ابزار تبدیل فایل پشتیبان بلاگ بیان و میهن بلاگ به html

یکی از دغدغه‌های اصلی وبلاگنویس‌ها تهیه پشتیبانی از تلاش‌ها و خاطرات چندین و چندساله‌ی وبلاگشان است. بیشتر سرویس‌های وبلاگدهی ایرانی  امکان دریافت پشتیبان از پست‌های ما را فراهم آوردند اما این سرویس‌ها معمولا امکان بازگردانی این پشتیبان‌ها و یا قابلیت مهاجرت را در این فایل‌ها قرار نداده‌اند و از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کنند. در ماه‌های اخیر و با بسته شدن سرویس میهن‌بلاگ، بیشتر و بیشتر به اهمیت پشتیبان پی بردیم و همچنان نیز امکان دریافت فایل پشتیبان از پست‌ها برای این سرویس مقدور است.

اما این فایل پشتیبان تنها یک فایل با فرمت xml است که خوانایی چندانی برای ما ندارد و مدت‌ها بود که در فکر ساخت ابزاری برای تبدیل این فایل به فرمتی خوانا بودم که بالاخره این فرصت محیا شد و از این پس با استفاده از این ابزار می‌توانیم فایل‌های پشتیبان با فرمت xml دریافتی از سرویس‌های بلاگ بیان و میهن‌بلاگ را به شکل فایل html و در قالب ویکی‌بی دانلود و استفاده کنیم:

ابزار تبدیل فایل پشتیبان به html

 

چگونه از ابزار استفاده کنیم؟

برای استفاده از این ابزار ابتدا می‌بایست فایل پشتیبان پست‌های وبلاگتان را از طریق پنل وبلاگتان تهیه کنید. اگر کاربر میهن‌بلاگ هستید، نمی‌دانم چگونه اما اگر کاربر بلاگ بیان هستید ابتدا می‌بایست وارد پنل کاربری وبلاگ خود شده، در قسمت انتشار » فهرست مطالب و با فشردن دکمه‌ی «دریافت بایگانی مطالب»، می‌توانید فایل پشتیبان مورد نظرمان را دانلود کنید.

پس از دانلود فایل و اطلاع از مکان ذخیره‌سازی فایل، تنها کافی است تا فایل خود را برای ابزار بالا انتخاب و آپلود کنید و در نهایت به صورت خودکار، فایلی برای شما، آماده دانلود خواهد شد. همچنین دکمه‌ای با عنوان «دانلود فایل خروجی» نیز آشکار خواهد شد که اگر دانلود خودکار با مشکل روبه‌رو شد یا به هر صورت نتوانستید فایل را دانلود کنید، با کلیک یا فشردن این دکمه، می‌توانید فایل html مورد نظرتان را دانلود کنید.

نکته: برای استفاده مجدد از ابزار می‌بایست این صفحه را مجددا‌ً بارگذاری کنید، در غیر این صورت همواره خروجی پردازش اولین فایلی که آپلود کرده‌اید را دریافت خواهید.

این ابزار چیست و چگونه کار می‌کند؟

این ابزار در حقیقت داده‌های موجود در فایل پشتیبان شما را دریافت کرده و در ساختار قالب ویکی‌بی به صورت تک صفحه‌ای و با فرمت html قابل نمایش بر روی تمامی مرورگرهای مدرن وب، به ترتیب درج شده در فایل پشتیبان، می‌چیند. همچنین این ابزار قابل استفاده توسط تمامی وبلاگنویسان سرویس‌های میهن‌بلاگ و بلاگ بیان بوده و کاربران سیستم‌های وبلاگ‌دهی دیگر مانند بلاگفا قادر به استفاده از این ابزار نمی‌باشند.

استفاده از این ابزار و فایل خروجی به صورت آفلاین یا بدون نیاز به اینترنت نیز امکان‌پذیر است تنها دقت داشته باشید که برای مشاهده تصاویر و همچنین دانلود فونت‌های صفحه نیاز به اینترنت خواهید داشت که این مشکل تنها با یک بار مشاهده صفحات در زمان آنلاین بودن شما و کش شدن این فایل‌ها در مرورگر وب شما رفع خواهد شد.

تجربیات طراحی و پیاده‌سازی این ابزار

در ساخت این ابزار به نکته‌ی جالبی بر خوردم که گفتنش خالی از لطف نیست. در زمان پیاده‌سازی ابزار متوجه تفاوت‌های میان فایل‌ خروجی میهن‌بلاگ و بلاگ بیان شدم و آن  اینکه فایل پشتیبان میهن‌بلاگ، ساختاری کاملا غیر استاندارد و غیر اصولی داشت که کار با آن را به شدت سخت کرده بود و کاملا پیداست که این سیستم از همان ابتدا به صورت غیر اصولی و بدون در نظر گرفتن اصول مهندسی نرم‌افزار طراحی شده بود و پیداست که این سرویس به صورت کامل نیاز به باز طراحی داشت و عملا خاتمه‌ی این سرویس، عاقلانه‌ترین راه ممکن بود. اما در مقابل فایل پشتیبان بلاگ بیان به خوبی استاندارد سازی شده و کار با آن بسیار دلپذیر و راحت بود و کاملا پیداست که این سرویس به خوبی با اصول مهندسی نرم‌افزار طراحی و پیاده سازی شده و این ویژگی به توسعه و به روزرسانی هر چه بهتر این سرویس در آینده کمک خواهد کرد،‌ همانطور که امروز می‌بینیم، سرویس بیان باکس در حال به روز‌رسانی است در صورتی که سرویس میهن‌بلاگ تعطیل شده است.

اما از نکاتی که جالب است بدانید این که همه چیز مهین بلاگ بد نبود. به عنوان مثال، فایل پشتیبان میهن‌بلاگ دارای فهرستی از کامنت‌های هر پست می‌باشد و در حقیقت از کامنت‌های دریافتی شما نیز پشتیبانی گرفته خواهد شد اما چنین ویژگی‌ای در بیان دیده نمی‌شود. اطلاعات موجود برای هر پست فایل پشتیبان میهن‌بلاگ به نسبت بلاگ بیان بیشتر می‌باشد اما در کمال ناباوری اطلاعت کلی وبلاگ مانند عنوان و نشانی وبلاگ در فایل پشتیبان میهن‌بلاگ دیده نمی‌شود و این در حالی است که فایل پشتیبان بلاگ بیان چنین مشکلی را ندارد.

گزارش خطا و همکاری در توسعه

ابزار تبدیل فایل پشتیبان بلاگ بیان و میهن‌بلاگ به html تنها بر روی فایل‌های محدود در اختیار بنده تست شده و در ابتدای راه است. اگر این ابزار برای شما یا دوستانتان کاربردی بوده، خطاها و مشکلات مشاهده شده در زمان استفاده و همچنین خروجی ابزار را از طریق ارسال کامنت در قسمت نظرات همین پست برای بنده ارسال کنید تا بتوانیم ابزاری کامل و کاربردی برای استفاده همگان توسعه داده و محیا کنیم.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۹ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

سلام

 

یه سوالی ، یعنی این فایل همراه با قالب و عکس های درون پست و ها و همه اینا پشتیبان گیری میشه ؟

 

و این که اگه پست جدیدی نوشتیم دوباره از اول کلا باید پشتیبان گیری کنیم ؟ 

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر 

فایل پشتیبانی که شما از بلاگتون می گیرین شامل قالب نمیشه و تنها اطلاعات وبلاگ و پست های شما رو تشکیل میده و کار این مبدل اینه پستهای شما رو با استفاده از قالب ویکی بی که قبلا ارایه کردم ... قابل نمایش و استفاده می کنه ...

پست جدیدی نوشتین باید مراحل رو دوباره برین ... این ابزار بدون هیچ وابستگی ای ارایه شده و چیزی از شما ذخیره نمی کنه و تنها یک فرمت فایلی رو به شکلی خوانا تبدیل می کنه ... امتحان کنین ... چیز جالبیه ...
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

ممنون

منتشر نشده ها رم بایگانی میکنه ؟ ( پیشنویس ها )

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خواهش می کنم ... 😊🌹
درسته ... این پست ها رو هم بایگانی می کنه ...
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

بسیار عالی!‌ من جون جاوا اسکریپت بلد نبودم نمیدونستم چطور میشه اینکار رو انجام داد و با پایتون نوشته بودمش ، ولی این ابزار خیلی بهتره.

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
قربانت ... خوشحالم که خوشت اومد ... 😊🌹
خوبی جاواسکریپت اینه که همه دارنش و برنامه ای که می نویسی رو همه می تونن استفاده کنن ... برای همین مناسب چنین ابزاری بود ...

ولی آره من از این ابزار خیلی خوشم اومده ... چون جاواسکریپت و مرورگر خیلی خوب می تونن با xml کار کنن و خروجی در لحظه میده و خیلی سبک هست ... توی این فکرم که قالب های مختلفی به ابزار اضافه کنم ... ولی خب سلیقه ها زیاد هست و باید یه مخزن برای ابزارها درست کنم تا برنامه نویسای دیگه ای هم بتونن گسترشش بدن و نسخه های کاملتری حتی شده برای تمرین منتشر کنن ... خیلی ابزار به درد بخوریه ...
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

خروجی بلاگفا از میهن بلاگ هم بدتره :) فرمت انحصاری و تنها چیز بدرد بخوری که با hex editor میشه توش پیدا کرد اسم وبلاگ و آدرسشه.

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
من با بلاگفا کار نکردم ... اما اگر اینطور باشه که میگی ... واقعا شرم آوره برای توسعه دهنده ی این سیستم که چقدر انحصارگرا هست و اولویت سیستم خودشه ... ن کاربرا
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

من پشتیبان گرفتم

همه عکس ها و آهنگ ها

همه پست ها حتی برچسب ها و موضوعاتش

همه چی بک آپ گرفته شد 😍

فقط خودمون میدونیم که اگر وبلاگ پاک بشه فایل های آپلود شده توش هم پاک میشن و تصاویرمون هم پاک میشه

در کل عالیییییییییی بود ، دمتون گرم واقعا ، خسته نباشید 😍🙏🌹

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خوشحالم که خوشتون اومده ... 😊🌹
همینطوره ... منم خیلی از این کار خوشم اومد ... مثل اینه که به چیزی بی جان ... جان بدین ... یه فایلی که استفاده ای ازش نمیشه رو می تونین زنده کنین و این فوق العاده هست ...

برای تصاویر هم سعی کنین از سرویس های آپلود قابل اطمینانی استفاده کنین ... با این که بیان باکس قابل اعتماده با این حال من خودم سالهاست که از پیکوفایل استفاده می کنم و برای تصاویر گزینه خوبیه ...

مرسی ... خواهش می کنم ... قربان شما ... 😊🌹
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

خیلییییییییییییییییییییییییییییی ممنون :))))))))))))))))))))))))))))))

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خواهش می کنم ... قربان شما ... 😊🌹
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

یه ابزار به شدت کاربردی 😊👌..منم ازش استفاده کردم عالی بود دستتون دردنکنه 🙏🌷

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خواهش می کنم ... خوشحالم که به دردتون خورد ... قربان شما ... 😊🌹
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

چه ابزار خوب و کاربردی

به نکته ی خیلی ریزی اشاره کردی میهن بلاگ غیراصولیه من اینو میخوام به محصولات دیگه شرکت صبا ایده ربط بدم کلوب اپارات واقعا غیر اصولین و به جای اینکه بیان ارتقا بدن نسخه پلاس میزنن :|

به نظر تو چرا محصولات ایرانی باید نسخه پلاس داشته باشه اگه فهمیدی به منم بگو :|

راستی رزبلاگ یه آپدیت داده برو ببین امیدوارم بعد دیدنش بیان رو ترک نکنی :)))

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مرسی ... قربانت ... 😊🌹

دقیقا ... باهات موافقم ... شرکت صبا ایده ... به نظرم اسم اشتباهی هست ... در حقیقت صبا کپی باید میذاشتن ... که دیگه خیلی ضایع بود گذاشتن ایده ... که واقعا بویی از ایده اینا نبردن ... ولی همین که حرکتی انجام دادن ... و توی دوره و زمانه ی شروع کار اینا ... نسبت به هم دوره ای های خودشون پیشرو بودن با این حال دیگه اون دوره و زمونه گذشت و واقعا غیر قابل قبول هستن ...

راستش اصلا نمی دونم در مورد چی صحبت می کنی ... استفاده چندانی از آپارات نمی کنم و کلا این سرویس رو جدی نگرفتم ... گفتی پلاس یاد دنا پلاس افتادم ... 😁😂

رزبلاگ رو الان چک کردم ... خب آپدیت جالبیه ولی ویرایش css که سالهاست بیان داره و چیز خاصی نسبت به بیان نداره ... کلا چیزی که منو به بیان جذب کرده دید حرفه ای این شرکت به نرم افزار و طراحی هست که دید مهندسی دارن و کاراشون ماندگاره و صاحب سبک هستن ... که واقعا سرویس های خیلی کمی رو توی ایران دیدم که در این سطح باشن ...
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

سلام

خدا قوت

چقدر مکالمتون با پسر زمستان و علیرضا آهنگی تخصصی بود.هیچی نفهمیدم✋😂دندونام ریخت😂

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
مرسی ... سلامت باشین ...😊🌹
خب حق دارین ... یه سری اسامی و اصطلاحات به کار بردیم که تخصصی هستن و در مورد اونا حرف زدیم ولی چیزای عجیبی نیستن ... اگر کنجکاو باشین با یه سرچ ساده از روی اونها می‌تونین متوجه حرفهامون بشین ... 😊
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

فکر نمیکردم انقدر تخصصی باشه خصوصی پرسیدم XDDD

 

میذارم این جا یهو یکی همین مشکل و داشت :

 

 

خب من هم این مشکل رو داشتم و پست های ابتدایی وبلاگم تصاویرشون به نمایش در نمیاد و این مشکل به خاطر این به وجود میاد که شما با استفاده از دکمه ی درج تصویر بیان باکس این تصاویر رو در پست های وبلاگتون جاگذاری کردین ... این ابزار پروتکل http یا https رو قبل نشانی فایل ذکر نمی کنه و از اونجایی که مرورگر اون قسمت رو با پروتکلی که فایل شما در حال نمایش هست ... توی این حالت پروتکل file هست جاگذاری می کنه که عملا چنین نشانی ای وجود نداره و تصویر شما به نمایش در نمیاد ... 

 

راهی که فعلا وجود داره اینه که شما به اون پستهایی که تصاویرش مشکل دارن مراجعه کنین و به ابتدای نشانی تصاویر این پروتکل رو اضافه کنین تا به این مشکل بر نخورین ... 

 

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
عالیه ... چه کار خوبی کردین ... این می تونه سوال خیلی از دوستان بیانیمون باشه ... 😊🌹
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

میگویم که من مفهمیدم خود پست و چجوری من ادرس عکس و توی پست  ویرایش کنم ؟

 

با استفاده از اون قسمت  منبع ؟؟؟

 

من فقط از تو ویرایش سی اس اس و اینا یه چیزای نامفهومی که نمیفهمم ، میفهمم :/

 

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خب تغییر نشانی تصویر کار راحتی هست:
  • از قسمت انتشار و فهرست مطالب وارد قسمت ویرایش پست مورد نظرتون میشین ...
  • با استفاده از ویرایشگر پست تنها کافیه که روی تصویر پست دو بار کلیک کنین تا صفحه ویرایش تصویر براتون باز بشه مثل شکل زیر:

نشانی تصویرتون رو می تونین در کادر URL تغییر بدین ... درون کادر یک بار کلیک کنین و با استفاده از دکمه ی home صفحه کلیدتون به ابتدای خط برین و کلمه ی :http رو تایپ کنین مثل شکل زیر:

نکته:  البته دقت داشته باشین که این امکان برای وبلاگ هایی وجود داره که از طریق پنل مدیریت بلاگ بیانشون » قسمت تنظیمات » تنظیمات پیشرفته » تنظیمات مرکز مدیریت » ارسال مطلب گزینه ی ویرایشگر CKEditor رو انتخاب کردن.
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

من تبدیل ک میکنم یه فایل html دانلود میکنه بعد که میزنم روش مثن میزنم با chrome باز شه میزنه cant open file

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
درسته ... نمایش فایل html با موبایل یک مقدار کار داره. من با کروم تست کردم و متاسفانه حتی با دادن اجازه دسترسی به فایل ها هم این فایل رو باز نمی کنه اما نگران نباشین با استفاده از مرورگر فایرفاکس موبایل شما می تونین این فایل رو باز کنین.
برای این کار باید وارد اپلیکیشن مدیریت فایل موبایلتون شده و از فولدر Downloads فایل پشتیبان دانلود شده رو پیدا کنین ... وارد مشخصاتش شده و نشانی فایل رو کپی کنین:


و بعد از کپی کردن نشانی فایل وارد مرورگر فایرفاکس شده و در کادر آدرس کلمه ی
file://
رو تایپ کنین و حالا نشانی فایلی که کپی کردین رو paste کنین و حالا می تونین وارد صفحه شده و وبلاگ خودتون رو ببینین:

۱۸ بهمن ۱۳۹۹

خیلی ممنون 🙏

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خواهش می کنم ... خیلی سوال خوبی پرسیدین ... مرسی ... 😊🌹
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

ممنون وقتی با کام رفتم امتخانش می کنم :))))

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
همینطوره ... انجام این کار با موبایل یه کم سخته ...
خواهش می کنم ... مرسی از شما ... سوالای خوبی پرسیدین ... 😊🌹
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

یادش بخیر همیشه معلمای من فامیلی من رو رو با آهنگی بجای آهنی اشتباه میگرفتن 😂 

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چه جالب ... دقت نکرده بودم ... الان که گفتی متوجه شدم ... 😁
۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مرسی ... قربان شما ... 😊🌹
۱۸ بهمن ۱۳۹۹

جالب بود ممنونم

۱۹ بهمن ۱۳۹۹
مرسی ... قربان شما ... 😊🌹
۱۹ بهمن ۱۳۹۹

به من فایل html ارائه نمیده متاسفانه...

۱۹ بهمن ۱۳۹۹
خب چندین حالت امکان پذیره ...
یا این که شما فایل xml پشتیبان وبلاگتون رو به ابزار نمیدین ...
یا این که مرورگر شما اجازه دانلود نمیده ... ولی با فشار دادن دکمه ی دانلود فایل خروجی بعد از آپلود فایل پشتیبانتون می تونین دوباره دانلودش کنین ...

و یا این که شما جاواسکریپت مرورگرتون رو غیر فعال کردین ...
ابزار تست شده هست و اگر مایل هستین ... فایلتون رو در پیکوفایل یا بیان باکس آپلود کنین و نشانی فایل آپلود شده رو برای من ارسال کنین تا اگر خطا از فایلتون هست ... ابزار رو تصحیح کنم ...
۱۹ بهمن ۱۳۹۹

فایل رو به صورت xml آپلود کردم

اما اصلا دکمه دانلود وجود نداره متاسفانه:(

۱۹ بهمن ۱۳۹۹
دکمه دانلود براتون به صورت خودکار بعد از آپلود فایل ظاهر میشه ... پس اینطور که معلومه یا فایل مشکل داره یا مرورگر شما جاواسکریپتش فعال نیست ...

شما فایلتون رو جایی مثل بیان باکس آپلود کنین و برای من بفرستین تا چک کنم مشکل از فایل هست یا ن
۱۹ بهمن ۱۳۹۹
درسته ... مشکل از فایل هست ... خطایی توی برنامه ابزار به وجود اومده که تصحیحش می کنم و بهتون اطلاع میدم ...
خیلی ممنون که خطا رو گزارش دادین ... این کارتون باعث میشه برنامه کامل بشه و بقیه با مشکل رو به رو نشن ... 😊🌹
۱۹ بهمن ۱۳۹۹

https://s17.picofile.com/file/8423846526/god_sense_mihanblog_com_27740088.xml.html

 

درود بر شما ، عالی ، دست مریزاد.....  فقط بنظرتان چگونه میشود  ،  "ادامه مطلب" ، که ظاهرا در فایل xml دیده میشود را در خروجی نرم افزار تان ، نیز ، دید.  چون متاسفانه ، "ادامه مطلب" در فایل جدید Html   موجود نیست. 

با سپاس مجدد

۲۰ بهمن ۱۳۹۹
مرسی ... درود بر شما دوست من ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹
چه جالب ... انگار خوب دقت نکرده بودم ... در این فکر بودن که این داده ادامه مطلب اضافی هست ... اما تازه متوجه شدم که واقعا ادامه مطلبه و تکراری نیست ... 😁

مرسی از که اطلاع دادین ... ادامه مطلب هم به کدهای میهن بلاگ اضافه شد و ابزار تصحیح شد ...
خواهش می‌کنم ... تشکر فراوان از شما که به توسعه این ابزار کمک کردین ... این باعث میشه که بقیه دوستان به این مشکل بر نخورن و ابزار کامل داشته باشیم ... 😊🌹
۲۰ بهمن ۱۳۹۹

 درود بر شما

نرم افزارتون نه تنها فایل  xml رو تبدیل میکنه بلکه فایل پشتیبان txt رو هم convert  میکنه

من با موبایل تبدیل و بازش کردم

فقط متاسفانه ادامه مطلب رو داخل محتوا نمیاره..!    

با سپاس

۲۰ بهمن ۱۳۹۹
مرسی ... درود بر شما ...
درسته ... پسوند فایل مهم نیست ... محتوای فایل مهمه ... که باید استانداردهای xml خروجی میهن بلاگ و بلاگ بیان رو رعایت کرده باشه ...

ادامه مطلب هم درست شد ... مرسی بابت گزارش خطای خوبتون ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۲۰ بهمن ۱۳۹۹

سلام

سپاس از لطف شما

کار شما از نان شب هم برای ما واجب تره

ممنونم که با ما به اشتراک گذاشتید 

۲۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام بهی خانم ... وقتتون بخیر ...
خواهش می‌کنم ... قربان شما ...
خوشحالم که به دردتون می‌خوره ... قابل شما و دوستان وبلاگنویس رو هم نداره ... کاری نکردم ... 😊🌹
۲۰ بهمن ۱۳۹۹

content://0@media/external/file/118515

درود بر شما

تمام محتوا با عکس و فیلم و ادامه مطلب و نظرات در یک صفحه باز شد .

۲۰ بهمن ۱۳۹۹
قربان شما ...
عالیه ... مشکل بالاخره حل شد ... 😊🌹
۲۰ بهمن ۱۳۹۹

سلام

وبلاگ ما را هم دنبال کنید

 

nojavanejam.blog.ir

وبلاگتون رو دنبال میکنم

۱۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام ... وقت شما بخیر ...
متشکرم از شما ... بابت دنبال کردن این وبلاگ ... امیدوارم که محتوای این وبلاگ به دردتون بخوره و مورد پسندتون باشه ...
اما از شما عذر می‌خوام که وبلاگتون رو نمی‌تونم دنبال کنم هنوز ... چرا که بنده وبلاگ‌ها رو به دلیل دنبال کردن این وبلاگ دنبال نمی‌کنم و به خاطر محتوایی که تولید می‌کنن ... دنبال می‌کنم و دسته‌ی موضوعی شما جزو دسته‌هایی نیست که بنده دنبال می‌کنم ... امیدوارم در آینده افتخار دنبال کردن وبلاگ نوجوانه‌جام رو پیدا کنم ... 😊🌹
۱۱ اسفند ۱۳۹۹

سلام الان وقتی که فایل ها پشتیبان گیری شده اگه پست ها بپره چجوری میشه این رو قرار داد؟

۱۴ تیر ۱۴۰۰
سلام ... وقت شما بخیر ...
خب وقتی پست‌‌ها بپره ... شما باید تک تک و به صورت دستی ... پست‌ها رو دوباره وارد ادمین بلاگتون کنین ...
۱۶ تیر ۱۴۰۰

سلام کارت خیلی خفنه

فقط این دکمه هدایت به بالا رو برداشتم حلال کن :)

۳۱ تیر ۱۴۰۰
سلام ... مرسی ... نظر لطفتونه ...
خواهش می‌کنم ... این ابزارها و همچنین قالب‌ها به صورت متن باز منتشر شدن ... شما آزادین که هرتغییری رو اعمال کنین.
۳۱ تیر ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر

این ابزار تبدیل پشتیبان واسه من کار نمیکنه. میشه راهنماییم کنید؟ مرورگر خود به خود بسته میشه

۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ... وقت شما هم بخیر ...
این ابراز روی مرورگر شما اجرا میشه ... اگر دستگاه ضعیفی دارین اجرا نمیشه ...
شما بی زحمت فایلتون رو روی بیان باکس یا پیکوفایل یا گوگل درایو ... یا هر سیستم آپلودی که مد نظرتونه آپاود کنین و نشانی فایل رو برام بفرستین ... من عملیات رو انجام میدم و فایل خروجی رو در پاسخ کامنت شما قرار میدم ...
۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر. سپاس از راهنماییتون. با موبایل امتحان کردم درست شد. واقعا مرسی منظم و مرتب پستها رو نشون داد. سپاس از زحماتتون و ابزاری که به رایگان به اشتراک گذاشتید.

روزگارتون خوش

۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ... وقت شما هم بخیر ...
خواهش می‌کنم ... خداروشکر ...
خوشحالم که به دردتون خورد ... موفق و پیروز باشین
۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات