داستان فنجان برعکس

پنج روزی از زمستان می‌گذرد که به بهانه دیدار مجدد‌، از دوستم امیرحسین خواستم تا در کافه‌ای ساحلی همدیگر را ببینیم. حال خوشی نداشتم و شب قبل آنقدر مشغول کار بودم که چشمانم قرمز و بی حال بود. مدتی نشستم و به افق دریا نگاه کردم و غرق در آرامشش شدم که امیرحسین سر رسید. شاد و سرحال سلام کرد و نشست. دو فنجان چای سفارش دادیم و صحبت را شروع کردیم. امیرحسین از حالم پرسید که «چرا بی‌حالی اون هم توی همچین روزی؟» گفتم که تو چرا بیش از حد سر حالی،‌ مگر چه خبر شده؟!

پاسخ داد مگر نمی‌دانی امروز چه روز مهمیه و تو دست خالی اومدی؟ من که به شدت خوابم می‌آمد و خسته بودم حال جر و بحث نداشتم و مستقیم پرسیدم که خب چه خبره امروز مگه؟

امیرحسین در پاسخ گفت که امروز تولد من بود و تو حتی یادت نبود که تولدم رو تبریک بگی! سپس دستانش را روی میز گذاشت تا بلند شود و برود، در همین حین من با سرعت دستانم را دراز کردم تا دستش را بگیرم و مانع از رفتنش شوم و متاسفانه دستم به فنجان چای خورد و چای روی میز ریخت و گفتم: «ای بابا ... اصلا یادم نبود تا صبح مشغول کار بودم، شرمنده رفیق، بشین کجا میری؟».

امیرحسین پاسخ داد که ازت انتظار نداشتم که انقدر بی معرفت باشی. گفتم: «حالا قهر نکن بیا با هم بریم قدم بزنیم برات بگم دیشب داشتم روی چه پروژه‌ای کار میکردم که بدونی چطور هوش و حواسم رو برد». بعد از تشکر و عذرخواهی از کافه‌چی بلند شدیم و به سمت بازار رفتیم.

در حال صحبت کردن بودیم که چشمم به پیراهن فروشی جذابی افتاد و از امیر خواستم که بریم تا یک پیراهن به انتخاب خودش به عنوان کادوی تولد براش بگیرم. خلاصه اینکه با کلی اصرار از سمت من امیرحسین بالاخره قبول کرد و یک پیراهن آبی استقلالی رو انتخاب و تقدیمش کردم و آخر اون روز هر دوی ما با حالی خوش از همدیگه جدا شدیم و به دنیای خودمون برگشتیم.

این داستان در پاسخ به چالش دوست خوبم امیرحسین نوشته شده. شما هم اگر مثل من از نوشتن و خیال پردازی لذت می‌برین، شما رو هم در همینجا به چالش می‌کشم که داستان این فنجان برعکس بیچاره رو به تصویر قلم و صفحه کلید بکشین.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۶ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

مرسی که شرکت کردی استاد 

ولی لعنت بهت بخاطر اینکه عالی نوشتی 😂

۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
فدات امیر، ببخش که دیر شد رفیق.
خداروشکر خوشت اومد 🤭
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

این سناریویی که نوشتی بیشتر از اینکه راجبه تولد امیرحسین و ری اکشنش نسبت به فراموشی تولدش توسط تو باشه ، شبیه تولد مهسا و ری اکشنش به فراموشی تولدشه 😁

۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
🤭🤭🤭
فکر کنم اینجا نیاز به معرفی مهسا داشته باشم ... زیاد لوس بود یا ؟🤔🤭
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

این داستان رو چقدر دوست داشتم ! هر چقدر هم اگه خیالی بوده باشه یا واقعی !😍✨️🎈

+ ولی جدی یه وقتایی هست آدم انقدر سرش شلوغه خدایی یادش نمی موه یه سری چیزا هر چقدر مهم باشه مگر اینکه از قبل تو گوشی آلارم روز های خاصی رو فعال کنی که بهت اطلاع رسانی کنه ولی خوب بازم تو این داستان به خیر گذشت دوستی از بین نرفت🤣😂 

۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرسی، نظر لطفته زهرا جان، خوشحالم که خوشت اومده

منم دقیقا همین کارو میکنم ولی میدونی، بعضی مواقع از نوتیفای تقویم هم خسته میشم و دقت نمیکنم 🤭
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مهساذو معرفی کن بخیل نیستیم چهارتا دعای خیر هم میکنیم 🤭😄🍀 

۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
منظورم اینه که متوجه مهسا توی کامنت نشدم 😐🤔 اینکه توضیح بدین قضیه چیه 🤭
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

درود عالی بود

۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام درود بر شما، متشکر
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

به خصوص اگه نوتیف  های زیادی یهو رو گوشیت بیاد و عجله برای بالا اومدن یه چیز دیگه داری ولی چون انقدر نوتیف های زیادی بالا میاد گوشی هنگ می کنه🙄🤣😂🤣😂

منم گاهی وقتا وقت نمی کنم و حوصله و بیشتر وقت ندارم ولی سعی می کنم به یاد داشته باشم یه روز های خاصی رو 🥲 ☝️ ولی بیشتر مواقع با این حجم از فیلتری ما واقعا سخته وصل شدن که نمیریم ۲ دقیقه ای ببینیم😂من همینطوری به زور واتساپم باز میشه 😐چه برسه به بقیه

۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
دقیقا ... انقد که زیاد میاد که دیگه ارزشش رو از دست میده.

موافقم اصلا کاری نمیشه کرد 🤭
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات