قالب گل صورتی فصل پاییز بلاگ بیان

اوایل همین ماه بود که یکی از خوانندگان آسمانم، در این کامنت به بنده پیشنهاد داد تا قالبی با نام «گل صورتی» را برای بلاگ بیان منتشر کنم. در حقیقت این قالب طراحی گروه «بلک‌تم» بوده و در قبول این کار کمی شک داشتم اما با کمی بررسی متوجه شدم که درخواست این گروه از کاربر این قالب، عدم حذف کپی‌رایت بوده و کد را به صورت آزاد منتشر کردند، پس بر آن شدم که این پیشنهاد را قبول کرده و برای فصل‌های مختلف آن تغییراتی ایجاد کنم.

در نسخه‌ای که بنده منتشر می‌کنم امکانات مختلف بیان مانند، امکان لایک پست‌ها، بخش کامنت در قالب، ابزارک‌هایی همچون تازه‌ترین، محبوبت‌ترین پست‌ها و ... افزوده شد. همچنین تمامی قالب‌های زیر بر اساس قابل اصلی گل صورتی بوده و تنها تصویر هدر و رنگ‌بندی قالب تغییر می‌کند و امکانات موجود در تمامی قالب‌ها یکسان می‌باشد.

برای هر فصل ۹ قالب منتشر خواهم کرد و این قسمت اختصاص به فصل پاییز دارد. اما پاییز را به عنوان استثنا در نظر می‌گیرم چرا که زیبایی‌های پاییز به نظرم بیشتر از بقیه فصل‌هاست. سعی کردم تا گستردگی رنگ‌بندی و تصویر برای سلیقه‌های مختلف متناسب باشد تا تفاوت سلیقه‌ها محترم شمرده شود. برای هر کدام از قالب‌ها هم می‌توانید از طریق لینک پیش‌نمایش زنده، به صورت عملی قالب را بر روی دستگاه خود برانداز کرده و قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید:

۱. نسخه درخت تنها


۲. نسخه درخت زیبایی


۳. نسخه آسمان آبی


۴. نسخه خانه رویایی


۵. نسخه صبح پاییزی


۶. نسخه پیاده‌رو پاییز


۷. نسخه مسیر پاییز


۸. نسخه برگ نارنجی


۹. نسخه شاخه روشنایی


۱۰. نسخه به سوی جنگل


۱۱. نسخه به سوی آسمان


۱۲. نسخه آبشار


۱۳. نسخه راه زرد


همکاری در توسعه و گزارش خطا

این قالب در وبسایت «گیتهاب» و با مجوز «GPLv3» منتشر شده است. یکی از اهداف انتشار این قالب کمک به توسعه‌ و بهبود محیط بلاگ بیان برای استفاده‌ی هر چه بیشتر و بهتر وبلاگ‌نویسان است و اگر شما نیز با این هدف موافق بوده و قصد همکاری در این پروژه را دارید می‌توانید به مخزن این قالب در گیتهاب مراجعه کرده و با ستاره دادن به پروژه، «Fork» کردن پروژه و افزودن ویژگی‌های جدید به آن و همچنین گزارش خطا در بخش «Issues» مخزن قالب «گل صورتی» در گیتهاب و همچنین در بخش کامنت‌های همین پست، به بهبود و گسترش یک قالب ساده و زیبا برای وبلاگ‌‌نویسان مختلف کمک کنید.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۳ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

چی میشه گفت آخه؟

اینا همشون خوشگلن😍🥺🍁

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
😄😂😊😊😊😁 ...
+ آره ... پاییز خیلی قشنگه ...
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

همه فصلهایی که گذاشتی قشنگه😍🤦‍♀️

دیگه زمستونم که من به دنیا اومدم و قطعا از همش خوشگل تر میشه😎🙄😬😂😂

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
😂😂😂😁😊😁 ...
+ تبعیض قائل نشو ... همه فصل‌ها قشنگن ... 😂😂😂
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

اصلا همه اینا رو گفتم که برسم به زمستون😍😬😎😂😂😂

همه قشنگن و فوق العاده ولی زمستون یه درصد جذابتره🙄🙄😂😂😂

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا یک درصد رو میشه نادیده گفت ... 😂😂😁
+ من اصلا نمی‌تونم یکیشون رو انتخاب کنم ... 😂😂😂😁😊😁
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

اصلا مگه فصلی بهتر از پاییز داریم؟ (بجز تولدم، به نظرم آب و هوای پاییزی خیلی خوبه) 

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
تنوع رنگ‌ها توی پاییز بیشتر از همه‌ی فصل‌هاست ...
+ جالبه که بدونی ... دوران ایران باستان ... زمان هخامنشی‌ها ... سال جدید از پاییز شروع میشد و نوروز یک جشن مقدس بود ... پاییز خیلی فصل جالبیه ...
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدددددددددددددد قشنگنننننننننننننننننن این قالبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خیلی خوبنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

خسته نباشید دمتون گرم

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوشحالم که خوشتون اومد ... 😊
+ مرسی ... خواهش می‌کنم ... 🌹
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام

چندتا سوال درباره نسخه 9 داشتم

باکس آخرین مطالب رو ظاهرا نداره..

یکی دیگه اینکه اگه خواسته باشم اون عکس اضافه توی ستون چپ رو ور دارم باید چیکار کنم..

و سواال آخر اینکه چجوری فونتشو به ساحل تغییر بدم..

ممنون🌷🌷

۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام رهام ... 🌹😊
+ مرسی از یادآوری ... اضافه کردم ...
+ فقط نسخه‌های جدید قالب تغییراتی داشتن مثل همین تغییری که یادآوری کردی ... که توی پیش‌نمایش زنده اعمال نمیشن ... و برای دیدنش می‌تونی روی یه بلاگی تست کنی ... یا توی گیت‌هاب تغییرات رو با دنبال کردن کامیت‌ها متوجه بشی ...
+ در مورد عکس اضافه هم ... میری بخش ساختار قالب ... imgBox رو پیدا می‌کنی ... بقیه هم با عکس متحرک زیر جلو برو :


+ تغییر فونت خیلی ساده هست ... تنها نیازه که فونت مورد نظرت رو دانلود کنی ... و توی بیان باکس آپلود کنی و نشانی مستقیم فونت فرمت woff باید باشه ...
+ حالا بر اساس تصویر متحرکی که پایین هست ... میری توی بخش css قالب بلاگ که نصب کردی ... و یه چیزی رو حذف می‌کنی و نشانی فونتی که آپلود کردی رو جاگذاری می‌کنی:
۱ خرداد ۱۳۹۹

آقا محمدرضا خیلی خیلی ممنونم🌷🌷🌷ایشالا بتونم جبران کنم🌷🌷

۱ خرداد ۱۳۹۹
قربانت رهام ...
+ قابلت هم نداره ...
+ بودن در کنار افراد کنجکاو و کوشا باعث خوشحالیم هست ...
+ امیدوارم بتونی ویژگی‌های خوب رو به نسل بعد و دوستانت انتقال بدی ...
+ 🌹😊
۱ خرداد ۱۳۹۹

عالیه

 

 

 

میشه یه منوی کشویی یادم بدید؟؟

هرچی میسازم از اینترنت خراب میشه :(((

۳ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
+ منوی کشویی بحثش طولانیه ... و مدل‌های مختلف و زیادی داره ... کلا اگه جاواسکریپت باشی خودت می‌تونی بسازی ولی به عنوان مثال من برای منوی بلاگم از کتابخانه‌ی pushbar.js استفاده کردم ... مستنداتش رو بخون سخت نیست ... درستش می‌کنی ...
۳ خرداد ۱۳۹۹

خوندم ولی کارنکرد

من با css میخوام اکه بشه

۳ خرداد ۱۳۹۹
کار می‌کنه ... درست متوجه نشدی شاید ... توی کدهای بلاگ من بگرد ... نمونه متوجه میشی ...
+ منوی کشویی که باز میشه یه «رویداد» هست که با جاواسکریپت میشه رویداد لمس کردن یا کلیک روی یه عنصر رو متوجه شد ... البته فکر کنم بشه به شکلی غیر کاربردی با css3 یه چیزی درست کرد ... ولی اون واقعا اثر هنری هست و کاربردی نیست زیاد ...
+ این منو رو یاد بگیری ... خیلی خوبه ... چون هم سبکه و هم زیبا ... و به دردت می‌خوره ... چیزی هم نداره ... کدهای منو ببنی متوجه میشی ... یا توی گیتهاب آسمانم قالب هیراکا
۳ خرداد ۱۳۹۹

نمیدونم

میگردم دنبالش

شما این منوی درون قالب رو با چی زدید؟

۳ خرداد ۱۳۹۹
این باز و بسته شدن منو با جاواسکریپت هست ولی داره html و css رو درونش نشون میده ...
۳ خرداد ۱۳۹۹

🌹🌺

۱۱ خرداد ۱۳۹۹
⁦☺️⁩🌹
۱۱ خرداد ۱۳۹۹

سلام محمد رضا،ببخشید که دوباره مزاحمت شدم،اگه حوصلت میشه لطفا راهنماییم کن اگرم نه که ولش،من میخوام عنوان وبلاگم مثل قالب گل صورتی باشه(ولی نمی خوام قالبمو عوض کنم)باید چیکار کنم؟ این کار امکان پذیره؟؟

۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام دوست من ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹
+ هر چیزی راهی داره ... و آره ... امکان‌پذیره ... فقط یه کم کار داره ...
+ قالب رو که الان نگاه کردم دیدم یه سری مشکلات داره ... انگار حسابی دست‌کاریش کردی ... 😁 ... ولی در کل خوبه ...
+ روی قالبت پیاده کردم اینطوری میشه:


کاری که می‌کنی اینه که میری بخش قالب ... ساختار قالب ... کلمه header رو جستجو می‌کنی ... از اول div باز تا جایی که بسته میشه </div> رو حذف می‌کنی و به جاش کد پایینی رو میذاری:

<header> 
        <div class="blackthemeMainBox container">
          <h1>
            <a href="(*blog_link*)">
              (*blog_title*)
            </a>
          </h1>
          <h2>
            (*blog_short_description*)
          </h2>
        </div>
</header>
بعد میری توی فایل css قالبت و این کدها رو به آخرش اضافه می‌کنی ...

header {
    background-image: url("http://s5.picofile.com/file/8397232392/blue_sky.jpg");
    background-size: auto;
    background-size: cover;
    min-height: 400px;
}

header .container {
    padding-top: 70px;
    padding-bottom: 70px;
    background: 0 0;
    border: 0;
    color: #fff;
    text-shadow: -1px 1px 1px #2e2928;
}

.blackthemeMainBox {
    background: #fff;
    border: 1px solid #017EF9;
    margin: auto;
    padding: 45px;
        padding-top: 45px;
        padding-bottom: 45px;
    padding-top: 45px;
    padding-bottom: 45px;
}

header .container h1 {
    margin-bottom: 45px;
    font-size: 40pt;
    color: white !important;
}

h2{
    line-height: 1.3em;
}

۱۲ خرداد ۱۳۹۹

🌷🌷خیلی ممنون 🌷🌷

۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۱۲ خرداد ۱۳۹۹

من از کدای css نقل قول قالب استفاده کردم و دلم نمیومد ازت تشکر نکنم خیلی ممنون!

۳۰ خرداد ۱۳۹۹
خوشحالم که به دردت خورد ... قربانت ... مرسی که گفتی ... چقدر که خوشحال کردی ... 😊
۳۰ خرداد ۱۳۹۹

سلام

قالباتون خیلی خوبه

فقط یه سوال؟
قالب همین وبلاگتون با جاوا ساخته شده ؟

اگه نه پس چطوری؟

 

۲۲ شهریور ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ مرسی ... 😊🌹
+ خب تمام وبلاگ‌های بیان با جاوا ساخته شده و کلا بیشتر زیرساخت‌های بیان با زبان‌های مرتبط با ماشین مجازی جاوا مثل خود جاوا یا کاتلین ساخته شدن و اگه منظورتون از جاوا ... جاواسکریپت هست ... درسته ... این قالبی که وبلاگم داره استفاده می‌کنه از امکانات جاواسکریپت استفاده می‌کنه ...
۲۲ شهریور ۱۳۹۹

ممنون که جواب دادین

۲۲ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی 😊🌹
۲۲ شهریور ۱۳۹۹

عزیزم بابت قالب ممنونم....استفاده ش کردم:))

۳ آذر ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم عزیز ... خوشحالم که مورد پسندت بود ... 😊🌷🌹
۳ آذر ۱۳۹۹

سلام و ممنون بابت قالب‌های زیبایی که گذاشتین...

راستش میخواستم یکی از قالب‌های پاییزی رو انتخاب کنم (قبلا یک تابستانه‌شو استفاده کردم) اما وقتی ساختار قالب رو پیست میکنم و ذخیره رو میزنم «خطای داخلی سرویس دهنده» میزنه و اجازه نمیده ذخیره کنم؛ مشکل از کجاست؟

باز هم ممنون

۳۱ شهریور ۱۴۰۰
سلام ... وقتتون بخیر ...
خواهش می‌کنم ... خوشحالم که نظرتون رو جلب کردن ...
خب مشکل همونطور که توی خطا میگه ... از سرویس دهنده یا همون سرورهای بیان هستن و احتمالا به خاطر آپدیت‌های جدید بیان این مشکلات به وجود اومده و کاری از ما جز گزارش خطا و یا صبر برای حل مشکل بر نمیاد اما در مورد تغییر قالبتون ... در حقیقت همه‌ی قالب‌های گل صورتی یک از یک فایل ساختار قالب استفاده می‌کنن و فقط فایل سی اس اس تغییر می‌کنه ... و شما تنها با تغییر فایل سی اس اس قالبتون می‌تونین به هر کدوم از قالب‌های گل صورتی تغییر شکل بدین ... و فایل سی اس اس هم مشکل خطای داخلی سرویس دهنده نداره ...

خواهش می‌کنم ... مرسی از شما که خطا رو گزارش کردین ... 😊🌹🌸🌷
۱ مهر ۱۴۰۰

از راهنمایی‌تون واقعا ممنونم🙏🙏

۱ مهر ۱۴۰۰
خواهش می‌کنم ... خداروشکر که درست شد ... ☺️🌹🌷🌸
۱ مهر ۱۴۰۰

سلام خسته نباشید

این کد برای بلاگفا امکان پذیر نیست ؟!برای بلاگفا استفاده کردم خطا داد که قالب وبلاگ باید محتوای کد بلاگفا باشه.

 ممنون از پاسخگویی شما

 

 

 

۵ مهر ۱۴۰۰
سلام ... وقت شما بخیر ... شما هم خسته نباشین ...
خیر ... این کد مخصوص سیستم وبلاگدهی بیان هست ولی کد بلاگفای این قالب موجود هست و از طریق این لینک می‌تونین دریافت کپی کنین.
۹ مهر ۱۴۰۰

سلام وقتتون بخیر 

ببخشید دوباره سوالی داشتم از خدمتتون، توی قالب بنده گزینه‌ی «سرآغاز» هیچ صفحه‌ای رو باز نمی‌کنه چیکار باید بکنم که درست بشه و اینکه چطور میشه گزینه «تماس با من» که بصورت پیام خصوصی باشه رو توی منویی که خانه و سرآغاز هست بذارم. 

ممنون از شما🙏 

 

 

۱۰ مهر ۱۴۰۰
سلام ... وقت شما هم بخیر ...
خواهش می‌کنم ... سوالات خوبی می‌پرسین ... سوالاتی که برای خیلی‌ها به وجود میاد و کمک می‌کنه ...
احتمالا صفحه سرآغاز متفاوتی ساختین و پست اول رو حذف کردین ...
برای این که صفحات منو رو تغییر بدین ... باید به قسمت انتشار > صفحات مستقل و منوساز > قسمت چپش «منو ساز» برین و صفحاتی که سمت راستش ساختین رو با استفاده از دکمه ایجاد لینک ... اضافه کنین یا تغییر بدین ... و این تغییرات شما در قسمت مورد نظرتون اعمال میشه
۱۱ مهر ۱۴۰۰

سلام 

شرمنده من مدام مزاحم میشم و سوالات یا مشکلاتی که راجع به قالب بنظرم میرسه رو میگم شاید برای دیگران هم پیش بیاد و رفعش کنن... سپاسگزارم که وقت میذارید و پاسخ میدین 

وقتی پستی میذارم یا مثلا صفحه مستقل میخوام بسازم و برای نظردهی، گزینه‌ی «نظردهی فقط بصورت خصوصی امکانپذیر باشد» را فعال میکنم درواقع پست منتشر میشه بدون امکان نظردهی! انگار که من نظردهی رو کلا غیرفعال کرده باشم درصورتی که میخواستم فقط خصوصی فعال باشد. موقع ساختن صفحه مستقل مثل «تماس با من» هم این مشکل رو داشتم یعنی نوشته و متنم ایجاد میشد بدون اینکه فیلد نظردهی داشته باشه. این مشکل در هنگامی که فقط نظردهی خصوصی رو فعال کنم پیش میاد و نظرات عادی که فعال باشن مشکلی نداره و فعاله نظرات...

ببخشید طولانی شد توضیحات 

بازم ممنونم🙏🙏

۱۴ مهر ۱۴۰۰
سلام ... وقتتون بخیر ... واقعا عذر خواهی می‌کنم ... یه مدت کلا نبودم ...
خواهش می‌کنم ... من شرمنده‌ام که نتونستم محصول خوب با راهنمای جامعی ارائه کنم ... ببخشین ...
دقیقا این مشکل خیلی‌ها بود و مدت‌ها پیش برای رفع این مشکل تست‌ها و تحقیقاتی انجام دادم ولی به نتیجه‌ای نرسید ... حتما این مشکل رو پیگیری و حل می‌کنم و بهتون اطلاع میدم ...
مرسی بابت گزارش خطا ... انشالله درست میشه ... 😊🌹🌷🌸
۱۸ مهر ۱۴۰۰

سلام وقتتون بخیر باشه

خداقوت

ببخشید یه سوال

من وقتی ساختار قالب رو در قسمت ساختار قالب وبلاگ پیست می کنم خطا میده و می نویسه خطای داخلی سرویس دهنده

میشه راهنماییم کنید لطفا؟

۲۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام ... وقت شما هم بخیر ...
مرسی ... همچنین ... 
مرسی که اطلاع دادین ... همینطوره ... متاسفانه بیان هر از چند گاهی تغییراتی ایجاد می‌کنه و تگ svg رو فعال و غیر فعال می کنه ... مشکل حل شد ... حالا بدون خطا کار می‌کنه ...
۲۱ اسفند ۱۴۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات