قالب گل صورتی فصل بهار بلاگ بیان

سال‌ها پیش که به وبلاگ‌نویسی علاقمند شدم، یک سری از دوستان طراح و علاقمند بودند که به قالب‌های پیش‌فرض موجود برای سیستم‌های وبلاگ‌نویسی بسنده نکردند و دست به تولید قالب‌هایی متنوع و به روز برای وبلاگ‌ها زدند. بعضی از آن وبلاگ‌ها دیگر در دسترس نیستند و به کل می‌توان گفت که وبلاگ‌نویسی از یک دوران اوجی، به سمت سقوط رفت. اما در طی چند سال اخیر برنامه‌نویسان خوبی پا به عرصه گذاشتند و با ظهور و شهرت سیستم مدیریت محتوای وردپرس، در کنار آن نیز دست به تولید قالب‌هایی برای سیستم‌های خدمات بلاگ مثل بیان زدند. این علاقه در من هم از آن روزهای اولیه همانند بسیاری از شما دوستان به وجود آمد و امروز خوشحالم که می‌توانم هر چند کوچک، به جامعه وبلاگ‌نویسان فارسی خدماتی عرضه کنم.

اوایل همین ماه بود که یکی از خوانندگان آسمانم، در این کامنت به بنده پیشنهاد داد تا قالبی با نام «گل صورتی» را برای بلاگ بیان منتشر کنم. در حقیقت این قالب طراحی گروه «بلک‌تم» بوده و در قبول این کار کمی شک داشتم اما با کمی بررسی متوجه شدم که درخواست این گروه از کاربر این قالب، عدم حذف کپی‌رایت بوده و کد را به صورت آزاد منتشر کردند، پس بر آن شدم که این پیشنهاد را قبول کرده و برای فصل‌های مختلف آن تغییراتی ایجاد کنم.

در نسخه‌ای که بنده منتشر می‌کنم امکانات مختلف بیان مانند، امکان لایک پست‌ها، بخش کامنت در قالب، ابزارک‌هایی همچون تازه‌ترین، محبوبت‌ترین پست‌ها و ... افزوده شد. همچنین تمامی قالب‌های زیر بر اساس قابل اصلی گل صورتی بوده و تنها تصویر هدر و رنگ‌بندی قالب تغییر می‌کند و امکانات موجود در تمامی قالب‌ها یکسان می‌باشد.

برای هر فصل ۹ قالب منتشر خواهم کرد و این قسمت اختصاص به فصل بهار دارد. سعی کردم تا گستردگی رنگ‌بندی و تصویر برای سلیقه‌های مختلف متناسب باشد تا تفاوت سلیقه‌ها محترم شمرده شود. همچنین قابل ذکر است که در تصویر قالب‌ها بر روی دستگا‌های تبلت و موبایل، منو را مشاهده نمی‌کنید و این بدین دلیل است که این ویژگی در لحظات پایانی انتشار پست افزوده شد اما در پیش‌نمایش زنده آن را می‌توانید مشاهده کنید. برای هر کدام از قالب‌ها هم می‌توانید از طریق لینک پیش‌نمایش زنده، به صورت عملی قالب را بر روی دستگاه خود برانداز کرده و قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید:

۱. قالب گل صورتی

تصویر این قالب را می‌توانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید. این قالب بر اساس قالب اصلی رنگ‌بندی شده است.


۲. نسخه گل قرمز


۳. نسخه گل سفید


۴. نسخه گل بنفش


۵. نسخه گل آبی


۶. نسخه درخت صورتی


۷. نسخه درخت سبز


۸. نسخه شهر قشنگ


۹. نسخه شکوفه


همکاری در توسعه و گزارش خطا

این قالب در وبسایت «گیتهاب» و با مجوز «GPLv3» منتشر شده است. یکی از اهداف انتشار این قالب کمک به توسعه‌ و بهبود محیط بلاگ بیان برای استفاده‌ی هر چه بیشتر و بهتر وبلاگ‌نویسان است و اگر شما نیز با این هدف موافق بوده و قصد همکاری در این پروژه را دارید می‌توانید به مخزن این قالب در گیتهاب مراجعه کرده و با ستاره دادن به پروژه، «Fork» کردن پروژه و افزودن ویژگی‌های جدید به آن و همچنین گزارش خطا در بخش «Issues» مخزن قالب «گل صورتی» در گیتهاب و همچنین در بخش کامنت‌های همین پست، به بهبود و گسترش یک قالب ساده و زیبا برای وبلاگ‌‌نویسان مختلف کمک کنید.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۶ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

قشنگه ماشالا :)

دست طراحش هم درد نکنه

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... 🌹
+ آره واقعا ... طرح ساده و زیبایی داره ... برای همین خوشم اومد ... 😁
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

چقد قالب قشنگیه اینکه برای رنگ های مختلف هم گذاشتی خیلی عالی شده

دمت گرم آقا محمدرضا

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
آره ... قالب جالبیه ... به درد وبلاگ‌های ساده می‌خوره ... قربانت آقا حسین ...
+ مرسی ... 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

چ خوخشل مخشله ^_^

چطوری پینمایش زنده میدید؟

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... 🌹
+ یه کم بحثش طولانیه ...
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

وای چقدر قالب جذاب و رنگی😍👌

من از شکوفه و گل آبی خیلییی خوشم اومد...❤

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
😁😊
+ مرسی ... ❤️️🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

به به!

خیلی قشنگ حتما استفاده میکنم! ولی حیف که صورتیه :\

خیلی وسوسه کننده اس این قالبا :|

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ...🌹
+ رنگبندی‌های مختلفی داره ... فقط صورتی نیست ...
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

چه قالب های خوشگلی خیلی خوبن:)

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

عالی بودن👌👌👌

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

خیلی زیبان:)) ممنون.

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

اوک بیخیال

راستی نظرتون چیه راجب این ادیت:

http://vminfriendship.blog.ir

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
آره ... مرسی ...
+ خب این قالب رو برای فرد خاصی تهیه کردی صدرا ... اگه به نظرش مناسبه ... نظر بقیه مهم نیست ...
+ اما از نظر من ... یه مقدار عجیب به نظر میاد ... و متفاوت ... چون پس‌زمینه ... بخش‌های نوشتاری رو هم گرفته ... نوشته سخت دیده میشه ... ولی خب اگه نویسنده بلاگ خوشش میاد ... خیلی خوبه ... چون اولیت اصلی یک طراحی ... خواست مشتری هست ... وقتی یه کاری عمومی ارائه میشه باید به عموم سلیقه‌ها فکر کرد ... ولی وقتی خصوصی هست ... نظر اون فرد ملاکه ...
+ کلا متفاوت شده از بقیه قالب‌ها ... و همینطور اسلایدر واکنشگرا نیست و از حاشیه قالب میزنه بیرون توی صفحات کوچیک مثل موبایل
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

بله یه سری از مشکلات رو باید حل کنم

اینو چند وقت پیش با پسرخالم ادیت زدیم

الان برای رو کم کنی زدم رو این وب

باید مشکلاتش رو حل کنم :))))

ممنون از تذکرتون

راستی هزینه ی ادیت و طراحی چنده؟

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
😁😂 ... کلا قالب جالبیه ... روش کار کنی خیلی به تجربت اضافه می‌کنه ... آدمی هستی که کار می‌کنی و تلاش می‌کنی و آدم شعار خالی نیستی ... واقعا آفرین ... 🌹
+ برای تعرفه هم اینجا می‌تونی یه عدد ببینی که به دردت بخوره ...
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

من از اون درخته خوشم اومدش خسته نباشی همشون عالی بودن

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

ممنان :))))

اوه o_O 

فعلا این حجم در توانم نیست 

ببخشید

به زودی سر میزنم :)))

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
😁😂😂 ... قربانت ... 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

به به بسی زیبا

دستتون دردنکنه😁😁😊😊

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... تشکر از شما 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

مثل همیشه باسلیقه (:

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
😁😊 ...
+ واقعا؟ ... مرسی علیرضا ... 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام

همشون ناز بودن👌خسته نباشید

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ مرسی ... سلامت باشین ... 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام از چیزای روشن زیاد خوشم نمیاد راستش بیشتر از چیزای تاریک و اسکلت خوشم میاد تو از چیزای روشن خوشت میاد؟

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ... وقتت بخیر ...
+ آره ... به این هم فکر کردم ... چون خودم هم اینطوری هستم ... برای همین هم نسخه‌ی درخت سبز رو بیشتر تاریک در آوردم ... ولی اسکلت نه ... 😂😁
+ من از چیزای روشن هم خوشم میاد ... بسته به طراح و موضوع کار هست ... بعضی چیزا با رنگبندی تاریک خوب در میان و یه سری روشن ...
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

خیلی با سلیقه :) 

خوشگل و ساده ، ممنون

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

اینکه تو گیت هاب منتشرش شده خیلی نظرم خیلی خوبه (:

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
گیتهاب سرویس خیلی خوبی برای انتشار کد و برنامه هست ... البته گیتلب و بیت‌باکت هم هستن ... ولی گیتهاب ساده و سریع و در دسترس هست ... واقعا بهترین انتخابه ...
+ 🌹
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

   ** چه حال و هوایی داره 

ما یدونه از این شاخه ها اویز کردیم از وبلاگمون ( 😂😂 اسمشو نمیدونم) 

هی هر دفعه حالمونو عوض میکنه **

اینا که جای خود دارن 

 

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
😂😁 ... آره ... خیلی قشنگن ... آدم رو یاد بهار و تازگی میندازه ...
مرسی ... 🌹
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

گیت لب که گوگل خوردش (: (البته فقط برا ایرانیا بده، چون نمیشه بدون فیلترشکن بازش کرد)

بیت باکس هم اصلا نشنیده بودم (:

۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
گیتلب در دسترس هست و کار می‌کنه ... خیلی‌ها از گیتهاب مهاجرت کردن به گیتلب ... 
+بیت‌باکت کلا در دسترس نبود برای ما ... ولی خیلی استفاده میشه و محبوب بین توسعه‌دهنده‌های جهانی ... سرویس خوبی میده ...
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

وای چقدر قالب هاتون زیباست

 

۲۶ خرداد ۱۳۹۹
خوشحالم که خوشتون اومد ... مرسی ... 😊🌹
۲۶ خرداد ۱۳۹۹

عااااالی مرسی واقعااااااا. یکی از مشکلات من تنوع قالب این بلاگه

۲۵ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می کنم ... مرسی ... ⁦☺️⁩🌹
۲۵ شهریور ۱۳۹۹

سلام ممنون بابت قالب ، استفاده کردم ازش :)

۲۴ مهر ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
خواهش می‌کنم ... خوشحالم که خوشتون اومد ... 😊🌹🌷
۲۵ مهر ۱۳۹۹

سلام قالب هاتون خیلی زیباست واقعا :)

فقط من هدر و یکم سایز رو تغییر بدم مشکلی ندارید؟

۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام ... خواهش می‌کنم ... دست طراحشون هم درد نکنه ...

عالیه ... این قالب‌ها به صورت آزاد منتشر شدن و هر کسی می‌تونه شخصی سازیشون کنه و هیچ مشکلی نداره ...
۱ تیر ۱۴۰۰

واو خیلی قشنگه نمیدونم کدومشونو انتخاب کنم 

۷ مهر ۱۴۰۲
خوشحالم که خوشتون اومده ... امیدوارم استفاده کنین و ازشون لذت ببرین. 🌱
۷ مهر ۱۴۰۲

سلام من بالاخره فرصت کردم یکی از قالب هایی که شما زحمت کشیدین رو تو وبلاگم اعمال کنم . خیلی قشنگه ولی من یه مشکلی باهاش دارم البته میدونم ممکنه این چشم سفیدی باشه اصلا اینی که دارم میگم ایراد نیست که خدای ناکرده ناراحت بشین .فقط نظرمه ، من ته همه ی پستام تعدادی لینک پستای قبلی رو میذارم تو قالب قبلی یه گزینه ای تو کدها بود که میشد رنگ این لینک ها با رنگ نوشته متفاوت باشه ولی تو قالب شما رنگ کل نوشت ها یکیه .من چون تا این حد با کدها اشنایی ندارم هررنگی که تو قالب بود رو امتحان کردم و تغییر دادم ولی بعد فهمیدم رنگ کل متن یکیه .  میخاستم بدونم چجوری میتونم رنگ لینک ها و رنگ متن رو مختلف کنم ؟! و یکی دیگه اینکه اگه امکانی وجود داشت که بشه منوهای بالای صفحه رو برداریم و شخصی سازی کنیم چقد خوب میشد چون همونا تو باکسای کنار صفحه وجود دارن احساس میکنم وجودش نباشه هم ایرادی نداره . همین دیگه ببخشید اگه اینو به عنوان ایراد شنیدن . 

۱۲ آبان ۱۴۰۲
سلام ... وقت شما بخیر ... خوشحالم که از این قالب خوشتون اومد.
من برای این منظور ابزاری رو سال ۹۹ ساختم که با استایل‌های مختلفی می‌تونین لینک گذاری انتهای پستتون رو خواناتر و حرفه‌ای‌تر انجام بدین که اسمش ابزار لینکدونی و ساخت گالری هست.
با استفاده از این ابزار می‌تونین رنگ‌ متن لینک‌ها رو هم کنترل کنین.
برای برداشتن منوی بالا در کامپیوتر و موبایل هم می‌تونین از قطعه کد زیر استفاده کنین ... تنها لازمه این کد رو به انتهای فایل سی اس اس قالبتون در پنل بیان اضافه کنین:
.nav.show-md, .menu {
  display: none !important;
}
۱۳ آبان ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات