پشتیبان گیری از وبلاگ‌های میهن بلاگ

امروز در  وبلاگ یک پزشک به پستی با عنوان «خبر بد: میهن بلاگ رسما ۳۰ آذر برای همیشه تعطیل می‌شود!» بر خوردم (تصویر بالا هم متعلق به یک پزشک هست). به نظرم این که فکر کنیم محتوا از بین خواهد رفت و با رفتن چند سرور میهن بلاگ و نداشتن ابزار پشتیبان گیری دیگر باید فاتحه‌ی آن محتوای غنی را در وب فارسی بخوانیم، نباید وجود داشته باشد.

در همین راستا امروز یکی از دوستان وبلاگ‌نویس هم در مورد پشتیبان‌گیری از من سوالی کرد و به نظرم کارهایی می‌توانیم بکنیم تا حداقل این محتوای گسترده را به کمک هم از جایی به جای دیگر منتقل کنیم و یا به کل دانلود کرده تا بعدا در مکانی مناسب برای دسترسی همگان آپلود کنیم.

این اتفاق روزی ممکن است برای هر سرویس وبلاگدهی دیگری مثل بیان بیافتد و به نظرم استفاده از این روش به ماندگاری وبلاگ‌ها ایرانی کمک بزرگی خواهد کرد.

دانلود و پشتیبان‌گیری از وبلاگتان

نرم‌افزاری متن باز با نام «wget» در دنیای لینوکس و یونیکس وجود دارد که این نرم افزار برای سیستم‌عامل ویندوز هم کامپایل شده و شما می‌توانید با دانلود و نصب این نرم افزار پست‌های وبلاگ خود را دانلود کرده و در مکانی دیگر و یا در ابزار ذخیره سازی خاص خود مثل دیسک سخت لپتاپتان برای همیشه ذخیره کنید.

دانلود برنامه‌ی wget برای ویندوز

پس از نصب مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد منوی Start ویندوز خود شوید و کلمه ی « environment » را جستجو کنید.
  2. گزینه ی Edit the system environment variables را انتخاب کنید.
  3. تب Advanced را انتخاب کرده و بر روی دکمه ی Environment Variables کلیک کنید.
  4. در بخش دوم System Variables متغیر Path را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  5. بر روی گزینه ی Edit کلیک کنید.
  6. در قسمت Variable value نشانی فایل باینری wget را که به شکل زیر است به انتهای متن موجود اضافه کنید:
;C:\Program Files (x86)\GnuWin32\bin

حال با استفاده از دستور زیر در صفحه‌ی ترمینال یا cmd ویندوز خود، وبلاگ، قالب و پست‌هایش  را به صورت کامل‌ (به جز تصاویر) دانلود کنید و در جایی نگه دارید. برای این کار وارد منوی Start ویندوز خود شوید و کلمه‌ی cmd را جستجو کنید:

وارد برنامه شوید و دستور زیر را تایپ کرده سپس دکمه‌ی Enter را بزنید:

wget -rEk blogname.mihanblog.com

که به جای «blogname.mihanblog.com» می‌بایست نشانی وبلاگ خود را وارد کنید.

 

نکته: اگر با خطای no-follow attribute found بر روی وبلاگ مورد نظرتان مواجه شدید، از دستور زیر استفاده کنید:

wget -rEk -erobots=off blogname.mihanblog.com

خدمات آنلاین کردن بک‌آپ وبلاگ شما

وبلاگی که شما دانلود کردید، دیگر امکانات میهن‌بلاگ را نخواهد داشت به این معنا که دیگر نمی‌توانید همانند گذشته پست گذاشته یا کامنت بگذارید، تنها این آثار ارزشمند و خاطرات را می‌توانید زنده و دست نخورده برای دسترسی همیشگی همگان در وب فارسی آپلود کنید و اگر کمی با کدنویسی آشنا باشید هم می‌توانید پست هم بگذارید.

بنده می‌توانم این کار را برایتان انجام دهم و آن را تحت نشانی دامنه‌ی «mgmi.ir/mihan» به رایگان آپلود کنم (همان نشانی‌ای که برای پیشنمایش زنده قالب‌ها از آن استفاده می‌کنم)، می‌توانید از طریق کامنت نشانی وبلاگتان را برای من ارسال کنید تا وبلاگتان را در جایی دیگر آنلاین برای همگان نگه دارید تا شاید روزی به کمک دوستان بتوانیم امکاناتی برای پست گذاری دوباره یا کامنت‌گذاری را به آن‌ها اضافه کنیم. اما اگر می‌خواهید نمونه این کار را ببینید:

به عنوان نمونه این وبلاگ از میهن بلاگ:

godot.mihanblog.com

را بدون اجازه و به عنوان مثال در اینجا آپلود کردم:

mgmi.ir/mihan/godot

 

نکته: برای دانلود کامل وبلاگتان (پست‌ها و تمامی تصاویر، فونت‌ها، فایل‌ها و ...)  می‌توانید از ابزار HTTrack استفاده کنید که برای ویندوز هم نسخه‌ای دارد. این ابزار دارای محیط گرافیکی است و به شما این اجازه‌ را می‌دهد که به راحتی و به صورت کامل وبلاگ یا وبسایت خود را همراه  با تمامی فایل‌های آن دانلود کنید تا به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت از آن‌ها استفاده کنید و راهکار کامل‌تری می‌باشد اما در نظر داشته باشید که این روش زمان و فضای بیشتری برای دانلود از شما خواهد گرفت.

اگر احساس می‌کنید با این کار می‌توانید به دوستان وبلاگ‌نویس خود کمک کنید، این پست را با بقیه دوستان به اشتراک بگذارید یا بازنشر کنید تا با هم بتوانیم کاری کنیم تا این محتوای ارزشمند و بزرگ از وب فارسی حذف نشود.

همچنین اگر پیشنهادی برای بهتر انجام دادن این کار یا همکاری دارید در ادامه کامنت کنید.

 

بقایای وبلاگ‌های میهن بلاگ 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۳۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

آفرین وبلاگ خوبی رو ذخیره کردی. بعد پاک شدن میهن، تو گوگل ایندکسش کن.

۲۰ آذر ۱۳۹۹
قربانت پیمان ... حتما ... 😊
۲۰ آذر ۱۳۹۹

ممنون از آموزش خوبتون

۲۰ آذر ۱۳۹۹
خواهش می کنم ... 😊
۲۰ آذر ۱۳۹۹

مطلب خوب و مهمی بود 🌹︎

البته فکر کنم برای همه وبلاگ ها/وبسایت ها کار کنه.

۲۰ آذر ۱۳۹۹
موافقم ... قربانت علیرضا ... 😊❤️️
+ خب در مورد سیستم های وبلاگدهی عادی مثل بلاگفا و بیان و میهن بلاگ تست کردم و کاملا مطلوب بود و کار می کنه ولی خب برای همه ی وبسایت ها یه سری مشکلاتی هم وجود داره که قابل حله ...
۲۰ آذر ۱۳۹۹

چه عالییی

 

برای بیان هم جواب میده؟

وقتی توی سیستم ذخیره میکنیم، برای دیدنش، حتما‌باید جایی پیاده بشه؟

من درست نفهمیدم.. 

۲۰ آذر ۱۳۹۹
همینطوره ...

برای تمام سرویس‌های وبلاگدهی ایرانی جواب میده ...
وقتی توی سیستم خودتون ذخیره کردین ... یه فولدری به اسم نشانی وبلاگتون ساخته میشه ... در نشانی زیر ویندوز شما ساخته میشه:
C:\Users\username
که «username» نام کاربری ویندوزتون هست ... وارد فولدر وبلاگتون که بشین یه فایل هست به اسم index.html و اگه اون رو با هر مرورگری بازی کنین وبلاگتون رو می‌تونین ببینین ... فقط دقت کنین که توی این روش همه چیز آفلاین نمیشه و قالب و متن پست‌ها همگی دانلود میشن ... ولی برای دیدن تصاویر وبلاگ و عکس‌ها باید آنلاین باشین ...
۲۰ آذر ۱۳۹۹

وای وای عالیه

 

ممنوووونم 🌷🌷🌷

۲۰ آذر ۱۳۹۹
همینطوره ... اینطوری میشه ترس از بین رفتن محتوا از وب فارسی رو از بین برد ...
خواهش می‌کنم ...😊❤️️
۲۰ آذر ۱۳۹۹

ای بابا ...

فقط امیدوارم روزی نرسه که بیان بخواد جمع کنه!!!

هیچ حرکتی نمیزنه 

در اولین فرصت باید مهاجرت کنم

اشتباهم همون اول کار بود که اومدم توی هاست اجازه ای سرمایه وارد کردم

۲۰ آذر ۱۳۹۹
خب میهن بلاگ تصمیم استراتژیکی گرفت و به نظرم از لحاظ بیزینسی تصمیم خوبی بود ... چرا که میهن بلاگ عملا سود خاصی براش نداشت و گروه صبا سایت‌های بزرگی رو دارن اداره می‌کنن و واقعا ادامه‌ی میهن‌بلاگ منطقی هم نبود ...

اما قضیه‌ی بیان به نظرم فرق می‌کنه ... بیان زیرساخت این سیستم رو داره و احتمال جمع شدنش کمه ...

ولی در هر صورت هر چیزی ممکنه ... امیدوارم که سرویس بیان بتونه سیستم بیزینسی جدیدی وارد بلاگ کنه که این سیستم جانی تازه بگیره و گسترش پیدا کنه ...
۲۰ آذر ۱۳۹۹

خب بله حق با شماست 

اما قبول کنیم که باین محدودیت داره 

التبه من ازش خیلی راضی هستمااا ... نه اینکه بگم بده

اما من همه احتمالات رو در نظر میگیرم

۲۰ آذر ۱۳۹۹
درسته ... بیان محدودیت‌های زیادی هم داره ... مخصوصا نسبت به سرعت پیشرفت تکنولوژی ...

به نظرم بیان سود خاصی از طریق کاربرانش به دست نمیاره و همین موضوع هم جلوی گسترشش رو میگیره و نمی‌تونه امکانات جدیدی اضافه کنه ...
پشتیبانی بیان هم پاسخگوی سوالات حتی نیست و با این وضع فکر کنم دیگه باید بریم جلوی در شرکت به این نشانی ... 😁😂😂 ... تا جواب سوالات رو پیدا کنیم:

استان تهران - منطقه 15 ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله شهیدقندی-نیلوفر ، خیابان شهید عبدالمجید صابونچی ، خیابان خرمشهر ، پلاک 188 ، طبقه اول ، واحد 3 کدپستی 1533773514
۲۰ آذر ۱۳۹۹

خیلی هم عالی :)))

۲۰ آذر ۱۳۹۹
مرسی ... 🙏😊
۲۰ آذر ۱۳۹۹

من یک وجه مشترکی بین خودمون پیدا کردم ...

شما هم توی نوشته هاتون از  " ... " استفاده میکنید مثل من 

۲۰ آذر ۱۳۹۹
چه جالب ... درسته ... برای فاصله گذاری خیلی خوبه ... 😁👍
۲۰ آذر ۱۳۹۹

محتوای خیلی خوبی رو در این شرایط تولید کردی :))

خسته نباشی (:💙

۲۰ آذر ۱۳۹۹
قربانت ... مرسی عرفان ... 😊❤️️
۲۰ آذر ۱۳۹۹

دست شما درد نکنه مثل همیشه عالی و کاربردی بود پستت

۲۱ آذر ۱۳۹۹
مرسی ... قربانت میترا ... 😊🌹
۲۱ آذر ۱۳۹۹

نه نظراتمون نابود میشه. مخصوصا نظرات خصوصی

۲۱ آذر ۱۳۹۹
درسته ... نظرات خصوصی به هر شکلی نابود میشه ولی نظرات عمومی قابل ذخیره سازی هستن ...
+ برای همینه کامنت عمومی انقدر خوبه ... 😊😁😂
۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام
خیلی کار خوبیه🌹:)
7 سال پیش میهن بلاگی بودم!😅یادش بخیر، متاسفانه وبلاگی ندارم:)
یه خسته نباشید هم بابت پست🌹
۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
آره ... اگه وبلاگ‌ها برای همیشه حذف نشن خیلی خوب میشه ...
چه عجب پس یه جا موندی بالاخره ... 😁😊
+ قربانت ... مرسی ... 😊🌹
۲۱ آذر ۱۳۹۹

خیلی خوبه :)

۲۱ آذر ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام

خیلی هم خوب 😊 👍

مرسی 🥰

۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🙏😘👍
۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام دوست عزیزی که وبلاگتون رو معرفی کردین ... مرسی که وبلاگتون رو معرفی کردین ... 😊❤️️

وبلاگ شما به نشانی:

mennomen.mihanblog.com

در این نشانی قابل دسترس هست:

mgmi.ir/mihan/mennomen

۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام؛راستی میهن بلاگ نقشه سایت داره بلاگ هاش؟

۲۲ آذر ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
درسته ... گویا داره ... مثل این نشانی ...
فقط وضعیتش خیلی خرابه ... 😁😂
۲۲ آذر ۱۳۹۹

اگه میدونستم داره نمیومدم بیان...ولی اینجا خیلی بهتره..و این ندانستن به نفعم شد

۲۲ آذر ۱۳۹۹
درسته اینجا خیلی خیلی بهتره ...
جدیدا که داشتم به وبلاگ‌ها توجه می‌کردم ... متوجه شدم که چقدر این گروه صبا زورگو و اجبارگر بود ... به اجبار هم تبلیغات خودش ... هم یکتانت و در فوتر هم وبلاگی لینک سایت‌های خودش رو برای تبلیغات و جذب ترافیک گذاشته ... و اونم با چه امکاناتی ...
+ در یک کلام وبلاگ‌نویسی رو یک کار بی ارزش می‌دونن این‌ها که باهاش هر کاری که دلشون خواست کردن ...
۲۲ آذر ۱۳۹۹

درسته....ولی بعضی اوقات این سوال برام پیش ماد که بیان دقیقاََ از چی بلاگ پول در میاره..(غیر از جاوا اسکریپت و اینا که تعداد کمی بلاگر میخرن)

۲۲ آذر ۱۳۹۹
خب راه‌های درآمدزایی مختلفی میشه داشت ... دادن خدمات به شرکت‌ها ... خدمات زیرساختی ... و ...  ولی میشد با ایجاد سیستم تبلیغات هدفمند ... بیان رو مثل یوتیوب می‌کردن و ایده‌های درآمدزایی جدیدی وارد کار می‌کردن ... و یه محیط پویایی ایجاد میشد ...
عجیب اینجاست که چه بلایی سر مدیریت مجموعه اومد ... که اینطور دست از توسعه برداشتن ... شاید هم فشارهای حکومتی بوده ... هر چیزی ممکنه ...
۲۳ آذر ۱۳۹۹

عالی بود! دست شما درد نکنه!

البته حس می‌کنم کامل همه‌ی پستام رو نیاورده، شاید یه دور دیگه بزنم دانلود کنه.

ولی در کل خیلی راهکار خوبی بود، ممنون :)

۲۳ آذر ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... خوشحالم که به دردتون می‌خوره ... 😊🌹
+ تنها محتوای همه‌ی پست‌ها دانلود میشه ... تصاویر و فایل‌ها دانلود نمیشه ... بقیه آنلاین هستن برای دانلود تمام فایل‌های وبلاگتون می‌تونین از ابزار HTTrack استفاده کنین که برای ویندوز هم نسخه‌ای داره. محیط گرافیکی هم داره و می‌تونین به راحتی و یه صورت کامل وبلاگ یا وبسایتی که دوس دارین رو دانلود کنین با تمام فایل‌هاش و به صورت آفلاین و بدون اینترنت ازش استفاده کنین و راهکار بهتری هست.
+ اما wget راهکار سریعتر و کم حجم‌تری هست و دیگه نیازی نیست همه چیز رو دانلود کنین چون بیشترشون آنلاین هستن ...

+ خواهش می‌کنم ... مرسی از شما 😊
۲۳ آذر ۱۳۹۹

نه منم منظورم خود پست‌ها بود. چون اسم فایل‌های html با شماره‌ی پست مشخص شده، می‌بینم که مثلا از ۲۰۰ شروع شده. یا مثلا فولدری ایجاد شده به اسم آرشیو بعد فقط دو تا فولدر برا سال‌ها ۹۶ و ۹۷ توشه. پست‌های قبل از این سال‌ها تو فولدر posts ایجاد شده‌ن ولی ظاهرا فولدربندی آرشیو کامل نشده.

ممنون بابت معرفی اون یکی نرم‌افزار :)

۲۳ آذر ۱۳۹۹
احتمالا نرم افزار لینک مرتبط با سال‌های قبل رو پیدا نکرد و توی هیچکدوم از صفحاتی که وارد شد انگار نبود. و از طریق پست‌ها و صفحات قبلی وبلاگ به اون پست‌ها رسید ... و شما می‌تونین ابزارک آرشیو رو برای سایدبار بلاگتون فعال کنین تا اون‌ها رو پیدا کنه.
+ برای تست درست کار کردن وبلاگتون، فایل index.html رو با مرورگر انتخابیتون باز کنین و صفحات رو تست کنین تا ببینین لینک‌ تمامی پست‌ها درست کار می‌کنه یا نه ...

+ خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۲۳ آذر ۱۳۹۹

سلام. سپاسگزار خواهم بود وبلاگ 

http://behtarin-dost.mihanblog.com/

 

پشتیبانی بگیرید.

 

۵ دی ۱۳۹۹
سلام ... وقت شما بخیر ...
خواهش می‌کنم ... حتما ...

وبلاگ شما در این نشانی قابل دسترس هست :
۵ دی ۱۳۹۹

خیلی دیر دیدمش...دنیای نامرد..خخخخخخخ

۹ بهمن ۱۳۹۹
من برای این که این میهن‌بلاگی‌های بیشتری این پست رو ببینن ... از دوستان بلاگردون خواستم که این پست رو بازنشر کنن ... اما متوجه شدم که کلا رابط مشترک مناسبی بین وبلاگنویس‌های مختلف و مخصوصا بین سرویس‌های مختلفی وجود نداره و همینطوره ... دیگه کاریش نمیشه کرد ... متاسفم ...
۹ بهمن ۱۳۹۹

سلام استاد محترم 

من هم خیلی دیر متوجه شدم ،  در هر حال هم اکنون ،میهن بلاگ برای زمان محدودی، امکان بکاپ گیری از وبلاگ ها را قرار داده است،

من هم از فرصت استفاده و از وبلاگم که در حدود ده سال چکیده مطالعاتم بود ، بکاپ گرفتم ، اکنون فایل xml  را در اختیار دارم،       سوالم اینست استاد عزیز  : چگونه مطالب  آن را  بشکل خوانا  ببینم (عکس ها مهم نیست) فقط میخواهم مطالب آن را ، برای استفاده خودم در اختیار داشته باشم .            با سپاس و امتنان فراوان.  

۱۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
متاسفانه راهی برای اطلاع‌رسانی گسترده نداشتم ...
من با فایل خروجی پشتیبان میهن‌بلاگ آشنا نیستم ... اگر امکانش رو دارین در پیکوفایل یا سرویس آپلود مورد نظرتون،‌ فایل رو آپلود کنین و لینکش رو برای من ارسال کنین تا بررسی کنم.

احتمال میدم که این فایل قابلیت استفاده در وردپرس رو داشته باشه و بتونین مطالبتون رو منتقل کنین ولی خودم هم در حال ساخت ابزاری برای تولید یک صفحه‌ی html از فایل خروجی xml بیان هستم و با استفاده از فایل شما این ابزار برای میهن بلاگ رو هم احتمالا منتشر خواهم کرد ... تا یک صفحه‌ی خوانای html از تمامی مطالبتون داشته باشین و تنها کافیه فایل خروجی رو با مرورگرتون باز کنین و از مطالبتون استفاده کنین ...

خواهش می‌کنم ... سپاس فراوان از شما ... 😊🌹
۱۶ بهمن ۱۳۹۹

https://s17.picofile.com/file/8423846526/god_sense_mihanblog_com_27740088.xml.html

 

سپاس گذارم ، منت گذاشتید.     فایل xml   ، backup   از متن وبلاگم در میهن بلاگ جهت تبدیل به HTML , یا هرگونه خروجی خوانا ، (فقط دیدن منظم متن برایم کافیست)   ،  خدمت شما. 

 

۱۶ بهمن ۱۳۹۹
ممنونم از شما ... 😊🌹
ابزار تبدیل فایل پشتیبان به html خوانا رو حداکثر تا پایان هفته آینده در همین وبلاگ منتشر می‌کنم ... منتظر مطلب بمونین ... روی فایل شما این ابزار آزمایش میشه و متناسب با اطلاعات مندرج در فایل می‌تونین خروجی مناسب رو دریافت کنین ...

با تشکر از شما ... موفق باشین ... 😊🌹
۱۶ بهمن ۱۳۹۹

در رزبلاگم میتونید بکاپ رو بازگردانی کنید و کلیه مطالب موضوعات و برچسب ها بازگردانی میشه

۱۲ اسفند ۱۳۹۹
بیان رو نمی‌دونم اما دیدم که برای میهن بلاگ این امکان رو به وجود آوردن دوستان رزبلاگ ... و این که آیا موضوعات و برچسب‌ها هم برای فایل پشتیبان میهن بلاگ امکان پذیره رو شک دارم چون که من چندتا از فایل‌ها پشتیان رو بررسی کردم اصلا چنین محتوایی نداشتن و فقط عنوان و محتوای پست‌ها و کامنت‌ها بودن ...

مرسی بابت یادآوریتون ... کاملا همینطوره ... رزبلاگ هم امکان بازگردانی فایل پشتیبان رو میده و میشه وبلاگنویسی رو در ادامه پست‌ها گذشته ... دوباره شروع کرد ...😊🌹
۱۲ اسفند ۱۳۹۹

سلام ممنون که پیجم را در میهن بلاگ که تعطیل شده بود نجات دادی خیلی ممنون خدا به شما خیر و برکت بده 

 

۲۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام ... وقت شما بخیر ...
خواهش می‌کنم ... کاری نکردم ... 😊🌹
۲۳ اسفند ۱۳۹۹

سلام

مطلبتون خیلی مفیده

ولی حیف که من دیر دیدمش

دیگه قالب وبلاگم پریده بعیده بشه کاریش کرد

میهن بلاگ ، یه بک آپ از مطالبم رو داده،ولی یلاگفا این بک آپ رو قبول نمیکنه

چیکار کنم بنظرتون

۲۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
خواهش می‌کنم ... خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد ...
درسته یه کم دیر شده ولی نگران نباشین زیاد ...
شما با استفاده از این ابزار می‌تونین فایل پشتیبانتون رو تبدیل به یک فایل html خوانا بکنین و یا دانلود کرده و روی سیستم خودتون استفاده کنین و یا روی هاست رایگانی آپلود کنین تا آنلاین در دسترس باشه ...
همچنین سیستم وبلاگدهی رزبلاگ هم فایل پشتیبان میهن‌بلاگ رو قبول می‌کنه
و در آخر هم وبلاگتون در وبسایت ماشین زمان آرشیو در دسترس هست (با ف*یلتر ش*کن) .. اینجا در درسترس هست هنوز و می‌تونین از مطالبتون استفاده کنین.
۲۷ اسفند ۱۳۹۹

سلام و شب به خیر.

زری جان پیام داده بود خدمتتون برای بک آپ وبم.خیلی ممنونم بابت زحمتی که کشیدید :)

 

فقط یه سوال داشتم؛

اگه بخوام کل مطالب وب رو منتقل کنم به یه وبلاگ دیگه...کار دیگه ای به جز کپی پیست کردن تک تک پست ها وجود نداره؟

نمی خوام آدرس رو تغییر بدم.چون اون جوری دنبال کننده ها و باقی مسائل هنوز هستن :')

از آقای نویسنده آشنا پرسیدم راه دیگه ای نداشتن..فکر کردم شاید موردی هست که بدونید و از ذهن شون رفته باشه🍃

۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ... وقت شما هم بخیر ...
خواهش می‌کنم ... کاری نکردم ...

خب بیان امکان استفاده از پشتیبان رو محیا نکرد و امکانات سیستمش رو کامل نکرد ... برای همین امکانش نیست که به صورت یک جا پست‌هاتون رو منتقل کنین ... البته راهی هستی مبنی بر این که رباتی نوشته بشه که این کارها رو انجام بده و به صورت اتوماتیک پست‌ها رو تک به تک جایگذاری کنه ولی هنوز کسی اقدام به نوشتن چنین برنامه‌ای نکرده که وارد حساب یک کاربر شده و مراحل رو انجام بده ... به همین خاطر فعلا تنها روش عملی اتقال دستی هست که موجوده ...
۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

آهان درسته بله...تشکر.

۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خواهش می‌کنم ... متشکر ... 😊🌹🌷
۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

سلام 

آیا امکان دارد از مطالبم بکاپ بگیرید 

ممنون 

۱۴ دی ۱۴۰۰
سلام ... وقتتون بخیر ...
متاسفانه وبلاگ شما حذف یا منتقل شده ... به همین دلیل امکان گرفتن بکاپ و قرار دادن در سایت mgmi وجود نداره ...
خواهش می‌کنم ...
۱۵ دی ۱۴۰۰

بله ادرس وبلاگ تغیر دادم به matican.blog.ir

۱۶ دی ۱۴۰۰
انجام شد ... از طریق نشانی زیر می‌تونین به محتوای ثبت شده تا به این لحظه‌ی وبلاگتون دسترسی داشته باشین:

۱۶ دی ۱۴۰۰

ممنون لطف کردین 🌸

۲۰ دی ۱۴۰۰
خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۲۰ دی ۱۴۰۰

سلام دوستان   عزیز  کسی اسکریپت وبلاگ دهی میهن بلاگ داره  من قصد دارم  یه  وبلاگ دهی  عالی راه  اهندازی  کنم  اما به اسکریپت میهن بلاگ  احتیاج دارم این ادرس  سایت من    کسی  میتونه  کمک کنه بیاد  بگه     ممنون  تشکر  https://mihanblog.org

۱۷ آذر ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات