پادکست کرسی - قسمت صفر

هر موقع به کرسی که فکر می‌کنم، یاد یه میز با روکش قرمز و اتاق گرم میوفتم که با خودش کلی حس خوب و قشنگ رو به همراه داره اما چند وقتی هست که این تعریف از کرسی برام عوض شده. الان کرسی برای من یک جمع دوست داشتنی از رفقای خوب روزگار هست. آدم‌های دور و نزدیکی که از یه جایی به بعد، گفتن که بیایم و با هم دور کرسی جمع بشیم.

کرسی دیگه برای من به معنای مکان یا اشیاء نیست، به معنای آدم‌های دلگرم، هنرمند و با ذوقی هست که یک دل شدن و با هم کار می‌کنن، ایده میدن و میرن جلو. آدمای این کرسی همه بلاگرن و عاشق نوشتن و تولید کردن، حالا رسیدن به قسمت صفر شروع خودشون و یه جا هم دور این کرسی گرم، برا تو کنار گذاشتیم دوست من، منتظر حضور گرمت هستیم.

 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۹ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

شروع یک رویای جدید در کنار هم :)

۱۷ مرداد ۱۴۰۲
و چقدر زیباست این رویا ...
۱۷ مرداد ۱۴۰۲

👏😍

ایول بهمون💪

۱۷ مرداد ۱۴۰۲
واقعا ایول به این گروه گرم و دوست داشتنی ...
۱۷ مرداد ۱۴۰۲

موفق باشین(((':

۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مرسی ماجده، منم برات آرزوی موفقیت می‌کنم ...
۱۷ مرداد ۱۴۰۲

هر چقدر تلاش می‌کنم، نمی‌تونم متن پستو عادی بخونم، هی با صدای تو پلی میشه!

خوشحالم بخاطر کرسی و شماها؛ امیدوارم همیشه گرم باشه این جمع.

۱۷ مرداد ۱۴۰۲
انقدر که جلسه گذاشتیم، صدا و لحن من برات آشنا شد ...

یه جوری میگی شماها که انگار خودت نیستی 😁 ... کرسی یعنی یه اتفاق قشنگه ...
۱۷ مرداد ۱۴۰۲

خیلی خوشحالم بابت این اتفاق خوب :) همگی خسته نباشین

۱۸ مرداد ۱۴۰۲
واقعا اتفاق قشنگی رو رقم زدیم ... همگی از جمله خودت، خسته نباشی فاطمه ...
۱۸ مرداد ۱۴۰۲

حق با تو عه . از شبی که اسم جمع دوستانمون "کُرسی" لقب گرفت تا همین امروز کرسی برامون رنگ و بوی جدیدی به خودش گرفته :)

خوشحالم که تو این تیم فعالیت دارم :))

۱۸ مرداد ۱۴۰۲
همون شبی بود که این اسم قشنگ رو پیشنهاد دادی ... این کرسی، همین اول کاری کلی یادگاری برا ما به جا گذاشت ...

و منم خوشحالم که کرسی این فرصت رو داد که با همه از جمله تو، آشنا بشم.
۱۸ مرداد ۱۴۰۲

دمتون گرم و موفق باشید :)

۱۸ مرداد ۱۴۰۲
نفستون گرم و روزگار به کام ... مرسی از حمایتتون 🌹🌱
۱۸ مرداد ۱۴۰۲

مبارکه .... موفق باشید:)

۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مرسی یگانه... منم برات آرزوی موفقیت و شادی می‌کنم.
۱۸ مرداد ۱۴۰۲

خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم که بالاخره شروع کردید کارتون رو :)

امیدوارم که این سری پادکست، مطالب خوبی داشته باشه 

۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مرسی امیر ... آره بالاخره شروع کردیم ... و رو به جلو هستیم ...

انشالله که همینطور خواهد بود و موضوعات ما هم در دسته فرهنگ اجتماعی قرار میگیره ...
۱۹ مرداد ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات