پست‌های آسمانی - هفته سوم بهمن

پست‌های آسمانی، مجموعه پست‌های فاخر و قابل ستایشی هستند که در سطح وبلاگستان فارسی و به ویژه وبلاگ‌های سیستم وبلاگدهی بیان، جمع‌آوری شده و طی گذر از مرحله‌ی داوری و غربال و همچنین نگارش یک معرفی یا نقدی بر پست به همراه ابزاری برای امتیازدهی همگانی، برای تمامی خوانندگان وبلاگستان و پس از طی کردن تمامی مراحل ذکر شده، منتشر می‌شوند.

با استفاده از پنج ستاره‌ی زیر هر جعبه مطلب می‌تونین به پست‌ها امتیاز بدین تا ارزش اون پست برای اکثر خواننده‌ها مشخص بشه و برای آیندگان بمونه. ترتیب ستاره‌ها از راست به چپ هست و اولین ستاره از راست، رای یک ستاره، و آخرین ستاره از راست یعنی اولین ستاره از چپ، رای ۵ ستاره هست و دقت کنید که هر فردی فقط یک بار می‌تونه به هر پست امتیاز بده.

 این هفته پست‌های به جا مانده از اواخر دی‌ماه که فرصت بازنشرشون فراهم نشده بود رو داریم. پست‌هایی که واقعا غیر قابل چشم‌پوشی هستن. ۱۳ پستی که هر کدام معنا و مفهوم و هدفی دارن و دنیای نویسنده‌هاشون رو برای ما باز می‌کنن. واقعا چیزهایی در وبلاگستان پیدا شدنی هستن که در هیچ کتابی قابل بیان و ارائه نیستن و فقط اینجاست که ما می‌تونیم از این آثار ارزشمند بهره ببریم. واقعا بدا به حال آن‌هایی که از این آثار بهره‌ای نمی‌برند:

آموزش تحلیل محتوا به روش ویلیام رومی

وﯾﻠﯿﺎم روﻣﯽ William L Romey ﯾﮑﯽ از ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻈﺮان ﺗﻌﻠﯿﻢ و ﺗﺮﺑﯿﺖ اﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﺘﺎب ﺧﻮد را ﺑﻪ ﻧﺎم ﺗﮑﻨﯿﮏ ﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺸﯽ در آﻣﻮزش ﻋﻠﻮم ﮐﻠﯿﺎت ﻃﺮح ﺳﺎﻣﺎن دﻫﯽ ﻣﺤﺘﻮای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی درﺳﯽ و ﻓﻨﺎوری آﻣﻮزﺷﯽ، در ﺳﺎل ۱۹۸۶ اراﺋﻪ ﮐﺮد.

ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮐﺘﺐ درﺳﯽ ﮐﻪ اوﻟﯿﻦ ﺑﺎر ﺗﻮﺳﻂ وی ﻃﺮاﺣﯽ و اراﺋﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ

 

 

 

 

 

 

Inventing Reality

عزیزترین؛چند روز پیش وقتی توی هال خونه نشسته بودم، تلویزیون داشت «Anne با یه E» رو نشون می‌داد

اما به‌جای موسیقی تیتراژ اولش یک چیز دیگه گذاشته بودن و مادرم که قبلا سریال رو دیده بود

 

 

 

نمکی هفت درو بستی؟ (نوستالژی های کودکی) قسمت 1

خب امشب می خوام یه قصه براتون تعریف کنم .داستان نمکی رو مادرم وقتی بچه بودم برام تعریف می کرد :

"یه روز یه دختری بود اسمش نمکی بود..نمکی با مادرش توی خونشون که هفت تا در داشت زندگی می کردند ... "

 

 

 

طبیعت، انسان و جهان مصنوعی

چهارده فصل پیش در نوشتاری تحت عنوان «طبیعت و انسان (بخشِ زِغُ)» بر قبله طبیعت، نماز گرفتم.

با سرود عظمت جهان هستی و خُردی انسان‌ها، استدلالی خشم بر «خود_مرکز_پنداری» نوع بشر آوار شدم.

 

 

 

 

تغییر رسم الخط فارسی

یکی از دوستان یه لینک فرستادن در مورد یه مطلب از دوستان بیان که حرف از تغییر رسم الخط فارسی شده بود؛

دوستانی که همیشه لطف دارن و اینجا رو دنبال می کنند می دونند هویت این وبلاگ نوشتن عامیانه است(مثل همین الان) ولی خواستم نظرمو در مورد این موضوع بگم

 

شما هم می‌خواین توی این فعالیت شرکت کنین؟

اگر شما هم می‌خواین به گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی و وبلاگ‌خوانی کمکی کنین و یا این که می‌خواین از وبلاگ‌ها و وبلاگ‌نویس‌های خوب وبلاگستان حمایت کنین و تشویق به موندن و بهتر نوشتنشون کنین، ما رو هم می‌تونین همراه و همکار خودتون بدونین. برای شرکت در این فعالیت روش‌های مختلفی وجود داره و کارهای مختلفی می‌تونین انجام بدین. از طریق لینک رسان می‌تونین پست‌های زیبایی که می‌خونین رو به ما معرفی کنین، وارد لینک پست‌های معرفی شده بشین و یک کامنت دلگرم کننده برای وبلاگنویساشون بذارین. در قسمت معرفی و نقد پست‌ها به ما کمک کنین و از طریق کامنت‌ها اعلام آمادگی کنین تا وبلاگ‌نویس‌ها بدونن چه کار با ارزشی دارن انجام میدن. برای کمک به عملی کردن ایده‌ها و نظرات خوب و خلاقانتون هم می‌تونین روی ما حساب کنین. مرسی ...

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۵ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

خسته نباشی

۱۵ بهمن ۱۳۹۹
قربونت ... سلامت باشی ... 😊❤️️
۱۵ بهمن ۱۳۹۹

متاسفانه\خوشبحانه فقط از دوتا پست خوشم اومد که یک نگاهی کنم :) ولی بازم اون دوتا جالب بودن.

۱۵ بهمن ۱۳۹۹
خب به نظر من خوشبختانه ... چون حتی یک جمله هم اگه به دردت بخوره ممکنه ایده و مسیر جدیدی بهت بده و تغییری ایجاد کنه ... خوشبختانه دوتا پست به درد بخورت رو پیدا کردی ...  😊🌹

من خودم به شخصه با پست شازده کوچولو واقعا لذت بردم ... کامل گوش دادم و خوندم و دوس دارم دوباره گوش بدمشون ... منو می‌بره به یه دنیای دیگه ... و افکارم رو جلا میده ...
۱۵ بهمن ۱۳۹۹

خداقوت آقا محمد رضا:)

ازاین پستایی که معرفی کردید فقط یکی از وبلاگارو دنبال میکنمو اون پستی که معرفی کردیدو خونده بودم:)

بقیه هم تو فرصتای خالی حتماً میخونم:)

وممنون بابت معرفی پستا ووبلاگای خوب:)🌹

۱۵ بهمن ۱۳۹۹
مرسی ... سلامت باشین محیا خانم ... 😊🌹
پس پست‌های خوب زیادی رو تا حالا از دست دادین ... ولی خب اشکالی نداره ... اگه دوستان پست‌هاشون رو حذف نکنن ... بالاخره فرصت مطالعه جور میشه ... امیدوارم سرتون خلوت بشه و بیشتر شما رو ببینیم ...

خواهش می‌کنم ... من کاری نمی‌کنم ... کار اصلی رو دوستامون می‌کنن ... 😊🌹
۱۵ بهمن ۱۳۹۹

طبق معمول خسته نباشی دوست من که یه عالمه وقت گذاشتی

پستای این هفته یکم با سلیقم جور نبود البته بجز چندتاش ،  ولی این چیزی از ارزش اون ها کم نمیکنه

۱۶ بهمن ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... کاری نکردم ... 😊🌹

خب پست‌های مختلفی بودن و چند هفته‌ای بود که فرصت بازنشرشون ایجاد نشده و اینطور که تعدادشون زیاد بود ... خوشحالم که چندتا پست جالب پیدا کردین ... مرسی ... نظر لطفتونه ... 😊
۱۶ بهمن ۱۳۹۹

پس پست اسمانی مال اسفند کوش؟ :(

۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خب  هشت تا پست انتخاب شدن ... که قراره فردا منتشر بشن ...
ببخشین انقدر دیر به دیر میشه ... و قراره دوباره به روال هفتگی برگرده پست‌های آسمانی ... ⁦☺️⁩🌹
۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات