به مناسبت پایان مانگای شیطان کش

نخستین چپتر از مانگای شیطان کش یا «Kimetsu no Yaiba» در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۶ میلادی در مجله هفتگی «شونن جامپ» منتشر شد و حالا، امروز بعد از گذشت بیش از ۴ سال این مانگای شونن زیبا و حماسی در چپتر ۲۰۵ به پایان خود می‌رسد. نویسنده‌ی این مانگا «Koyoharu Gotōge»، دنیای آن را حول دوران اوایل قرن بیستم ژاپن خلق کرده است. به صورت تاریخی می‌توان گفت که دنیای مانگای شیطان کش بر اساس دوره تایشو خلق شده است اما با این تفاوت که موجوداتی خیالی به نام شیاطین در این دنیا وجود دارند که شکارشان انسان‌ها بوده و از گوشت و خون آن‌ها تغذیه می‌کنند.

با نگاهی به عناوین چپتر‌های مانگا متوجه می‌شوید که در طول این مسیر با چه فراز و نشیب‌هایی روبرو شدیم. از چپترهایی که فکر می‌کردیم کار تانجیرو دیگر تمام است و تا چپترهایی که همراه با فداکاری و همکاری به پیروزی می‌رسیدند. در این مانگا ما با مفاهیمی همچون تلاش برای گذر از محدودیت‌ها، فداکاری،‌ دوستی، همکاری، مهربانی، کمک و درک یکدیگر حتی دشمن‌مان بیشتر آشنا شدیم.

از ویژگی‌های خاص این اثر می‌توان به تمرکز بر روی داستان اصلی و عدم انحراف در شخصیت‌پردازی اضافی، اشاره کرد که از همان اول حوصله‌ی شما را با صرف چندین چپتر برای معرفی شخصیت‌ها به سر نمی‌آورد و در لابه‌لای اتفاقات، بیشتر و بهتر با شخصیت‌های داستان و ویژگی‌هایشان آشنا می‌شوید.

انیمه شیطان کش

آشنایی بسیاری از ما با این عنوان به دیدن انیمه‌ی زیبایش بر می‌گردد. فصل اول آن در آپریل ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد و از همان ابتدا مورد توجه بسیاری قرار گرفت. خبر خوش برای دوست‌داران دنیای شیطان کش این است که انیمه‌ی آن قرار نیست فعلا تمام شود و فصل دوم آن در ماه اکتبر امسال منتشر خواهد شد و همچنان می‌توانید از دنیای زیبای آن لذت ببرید.

لینک‌های دانلود

اگر تا کنون موفق به دیدن شیطان کش نشده‌اید یا تا به حال با آن آشنا نبوده‌اید، با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید نسخه‌های مختلف آن را دانلود کرده و از آن‌ها لذت ببرید:

 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

عالی بود :))))

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... 🌹
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

لینک کمیک شیلتره :/

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
لینک اولی که کنارش نوشتم به انگلیسی که هست ...
+ سه تا لینک بعدی مانگا هم هست که آزاده ...
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

فارسیشئو میخوام اخه

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
لینک دومی ترجمه فارسی هم داره ...
+ کرونکو هم نشانی اصلی که مستقیم نمیشه دید ولی این نشانی آزاده ...
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
قربانت ... 🌹
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام انیمشم هست؟

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ... وقتت بخیر ...
+ آره ... متوجه شدی ... 😁🌹
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

معذرت آخر پستو درباره انیمش ندیدم

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
قربانت ... 🌹
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

والا من اصلا از مانگا و انیمه سر درنمیارم /:

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آثار عمیقی هستن بیشترشون ... به انسان عمق و وسعت میدن ... البته نه همشون ... 😁
+ امیدوارم روزی تجربه کنی و لذت ببری ... چون واقعا هنر زیبایی هست ...
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

بالاخره تو این مدت که تو خونه بودم وقت کردم یکی دوتا انیمه ببینم که یکیش تکراری بود،  شهر اشباح ولی بی نهایت بعد ازاین همه سال برام جذاب بود و دیدنی و دومی هم که خودتون معرفی کرده بودید فرزند آب و هوا ..واقعا قشنگ بود و ارزش دیدن داشت ..ممنون ازتون و موفق باشید

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه انتخاب‌های خوبی هم داشتین ... منم عاشق شهر اشباح هستم ... اصلا انگار که برای چند ساعت از افکارم خارج میشم و توی دنیاش غرق میشن ... چه موسیقی زیبایی هم داره ... فرزند آب و هوا هم خیلی زیبا بود ...
+ خوشحالم که ازشون لذت بردین ... چون منم خیلی دیدنشون لذت بردم و دنیا و مفاهیمشون ارتباط برقرار کردم ...
+مرسی ... همچنین شما ... 😊🌹
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام :) 

یکی از انیمه‌های موردِعلاقمه ، به پیشنهاد یک دوست خوب :) 

اهل مانگا نیستم و ممکنه ادامه‌ی داستانش اسپویل شه برام :( فکر کنم بیشتر دوست دارم اولین‌ها رو توی انیمه ببینم :) 

 پس تا اکتبر صبر می‌کنم ان‌شاءالله :) نگران بودم بخاطر کرونا آمادش نکنن ! خبر خوبی دادین :)

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ منم همینطور ... واقعا انیمه‌ی خارق‌العاده‌ای تولید کردن ... هم موسیقی هم شخصیت‌ها و مبارزه‌ها ... احساس برانگیز بودن ...
+ دقیقا ... و کاملا اسپویل میشه ... 😂😁😂 ... درسته ... به احتمال زیاد برای پاییز پخشش شروع میشه ... مگر این که خبر جدیدی بیاد ... و عقب بیوفته ... که من هنوز چیزی نشنیدم ...
+ خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

من هم اضافه می کنم که قسمت آخر انیمه برابر با چپتر 53 مانگا

اگر عزیزان انیمه رو دیدند از چپتر 53 مانگا شروع کنند

و دقت کنند که مانگا رو از چپ به راست بخونن (البته تازه وارد ها)

ببخشید در وبلاگ شما اومدم حرف خودم رو زدم

ولی حیفم اومد اینو نگم

ممنونم بابت این سایت های خوب البته خودم همشونو خوندم

۳ خرداد ۱۳۹۹
عالیه ... اطلاعات خوبی رو اضافه کردین ... ⁦☺️⁩👍
+ مرسی ...🌹
+ تشکر از شما که قابل دونستین ... ⁦☺️⁩🌹
۳ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
۸ تیر ۱۳۹۹

من نمیتونم مانگا زو بیارم شما چه جوزی اوردین ؟

۲۷ مهر ۱۳۹۹
این نشانی برای خرید و مطالعه فعلا قابلیت دسترسی داره ...
+ برای دانلود از مانگالودر هم می‌تونین از این لینک استفاده کنین اما نیاز به شکست فیلتر دارین :)
+ بقیه نشانی‌ها از دسترس خارج شدن یا از دسترس خارجشون کردن و دیگه نتونستن بر گردن ...

۲۷ مهر ۱۳۹۹

سلام

ممنون بابت مطالب

امکان داره مانگا ی شیطان کش بعد از چپتر 205 ادامه پیدا کنه

ممنون

۲ آبان ۱۳۹۹
سلام ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
+ خالق این مانگا ... گفته که تموم شده ... مگر این که تصمیمش رو عوض کنه یا گروه دیگه‌ای ادامش بدن ... یعنی امکانش هست ولی بسیار کم ...
۳ آبان ۱۳۹۹

سلام من خیلی از انیمه شیطان کش خوشم میاد و خوبه و سینماییش رو هم دیدم خوب بود و ایا بازم میزارن و کی هست میشه بگین؟

 

۲۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
همینطوره ... اثر شیطان کش واقعا اثر فاخر و فوق العاده ای هست ...
در مورد فصل دوم انیمه هم بر اساس زمانبندی اعلام شده ... اواخر مرداد ماه سال بعد (1400 شمسی) قرار هست که منتشر بشه ...
۲۴ بهمن ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید

ببخشید جایی هست ۵۳ چپتر اول مانگای سیاه سفید رو ترجمه کرده باشه؟؟؟

۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ... مرسی ... سلامت باشین ...
بله ... گروه کرونکو این مانگا رو ترجمه و منتشر کرد ... می‌تونین از طریق این لینک ترجمه‌ی کامل این اثر رو مشاهده کنین ...
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

لینک برای من باز نشد 😐

۱۰ تیر ۱۴۰۰
پس از این لینک استفاده کنین.
۱۱ تیر ۱۴۰۰

سلام ببخشید میشه یه توضیح درمورد چپتر بدید من هیچی درمورد چپتر متوجه نشدم😅🙏

۱۲ تیر ۱۴۰۰
سلام ... وقتتون بخیر ...
خواهش می‌کنم ... چپتر مثل قسمت‌های ۱ ... ۲ و سه یک سریال هستن که معمولا برای کتاب‌ها و رسانه‌های کاغذی به کار میره ...
۱۳ تیر ۱۴۰۰

اممم میشه مانگا رو خلاصه بگی ازونجایی که انیمه بود

۲۶ آبان ۱۴۰۰
خلاصه یعنی آخرش چی میشه ؟ 😄
۲۶ آبان ۱۴۰۰

اسپویل مانگا !!

هشدار !!

اسپویل مانگا !!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میگم گودرت دیمن کینگ 😍😎

۱۴ دی ۱۴۰۰

سلام انیمه شیطان کش مانگا رنگی ترجمه فارسیش هس؟

۲۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام ... اطلاع ندارم ...
۲۶ بهمن ۱۴۰۰

لینک رنگی با نمیشه اه 

۲ اسفند ۱۴۰۰
مرسی بابت اطلاع رسانی ... تصحیح شد ... 🌹
۳ اسفند ۱۴۰۰

سلام من خیلی دنبال نسخه رنگیش گشتم ترجمه فارسی ولی مثل اینکه از سایت کرونکو برداشته شده شما فایل هاشو ندارید؟

۲۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام ... وقتتون بخیر ...
خیر ... من هم ندارم ...
۲۹ خرداد ۱۴۰۱

سلام داداش جواب بدی کارتون عشقی میخوای جرا فصل ۳ تااخر شیطان کش پایان هست فصل ۳ 

۲۲ مهر ۱۴۰۱
سلام ... جواب میدم ...
درست از کامنتت متوجه نشدم منظورتو ...
اما من انیمه شیطان کش رو دنبال نمی‌کنم ... نمی‌تونم راهنماییت کنم ...
۲۲ مهر ۱۴۰۱

درود ممنون بابت اطلاعات 

۲۹ اسفند ۱۴۰۲
درود بر شما 🙏🌱
۱ فروردين ۱۴۰۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات