معرفی و دانلود انیمیشن Anastasia 1997

انیمیشن آناستازیا یا Anastasia محصول استودیو انیمیشن fox و به کارگردانی دان بلات و گری گولدمن است که در سال 1997 میلادی در سینماهای جهان اکران شد. این انمیشن موزیکال و فانتزی با الهام از داستان واقعی یکی از اعضای خانواده‌ی سلطنتی روسیه تزاری است که بعد از انقلاب بلشویکی و اعدام خانواده سلطنتی، زنده مانده و شایعه زنده ماندنش در سرتاسر روسیه پراکنده شده است. این فرد شاهزاده آناستازیا، کوچکترین دختر تزار روسیه، نیکلای دوم بود.

اگر طرفدار داستان‌های عاشقانه و موزیکال کلاسیک هستید، این فیلم حرفهای زیادی برای گفتن دارد.  به دلیل پیشینه و شهرت بالای شرکت والت دیزنی در تولید و پخش انیمیشن‌‌های عاشقانه شاهزاده‌ها، بسیاری این فیلم را نیز جزوی از محصولات دیزنی می‌دانند، در صورتی که این فیلم محصول استودیوی انیمیشن fox است و با مقایسه‌ی طراحی کاراکترها و ریشه‌ی واقعی داستان متوجه تفاوت‌های ساختاری محصولات این دو شرکت می‌شوید.

بودجه‌ی ساخت این انیمیشن زیبا ۵۰ میلیون دلار بوده که با فروش ۱۳۹ میلیون دلاری در سرتاسر جهان، تبدیل به یکی از سودآورترین محصولات استودیوی انیمیشن فاکس تا آن زمان شد.

این فیلم نامزد دو جایزه‌ی اسکار بهترین موسیقی فیلم و بهترین ترانه ۷۰مین دوره اهدای جوایز اسکار نیز شد. ترانه‌ی زیبای «journey to the past» که روایت مشکلات، افکار و آرزوهای آناستازیاست.

خاطرات من با این انیمیشن

آشنایی من با این انیمیشن به اواسط دهه هشتاد بر می‌گردد، زمانی که نوجوانی کنجکاو بودم و در تلاش برای دیدن محتوای نادیده تا آن زمان خود بودم. آن زمان‌ها کامپیوتر شخصی نداشتم و تنها ابزار قابل استفاده‌ی من یک پخش کننده‌ی DVD ، تلویزیونی کوچک و یک پلی استیشن ۱ بود. هر چهاشنبه بعد از پایان کلاس‌های مدرسه، به بازار هفتگی می‌رفتم تا بازی‌های جدید و فیلم‌های جدیدی خریداری کنم. به دلیل علاقه‌ی بسیاری که به بازی کردن داشتم، کمتر پیش می‌آمد که نگاهی به قفسه‌ی فیلم‌ها و بیاندازم اما این بار متوجه شدم که همه‌ی بازی‌های مشهور را دیگر خریداری کردم، حال زمان دیدن فیلم‌ها بود.

فروشنده، دیسک‌ها را به همراه تصویری از کاور فیلم می‌فروخت و بعد از دقایقی به قفسه‌ی انیمیشن‌ها رسیدم. معمولا فروشنده‌ها به دلیل کیفیت پایین فیلم‌ها و فروش بیشترشان، چندین فیلم را در یک dvd رایت کرده و می‌فروختند. تا آن زمان من توجهی به محتوای انیمیشن‌های عاشقانه نداشتم، چرا که انیمیشن‌های مختلف را در تلویزیون می‌دیدم و دانشی در زمینه‌ی تفاوت ژانرها نداشتم. فروشنده که مدت‌ها بود مرا می‌شناخت، به من دیسکی را پیشنهاد داد که آناستازیا هم جزوی از محتوای آن بود.

شاید باورتان نشود که من برای اولین بار بوسه‌ی عاشقانه  را در این فیلم دیدم و همچنین با فرهنگ روسیه و تاریخ آن آشنا شدم. تا آن زمان به دلیل بازی کردن بسیار و بردن هم سن و سال‌هایم در بازی‌های مختلف و سطح درسی‌ام، بسیار به خود مغرور بودم و می‌پنداشتم که همه چیز را می‌دانم. اما این فیلم‌ها،‌ کتاب‌ها، داستان‌ها و تجربیات مختلف بودند که به من نشان دادند، هر چه بدانم، همان محمدرضای نوجوان هستم و هیچ نمی‌دانم، تنها در توهم دانایی و خود بزرگ‌بینی هستم. در واقع این احساسات من است که برایم تصمیم می‌گیرد.

لینک‌های دانلود

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۱ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

چه جالب ولی من

چرا هیچ وقت ندیدمش؟؟؟🤔

همین الان تصمیم گرفتم

یهویی ببینمش ...

من رفتم ببینمش 👋

۸ آبان ۱۳۹۹
انیمیشن‌های کلاسیک حس و حال خاصی دارن ... یه جور حس نزدیکی ... که از اول تا آخرش رو خبر داری ... 😁😊
+ امیدوارم از دیدنش لذت ببرین ...
+ مرسی ... 😊🌹🌷
۸ آبان ۱۳۹۹

اره منم سی دی اینو دارم واقعا کارتن قشنگی بود 

ولی خب شما دهه هشتاد دیدیش من اونموقع هنوز ب دنیا نیومده بودم😂😂

یادمه ۴ ۵ سالم ک بود اینارو میدیدم

 

چه خوب شد اهنگشو گذاشتین😊

۸ آبان ۱۳۹۹
واقعا قشنگه ... مخصوصا آهنگاش ...
+ درسته ما اونو دهه هشتاد دیدیم ... چون انیمیشن قدیمی‌ای بود ... 😁😂
+ اصلا این انیمیشن ساخته شده برای خاطره گذاشتن ... 😁

+ خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷 ... ما خوشحالیم که باعث خوشحالی شما شدیم ... 😁😂
۸ آبان ۱۳۹۹

چقد قدیمیه ! @-@

۸ آبان ۱۳۹۹
همینطوره ... کلاسیکه خب ... 😊😁
۸ آبان ۱۳۹۹

چقدر این معرفی ها میچسبه 

ممنون حتما  حتما میبینم

۸ آبان ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷 ... امیدوارم از دیدنش لذت ببرین ...
۸ آبان ۱۳۹۹

وای من عاشقش بودم...

هنوزم یکی از موزیک هاش، جز آهنگ های دوست داشتنیمه و گاهی دوباره گوش میدم :)

۸ آبان ۱۳۹۹
واقعا موزیک‌های زیبایی داره ... 😊🌹🌷
۸ آبان ۱۳۹۹

سلام...منم این انیمیشنو دوست داشتم البته بچگیم ندیدم ...چند سال پیش بعد از شنیدن آهنگ" Once upon December" علاقه پیدا کردم ببینمش...مررسی بابت آهنگ 🌷

ولی جریان واقعی آناستازیام خیلی جالبه اگه دوست داشتید ببینید

https://www.youtube.com/watch?v=jUAtG495WL0

 

 

۸ آبان ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ واقعا انیمیشن زیبا و دوست داشتنی‌ای هست ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷

+ چه ویدئوی مستند خوبی پیشنهاد دادین ... توضیحات جامع و خیلی خوبی داره ... واقعا دیدنی بود ... مرسی ... 🌹🌷
۸ آبان ۱۳۹۹

همینکه اسم با ستاره کنارشو دیدم کلی خاطره یادم اومد :)

اونموقع که برای دیدن انیمیشن باید حتما مغازه می رفتیم و بین اونهمه سی دی تو جلدای رنگارنگ انتخاب می کردیم.... یه حس دیگه ای داشت اصلا :)

۸ آبان ۱۳۹۹
آره ... یادش بخیر ... اون حس شوقی که بود ...
+ ولی چقدر محدودیت‌های بدی بود ... من که دوس ندارم به اون دوران بر گردم ... 😁😂
۸ آبان ۱۳۹۹

من هیچ وقت ندیدمش....

و همیشه این سوال تو ذهنم بود این دختر موقرمزه کنار سیندرلا و سفید برفی کیست...

وسوسه شدم ببینمش ولی مطمئنم یادم می ره دانلودش کنم...

۸ آبان ۱۳۹۹
خب معمولا آناستازیا رو با سیندرلا و سفید برفی نمیذارن .. چون محصول دیزنی نیست ... احتمالا منتظورتون اون دختره توی عکس مقایسه هست ... اون یکی اسمش هست Ariel و از انیمیشن‌های دیزنی برای سال ۱۹۸۹ .... The little Mermaid هست.
+ خب یک بار که سعی کنین و دانلودش کنین ... یه جا ذخیره می‌مونه ... یه موقع بیکار که هستین ... وقت می‌کنین ببینین ...
۹ آبان ۱۳۹۹

اهنگش بسیار بسیار قشنگه😍

خود انیمیشنم یه بار دیدم ولی ب کل یادم رفته تصمیم گرفتم باز دانلود کنم و ببینم😅😆

۹ آبان ۱۳۹۹
واقعا محصول خوش ساختیه ...
+ ارزش دیدن رو داره ... 😊🌹🌷
۱۰ آبان ۱۳۹۹

من عاشق این کارتون بودم  و هستم .منم مثل شما دهه ی هشتاد این کارتون رو از دختر عموم هدیه گرفتم و دیدم و هنوز بعد از گذشت سالها شعرشو حفظم

واقعا قشنگه

۹ آبان ۱۳۹۹
چه هدیه قشنگی ...
+ من انقدر این انیمیشن رو دوس دارم ... تقریبا هر سال که به آهنگاش میرسم یه بار دوباره تماشا می‌کنم ... با این که کلاسیکه ... اما خاطرات قشنگی که ذخیره دارم ازش ... برام همیشه تازگی داره ...
۱۰ آبان ۱۳۹۹

سلام سلام سلام.

این قدر از این انیمیشن هادوست دارم.😄.خوب شد گفتین مال والت دیزنی نیست.موسیقی قشنگی داشت.من اواسط دوره ی هشتاد فقط یه سگا با یه دستگاه پخش cdداشتم.

۹ آبان ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ... 😊🌹🌷
+ واقعا دوست داشتنی هستن ... مفاهیم بی پایه و اساسی هم ندارن ...
+ منم قبل سونی ... سگا داشتم ... یادش بخیر ...
۱۰ آبان ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات