برک ۲۲ مهر - حس خوب انجام کارها

وقتی برنامه‌ای می‌ریزم و از برنامه‌هام هم جلو میوفتم حس خوبی بهم دست میده. اصلا برنامه‌ریزی حس خوبی بهم میده. وقتی یه روز برنامه‌ریزی نکنم این حس بهم دست میده که الانه وقتم تموم شده. درکی از این که چقدر زمان برای انجام کارهام دارم و این اطمینان که آیا به کارام میرسم یا نه رو یک جدول برنامه‌ریزی بهم نشون میده. واقعیت رو بهم نشون میده.

توی مسیر زندگی هم همینطوری هستم. وقتی نمی‌دونم چقدر از زندگیم مونده، حس می‌کنم دیگه تموم شده، دیگه وقتی برام نمونده و من از همه چیز عقب افتادم، در صورتی که اصلا اینطور نیست. تنها یک فکر اشتباهه. هر سال ۱۲ ماه داره و هر ماه تقریبا ۳۰ روز و هر روز ۲۴ ساعت. و فکرش رو هم می‌کنم می‌بینم که اگه حتی یکی از اون ۲۴ ساعت‌ها رو استفاده کنم، چقدر مهارت و دانش هست که می‌تونم یاد بگیرم و تمرین کنم و کارهایی که انجام بدم.

قدیم‌ها فکر می‌کردن که تا اون افقی که می‌بینن، ته دنیا هست، ولی هرچی که می‌رفتن جلو باز یه افق دیگه بود، ولی الان که از بالا نگاه می‌کنیم، می‌بینیم و می‌دونیم که کجا هستم و کجا می‌ریم و انتهایی وجود نداره، ما تنها روی یک نقطه کوچیک شناور توی کل این دنیا هستیم.

موزیک

این آهنگ از انیمه توکیو غول منو یاد یه روز خوب مینداره، روزی که همه چیز سر جای خودشه و کارا سر موقع انجام میشن و با خیال راحت می‌خوابی ...

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

چقد عکس ... من اصلا تا حالا برنامه ریزی بهم حس خوب نداده😶💔

۲۲ مهر ۱۴۰۰
منظورت کدوم عکسا هست ؟ این پست که یه عکس بیشتر نداره ... 😐
آره موافقم ... برنامه‌ریزی برا بعضیا خوب نیست ... چون کاربردی نداره و به نتیجه‌ای که می‌خوان نمی‌رسن ...
۲۳ مهر ۱۴۰۰

شرمنده منظورم برعکسه😆😂

۲۳ مهر ۱۴۰۰
😂😄 ... آها ... دشمنت شرمنده ... پیش میاد ...
۲۳ مهر ۱۴۰۰

موسیقی اش خیلی خوب بود . منم یه وب دارم یادداشت روزانه

Yadashtha

۱۲ آذر ۱۴۰۰
مرسی ...
وبلاگ شما رو پیدا نمی کنم ...
چه خوب که وبلاگنویسین ...
۱۲ آذر ۱۴۰۰

چقدر به روز هستید .‌عالیه 

۱۲ آذر ۱۴۰۰
مرسی ... نه آن چنان ... به روز نیستم ... نظر لطفتونه ....
۱۲ آذر ۱۴۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات