برک ۲ خرداد - گینتاما می‌بینم!

شاید باورتون نشه، اما بالاخره تونستم انیمه گینتاما رو شروع کنم. سال‌ها بود که از دیدن این انیمه امتناع می‌کردم، چرا که احساس به هم ریختگی و بی محتوایی نسبت به صحنه‌های مختلفی که ازش دیدم داشتم. در ضمن کاراکترهای مسخره‌ای هم داشت و در مجموع حدود ۴ سال بود که در این شک و تردید بودم که آیا ببینم یا نه؟

اما دست بر قضا انیمه‌های جالبی که می‌دیدم به اتمام رسیدن، یعنی چیزی برای دیدن نداشتم و به ذهنم خطور کرد که عبارتی رو در گوگل جستجو کنم و نتیجه بصورت خیره کننده‌ای به جذابیت گینتاما اشاره می‌کرد و این شد که ما هم گینتامایی شدیم :))

توضیحات ویدیو: سنپوکی = پنکه برقی

بعد از دیدن چند قسمت از گینتاما متوجه شدم که این انیمه قابلیت دیدن هنگام غذا خوردن رو هم داره و باید این انیمه رو مثل [سریال Friends](چرا سریال Friends را باید دید؟ :: آسمانم) ، جزو محتوای قابل دیدن هنگام غذا خوردن قرار بدیم. اما به شخصه بر اساس تجربه بدی که داشتم، توصیه می‌کنم گینتاما نبینین، چرا که من نیز «خُل» شدم.

قضیه از این قراره که امروز در حال وبلاگ گردی بودم و به این پست رسیدم. متن رو خوندم. با خودم گفتم: «اگه یک درصد هم که شده، دوستمون در مورد خودش داره میگه چی؟». در این لحظه بود که یه ابرک گینتاما بالا سرم باز شد و گفت: «خب مگه چیه؟ حماقته دیگه ... ». هر چقدر هم که سعی کردم جلوی خودم رو بگیرم نشد. و این شد که دوستمون رو ناراحت کردم. نتیجه‌ی اخلاقی اینکه برنامه‌های مناسب سنتون رو ببینین (خب این انیمه از سن من گذشته بود، نخندین:)).

 

کشکول‌ها

صفحات مجازی مثل چشمه اند، می‌جوشند، جاری می‌شوند و اگر مسیر درستی طی نکنند و به دریا نریزند، راکد می‌شوند و خاصیت عکس پیدا می‌کنند، می‌شوند منبع آلودگی. اگر مراقبت نشوند خشک می‌شوند و تمام می‌شوند و ما می‌مانیم و یک برکه کثافت که کارنامه اعمالمان است.

[منور الذهن](و آب‌های جهان تا از آسیاب افتاد + پی نوشت مهم! :: منورالذهن)

 

اصلاً چه ایرادی دارد که گاهی گزارش‌های ری‌لایومان مسافتی سه‌کیلومتری را نشان دهد که در پارکی کوچک، هفتادودو بار دور زده‌ایم؟ چه ایرادی دارد که گاهی خطوط ری‌لایومان نزولی شود یا در جا بزنیم، وقتی که فقط خودِ ما هستیم که می‌دانیم در این هفتادودو بار دور زدن چه یافته‌ایم...

[. عارفه .](شمارهٔ ۳۰۲ :: پیاده‌روی در گرگ‌ومیش)

 

توی دلم زمزمه می‌کنم «خدا جونم به تقدس همین لحظه، سپید بخت و سبز دامن باشن. سایه‌ی سر و پیرهن تن هم باشن.» و قطره‌های اشک پشت سر هم می‌چکند روی گونه‌ام. مامان با خنده می‌گوید «بقچه دختر شوهر داده، نه مامانم.»

[بـقـچـه](اندر بهار حسنش شاخ و شجر به رقص آ :: «آیینه‌ی بقچه»)

 

نِفیلی دوست داشتنیم... پیدا کردن کسی که آدم خوبی باشه و باهاش واقعا کنار بیای واقعا کار حضرت فیل و تا حد زیادی شانسیه.

[Maglonya ~♡](#133 :: ~ Cotton cloud ~)

 

همهٔ این‌ها را گفتم که بگویم وقتی مهمانی، مقصد مسافرتش را قزوین انتخاب می‌کند، ما طوری خوشحال می‌شویم که اگر خبرِ دلارِ ۶۹ ریالی را بشنویم هم آن قدر خوشحال نمی‌شویم! چرا که زیرِ سایه نبودن و واضح دیده شدن، چنان لذتی دارد که اصلاً نگم برات!

[مترسک](من قزوینی‌ام! :: یک مترسک)

 

و ما عبور شب را تا رسیدن به صبح مرور کردیم. سکوت در نگاهمان تکرار میشد و گوش هامان را میخراشید. انگار به اینجا تبعید شده بودیم!

[ آوو کادو ](نقطه ی صفر :: اعترافات یک درخت)

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

ندیدمش :"

چقدر اسمش اشناس

اها قسمت اولشو فقط دیدم فکر کنم ، بعدش فهمیدم چند فصله و زیاده ادامه ندادمش :)))

 

وای اون کامنت حماقت عه خندم گرفته بود سرش :))) مونده بودم شما چرا اون کامنتو دادین XD

تو ذهن من انگار شما فقط باید کامنتای همراه با گل و ایموجی لبخند بدین 

۲ خرداد ۱۴۰۱
آره ... منم هر بار که می‌خواستم برم سرش ... می‌گفتم اینهمه ... ارزشش رو نداره ... اما نظرم عوض شد ... خیلی ارزشش رو هم داره ... واقعا فانه ...

آره دیگه ... اینم از عواقب گینتاما دیدن توی این سنه 😂😗
۲ خرداد ۱۴۰۱

سید من تنها انیمه ای که دیدم و عاشقشم fena pirate princess بود:/

جز اون انیمه ای ندیدم :/

من هم انیمه های بچه گانه مثل نمیدونم تایتان اتک و این چیزا دوست ندارم اگه میشه یه چنتا خوبشو که دوست داری بهم معرفی کن:/

۲ خرداد ۱۴۰۱
من تا حالا این انیمه رو ندیدم سید ... و تاحالا اسمش رو هم نشنیدم سید ...
یادمه یه زمانایی منم همینطور بودم ... هیچ انیمه‌ای به جز فوتبالیستا ندیده بودم ... البته نمی‌دونستم انیمه چیه ... :))
راستش مهارت پیشنهاد دادنم خوب نیست ... به زومجی مراجعه کن ...
۲ خرداد ۱۴۰۱

اتک بچگونس؟

من تازه شروعش کردم نظرم درموردش نه منفیه نه مثبت

برای سرگرمی خوبه

۲ خرداد ۱۴۰۱
خب فانه ...
نه میشه گفت بچگونه هست ... نه بزرگسال ... شونن هست ...
من که نظرم حسابی مثبته ... نکته‌های باحالی داره و طنز واقعا جذابیه ...
موافقم برای سرگرمی عالیه ...
۲ خرداد ۱۴۰۱

منظور فاطمه خانوم اتک بود

فقط کافیه قسمت اول اتک رو یه بچه ببینه و تا عمر داره شبا بارونی بشه :))))

من نمیدونم تعریف "بچگانه" از نظر بعضیا چیه واقعا

۲ خرداد ۱۴۰۱
عه چه جالب ... اصلا توجه نکردم که در پاسخ به کامنت بود ... 😅
آره ... اتک که بچگونه نیست ... 😂
ولی راستش این موضوع زیاد برام سوال نشد که تعریف بقیه از بچگانه چیه 😁
۲ خرداد ۱۴۰۱

من منظورم اتک بودا، که تازه شروعش کردم

Mhds گفته اتک بچگونس، منم پرسیدم مگه بچگونس؟

۲ خرداد ۱۴۰۱
یعنی اولین انیمه‌ات هست؟ یا جزو اولین‌ها ...
اصلا متوجه نشده بودم که گفته بود اتک ... اصلا اتک رو دیگه دارم فراموش می‌کنم ... انقد انیمه دیدم 😂😅
۲ خرداد ۱۴۰۱

واهای گینتاما، در لیست بلند بالای انیمه بینی ِ من هم جایگاه ویژه ای داره. سارا دیده بود و میگفت اولش یکم گنگه، اگه دوام بیاری و بری باهاش آشنا میشی و یهو میبینی زیادی باهاش اُنس گرفتی. خلاصه که منم دوست دارم ببینمش.

۳ خرداد ۱۴۰۱
چه تعریف دقیقی ... دقیقا همینطوره ...
البته من از همون اوایل هم ازش خوشم اومد ... ولی واقعا فکر نمی‌کردم انقدر باحال باشه ... همیشه به چشم شک و تردید بهش نگاه می‌کردم ...
البته امیدوار هم هستم که پست‌های جدیدی هم ازت ببینم ... خیلی وقته توی بلاگت چیزی ننوشتی ... 😁
۳ خرداد ۱۴۰۱

تجربه ایی تو دیدنشون ندارم ولی فکر میکنم میتونن خیلی خفن باشن

۳ خرداد ۱۴۰۱
آره ... واقعا باحالن ... 😊🌹
۳ خرداد ۱۴۰۱

فیلم خوب داشتی معرفی کن...انیمه آخه؟😐

دلم میخواد خونتو بریزم...انیمه؟🤧

نه انیمه؟ جواب منو بده😶

۳ خرداد ۱۴۰۱
خب دیگه هر کسی سلیقه‌ای داره ...
فیلم هم انشالله ...
۳ خرداد ۱۴۰۱

میگن گینتاما رو وقتی کلی انیمه دیدی باید ببینی که شوخیاش رو بفهمی پس ایشالا ده سال دیگه :)

+من الان وان پیس میبینم و نصف برج خدام دیدم XD خیلی خوبه انگار از دل مانهوا اومده بیرون (گرافیکش)

۳ خرداد ۱۴۰۱
آره ... موافقم ... راست میگن ... شاید مقدر بوده که بالاخره رفتم سراغش ...
برج خدا رو ندیدم ... ولی در مورد مانهواش زیاد شنیدم ... شاید گزینه بعدی خوبی باشه ...
۳ خرداد ۱۴۰۱

خطاب به mhds

انیمه خوب که هست دیگه 

 

سریالی هایکیو رو دیدم و واقعا پسندیدمش 

 

سینمایی هم سه چهار تا دیده بودم که اونها هم پسندیدم.   

 

Your name , the silent voice, sprited away, my neighbor Totoroo.  

آخریش برای بچه هاست ولی در کل همه این ۵ تا اثر رو که معرفی کردم پسندیدم(سریال و فیلم) 

و خب اتک و بقیه انیمه های سریالی رو اصلا حوصله نمیکنم ببینم. حتی سریال غیر انیمه ای هم خیلی کم دیدم. دلیلش تعداد فصل های بالا هست و منم اصلا حوصله پیگیری ندارم. یک ماهه که فصل دوم بریکینگ بد رو شروع نکردم چون حوصله ندارم :))) در حالیکه همه میگن شاهکاره.

 

در کل هر اثری (انیمیشن انیمه فیلم سریال ...) قطعا یکسری آثار برجسته و برتر دارن دیگه.

 

آقا امیررضا شما هم فیلمی که میخواین بگین توی چه ژانری باشه من براتون معرفی بکنم :) 

۴ خرداد ۱۴۰۱
👍🌹
۴ خرداد ۱۴۰۱

تنها انیمه ای که دیدم سوباسا هست 🥲

اتک دومیشه

در کل اهل انیمه نیستم، اینم اتفاقی شروع کردم و دیگه نمیتونم بزارم کنار 😁

۵ خرداد ۱۴۰۱
منم با سوباسا شروع کردم ...
واقعا هم همینطوره ... انقد داستان عمیق و جالبه ... آدم می‌خواد بدونه آخرش چی میشه ...
۵ خرداد ۱۴۰۱

گینتاما شروعش که خیلی طوفانیه درمورد اسمش توضیح میده بعدش همش این مورد یادته هرجا که اسمشو میشنوی

من تا 199 دیدم و حالت مجموعه ای بودنش باعث میشه هر حفره های زمانی 20 ایت رو باهاش پر کنی مثلا همون ناهار که گفتی! :))

انیمه خوبیه و فیلرای عجیب و غریبی هم داره و خیلی صادقانه میگه مانگاکا و انیماتورا خسته بودن

۱۷ تیر ۱۴۰۱
گینتاما دقیقا همون چیزی هست که من دنبالش بودم ...
یه چیزی که هم فان باشه و هم داستان کش داری نداشته باشه ... یعنی مثلا باید تا آخرش ببینی وگرنه کنجکاویت راضی نمیشه ...
هر موقع که بیکارم می‌بینمش و یا هر موقع که حال ندارم ...
مفاهیم خیلی مستقیم و بی حاشیه معمولا ... منتقل می‌کنه و حسابی خنده‌ام میگیره ... 
این خستگشیون هم برام باحال بود ... اصلا اینطور نیست که بخوان بپیچونن ...
در کل به نظرم محصول واقعا سرگرم کننده، دست برداری هست، حتما نباید تا آخرش ببینی که معما حل بشه ...
۱۷ تیر ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات