برک ۲۲ مرداد - یافتن بهترین راه

در این فکرم که چطور میشه یادداشت جمع کرد و به سریع‌ترین و راحت‌ترین راه یه برک بنویسم. مثلا یه وقتایی هست یه چیزی به ذهنم میاد که جالبه ... باید بیام روی مرورگر و تب وبلاگ و بیان و ایجاد مطلب یا مطلب قبلی رو باز کنم و این عملیات خسته‌ کننده‌ای میشه بعد چندی. اما به نظرم شاید ابزارهای یادداشت‌برداری آنلاین مثل evernote راه حل مناسبی برای این کار باشن. بعد از تموم شدن یادداشت‌های روز میشه یک جا همه رو منتشر کرد.

راه حل‌ها و افکار خودتون رو هم کامنت کنین ...

زندگی

بعضی چیزا واقعا فکر کردن بهشون با در عمل قرار گرفتنشون خیلی با هم فرق داره. مثل مستقل شدن و تنها زندگی کردن. هر چقدر هم که بهش فکر کنین باید حتما تجربش کنین. دقیقا همه چیز روی سر آدم خراب میشه و کیفیت همه چیز میاد پایین. از خوراک و پوشاک و آرامش و امنیت و هزینه تا جور کردن وقت برای تفریح و کارای دیگه ... زندگی کردن واقعا جیگر می‌خواد ... مخصوصا با این وضعیتی که میری فروشگاه میای بیرون احساس می‌کنی کیف پول بیش از حد سبک شده ... و معلوم نیست کی کرونای خوابیده‌ی درون، روشن میشه ...

موزیک

با موزیک‌ها فکرم رو آروم می‌کنم و لحظات و خاطرات رو نشانه گذاری می‌کنم ... تا حسشون با اون موزیکه دوباره زنده بشه ... موزیک پیشنهادی امروز، آهنگ photographs از neia jane هست، لذت ببرین:

دانلود مستقیم موزیک

لینک soundcloud

اولین برک هست و زیاد نمی‌نویسم، باید دستم گرم بشه و ابزارهای مناسبی رو انتخاب کنم و به این سبک زندگی عادت کنم. برا همین سعی می‌کنم زیاد خسته کننده یا طولانی نباشه ...

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

برای اولین بار که عالی نوشتید

ادامه بدید همچنان

۲۳ مرداد ۱۴۰۰
مرسی ... وقتی شمایی که چندتا پیراهن پاره کردین این رو میگین واقعا باعث امیدواریه ... 😁😊🌹🌷
اگه خدا بخواد حتما ... امیدوارم شما هم در راهتون ماندگار باشین ... 😊🌸
۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات