قالب گالری رنگ برای بلاگ بیان

قالبی سه ستونه و رنگارنگ که به پیشنهاد دوست وبلاگنویسم لیلا، از بلاگفا به بیان ترجمه و ویرایش کردم. در حقیقت این قالب با نام «۰۱۹» توسط گروه بلک‌تم برای سرویس بلاگفا طراحی شد و بنده به دلیل استفاده از گالری عکس در ابتدای پست‌ها و سایدبار و

همچنین استفاده از رنگ‌های گوناگون و چشم‌نواز، این قالب را «گالری رنگ» باز نامگذاری کردم.

این قالب کاربرد عمومی دارد و وبلاگ‌هایی با موضوعات گوناگون می‌توانند از آن بهره ببرند. قالب طراحی ظریفی دارد به این معنا که اندازه عناصر قالب عموما ریز و کوچک طراحی شده و همچنین از فونت شبنم استفاده می‌کند. برای نصب این قالب می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید و همچنین تصاویر هدر و گالری بر اساس قالب پیش‌فرض منتشر شده بلک‌تم که در پیشنمایش زنده نیز موجود است، انتخاب شده.

برای سهولت شخصی‌سازی قالب و به دلیل وجود سلیقه‌های گوناگون در انتخاب تصاویر گالری عکس‌های قالب، ابزاری را طراحی و تولید کردم که با با استفاده از آن می‌توانید تصاویر هدر و ۶ تصویر کوچک گالری قبل پست‌ها و سایدبار را بر اساس ترتیبی که در عکس زیر وجود دارد، تغییر دهید. توجه کنید که خروجی این ابزار، کد تولیدی مناسب قرار دادن در قسمت css قالب شما را تولید می‌کند و تنها کافی است تا تصاویر مورد علاقه خود را در ورودی‌های ابزار قرار داده و کد را تولید کنید، سپس کد تولیدی را کپی کرده و تماما به در قسمت ویرایش css قالب فعلی خود، جایگزین کنید (محتوای موجود را حذف کنید و کد را جایگزین کنید).

نکته: ابعاد مناسب برای تصاویر بزرگ گالری ۵۰۰ در ۳۰۰ پیکسل (عرض در ارتفاع) و برای تصاویر کوچک گالری ۵۰۰ در ۱۵۰ پیکسل می‌باشد.  این ابعاد اختیاری است و هر تصویر می‌توانید جایگذاری کنید.)

Gallery positions on template

ابزار تغییر تصاویر قالب

همکاری در توسعه و گزارش خطا

این قالب در وبسایت «گیتهاب» و با مجوز «GPL-2.0» منتشر شده است. یکی از اهداف انتشار این قالب کمک به توسعه‌ و بهبود محیط بلاگ بیان برای استفاده‌ی هر چه بیشتر و بهتر وبلاگ‌نویسان است و اگر شما نیز با این هدف موافق بوده و قصد همکاری در این پروژه را دارید می‌توانید به مخزن این قالب در گیتهاب مراجعه کرده و با ستاره دادن به پروژه، «Fork» کردن پروژه و افزودن ویژگی‌های جدید به آن و همچنین گزارش خطا در بخش «Issues» مخزن قالب «گالری رنگ» در گیتهاب و همچنین در بخش کامنت‌های همین پست، به بهبود و گسترش یک قالب ساده و زیبا برای وبلاگ‌‌نویسان مختلف کمک کنید.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

بسیار هم عالی

چه خوبه قالب های بلاگفا رو ترجمه میکنی به بیان ولی کاش مدیران این سیستم کمی به خودشون بیان :)

۱۲ آبان ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹🌷
+ راستش اگه ببینم مناسب عموم وبلاگ‌نویسا هست ترجمه می‌کنم ... وگرنه علاقه‌ای به ترجمه ندارم ... دوس دارم بر اساس نیازی که می‌بینم طراحی کنم ... و بر اساس پیشنهاد‌های محبوب ترجمه می‌کنم ...
+ خب راستش از بیان که خبری نیست و سخت میشه قضاوت کرد که مشکل از کجاست و یا چه کسانی ... ولی آره ... امیدوارم شرایط بهتره بشه ...
۱۲ آبان ۱۳۹۹

ایول خیلی خوب دراومده

 

۱۲ آبان ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹🌷
۱۲ آبان ۱۳۹۹

به به چه عالی

چه خوش رنگ و زیبا مخصوصا برای آرمی ها که عکسای bts رو بذارن اون بالا

۱۲ آبان ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹🌷
+ تا حالا بهش فکر نکرده بودم .... 😁😂👍😉
۱۲ آبان ۱۳۹۹

ایولا. :))))))

۱۲ آبان ۱۳۹۹
مرسی ... قربانت ... 😊🌷🌹
۱۲ آبان ۱۳۹۹

سلام،قالب قشنگی شده!

یه خسته نباشید😉👌به خودت و قالبت

۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام ... وقتت بخیر ...
+ مرسی ... سلامت باشی ... 😊🌹🌷
۱۲ آبان ۱۳۹۹

باورم نمیشه 😍 عااااالیه دستتون درد نکنه مرسیییییییی 

۱۲ آبان ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی که پیشنهاد دادین ... قالب واقعا زیبا و کلاسیکیه ... 😊🌹🌷
۱۲ آبان ۱۳۹۹

خیلیییی گوگولیه ♥_♥

مرسی :)))

۱۲ آبان ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
۱۲ آبان ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
۱۲ آبان ۱۳۹۹

سلام

چقدر ناز و ظریف😍

خدا قوت

۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
۱۲ آبان ۱۳۹۹

سلام

خیلی قشنگ و خوشگل شده 😊 ☺ 🙂 🙆🏻‍♀️

دستتون درد نکنه و خسته نباشین 🌷 💖

۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
سلامت باشین ... 🌷 💖
۱۲ آبان ۱۳۹۹

خیلیییی کیوته :) 

خدا قوت :))))

۱۲ آبان ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
۱۲ آبان ۱۳۹۹

😊 ☺ 🙂 🙆🏻‍♀️

۱۲ آبان ۱۳۹۹
⁦☺️⁩🌹🙂😊🙏
۱۲ آبان ۱۳۹۹

خیلی قالب قشنگی هستش :) یک زمانی آرزوی من بوده که بتونم قالب سه ستونه بسازم. حالا هم که تقریبا تواناییش رو دارم دیگه حوصله ای نمونده. خلاصه دمتون گرم! هم برای قالب و هم برای ابزار ساختش. تو گیتهاب استارش کردم :) حداقل کاری بود که میتونستم براتون انجام بدم.

۱۲ آبان ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹🌷
+ آره ... باید انگیزه و حس و حالش باشه ... وگرنه کلا نمیشه ... 😁
+ خواهش می‌کنم ... مرسی بابت حمایت ... 🌹🌷

۱۲ آبان ۱۳۹۹

سلام.

خیلی خوبه این قالب👌

۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
مرسی ... 😊🌹🌷
۱۲ آبان ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات