ابزار پلیر یا پخش کننده موزیک - نسخه ۱

پخش کننده موزیک از اون دست ابزارهاست که همیشه دوست داری باشن اما پیدا نمی‌تونی بکنی. مدتی بود که در فکر ساختن این ابزار بودم چرا که به دنبال ابزاری بودم تا موزیک‌های مورد علاقه خودم رو یک گوشه‌ی وبلاگ و یکجا داشته باشم و هر کجا که هستم، با اومدن به وبلاگم به صورت آنلاین، دقیقا به همون موزیک‌ها دسترسی یکجا داشته باشم.

حالا این ابزار رو ساختم اما شاید باورش براتون سخت باشه که چقدر ساختنش سخته و به مشکلات منطقی و الگوریتمی و باگ‌های عجیبی برخوردم که ساخت این ابزار رو به حدود یک هفته رسوندن.

نیازمند به امکان اختیاری جاواسکریپت

این ابزار به کمک زبان جاواسکریپت ساخته شده و برای استفاده از این پخش کننده، ما در سرویس بیان، نیازمند به فعالسازی امکان اختیاری جاواسکریپت هستیم و هزینه‌ی این امکان حدودا ۱۱ هزار تومان برای هر سال هست و فکر کنم به عنوان کمک به حفظ بیان هم در نظر بگیرین، مبلغ قابل توجهی برای پرداخت نیست. همچنین با فعال کردن این امکان، می‌تونین قالب‌های پیشرفته‌‌تر و ابزارهای جذاب دیگری رو که در آینده ارائه خواهم کرد رو استفاده کنین.

ابزار پلیر یا پخش کننده موزیک آسمانی

dark theme music player


راهنمای استفاده و امکانات ابزار پخش کننده موزیک

کار با این ابزار بسیار راحت هست و همه‌ی موارد در فیلد‌های مشخص شده و نیاز به توضیح اضافه‌ای ندارن. شما با دکمه‌ی - (منفی) یا کم کردن، یک دیالوگ موزیک رو می‌تونین حذف کنین و با دکمه‌ + (مثبت) یا اضافه کردن می‌تونین یک دیالوگ جدید برای اضافه کردن به لیست پخش موزیک‌هاتون اضافه کنین. تنها دقت داشته باشین که بعد از اضافه کردن و انجام کارهاتون دکمه‌ی تولید کد رو کلیک یا لمس کنین تا ابزار بتونه لیست شما رو ذخیره و کد مورد نظرتون رو تولید کنه.

امکان ذخیره سازی لیست پخش شما در ابزار
این ابزار قابلیت ذخیره سازی تنظیمات لیست پخش شما رو داره و این کار پس از کلیک یا لمس کردن دکمه‌ی تولید کد انجام میشه. به این معنا که شما کد مورد نظر خودتون رو اینجا تولید می‌کنین و با بستن و رفتن از صفحه‌، بار بعدی که با دستگاه حال حاضر وارد صفحه‌ی این ابزار در اینجا شدید، لیست پخش شما در دیالوگ‌ها قبلا ذخیره شده و دیگر نیاز به وارد کردن مجدد عنوان و هنرمند و آدرس کاور موزیک و آدرس فایل موزیک ندارین و تنظیمات قبلی شما در اینجا موجود هست. اما دقت کنین که این اطلاعات در دستگاه شما ذخیره شده و اگر با دستگاه دیگری یا مرورگر دیگری وارد این صفحه شوید، دیگر به اطلاعاتی که الان وارد می‌کنین دسترسی ندارین.

دکمه‌های پخش مجدد، پخش تصادفی و لیست پخش

دکمه شماره ۱: دکمه پخش مجدد در حالت پیشفرض غیر فعال هست و عملیات پخش از اولین آهنگ شروع و در پایان آخرین آهنگ قطع خواهد شد. اما با یک بار کلیک یا لمس این دکمه پخش در آخرین آهنگ قطع نشده و به آهنگ اول و سپس برای همیشه پخش خواهد شد. اما با کلیک یا لمس بعدی، به حالت پخش مجدد آهنگ فعلی رفته و تنها آهنگ در حال پخش را مجددا و مجددا پخش خواهد کرد. در نهایت با کلیک و لمس سوم دوباره به حالت پیشفرض و یا غیرفعال بر میگرده.

دکمه شماره ۲: دکمه پخش تصادفی به صورت کاملا تصادفی، آهنگ بعدی شما رو انتخاب و خارج از ترتیب مشخص شده، پخش خواهد کرد. اما دقت داشته باشین که اگر دکمه‌ی پخش مجدد شما در حالت پخش مجدد آهنگ فعلی باشد، آهنگ فعلی تنها پخش شده و به آهنگ بعدی نخواهید رفت.

دکمه شماره ۳: دکمه‌ی لیست پخش پلیر، لیستی از آهنگ‌های موجود در پخش کننده شما رو نشون میده و همچنین آهنگ در حال پخش رو در ترتیب از بالا به پایین، به صورت مشخص نشان میده. شما می‌تونین با کلیک یا لمس بر روی اسم آهنگ مورد نظرتون در لیست، آهنگ رو پخش کنین.

سیر توسعه این ابزار

این ابزار سرشار از پیچیدگی‌های پیاده سازی بوده و هست و ابزار حال حاضر احتمالا مشکلات و باگ‌هایی خواهد داشت که از چشمان من پنهان موندن. لطفا برای بهبود و ارتقاء این ابزار مشکلات رو در این صفحه به بنده گزارش کنین. همچنین اگر برنامه‌نویس هستین و قصد استفاده یا توسعه این ابزار رو دارین، می‌تونین در مخزن موزیک پلیر گیتهاب آسمانم، به کدها دسترسی داشته و در توسعه این ابزار همکاری داشته باشین.
دموی موزیک‌های مورد علاقه من
ابزار پلیر یا پخش کننده موزیک آسمانی تازه در ابتدای راه هست و در این فکرم که برای نسخه ۲ قالب‌ها یا حالت‌های مختلف دیگری از این ابزار رو توسعه بدم. ایده‌ها و دیدگاه‌های خودتون رو برای ارتقاء و بهبود این ابزار برای من بنویسین تا یک پلیر باحال و به درد بخور در سطح وب فارسی داشته باشیم.
برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۰ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

خیلی خفن شدههه

دست‌مریزاد 👌🏻

۱۹ تیر ۱۴۰۲
قربون نگاهت یاسمن جان ... 🙏🌱
۱۹ تیر ۱۴۰۲

چقدر خفنهههههه😱😱😱😱🤩🤩🤩🤩🤘ایوللللل باید  کامل بشینم بخونم و نظر و یا کامنت دقیق بزارم و نتیجه رو بگم ولی کَف کردم وقتی این محتوا رو دیدممم!!🤩😍ایوللل

۱۹ تیر ۱۴۰۲
چه واکنشی ... 😁👍 ... ممنونتم زهرا ... خب راستش یه ابزاره که به کمکش می‌تونی یک پخش کننده موزیک بسازی و بذاری توی وبلاگت ... تنها کافیه آهنگ‌هات رو بریزی داخلش و کدش رو تولید و کپی کنی و هر جایی از کد منبع قالبت یا پست وبلاگت جاگذاری یا paste کنی ...
۲۰ تیر ۱۴۰۲

خیلی عالیه 👏👏👏

با جاوا اسکریپت میتونستیم یه تحول خفن توی قالب های بیان داشته باشیم، حیف برای همه فعال نیست.

۲۰ تیر ۱۴۰۲
قربونت فاطمه جان ... فقط یه مقدار حس می‌کنم روی موبایل سنگینه شاید ... نمی‌دونم شاید فقط برا من اینطوره ... 🤔

آره ... خیلی کارا میشه کرد ... اما قیمتی هم نداره ... ۱۱ تومن سالی ... میشه اصلا به عنوان کمک به بیان در نظرش گرفت ... به نظرم خیلی‌ها می‌تونن فعالش کنن.
۲۰ تیر ۱۴۰۲

واو

چقدر قشنگه :)

 

۲۰ تیر ۱۴۰۲
چه جالب ... امیدوارم کاربردی هم برات داشته باشه 👍🌱
۲۰ تیر ۱۴۰۲

ابزار جالبیه! تست کردم و کارکردش عالیه

اما با اجازه‌تون چند تا پیشنهاد برای بهبود ظاهر پلیر بدم :)

اولا تکست زیر تصویر رو به جای Title by Artist تبدیل کنید به یک متن واحد! مثلا من یه آهنگ ریمیکس تست کردم که خب در اون قالب فیکس شده نمی‌گنجه

دوم این که اون متن زیر تصویر رو بیارید وسط! طبیعیه که کاربر ایرانی بخواد موزیک فارسی هم بذاره و منطقی نیست که متن اجبارا چپ‌نویس (و LTR) باشه

سوم اینکه همه چی باید کوچیک بشه! کاربر احتمالا چنین ابزاری رو تو ستون کناری وبلاگش به کار ببره که خب عرض زیادی نداره، من ابزار رو تو یه مطلب پیش‌نویس تست کردم و max-width:600px به ابزار رسید با این حال متن توضیج نصفه افتاد

و نهایتا لطفا برای متن فونت تعریف نکنید! من ترجیح می‌دم فونت دیفالت وبلاگم یا حتی مرورگرم نمایش داده بشه

۲۰ تیر ۱۴۰۲
چه پیشنهاد‌های باحالی متین جان ... مرسی که وقت گذاشتی ... 👍🙏🌱💙

آره راست میگی، توی اون قالب چنین چیزی نمی‌خونه و مشکل داره ... به نظرم در نسخه‌ی بعدی این مشکل رو میشه با تم‌های مختلف حل کرد، مثلا یه تم باشه که فقط عنوان بگیره

موافقم، این مشکل برای عنوان فارسی پیش میاد و شاید راه بهتر این باشه که با رگکس فارسی بودن یا نبودنش رو تشخیص داده و راست یا چپ چین بودن متن زیر رو تغییر بدم.

برای ستون کناری هم دکمه‌های ۲۰ ثانیه به جلو و عقب رو حذف کردم، که تا عرض حدودا ۲۰۰ پیکسل مشکلی نداشت و تنها مشکل در قسمت عنوان هست که به نظرم نیاز به کار داره،

برای فونت هم شاید بهتر باشه تنظیمات پیشرفته برای ابزار بذارم، وقتی که داری می‌سازیش بتونی انتخاب کنی فونت بگیره یا نه 👍
۲۰ تیر ۱۴۰۲

درود بیکران بر محمد عزیز خوبی عشقم؟😍 دمت گرم که این رو ساختی بسیار زیباست 😍 و بسیار کار جذابیه آفرینننننننننن پسر😍💗🔥🔥

جذابیتش بیشتر به خاطر ذخیره کردن اطلاعات کاربره که از این خوشم اومد و خوبه که نکته رو گفتی پرفکتو سینیور!🔥

۲۰ تیر ۱۴۰۲
درود بیکران بر تو فرهان جان ... قربونت خوبم، امیدوارم تو عالی باشی ...

فدات ... خوشحالم که خوشت اومده ...

آره، آخه خودم زیاد از این ابزار استفاده می‌کنم و دوست دارم به پلی لیستم آهنگی رو اضافه یا کم کنم و واقعا برای این ابزار، این ویژگی نیاز بود ...

دمت گرم که سر زدی، خوشحالم کردی ❤️️🌱💙
۲۰ تیر ۱۴۰۲

خب الآن بیشتر با پلیر ور رفتم، نکته جالب اینه که با دکمه‌های پاز و پلی روی کیبورد هم کار می‌کنه اما نکته منفیش اینه که ظاهر دکمه‌ی پلی روی پلیر تغییر نمی‌کنه! همین طور وقتی پلی‌لیست تموم می‌شه ظاهر دکمه تغییر نمی‌کنه! باید یه eventlistener اضافه کنید که در صورت تغییر وضعیت پلیر، ظاهر دکمه رو هم تغییر بده :)

هم‌چنین وقتی پلی‌لیست تموم می‌شه، دوباره از اول شروع نمی‌کنه و همون آهنگ آخر رو دوباره پلی می‌کنه، اینم به نظرم نیاز به اصلاح داره :)

۲۰ تیر ۱۴۰۲
آره، این موضوع رو دیدم، و بر اساس رخداد pause این تغییر رو ایجاد کردم اما مشکل حل نشد، هنوز راه حلی برای حل این موضوع پیدا نکردم، چون وقتی دکمه پاز و پلی کیبورد رو میزنی، در حقیقت مرورگر با سیستم عامل درگیر ارتباط برقرار می‌کنه و پاز می‌کنه و این رخداد رو به موتور جاواسکریپت انگار ارسال نمی‌کنه ... باید بیشتر تحقیق کنم اما حالتی ایجاد کردم که در حال پلی دکمه عوض بشه و مشکل تداخل آیکن پلی و پاز نداشته باشه.

در مورد تموم شدن که منطق پلیر همین هست و برای همین دکمه‌ی پخش مجدد گذاشتم، که با یک بار زدن وقتی به آخر رسید، دوباره به اولی بر میگرده و با زدن بعد، موزیک حال حاضر رو تنها تکرار می‌کنه ... و این منطق خود پلیر هست.

چه نگاه دقیقی، لذت بردم از نظراتت متین جان، ممنونتم 💙🙏🌱
۲۰ تیر ۱۴۰۲

سلام

می‌تونیم کد رو بذاریم توی ستون کناری وبلاگمون؟ یا مثل بقیه موزیک‌پلیر‌ها باید گذاشت توی پست؟

۲۰ تیر ۱۴۰۲
سلام، وقت بخیر

هر جایی از وبلاگ میشه ازش استفاده کرد. برای ستون کناری باید کد رو در ساختار قالب و برای پست باید در قسمت منبع پست قرارش داد.
۲۰ تیر ۱۴۰۲

سعی کردم کد رو ویرایش کنم (که مثلا کمک کرده باشم)، کلا از کار افتاد (کنترلرها رو اصلا نشون نمی‌داد) 🤣️ قضیه کمک که کنسله! یه خسته نباشید هم می‌گم (چون به نظرم کار کردن با JS حوصله زیادی می‌خواد)

۲۰ تیر ۱۴۰۲
فکر کنم مشکل از مستندات ضعیف کدهاست ... وگرنه نباید این اتفاق میوفتاد، مرسی که رفتی دنبالش ... 💙👍

خب اگه ابزارهای خوبی داشته باشی و منطق درستی برای برنامه‌نویسی زیاد هم حوصله نمی‌خواد ... قربونت سلامت باشی متین جان 🌱🙏💙
۲۰ تیر ۱۴۰۲

واسه اهل دلاش خیلی خوبه :))

۲۰ تیر ۱۴۰۲
اهل دل‌ها که جای خود دارند مسعود جان ... 😏👍🌱💙
۲۰ تیر ۱۴۰۲

 ببخشید من یه سوال دارم !@-@ اون ابزار جاواسکریپ اختیاری رو از کجا باید بگیرم؟

۲۰ تیر ۱۴۰۲
برای فعالسازی امکان اختیاری جاواسکریپ در بیان باید مسیر زیر رو طی کنین:

وارد پنل وبلاگتون در بیان شده > از منوی دست راست، گزینه‌ی امکانات و ابزارها > از گزینه‌های باز شده، امکانات اختیاری > در صفحه‌ی باز شده، زدن تیک گزینه‌ی «امکان استفاده از جاواسکریپت و iframe ،flash ،form، applet و ...» و سپس دکمه‌ی سبز پرداخت
۲۰ تیر ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد شما از حساب کاربری «بیان» خود خارج شده‌اید، برای ورودی مجدد به این صفحه مراجعه نمایید

در صورت لزوم می‌توانید مشکل را در تماس با بیان مطرح نمایید

 

برام این اختار رو میزنه :( چی کار کنم ؟ مسیری که گفتید رو رفتم اما با این مواجه شدمTT

۲۰ تیر ۱۴۰۲
خب این فکر کنم به خاطر مشکلات کوکی هست ... که شما احتمالا افزونه‌ای برای حریم خصوصی در فایرفاکستون نصبه

اگه گوگل کروم دارین، از اون مرورگر اقدام کنین و حتی الامکان افزونه‌ای نداشته باشه ... چرا که سرویس بیان در حقیقت از چند سرویس استفاده می‌کنه، مثلا فضای اختصاصی از bayanbox میاد ولی توی پنل بیان می‌بینینش ... و یک سرویس سومی هستن و به خاطر به روز نشدن سرویس بیان با این تغییرات، این مشکلات امنیتی به وجود میان.
۲۰ تیر ۱۴۰۲

چه بد !! :(

و یه سوال دیگه @-@!!

چطوری ویدیو رو پست وبلاگم بزارم :(؟ امکانش هست به جز بیان باکس از طریق دیگه ای ویدیو قرار داد ؟ انقدر که حجم بیان باکس کم هست نمیشه یه ویدیوی کوچیک گزاشت TT! از پیکو فابل و یوآپلود هم نمی تونم

۲۰ تیر ۱۴۰۲
آره ...
خب برای آپلود ویدیو و موزیک و ... می‌تونی از آپلودکن استفاده کنی
۲۰ تیر ۱۴۰۲

ممنونممم🤩🤩🤩😆😁🙆‍♀️

۲۱ تیر ۱۴۰۲
خواهش می‌کنم 🙏💙🌱
۲۱ تیر ۱۴۰۲

سلام محمدرضای عزیز،

ممنونم از کارهای قشنگی که برای توسعه ی وبلاگ نویسی بویژه در بیان می کنی، من چون بیانی هستم، دائم به وبلاگت سر می زنم و هم از برخی ابزارها و کدها و هم از راهنمایی هایت استفاده کردم. خصوصاً برای سایت وبلاگ اندیشکده بین المللی فرهیخت، این پلیر هم کار قشنگی بود و تست زدم، عالی بود و به سهم خودم تشکر می کنم. به امید مشاهده ی کارهای بیشتر از شما خصوصاً برای بیان... چون گویا مسئولانش به امان خدا رهایش کردند و فقط شمایید که ابزارهای تکمیلی و کمک فنی ارائه می هید.

ضمنآً من نیاز شدیدی به کدهای منویی دارم که شما استفاده کردید در وبلاگتون، چطور می تونم به اون کدها دسترسی داشته باشم؟

موفق باشید و سلامت.. یا علی

۲۱ تیر ۱۴۰۲
سلام و درود بر شما ... وقت بخیر.

متشکرم از حمایت و دلگرمیتون ... خوشحالم که این کارها به دردتون خورد ... مرسی از حسن نظرتون ...
در مورد بیان هم به نقل از مسئولانش، این پروژه در حالت نگهداری هست و برنامه‌‌ای برای توسعه ندارن ... اما خب برنامه‌ای هم برای بسته شدن ندارن به احتمال زیاد ...
من هم آنچه که در توانم باشه رو ارائه میدم و از این کار و بودن در این جمع لذت می‌برم.

در مورد منوهای باز شونده همبرگری هم باید قالبتون این امکان رو داشته باشه ... چرا که این موضوع بر اساس طراحی قالب باید تنظیم و استفاده بشه اما برای قالب فعلی من به کمک جاواسکریپت این موضوع پیاده سازی شده و کدهای این قالب رو در  پست قالب هیراکا، نسخه جاواسکریپتش می‌تونین پیدا کنین.

ممنونم از شما، منم براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم ... علی یارتون.

۲۱ تیر ۱۴۰۲

سلام چطوری محمدرضا

این دفه اسمتو درست گفتم 😂

پلیر خوشگل و باحالیه اگه توی ورژنای بعد بشه رنگ زمینش با عکس آهنگ عوض بشه با سلیقه فانتزی من جورتر میشه

نسخه ساده و بی js هم اگه بسازی خیلی استقبال میشه ولی خب کم امکانات میشه

چندتا از آهنگای پیج موزیکتم عالی بودن حال کردم

۲۲ تیر ۱۴۰۲
بالاخره 😁 ...
سلام افشین ... قربونت ... خوبم ... امیدوارم که عالی باشی.

آره توی فکر شخصی سازی رنگ‌ها هستم برای نسخه بعدی اما عکس آهنگ‌ها رو همین الان میشه جاگذاری کرد ...

آره، نسخه بدون js هست و به نظرم لزومی هم نداشت بسازم ...

همشون باحالن ... 😁💙👍
۲۳ تیر ۱۴۰۲

سلام مجدد محمدرضای عزیز،

ممنونم از بابت راهنمایی های مفیدت، اتفاقا اون کدهای منوی همبرگری با قالب اندیشکده بین المللی فرهیخته جور شد و به زودی ان شاءالله فعال می کنم. 

فقط دو تا خواهش دیگه... اول این کدهای امنیتی بیان تو بخش نظرات، خیلی رو اعصابه! اینقدر بعضاً دیدن و تشخیص اش سخته که خود ما هم بعضی وقتا برای ورود به بیان اشتباه می زنیم.

تو قالب شما دیدم خوشبختانه این کدهای تشخیص ربات از انسان حذف شدن، میشه به ما هم یاد بدید چطور حذفش کنیم؟  

دوم هم فکر کنم تو وبلاگ شما بود خوندم کدهای اسکریپتی «گردآوری مطالب مرتبط با هم» را برای بیان دارید یا کسی داره و شما معرفیش کردید و تا جایی که یادمه، فروشی هم بود، هر چند رقمش کمه... ولی الان پیداش نمی کنم. میشه این مورد رو هم لطفاً راهنمایی کنید؟

بازم ممنون از وقتی که برای توسعه ی بیان و تکریم بیانی ها می‌گذارید. 

یا علی

۲۲ تیر ۱۴۰۲
سلام، وقت شما بخیر ...

خداروشکر ... 
برای کدهای امنیتی باید وارد پنل بیان بشین، قسمت تنظیمات، تنظیمات ساده و بخش تنظیمات ارسال نظر و گزینه‌ای که در عکس زیر اشاره کردم:

در مورد اسکریپت مطالب مرتبط، من مطلبی نداشتم اما احتمالا در مورد این پست صحبت می‌کنین.
۲۳ تیر ۱۴۰۲

سلام و سپاس مجدد جناب آقا محمدرضای عزیز از بابت پاسخگویی سریع و راهنمایی دقیق تون... زنده باشی و سلامت و موفق ... ولا ۱۱۸ اش هم اینقدر سریع و دقیق جواب نمیده... بخدا تکی ... 🙏👌👋🌹 یا علی

۲۳ تیر ۱۴۰۲
سلام ... وقت شما بخیر باشه ...
خواهش می‌کنم، سلامت باشین ...

کاری نکردم، خوشحالم که به کارتون اومد، علی یارتون 🙏🌱🌹
۲۳ تیر ۱۴۰۲

سلام من وقتی که ساخت کد رو میزنم کدی که بهم میده تمپلیت خالی هست و اهنگ و عکسی نداره

و تاحالا چندبار خواستم جاوااسکریپت رو بخرم اما هربار باگ میخوره و پول برگشت داده میشه قسمت پشتیبانی بیان هم نمیشه پیام ارسال کرد بعد از زدن گزینه send صفحه ارور میده نمیدونم چیکار کنم دیگه

۲۸ تیر ۱۴۰۲
سلام، خوبین؟ 
خب نیاز به اطلاعات بیشتری دارم تا مشکل کار رو پیدا کنم ... ابزار رو تست کردم، مشکلی از ابزار نبود، شما کجا کد کپی شده رو قرار دادین؟

من خرید امکانات اختیاری رو چک کردم، به صفحه بانک متصل میشه ... مشکلی ندیدم، عجیبه این موضوع ... در مورد پشتیبانی بیان هم که کلا فکر کنم بیخیالش بشین بهتره، تنها راهش فکر کنم ارتباط گرفتن با رئیس بیان در لینکدین هست ... آقای علی قدیری
۲۸ تیر ۱۴۰۲

عکس گرفتم ازش ببینید این شکلی میشه:

https://s8.uupload.ir/files/mu_w17s.png

و اگر امکانش هست میشه بگید چه سایتی میتونم موزیک هامو اپلود کنم که هم لینک مستقیم بده و هم بعد از مدتی اکسپایر نشه؟

۲۸ تیر ۱۴۰۲
من کد شما رو تست کردم ... مشکلی نداشت ولی در ابزار دمویی که در عکس هم بود، تست کردم، احتمالا کد رو چندبار پاک کرده و دوباره قرار دادین برای همین ابزار به مشکل خورد و عمل نکرد ... این ابزار باید یک بار در صفحه بارگذاری بشه ... و مشکلی نداره ...

خب راستش آپلود موزیک دارای لایسنس غیر قانونی هست وگرنه سرویس‌هایی مثل soundcloud برای آپلود دائمی آثار صوتی جای خوبی بودن اما من از آپلودکن که شما استفاده کردین، استفاده می‌کنم، تضمینی نیست اما فعلا کار می‌کنه ...
۲۸ تیر ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات