قالب گل صورتی فصل تابستان بلاگ بیان

اوایل همین ماه بود که یکی از خوانندگان آسمانم، در این کامنت به بنده پیشنهاد داد تا قالبی با نام «گل صورتی» را برای بلاگ بیان منتشر کنم. در حقیقت این قالب طراحی گروه «بلک‌تم» بوده و در قبول این کار کمی شک داشتم اما با کمی بررسی متوجه شدم که درخواست این گروه از کاربر این قالب، عدم حذف کپی‌رایت بوده و کد را به صورت آزاد منتشر کردند، پس بر آن شدم که این پیشنهاد را قبول کرده و برای فصل‌های مختلف آن تغییراتی ایجاد کنم.

در نسخه‌ای که بنده منتشر می‌کنم امکانات مختلف بیان مانند، امکان لایک پست‌ها، بخش کامنت در قالب، ابزارک‌هایی همچون تازه‌ترین، محبوبت‌ترین پست‌ها و ... افزوده شد. همچنین تمامی قالب‌های زیر بر اساس قابل اصلی گل صورتی بوده و تنها تصویر هدر و رنگ‌بندی قالب تغییر می‌کند و امکانات موجود در تمامی قالب‌ها یکسان می‌باشد.

برای هر فصل ۹ قالب منتشر خواهم کرد و این قسمت اختصاص به فصل تابستان دارد. سعی کردم تا گستردگی رنگ‌بندی و تصویر برای سلیقه‌های مختلف متناسب باشد تا تفاوت سلیقه‌ها محترم شمرده شود. برای هر کدام از قالب‌ها هم می‌توانید از طریق لینک پیش‌نمایش زنده، به صورت عملی قالب را بر روی دستگاه خود برانداز کرده و قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید:

۱. جنگل تابستانی


۲. نسخه شن‌های ساحلی


۳. نسخه توپ‌های آبی


۴. نسخه بستنی


۵. نسخه گل‌های آفتابگردان


۶. نسخه ماهی قرمز


۷. نسخه آفتابگردان تنها


۸. نسخه غروب توپ


۹. نسخه آسیاب بادی

همکاری در توسعه و گزارش خطا

این قالب در وبسایت «گیتهاب» و با مجوز «GPLv3» منتشر شده است. یکی از اهداف انتشار این قالب کمک به توسعه‌ و بهبود محیط بلاگ بیان برای استفاده‌ی هر چه بیشتر و بهتر وبلاگ‌نویسان است و اگر شما نیز با این هدف موافق بوده و قصد همکاری در این پروژه را دارید می‌توانید به مخزن این قالب در گیتهاب مراجعه کرده و با ستاره دادن به پروژه، «Fork» کردن پروژه و افزودن ویژگی‌های جدید به آن و همچنین گزارش خطا در بخش «Issues» مخزن قالب «گل صورتی» در گیتهاب و همچنین در بخش کامنت‌های همین پست، به بهبود و گسترش یک قالب ساده و زیبا برای وبلاگ‌‌نویسان مختلف کمک کنید.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۳ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

وای چقد این قالبا خوشگلن محمد رضا :)

۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی رهام ... خوشحالم خوشت اومده ... 🌹
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

من از این جنگل تابستانی خیلی خوشم اومد. رنگاش خیلی قشنگه (:

۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آره ... جنگل خیلی قشنگه ... منم خوشم میاد ... 🌹
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

آقاااا...چرا هی دارن جذاب تر میشن اینا؟😍🤦‍♀️

وای خیلی خوشگلن!!! اون‌ جنگل و شن های ساحل و توپ و بستنی و😍🥺

میخوام ماهی یه بار اصلا قالب عوض کنم🙄🙄😂

دمت گرم خلاصه❤👌😎

۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
😂😁😁😂 ... فصل‌ها قشنگن دیگه ...
+ راستش خودم هم وسوسه شدم ... 😂
+ قربونت ... 🌹❤😁
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

هرچی نگاه میکنم بازم میبینم از همشون خوشم اومده😂🤦‍♀️

جدی؟ خب خوبه تنها نیستم🤔🙄😬 آخه واقعا خوش آب و رنگن همشون...

اون شن های ساحلو دیدم یاد یکی از عکسایی که گرفتم افتادم😁👌

۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
😊😁😂😁 ...
+ آره ... ولی روی این بلاگ نه ... 😁
+ ساحل واقعا خاطره انگیزه ... به هر شکلی هم باشه ... 😊😁
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

واو!

هردفه میام با یه چیزی سورپرایز میشم😅

قالبات خیلی قشنگن⁦☺️⁩ بازم قالب قراره بذاری؟!

سفارشی هم درست میکنی؟!😁

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
😂😁😁
+ خوش اومدی یاسمن ... 🌹😊
+ مرسی ... 🌹... آره ... هر چهار فصل
+ همینطوره ... 😁
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

همینطوره ینی چی؟! ینی درست می‌کنی یا نه؟! :)

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
😂😁😂😂😁😊
+ آره ... در حالت عادی درست می‌کنم ... 😊
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

لعنت چقد زنده ان قالبا!

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
😂😂😂😁😁 ...
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

کاش اون کانتینیوها رو نداشت :"

اگه من تغییری ایجاد کردم جاییش مشکلی نداره؟

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خودت می‌تونی برداری ... سخت نیست ... باید بری ساختار قالب و continue رو پیدا کنی ... یه تصویر متحرک گرفتم می‌تونی بر اساس اون درستش کنی ...

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

خیلی خیلی ممنونم در کل :)))

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 🌹
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

پس یکی واسه من سفارشی درست کن :)

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
حتما ... 😊🌹
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

قالب های قشنگی هستن :)

۵ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
۵ خرداد ۱۳۹۹

درود

ممنون از قالبای زیبات

۲۷ دی ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ...😊🌹
خوشحالم که به دردتون خورد ...
۲۷ دی ۱۳۹۹

سلام*-*

خسته نباشید*-*

من از مشتری های همیشگیم این دفعه با یه اکانت دیگه امxD

چرا Html ها خراب شده؟مشکلش رو رفع میکنید؟*-*

۱۶ آذر ۱۴۰۰
سلام ... وقتتون بخیر ...
درسته ... فایل html قالب‌ها به مشکل بر خوردن ...
مشکل از تغییرات جدید سیستم بیان هست و توی این تغییرات امکان درج تگ svg به صورت مستقیم در فایل html رو نمیده ... و مشکل رفع شده ...
کافیه ساختار قالبتون رو با یکی از کد‌های ساختار قالب گل صورتی مثل این جایگزین کنین ... مشکل حل شده هست ...
۱۶ آذر ۱۴۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات