برک ۸ مرداد - تجربه من از کرونا

کرونا بیماری موذی و عجیبی است. این بیماری طی یک شبانه روز بر من غالب شد و ناگهان احساس ضعف و خستگی خاصی کردم. سر و دقیقا مغزم به شدت شروع به درد گرفتن کرد. احساس عجیبی مثل این که کسی با چاقو در حال برش مغزم است و یا جرقه‌های ناگهانی برق به سرم اصابت می‌کنند. دردی وصف ناپذیر که تمرکزش هم چشمانم بود. چشمانم سرتاسر خون شده بود و گویی اشک خون می‌ریختم.

با تمام این تفاسیر این بیماری من رو از پا در نیاورد. شاید به این دلیل بود که سه نوبت واکسن سینوفارم تزریق کرده بودم اما با این حال چنین فشاری رو در ناحیه مغریم تا به حال تجربه نکرده بودم.

چرا کرونا موذی هست؟

مدتی بود که از شدت ابتلا به کرونا کم شد و کم کم ماسک‌ها رو کنار گذاشته شده بودیم. من هم کمابیش از ماسک استفاده می‌کردم اما نه همیشه. روزی تصمیم گرفتم که پیاده‌روی طولانی‌ای داشته باشم و در همین حین وارد مغازه‌ای شدم و شیک شکلاتی سفارش دادم. مغازه کمی هم شلوغ بود و حدودا ۲۰ دقیقه‌ای مشغول خوردن و وقت گذرانی بودم. دوباره به مسیرم ادامه دادم و اون شب تا صبح هم مشغول وبگردی و وقت گذرانی بودم تا این که از خواب صبحگاهی بیدار شدم.

متوجه درد و خستگی در سرتاسر بدنم شدم و درد عجیبی رو در سرم احساس کردم. اینجا بود که متوجه شدم که مریض شدم. قرص‌های سردرد مختلف و قوی‌ای خوردم اما گویا ذره‌ای هم فایده نداشتند.

این بیماری موذی و عجیب منتظر ماند تا تماما بدنم ضعیف شده و ناتوان شوم. حالا از فرصت استفاده کرد و من رو گریبان‌گیر خودش کرد.

تجربه من، توصیه به شما

این بیماری رو دست کم نگیرین و ماسک رو کنار نذارین. بیش از حد خودتون رو خسته نکنین و حسابی بخوابین. من از درمانی به جز خواب استفاده نکردم و سه روزه بیماری رو پشت سر گذاشتم.

در ضمن بیش از حد هم بدنتون رو سرد نکنین و بیش از حد از بستنی، یخ و ... استفاده نکنین که خدایی نکرده بدنتون ضعیف نشه.

موزیک

خیلی وقته موزیکی پست نکردم. یه موسیقی خوب می‌تونه دروازه‌های جدیدی از افکار، تجربیات و احساسات رو برای ما باز کنن. برای همین موسیقی خوب، هرگز نشه فراموش. اگر سینمایی فارست گامپ رو دیده باشین، این آهنگ براتون خاطره‌ انگیز و آرامش بخشه، امیدوارم از شنیدنش لذت ببرین.

شما هم از تجربه کرونای خودتون بگین برام، اگر هم پستی نوشتین، همینجا لینکش کنین که همه استفاده کنیم.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

موزیک خیلی زیبایی بود خسته نباشید*-*

۸ مرداد ۱۴۰۱
چه خوب ... مرسی ... سلامت باشین ... 😊🌹
۸ مرداد ۱۴۰۱

ان شاءالله همیشه سالم و سلامت باشه :)

۸ مرداد ۱۴۰۱
مرسی ... اما خب واقعا این آرزو انگار شدنی نیست ...
آرزوی من برای شما اینه که ... انشالله مریضی سراغتون نیاد ... اگر هم اومد زودی خوب بشین ... 😊🌹🙏
۹ مرداد ۱۴۰۱

آقا عالی👏💛

۸ مرداد ۱۴۰۱
قربانت ... 😊🌹
۹ مرداد ۱۴۰۱

موزیک عالی 👏👏👏

۹ مرداد ۱۴۰۱
مرسی ... 😊🌹
۹ مرداد ۱۴۰۱

سلامت باشید :)

۹ مرداد ۱۴۰۱
مرسی ... شاد و سالم باشین ... 😊🌹
۹ مرداد ۱۴۰۱

مثل اینکه دوباره داره پخش می‌شه. 

 

من هم به اجبار باید کلاس‌های دانشگاه رو حضوری شرکت داشته باشم و نفری که دیروز کنارم می‌نشست امروز نیومد و اینطوری که خودش گفت کرونا گرفته ... کلاس‌ها رو هم که غیرحضوری نمی‌کنن. نمی‌دونم چرا ... بیشتر از همه هم نگران مامان و بابام هستن که یک وقت به اون‌ها منتقل نکنم چون اون‌ها بیماری زمینه‌ای دارن و سنی ازشون گذشته...

۹ مرداد ۱۴۰۱
امیدوارم که اتفاقی نیوفته ... اما در هر صورت باید مراقب بود ...
ماسک حتما بذار ... هر جور که شده ... از خانوادت تا جایی که می‌تونی فاصله بگیر و بیشتر تنها باش ...
بخواب و زیاد هم ترس به دلت راه نده ... بیماری خیلی عجیبی نیست ... فقط موذی هست ... سعی کن غذای بیشتر بخوری و خواب بیشتری داشته باشی که بیماری به بدنت غالب نشه و منتقلش نکنی ...
انشالله که به خیر میگذره ...
۹ مرداد ۱۴۰۱

واقعا احساس ضعف و خستگی ای که به آدم غالب میشه احساس برگشتن از یه جنگ رو داره.. امیدوارم سلامتی مهمون همیشگی خونه‌تون باشه♡

۱۰ مرداد ۱۴۰۱
دقیقا همینطوره ... ولی خب خداروشکر من به این سر حدات نرسیدم ... خیلی‌ها رو دیدم که چاق بودن و واقعا سوختن ... بعد گذر از کرونا به سختی می‌تونستم به جا بیارمشون ...
مرسی ... من براتون آرزوی سلامتی و شادی می‌کنم ... 😊🌹🙏
۱۰ مرداد ۱۴۰۱

من دو ماه پیش ا میکرون گرفتم مثل همه سرماخوردگی های معمولی بود برام و سرفه من حساسیتم به نوشیدنی و خوردنی سرد هنوز از بین نرفته و با اندکی نوشیدنی خنک سینوزیت عود می کنه و به سرفه می افتم

۴ شهریور ۱۴۰۱
واقعا خیلی سخته ... انگار آدم یه جورایی فلج میشه به این معنا که از انجام یه کاری کاملا محروم میشه و درد سنگینیه ... ☹️
۴ شهریور ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات