پادکست کرسی - قسمت اول - وبلاگنویسی

ده سالی هست که وبلاگنویسی می‌کنم و از بلاگفا این کار رو شروع کردم اما همیشه این کنجکاوی در من وجود داشت که وبلاگنویسی از کجا اومده، چطور شروع شده و چه داستانی پشت این کار هست. اما بالاخره در کنار دوستان عزیزم در پادکست کرسی، به این کنجکاوی پاسخ دادیم.

وبلاگنویسی ریشه در عمل فکر کردن و نوشتن ما داره و وبلاگ‌های ما یک جورهایی آینه‌ی قسمتی از افکار و شخصیت ما هستن. ما توی وبلاگ‌ها، یادگاری از خومون به جا میذاریم و قسمتی از موجودیتمون رو همراه با اونا به جا میذاریم. وبلاگنویسی در کنار جنبه فردی، یک حرکت اجتماعی هم می‌تونه باشه و خیلی از ما بهترین دوستانمون رو در وبلاگستان فارسی پیدا کردیم. ما در وبلاگستان با تصویر پروفایل یا تیپ ظاهریمون همدیگه رو نمیشناسیم، بلکه با افکار و شخصیت درونیمون هست که بین افراد جامعه دیده میشیم و این باعث میشه که ارتباط بین ما وبلاگنویس‌ها عمیق‌تر و ماندگارتر باشه.

از نگاه دیگری، وبلاگ‌ها منو یاد اخترک‌های داستان شازده کوچولو میندازه، اینطور که وقتی وارد هر وبلاگی میشین، انگار دارین با صاحب اون وبلاگ صحبت می‌کنین، با شخصیتش آشنا میشین، با افکار و فعالیت‌هاش و از هر کسی چیزی یاد میگیریم. اینجا ما تبدیل به کلمات و افکارمون شدیم و در ذهن خواننده‌هامون به شکلی غیر از ظاهر فیزیکیمون تداعی میشیم. چیزی که ما کمتر در شبکه‌های اجتماعی و پیامرسان‌ها می‌بینیم.

اما پشت این‌ها چیزها، داستان زیادی وجود داره، آدم‌های مختلفی هستن که این مسیر رو برای ما باز کردن و همه‌ی این چیزها برامون امکان پذیر شد. اینجا دور کرسی ما داستان وبلاگنویسی رو خیلی از ابتدا برای هم تعریف کردیم، امیدوارم از این داستان لذت ببرین:

 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۵ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

عالی 👏👏😍😍

۱۲ آبان ۱۴۰۲
کارت که عالی بود فاطمه ... ممنونتم 🌱🌷
۱۲ آبان ۱۴۰۲

👏👏

به امید موفقیت های بیشتر😊

۱۴ آبان ۱۴۰۲
با تلاش و همکاری ... انشالله 🌱🌷
۱۴ آبان ۱۴۰۲

زنده باد :)

۱۴ آبان ۱۴۰۲
درود بر تو مهدیار جان ... امیدوارم که عالی باشی 🌱🌷🌹
۱۴ آبان ۱۴۰۲

واقعا کیف کردم 

دمت گرم محمدرضا

۱۴ آبان ۱۴۰۲
خوشحالم که خوشتون اومد آقای یحیی‌نژاد
مرسی ... بچه‌های کرسی واقعا درجه یکن ... دم همشون گرم
۱۴ آبان ۱۴۰۲

واقعا دست مریزاد به به پشت کار همشون و انرژی که به بلاگ نویسی دارن تزریق میکنن

۱۵ آبان ۱۴۰۲
مرسی از تعریفتون آقای چک نژاد ... خوشحالم که تونستیم در حد توانمون اثری قابل ارائه رو تقدیم عزیزانمون بکنیم.
۱۵ آبان ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات