برک ۲۹ بهمن - هنوز نمی‌تونم بنویسم

از پست قبلی تا به الان قصد نوشتن در اینجا رو داشتم اما هر دفعه که می‌خواستم بنویسم، حس و حالش میرفت. می‌دونم که وبلاگنویسی به این چیزها نیست و خودم رو یک وبلاگنویس واقعی نمی‌دونم، اما به عنوان یک وبلاگنویس غیر حرفه‌ای متوجه شدم که هر چقدر هم که حس و حال نداشته باشم، اما وجود یک ابزار باحال برای نوشتن خیلی می‌تونه منو به نوشتن ترغیب کنه.

به عنوان مثال اگر با وردپرس کار کرده باشین، حس و حال نوشتن در گوتنبرگ واقعا باحاله. به این معنا که اگر حال و حوصله چیزی رو هم نداشته باشم، اما نگاه کردن بهش هم برام لذت بخشه چرا که ابزارهایی داره که خیلی از کارای اعصاب خوردکن نگارش رو آسان می‌کنه و در حداکثر زمان ممکن دو روز می‌تونم یک پست عادی بنویسم. اما ورود به بیان و نوشتن در اینجا با وجود تمام زیبائی‌ها و امکاناتش، قدیمی و اعصاب خوردکن شده برام.

برای همین در فکر یافتن یا ساختن ابزاری برای نوشتن برای محیط‌های وبلاگنویسی هستم که بتونم ابزارهای مورد نیازم رو بهش اضافه و کم کنم و اینکه یک خروجی استاندارد HTML ازش بگیرم که بشه در بیان یا بلاگفا و یا هر جای دیگه حتی وردپرس هم ازش استفاده کرد.

ابزارهایی مثل CKEdito و TinyMCE و همینطور Froala رو امتحان کردم، اما هیچکدوم جواب مساله نبودن، به نظرم شاید بهتر باشه برم سمت خود Gutenberg، شاید جواب مساله در همین باشه.

موسیقی

حدس بزنین این موسیقی کدام انیمه معروف هست:

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۵ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

موسیقیه واسم آشنا نیس حتی خب پس من انیمه معروف رو ندیدم😂

۲۹ بهمن ۱۴۰۱
خیلی انیمه معروفیه ... ژانرش هم عاشقانه هست ... 
حتما دیدی ... ولی حضور ذهن نداری ... آخه برای سال ۲۰۱۶ هست.
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سلام

عیدت مبارک

obsidian هم به نظرم محیط جذابی برای نوشتن داره (یعنی حداقل من که باهاش حال کردم) بعد از نوشتن و دسته بندی و تگ زدن و لینک و... هم میشه به صورت یک خروجی سایت/بلاگ، وارد هر محیط وبی کرد

۲۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام ... عید شما هم مبارک ...
اتفاقا من کلا از obsidian استفاده می‌کنم ... اما به نظرم obsidian هم مناسب نیست ... اون حسی که می‌خوام رو ازش نمی‌گیرم ... اما از گوتنبرگ چرا.
امکاناتش به نظرم عالیه ... اما برای محیط لوکال ... برام جذاب‌تره ...
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

معروف 2016 عاشقانه

نام تو ؟

۲۹ بهمن ۱۴۰۱
دقیقا ... آفرین 👍😁
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اصولا اهنگای سریالا تو ذهنم میمونه چون تکرار میشن

مثلا موسیقی متن دث نوت (اون پیانو لامصب که شنیدنش هم حس استرس به ادم میده)

یا اتک .

۲۹ بهمن ۱۴۰۱
آره ... موافقم ... هر سریالی با اون آهنگ قالبش به یاد میاد مثل بازی تاج و تخت که با song of ice and fire همیشه به یاد میاد.
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دست به کار شدن برای حدس زدن اسم انیمه*

 

دروغ تو در آپریل؟

سبد میوه؟

چون عکس از آکادمی قهرمانی من هست، آکادمی قهرمانی من؟

اگر غیر از اینا بود بگید برم راند بعدی 😂

۲۹ بهمن ۱۴۰۱
چه حدس‌های باحالی ...
عکس و آهنگ ربط خاصی ندارن.
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وااااییی فهمیدممم برای اسم تو هستششش!!

۲۹ بهمن ۱۴۰۱
دقیقا ... آفرین 👍😁
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هیهییی*لبخند پیروزی*

*وقتی برای خودت جاسوس اینترنتی‌ای هستی:*

شاید باورتون نشه ولی من اسم تو رو ندیدم🤣

۲۹ بهمن ۱۴۰۱
خب خوب تونستی شواهد رو کنار هم بذاری ... آفرین ... کارگاه خوبی هستی 👍😁
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

من واسه نوشتن مطلب اول مطالبو تایپ می‌کنم، بعد edit source می‌زنم! سورس رو می‌برم تو اتم (atom)، ادیت می‌کنم و نتیجه رو برمی‌گردونم :/

۲۹ بهمن ۱۴۰۱
اینطوری اصلا حال نمیده ...
اینکه بخوای فقط روی محتوا تمرکز کنی و گسترشش بدی ... به این شکل ... به نظرم نمیشه ...
ولی باحاله ... احسنت 👍
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گاهی اوقات وقتی چیزی برای نوشتن نداری میتونه حس و حال نوشتن رو ازت بگیره . 

اینکه زندگی ممکنه اینقدر روتین شده باشه که مورد جالبی برای نوشتن نداشته باشی ..

توی اینجور مواقع بهت پیشنهاد میکنم بیای درمورد یه کتاب ، فیلم و آهنگ و .. بنویسی . مثلا همین اهنگ انیمه شاید بهونه خوبی باشه 

اگر اینها تورو ترغیب نمیکنه پیشنهاد بعدیم یه مدت دوری از بلاگه ! جوری که خودت دوباره مشتاق بشی و برگردی ..

 

+میتونی در مورد بعضی از کارفرماها هم بنویسی :))))

۲۹ بهمن ۱۴۰۱
بحثش مثل همون تفاوت وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی هست ... این که خیلی سریع و راحت می‌تونه فکرت رو منتشر کنی و همیشه همراهته و به روزه ...
این یه جور اولویته برام ... این که وقتی می‌خوام روی یه چیزی کار کنم مثل یه محتوا ... روی محتوا تمرکز کنم ... و کارم بهینه باشه ... همین موضوع برام جذابه و حس و حالم رو بر می‌گردونه ...

پیشنهادت عالیه ... کاملا موافقم ... ولی خب ابزار نوشتن یه جورایی حالم رو میگیره ... اون چیزی که می‌خوام رو مثل یه بچه کوچولو می‌خوام ... وگرنه کلا نمی‌خوام 😅😂

+ آره می‌دونم چی میگی ... می‌تونم پست‌های ابتکاری خوبی در موردشون بنویسم 😁👍😉😂
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سلااامم😁👋 روزتون بخیرررر

باید بگم منم به این درد مبتلام🫠 اگه امکانش هست واقعا ما رو از این بند ناتوانی در نوشتن یاری رسانی به شما نشان پائولو میدم•-•🎖✨️

+ اسم انیمه رو نمیدونم و این خیلی ناامید کننده هست برای منی که خیلی انیمه می بینم🫠💔

۳۰ بهمن ۱۴۰۱
سلام .... روز شماه بخیر ... 🌹🌷🙏
مرسی ... حتما ... توی این فکرم که گوتنبرگ رو به صورت یک صفحه‌ی مجزا در بیارم و یا در انتها یه ویرایشگر مخصوص این کار بنویسم ... البته خیلی وقته توی این فکرم ... ولی دیگه می‌خوام دست به کار بشم.
+ دوستان دیگه درست حدس زدن ... از کامنت‌ها می‌تونین تقلب کنین 😅👍😉
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

•-• ...💔 دقیقا حس شکست هایی رو دارم که آنیا  تو انیمه  spy x family  داشت

۳۰ بهمن ۱۴۰۱
بالاخره راضی شدم این انیمه رو ببینم ... خیلی معروف شده ولی یه جورایی برام عجیب بود ... ولی حالا یه دلیل برای دیدن دارم ... ببینم منظورتون چیه 😁👍
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوتنبرگ خیلی هم کارو راحت کرده ..

۱ اسفند ۱۴۰۱
گوتنبرگ فوق‌العاده هست.
متاسفانه فقط تحت وردپرس توسعه داده میشه، پروژه‌ای هم که کدش رو به صورت مجزا توسعه میداد هم دیگه ادامه نداد، کلا خیلی خوب میشد، برای وبلاگ های خودمون هم ازش بهره‌برداری می‌کردیم. 
۱ اسفند ۱۴۰۱

نصف عمرت بر فناست😂🤙 این انیمه spy x family آنیا  ش خود خود منم🤣😂😂🤣😂 و عاشق آهنگ اول و آخرشم به خصوص محتواش🫠❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 دارم جون میدم تا بدونم قسمت بعدی * یعنی بعد از قسمت ۲۵ * چی میشه!

توصیه ی فوق شدید می کنم !

هر چند وقت نمی کنم تو وبلاگم پست ازش بزارم چون خیلی درگیر دانشگاه ام ولی واقعا فوق العاده زیباست🪷✨️

۱ اسفند ۱۴۰۱
چه جالب ... اصلا فکرش رو نمی‌کردم انقدر جذاب باشه ...
یادم می‌مونه ... حتما می‌بینمش ... مرسی از توصیه‌ات 🙏🌹
بر خلافت تو ... من می‌تونم پست بذارم ... شاید سال بعد در موردش نوشتم 😅😂😁
۲ اسفند ۱۴۰۱

سلام

فکر نکنم جمله آخر توی بند اولت را قبول داشته باشم... یعنی فکر کنم همش به خاطر اینه که اگر حرفی برای زدن وجود داشته باشه گاهی وقتا یک برگه مچاله شده هم کار آدم را راه میندازه... ولی شاید حق با تو باشه..چون برای حرفه ای عمل کردن، آدم همواره میخواد از هر نظر کامل باشه. و قطعا محیط متفاوتی توی اون شرایط وجود خواهد داشت... 

به هر حال امیدوارم جواب مسئله را پیدا کنید ((:

این خیلی عجیبه که من این موسیقی متن را میشناسم با اینکه تعداد انیمه هایی که دیدم اندازه انگشتای دو تا دستمم نیست🥲🤦🏻‍♀️

۲۵ اسفند ۱۴۰۱
سلام ماجده، امیدوارم عالی باشی ...
آره توی برنامه‌ی دفتر خاطراتم خیلی راحتم و می‌نویسم ولی محیط آنلاین برام متفاوته و دوست دارم چیزی باشه که به درد بقیه بخوره، نه یک سری کلمات و پاراگراف‌های پشت سر هم که فقط یکی که حال خوندش رو داره بتونه چیزی ازش در بیاره که به دردش بخوره. می‌خوام خودم که اصلا حال نگاه کردن به متن رو ندارم، با دیدن یک عنوان، عکس، موسیقی یا ویدیو، یه چیز خیلی کوچیک هم شده، از گوشش در بیارم که تاثیری داشته باشه ...

جواب مساله در ساختن ویرایشگر کاملا متفاوتی هست که هنوز دانش فنی کافی برای انجام درستش رو ندارم ولی حتما یک روزی انجامش میدم ...

آره واقعا عجیبه ... اون دوران این انیمه خیلی ترند بود و مخصوصا توی محیط وبلاگستان ما زیاد پیشنهاد میشد ...
مرسی که بهم سر زدی، خیلی خوشحال شدم دیدمت 🌹🌹🌷
۲۵ اسفند ۱۴۰۱

اینکه با اسم خودم نمیام ولی توی لحظه ی اول میشناسی؛ خودش به اندازه کافی عجیب هست😂😂🤦🏻‍♀️

ممنونم. امیدوارم حال دل تو هم خوب باشه✨️

میفهمم..ولی فکر کنم من دقیقا برعکس اینم😂🗿

موفق باشی🌻

اره دقیقا..اتفاقا یکی از رفقای بیانی اون موقع بهم اصرار کرد و مجبورم کرد ببینمش..به خاطر همین فراموش نشد((':

خواهش🌻

۲۵ اسفند ۱۴۰۱
خب دیگه دوران مدیدی با هم رفیق بودیم ...
قربونت ... من برات این آرزو رو دارم ...

آره می‌دونم چی میگی 😁
سلامت باشی ...

واقعا اثر تاثیرگذاری بود ... اصلا فراموش شدنی نیست ...
قربونت ... 🌹🌹
۲۵ اسفند ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات