پست‌های آسمانی - هفته سوم خرداد - قسمت سوم

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، دوشنبه‌ها منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست. اگر با پست‌های آسمانی آشنا نیستین، می‌تونین با این پست، بیشتر با انگیزه و ساختار این سری آشنا بشین. و یک خواسته:

اگر وبلاگی به نظرتون محتوای مفید و با ارزشی داره، در بخش کامنت‌های این پست همراه با لینک به من معرفی کنین تا بتونم در پست‌های آینده‌ی آسمانی، به بقیه دوستان معرفی کنم و همینطور بتونیم از اون وبلاگ و نویسندش قدردانی کنیم.

 این هفته به دلیل بالا رفتن تعداد پست‌های آسمانی لیستم تصمیم گرفتم که به صورت فوق‌العاده و در چندین قسمت، لیست‌ همه‌ی پست‌ها رو معرفی و منتشر کنم به همین دلیل به صورت روزانه و تا آخر هفته پست‌های آسمانی به صورت قسمت به قسمت منتشر خواهند شد. پست‌های این قسمت اکثرا امیدوار کننده هستن، امید به آینده‌ای بهتر چرا که برای مساله‌ای که در ذهن دارن، راه و روش حلی هم دارن، حرکت‌های خوبی رو انجام دادن، و زمان و دقت قابل توجهی رو برای نگارش و انتشار پستشون گذاشتن. تعدادی هم با شجاعتی که به خرج دادن، افکراشون رو زیر تیغه‌ی نقد بردن و منتشر کردن:

 

 

 

 

 

 

 

 

سفر به باغ اسرارآمیز

"سفرنامه‌ی سفرِ عید فطر امسال به بروجرد و پلدختر، با رعایت فاصله‌ گذاری :)"

یک هفته مسافرتِ من کنارِ دلبرم تمام شد. به همراه دخترا... گرچه این سفر رو همیشه با خانواده خودم یا قبلا به همراه همسرم رفته بودم اما این‌بار لذت بخش‌تر بود...

 

بهونه های ریز ولی حال خوب کن!

رفیق جان❤بیا یاد بگیریم بدون حضور کسی و در خلوت خودمون ، بتونیم حال خوبی داشته باشیم...

میدونم گاهی سخته و نمیشه! ولی اگه تمرین کنیم قطعا میتونیم حال خودمونو خوب نگه داریم!

 

 

 

رومیناها، جو رسانه‌ای و بی‌تفاوتی‌ها

رومینا توسط پدرش به قتل رسید و تلخی این حادثه همه‌مان را ناراحت کرد.

خی رسانه‌ها که جز تخریب اذهان مردم به چیزی نمی‌اندیشند، این حادثه را به دین‌داری، به اسلام، به غیرت کاذب، به مردسالاری، به قوانین ناقص، به اشتباه قاضی و ... همه چیز ربط دادند و خواستند با آن دین، اسلام و جمهوری اسلامی را تخریب کنند.

در این پست با  واکنشی دیگر از نگاه و نگرانی‌های نویسنده‌ی پست در مورد فاجعه‌ی اجتماعی اخیر کشورمون، مواجه میشین. کاری به جنبه‌ی تبلیغاتی موضوع ندارم ولی این نگاه که خیلی از اتفاقات هست و به  راحتی و بر حسب عادت قبولشون کردیم و نگاهی بهشون نمی‌کنیم، پایه‌های چنین مشکلات اجتماعی هستن حتی با قطعه قطعه کردن قاتل هم چیزی حل نمیشه و این یک مرض اجتماعی هست و دلیلش اختلاف و عدم همکاری هست. همون کاری که در دوران استعمار انجام میشد و کشورها رو درگیر خودشون می‌کردن ... تا به فکر استقلال خودشون نباشن ... بین ما داره اتفاق میوفته ... از طرف استعمار چه داخلی و چه خارجی ...

 

بدترین سوژه های ممکن برای فنگرلی کردن!

خب!! میخوام یکم نصبحتتون کنمو درمورد این بگم که چطور از غم زدگی مطلق خودتونو دور نگه دارین!

خیلی سادس... فقط کافیه سمت بندای راک دهه 70-90 میلادی نرین! حتی یه نگاه چپم بهشون نندازین، نه!!

 

Sakura Blossoms

ا.ن: قراره راجع به ناروتو صحبت کنم. ممکنه اسپویل داشته باشه:) هرچند که خودم فکر نمی کنم اسپویل باشه. به هرحال اطلاع دادم.

لعنتی با قسمت ۳۲ خیلی حال کردم! اگه این بخش نمی رسید و به آینده موکول میشد احتمالا انقدر موهامو می کشیدم که کچل شم.---.قضیه سر این بود که من کلی بابت بی کفایتی های ساکورا حرص خوردم.

 

شما از چه پست‌هایی و چرا

خوشتان آمد؟

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

آقاااا😁شرمنده کردین خیلی...بازم پست های من هست بینشون و خیلی خوشحال شدم😍🍃

ولی چقدر پستهای متنوع و باحالی گذاشتی امروز👌

من از اون قسمت سربازی خوشم اومد🙄😁😁

و اون پست این روزها که در عین اینکه کوتاه بود ، من خوشم اومد❤حس خوبی داشت بنظرم👌💫

 

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
من که کاری نکردم ... مرسی که با انتشار محتوای مفید برای خواننده‌هات ... روی محیطت اثر خوبی میذاری ... 😊🌹
+ آره ... پست‌های متنوع و جالبی بودن ... خوشحالم که خوشت اومد ...
+ انتخاب‌های خوبی بودن ... من با این روزها بیشتر لذت بردم ... 😊😁
۲۱ خرداد ۱۳۹۹

مثل همیشه عالی 🌷

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... خیلی ممنون ... 😊🌹
۲۱ خرداد ۱۳۹۹

خیلی خوبه این پستا

تشویق غیر مستقیم به مطالعه ، دیدن انیمه ، مستندای مختلف...

ممنون

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ...
+ درسته ... کاملا همینطوره ... 😁😊
+ خواهش می‌کنم ... تشکر از وبلاگ‌نویسامون ... 😊🌹
۲۱ خرداد ۱۳۹۹

خیلییی عالی👌.

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... متشکر .. 😊🌹
۲۱ خرداد ۱۳۹۹

کی فکرشو میکرد پست معمام جذابیت داشته باشه؟😂🤔

مرسی از جمع اوری مطالب مفید به همشون سرزدم و لذت بردم

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
پست جالبی بود و فکر رو به کار می‌گرفت ... مرسی ... 🌹
+ خواهش می‌کنم ... خوشحالم که خوشتون اومد 😊🌹
۲۱ خرداد ۱۳۹۹

سلام محمّدرضای عزیز

واقعا خدا قوّت :) کار سختی هست که انقدر با زحمت داری انجامش می دی. البته توی یکی از نظرات برداشتم این بود که دلسرد شدی از این کار.

فقط یه چیزی، شاید اگه همین کار رو داینامیک کنی خیلی کارت راحت تر بشه و نیازی هم نباشه انقدر وقت بذاری براش! هاست و دامنه هم که داری و یه اسکریپت ساده طراحی کن در حد چندتا ورودی مثل آدرس مطلب، توضیحات خودت و اون فرد و لینک تصویر و لینک مطلب بذاری و ثبتش کنی. اینجوری خیلی راحت تر می شه این کار رو انجام داد.

و یه چیز دیگه، چرا تصاویر هر فرد رو آپلود می کنی؟ فکر می کنم بیان برای تصویر هر کاربر یه لینک مشخص داره که می تونی ازش استفاده کنی. دلیل خاصی داره؟ البته فکر می کنم شاید چون ممکنه بعدها تغییرش بدن این کار رو انجام می دی.

بهرترتیب کارت خیلی باارزش هست، ای کاش یکی از مطالب آسمانیِ خودت هم توی پست های آسمانی قرار می دادی.

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام محمد عزیز ... وقتت بخیر ... 😊

+ درسته ... وقت گیره ... ولی خب برای دلسردی نیست ... و بیشتر برای اینه که کار دیگه به یه روال تکراری رسیده و چیز جدیدی برای ارائه نیست با این روش ... و من به هدفی که داشتم توی این سری رسیدم ... و همینطور از کارای تکراری خوشم نمیاد زیاد ... می‌خوام اگر ادامه‌ای باشه ... محیطی فراهم کنیم که داوری‌ای انجام بشه و نقد و نظر چند نفر برای پست‌ها درج بشه و دیگه فقط نظر من نباشه و مشکل کم بودن گستره وبلاگ‌هایی که من مطالعه و چک می‌کنم ... پوشش داده بشه ... گروهی و آزادنه ... داورا از هر پستی که خوششون اومد و بررسیشون بگن و یک محیط فاخر و کاملی برای رشد داشته باشیم.

+ درسته امکانش هست که کار رو خیلی سریع‌تر پیش برد اما ماندگار نیست ... و طی سال‌ها متوجه شدم تغییر سرور و هاست جزو طبیعت من هست و بعضی مواقع تصمیم میگیرم برای پروژه‌ی جدید و کاهش هزینه ... قبلی‌ها رو حذف کنم ... و استاتیک انجام دادنش به دلیل ماندگاریش هست ... البته الان هم وقتی حدود ۳ تا ۴ ساعت می‌بره برای هر پست ... و بیشتر برای بررسی‌ای هست که می‌کنم و تصاویری که از هر پست میگیرم و آپلود می‌کنم ... و قالب کار همه آماده هست و سرعت خوبی داره ...

+ در مورد تصویر هم دقیقا درسته ... هم اون فرد شاید بره و وبلاگش رو حتی حذف کنه و یکی از دلایل گذاشتن پس‌زمینه توی سری سوم هم همین ماندگاری یک قاب کوچیک از کار قشنگی که وبلاگ‌نویس‌ها کردن هست تا خاطره‌ای داشته باشم ازشون ...

+ مرسی ... لطف داری به من ... راستش از این که خودم از خودم تعریف کنم ... خوشم نمیاد و کار نادرستی می‌دونم و عزیزانی مثل شما از روش‌های مختلف از وبلاگ و پست‌ها حمایت می‌کنین و به نظرم نیازی نیست ... متشکرم ازت ... 😊🌹
۲۱ خرداد ۱۳۹۹

این هفته چقدر سرتون شلوغ بوده و چقدر زحمت کشیدین ....و مثل همیشه یک پست عالی ارائه دادین

 

ممنون از معرفی این وبلاگ های خوب واقعا پست های خوبی دارن و ارزش وقت گذاشتن رو داره 

 

سپاسگذارم و موفق باشید 

۲۲ خرداد ۱۳۹۹
درسته ... این هفته ... هفته‌ی شلوغی هست به این دلیل که هفته‌ی پایانی سری سوم هست ... و پست‌های از چند هفته‌ی گذشته به خاطر ترافیک بالا ... جمع شده بودن و نمیشد حذفشون کرد ... پس تصمیم گرفتم تا آخر این هفته ... روزانه همه رو بازنشر کنم ... مرسی نظر لطفتونه ... 😊🌹

+ خواهش می‌کنم ... کاملا همینطوره ... و احساس می‌کنم ... دلم تنگ میشه برای بررسی و بازنشرشون ... و واقعا خوشحالم که توی چنین محیط پر شور و فعالی ... وبلاگ‌نویسی می‌کنم ...

+ خواهش می‌کنم ... منم برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۲ خرداد ۱۳۹۹

چقدر این هفته پست های متفاوت معرفی کردید

من جا مونده بودم از این پست

خیلی خوبه که میشه اینجا کلی پست جدید پیدا کرد

توضیحات کوتاه شما هم به من کمک میکنه

فقط می تونم بگم خسته نباشید

۲۲ خرداد ۱۳۹۹
درسته ... به این دلیل که این هفته ... هفته‌ی پایانی سری سوم هست ... و نمی‌خواستم پستی رو حذف کنم و ... این شد که این هفته همه رو بازنشر کردم و فردا تموم میشه ...

+ خب هر روز منتشر می‌کنم ... برای همین پیش میاد ... ولی تا یک هفته پستی منتشر نمی‌کنم تا همه‌ی قسمت‌ها بیشتر دیده بشن ...

+ خوشحالم که خوشتون و استفاده کردین ... 😊

+ مرسی ... سلامت باشین ... 😊🌹
۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات