برک ۲۵ شهریور - نقشه

کسی که برای آینده خودش نقشه نداشته باشه، همیشه به گذشته خودش برمیگرده. - چرا انقدر به گذشته نگاه می‌کنیم، اون هم وقتی که دیگه گذشت و قرار نیست که به اون زمان برگردیم؟! میشه گفت مهمترین دلیلش اینه که هر بار تکرار میشه و ما برای حل کردنش، برنامه و نقشه‌ای نداریم و خودمون رو در حل این مساله ناتوان می‌دونیم. در این شرایطه که گذشته (عموما ناراحت کننده) هر از چند گاهی در ذهن ما تکرار میشه و ما رو ناراحت می‌کنه.

بداهه برک چیست؟

ما دردهای کودکی و خردسالی رو عموما به یاد نمیاریم چون روند طبیعی رشد رو طی کردیم و دیگه نمی‌افتیم، بقیه دهنمون غذا نمیدن، یا شبا دیگه خودمون رو خیس نمی‌کنیم، هم اون زمان حافظه خوبی نداشتیم و هم اینکه دیگه هم به صورت طبیعی تکرار نشدن و ما روند تغییر به سمت حل این مشکلات رو طی کردیم اما حالا به مرحله‌ای رسیدیم که دیگه روند طبیعی رشد در کار نیست، خودمون هستیم که باید این روند رو بسازیم و مدیریت کنیم. برای همین هم نیاز به ابزاری برای جلو رفتن، برای کشف کردن راه داریم و اون نقشه و برنامه هست. مسیر اشتباه یا درست رو توی نقشه‌ی زندگیمون باید بکشیم و راه بهتری پیدا کنیم. 

اشتباهات گذشته ما، برای کشف مسیر درست در نقشه زندگی ما هستن. کنجکاوانه و کاشفانه به نقشه کشیدن ادامه بدیم تا در نهایت نقشه گنج زندگیمون رو بکشیم.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۳ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

انگار تا وقتی که از گذشته درس نگیریم طبعیت تکرار میکنه ! :)

۲۷ شهریور ۱۴۰۲
آره ... بالاخره ... یه جا باید درستش کنیم وگرنه هر بار تکرار میشه.
۲۷ شهریور ۱۴۰۲

سلام اقای مقیمی ببخشید خواستم یه کد بزنم رو وبلاگ هایی که داشتم که وقتی بازدید کننده بیاد منتقل بشه به سایت اصلی میشه یه کد معرفی کنید 

۲۰ مهر ۱۴۰۲
سلام آقای چک نژاد ... وقتتون بخیر
می تونین از این کد جاواسکریپت توی ساختار قالبتون استفاده کنین:
<script>
window.location.replace("http://daghayeghdars.ir/");
</script>
۲۰ مهر ۱۴۰۲

یه دنیا ممنونم 

۲۰ مهر ۱۴۰۲
خواهش می کنم
۲۰ مهر ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات