به نظرتون محتوای مفید و با ارزشی داره، در بخش کامنت‌های این پست همراه با لینک به من معرفی کنین تا بتونم در پست‌های آینده‌ی آسمانی، به بقیه دوستان معرفی کنم و همینطور بتونیم از اون وبلاگ و نویسندش قدردانی کنیم.

این هفته ۱۱ تا پست داریم. با این که پست‌های خوب زیادی بودن که می‌تونستن توی این لیست قرار بگیرن اما سعی کردم تعداد بیشتر از این حد نشه چرا که حوصله خواننده هم حدی داره. این مدته که پست‌های آسمانی منتشر نمی‌شدن، بیشتر به خاطر این بود که پست‌های فاخر و خوب هم زیاد به چشم می‌خورد و وجود پست‌های آسمانی ضروری به نظر نمی‌رسید اما همونطور که توی پست معرفی سری سوم گفتم، آغازی دیگر نیاز بود:

چند انیمه خوب در سبک موسیقی

انیمه ها اینقدر قدرتمندن که میتونن آدمو به چیزی علاقمند یا از چیزی متنفر کنن توی هر سبکی هم انیمه های خوبی وجود دارن که نباید از دستشون داد.

خارج از جنبه سرگرمی ممکنه استعداد خفته شما رو بیدار کنن یا جرقه ای باشن برای حرکت شمابا خودم گفتم شاید یه عده هم وجود داشته باشن که از انیمه با ژانر موسیقی خوششون بیاد یه لیستی درست کردم از آثاری که ارزش دیدن دارن امیدوارم خوشتون بیاد

 

 

غمگین ترین انیمه ها

این بار واستون بهترین انیمه های بسیار غمگین که اشک آدمو درمیارن لیست کردم سعی شده بیشتر مواردی قرار بگیرن که تعداد قسمتای غمگین زیاد داشته باشه نه فقط قسمت آخرش غمناک باشه.

مطمئنا لیست کامل نیست چون همه انیمه های دنیا رو ندیدم و سلیقه هم دخیل بوده پس بر هر اوتاکوی مسلمان واجب که به کامل شدن لیست کمک کنه!

 

 

نکته هایی در رابطه با نظرات شما در دیگر وبلاگ ها

در بیشتر وبلاگ های بیان، یک بخش ارسال نظر در انتهای مطالب وجود دارد که میتوان به راحتی نظر دلخواه خود را برای وبلاگنویس ارسال کرد.

اکثر ما  یک یا چندین وبلاگ را دنبال و در صورت تمایل در آنها نظراتی ارسال میکنیم. در این مطلب قصد داریم نکته و ترفندهایی را در رابطه با نظرات ارسالی برای شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

 

 

عکس ...کتاب

از هر کدوم از این نویسنده ها چند بار تو وبلاگم کتاب معرفی کردم. این کتاب ها ی مجموعه بزرگ هستن. آنقدر انتخاب کردن برام سخت بود:)))

ولی خوب بعد انتخابم فهمیدم این سه نفر شخصیت های مورد علاقه من هستنمورد علاقه از این نظر که دوست دارم بیشتر بشناسمشون.

 

 

کی از همه بدبخت تره ورژن جدید

توی ورودی هامون، پسری هست عاشق پیوند گوز با شقیقه و اثبات چس دغدغه بودن دیگران!کانال تبادل کتاب دانشگاه رو راه انداختیم،  میگفت ملت کف خیابون گشنه اند. برو درد جامعه رو ببین.

در مورد جمع آوری لیوان های یک بار مصرف سلف حرف میزدیم، میگفت مردم گشنه اند. برو درد جامعه رو ببین.البته که من جر دادم آن دهان را. ولی بعدها، فهمیدم وقتی میخوام قدم مثبتی بردارم، زیاد با این استدلال مواجه میشوم.

 

 

چالش هوش

همانطور که در سایدبار سمت چپ مشاهده می‌کنید سه کاربر برتر در دور اول چالش هوش مشخص شدند.

توضیحات تکمیلی دور دوم پنج روز آینده در پست جدید اعلام خواهم کرد اما یک نکته کوتاه در مورد مرحله دوم که هر بازی در یک روز برگزار می‌شود و راه یافتگان به مراحل بعد ۵ روز استراحت خواهند داشت.

این بازی زیبا رو دوست خوبم حسین از وبلاگ uxhossein راه‌اندازی کرد و به نظرم بهترین کاری هست که میشه توی وبلاگ‌ها انجام داد. در حقیقت من این کار خارق‌العاده یعنی ترکیب وبلاگ‌نویسی و دانش وب و طراحی رو ستایش می‌کنم و به دوست خوبم به خاطر این تلاش فوق‌العادش تبریک میگم. اما الان که در حال نگارش این پست هستم متوجه شدم که حسین عزیز به دلیل عدم استقبال دوستان دور قبل و دوستان جدید دست از ادامه‌ی این پروژه‌ی فوق‌العاده کشید و من ازش می‌خوام که این کار رو نکنه و انتظار نتیجه‌ی زود هنگام نداشته باشه. به نظرم با توسعه و تکمیل این کار، این پروژه می‌تونه جزو بهترین مکان‌ها برای فعالیت و سرگرمی وبلاگی باشه و به خیلی‌ها کمک کنه.

 

 

 

 وابستگی به نظر دیگران

عنوان مطلب، می تونه در هر زمینه ای استفاده بشه امّا هدف نگارش این مطلب، در زمینه وبلاگ نویسی هست و کاری به بقیه موضوعات نداریم.

همه ی شما در جریان وضعیت بد وبلاگ نویسی و رکودی که شکل گرفته هستید، اصلا شاید خود شما هم جزو افراد بی انگیزه ای هستید که در عصر جدید ارتباطات به وبلاگ نویسی فکر نمی کنه. به هر ترتیب یکی از آفت هایی که بعضا مشاهده می کنم، وابستگی به نظر دیگران هست.

 

 

وصایای یک بلاگر پیرِ پا لب گور، به بلاگران جوان

۱. اگر با وبلاگی تازه آشنا شده‌ایم و برای اولین بار می‌خوایم کامنت بذاریم، اگر فکر می‌کنیم این آخرین کامنتمون نیست و می‌خوایم به ارتباطمون ادامه بدیم، بهتره این اولین کامنتمون از نوع اول (معرفی خودمون) باشه.

نگیم آدرس وبلاگمو گذاشتم و طرف میاد پروفایل وبلاگم و پستامو می‌خونه و باهام آشنا میشه.

 

 

موضوعی که بدونید بهتره

با سلام خدمت تمامی کاربران بلاگ ارتش تاریکی. بعد مدت های خواستم یه ورود خوف و خفن داشته باشم

ولی دیدم جایی که بلاگرهایی همچون دکتر سایبر و سایبات و ام اس کی اف باشن ورود خفن معنایی نداره و گفتم اول کار رو بعد مدت با پاسخ دادن به یک سوال همیشگی و قدیمی شروع کنم.

 

 

شما از چه پست‌هایی و چرا

خوشتان آمد؟

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۳ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

سلام

وصیت های بلاگر پیر عالی بود

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام رهام ... وقتت بخیر ...
+ واقعا هم عالی بود ... پر از تجربه و درس بود ...
+ 🌹
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

من پستهای بلاگ هویج بستنی که برای صخی هست رو کلا دوست دارم..

اصولا صادقانه و جالب مینویسه و چیز پنهانی ای نداره تو حرفاش بنظرم.. 

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاملا موافقم ...
+ من که از این پستش حسابی خوشم اومد ...
+ 🌹
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

خب اضافه کنم که اون پست وصایای یک بلاگر پیر خیلی خوب بود! 

واقعا توصیه میکنم هرکسی که وبلاگ داره این پست رو بخونه:)))

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
آره ... موافقم ...
+ منم همینطور ... 😁
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

ممنون

برای دوره ی بعد این پست آقای قربانی رو پیشنهاد میکنم

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... :)
+ چقدر پست خوبی بود ... حتما ... رفت توی لیست آسمانی ... 😁
+ مرسی بابت معرفی این وبلاگ‌نویس خوب ... 🌹
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

چه ایده جالبیو داره پیاده میکنی خوشم اومد

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی خوشحالم که خوشت اومد دوست من ...
+ اگر می‌خوای بیشتر در مورد این سبک پست‌ها که می‌نویسم بدونی ... اینجا در موردش نوشتم.
+ مرسی از کامنت قشنگت ... 🌹
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

وی بطورِ ناگهانی پُست خود را میبیند و ذوق میکند 😁

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
😁 ... خیلی پست جالبی بود و خوشم اومد ...
+ امیدوارم که باز هم توی این لیست معرفیتون بکنم ...
+ 🌹
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام محمّدرضای عزیز

اوّل باز هم تشکر بابت دعوتت به چالش قبل

دوّم هم آفرین به این همه خلاقیت و حوصله ای که به خرج دادی

سوّم تشکر که نقل بلاگ رو قابل دونستی

چهارم هم امیدوارم موفق باشی :)

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام محمد عزیز ...
+ خواهش می‌کنم ... شما از وبلاگ‌نویس‌های قابل احترام و فعال وبلاگستان هستی و دعوتت باعث افتخارمه ...
+ قربانت ... هر چه در توانم هست برای پیشرفت محیطم تلاش می‌کنم ... این وظیفه‌ی من هست ...
+ واقعا از اون پستت خوشم اومد ... خیلی مفهوم کاربردی و مهمی داشت توی دنیای وبلاگ‌نویسی ... که به درد خیلی‌ها می‌تونه بخوره ...
+ مرسی ... من هم برات آرزوی موفقیت می‌کنم ...
+ مرسی بابت حضور و نظر زیبات ... 🌹
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

ممنون که از وبلاگ منم گذاشتی اونم دوتا و بالای لیست 

کار قشنگیه با وبلاگ دوستان آشنا نبودم بعضیاشون خیلی قلم خوبی دارن آدم حسودیش میشه

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
قربانت ... ترتیب هم بر اساس حروف الفبا بود ... که تو از همه نظر اولی ... هم انیم‌فا و هم افشین ... 😁
+ آره ... خیلی خوبه که به پست‌های هم اهمیت بدیم ... یه سری کارها هستن که توی بی‌توجهی و کم توجهی فراموش میشن ... اما به نظرم درست نیست ... پس تلاش می‌کنم که تا جایی که در توانم هست به دوستانم کمک کنم  ...
+ واقعا هم که انقدر خوبن ... آدم حسودیش میشه ... 😁🌹
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

مرسی 

من چند تا از پست هایی که معرفی کردید رو دوست داشتم

 

چند سال پیش دوستی در دنیای وبلاگ نویسی داشتم

وبلاگه: معرفی وبلاگ های خش

وبلاگ معرفی می کرد و در مورد هر وبلاگ و نویسنده توضیح می داد

 

کار شما هم جالب بود

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ...
+ خیلی کار خوبیه ... به نظرم خود وبلاگ‌نویسا بهتره که فکری به حال هم بکنن ...
+ خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد ... 🌹
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

چه کار قشنگی:)

پست ها رو دیدم قشنگ‌ بودن، ممنون

۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... خوشحالم که خوشتون اومد ...
+ درسته ... ما وبلاگ‌نویسای فوق‌العاده‌ای داریم که واقعا محتوای شاخصی رو تولید می‌کنن ...
+ من سعی خودم رو می‌کنم ... تشکر از وبلاگ‌نویسای عزیز ... و شما 🌹
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام

چه نصیحت های خوبی!

۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ...
+ مرسی ... امیدوارم کاربردی باشن :)
+ 🌹
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام

وقتی وارد وبلاگتون شدم واقعا از دیدن اینهمه رنگ یک جا خیلی لذت بردم، ناخودآگاه یه حس پر انرژی بودن بهم داد،

ضمن اینکه مطالبتون خیلی عالی هستن و خوشحالم که ما هنوزم بلاگر خوب و موفق داریم ....

 امیدوارم موفق باشید همیشه و همچنان پر انرزی ادامه بدین :)

۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد ...
+ مرسی ... نظر لطفتونه ... تشکر بابت انرژی‌ای که میدین ... راستش خودم رو بلاگر موفق نمی‌دونم ... تنها یک بلاگری هستم که توی جایگاه خودش سعی داره هم به خودش و هم به محیطش شکل بده و کار بزن در رویی نکنه ... 🌹
+ مرسی ... منم برای شما موفقیت و سلامتی رو آرزو می‌کنم ... و تشکر بابت حمایتتون ... 🌹
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

خیلی ممنونم ؛ خواهش میکنم شکسته نفسی میکنین :)

۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تشکر از شما ...
+‌خواهش می‌کنم ... 🌹
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات