چرا انیمه وان‌پیس - one piece را باید دید؟

شاید باورتون نشه ولی از آخرین پستی که منتشر کردم ... یعنی اسفند ۹۸ تا حالا یه جورایی مشغول دیدن این انیمه بودم ... حالا به صورت پاره وقت :)) ...

سوالی که اینجا پیش میاد اینه که :‌ « مگه میشه آدم حدود ۴ ماه مشغول دیدن یه انیمه باشه؟ » ... در پاسخ باید بگم که: « بله، چرا که نه؟ » ... انیمه وان‌پیس - one piece از اون دست انیمه هاست که با داستان فوق‌العادش شما رو میخکوب می‌کنه ... این انیمه تا حدود دو دهه هست که ادامه داره و امروز به قسمت ۸۹۰ ام خودش رسید. این داستان بر اساس مانگایی به همین نامِ، نوشته‌ی ایچیرو اودا ست که حالا به هرشکل به عنوان پرفروش‌ترین مانگای تاریخ ازش یاد میشه ( به هر حال بیشتر از ۲۰ ساله که داره منتشر میشه) ...

نکته‌ی جالبی که این داستان برام داره اینه که چطور با یک داستان میشه مسیر یک نسل رو تغییر داد و همینطور محبوب موند ... با این که این همه سال گذشته اما این داستان هنوز جذاب و زیباست ... و روز به روز به بیننده‌هاش اضافه میشه ... با این که انیمه خیلی از قسمت‌ها داستان رو کش و سوق میداد ... اما از جذابیت کار کم نمیشد ...

امروز قسمت ۸۹۰ ام اومد و ۷ جولای لوفی وارد سرزمین وانو میشه ... لوفی شخصیت اصلی این داستان هست که می‌خواد پادشاه دزدان دریایی بشه ... این داستان یه جورایی درس زندگی هست ... خیلی از مفاهیم زیبا و بنیادی زندگی رو توی خودش جا داده ...

اگه امروز این انیمه رو شروع کنین ... قطعا ... حداقل تا دو سه ماهی توی دنیای این انیمه غرق خواهید موند ... و از ادامه‌ی اون لذت می‌برین ...

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۱ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
دو تا رفیق دآرم ک جفتشون میمیرن برای انیمه. ولی هیچوقت نمیتونم درکشون کنمc-:
۲ تیر ۱۳۹۸
خخخ ... یه روز نوبت خودت هم میرسه ماجده جونم ... :))ツ ツ
۲ تیر ۱۳۹۸
چقدر جالب و چقدر طولانى
اینقدر تعریف کردین واقعا دلم خواست دیدنش رو شروع کنم وسط امتحانا:))
۲ تیر ۱۳۹۸
خخخخ ... آره ... خیلی قشنگه ... امیدوارم بعد امتحانا وقت بشه ... :)
۲ تیر ۱۳۹۸
فکر نکنم(:
۲ تیر ۱۳۹۸
انیمه فقط کارهای میازاکی را دیدم و کیف کردم، امیدوارم فرصت بشه اینو هم ببینم.
۴ تیر ۱۳۹۸
میازاکی که کاراش شاهکارن ...
امیدوارم ...
۴ تیر ۱۳۹۸
چقد خوبه دیدن ستاره روشن وبلاگت!!
و چقد خوبه ک به انیمه نگفتی برنامه کودک :|
#حمایت از انیمه بینان
۶ تیر ۱۳۹۸
خخخ ... مرسی ... :)
کسیکه انیمه نمی‌بینه خب تجربه نداره و نمی‌دونه که چی داره میگه ... باید گذاشت به حساب بی‌تجربگی ...
#مرسی_از_حمایت_انیمه_بینان
۶ تیر ۱۳۹۸
عالی ... هم خودش هم مانگاشو آنگوئینگم ^^ واقعا به همه پیشنهادش میکنم
۸ تیر ۱۳۹۸
دقیقا ... هم خودش و هم مانگاش ... عالین ... لایک :)
۹ تیر ۱۳۹۸
دوست دارم طرز درست کردنش رو یاد بگیرم
۱۰ تیر ۱۳۹۸
تولید هر چیزی دردسرهای خودش رو داره ... اما خب ... دیدنش لذت خاصی داره

سلام دوست قدیمی ... وبلاگ‌نویسی دیگه داره به دوران خلوتی خودش میرسه ...
یادش بخیر سال‌ها پیش که چقدر پست میذاشتیم و بچه‌ها چقدر فعال بودن ...
همین خاطرات خوش هست که هنوز منو سمت وبلاگنویسی میاره ...
خیلی از دیدن این کامنت خوشحال شدم ... امیدوارم که این تابستون ... وبلاگستان حسابی گرم بشه ... و محتوای خوب و خاطرات خوبی رو به جا بذاریم ...
۱۰ تیر ۱۳۹۸

هههه*^*

من کِه نتم نمیکشه ... ولی خو :| شاید تونستم تا قسمت ده ببینم -.-

من چون خیلی عجولم بیشتر برای فضا یا داستان اولیه ی انیمه مهمه -.- نمت صبر کنم کِه ب جاهای خفنش برسه~.~ این از اونایی عه ک طول میکشه جالب بشه !؟

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب ... این خیلی طولانی هست ... از اونایی که چند ماه طول می‌کشه ببینی ...
+ ولی عاشقش میشی ... از همون اولش هم جالب هست ... اصلا خیلی گسترده هست ... ولی شدیدا ارزشش رو داره ... داستانش پر فروش‌ترین بین‌ همه توی تاریخ مانگاهای ژاپنی هست ... هنوز هم تموم نشده ...
+‌ کلا عالیه ... هرکسی نمی‌تونه تا تهش بره ... 😁
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام

همه چیو خوب گفتید ولی خب چه جوری 890قسمت رو نگاه کنیم هرکاری کنیم چه انلاین چه دانلود کنیم هزینه اش زیاد میشه!

۲۰ تیر ۱۳۹۹
سلام ... وقت شما بخیر ...
+ برای کیفیت ۴۸۰ حدود ۵۰ گیگ ترافیک مصرف میشه ... و برای ۷۲۰ ... نزدیک ۱۰۰ گیگ ...
+ اگر هم نمی‌تونین ... میشه با خودندن مانگای وان پیس که بهتر از انیمه هم هست ... از این شاهکار لذت ببرین ...
۲۱ تیر ۱۳۹۹

راستش من خیلی دوست داشتم این انیمه رو ببینم ولی ،،، اونقدر قسمتاش زیاده آدم پشیمون می شه 🤦🏻‍♀️ 🤭

۱ دی ۱۳۹۹
آره قسمت‌هاش واقعا زیادن و هنوز هم تموم نشده ... اما از دیدنش پشیمون نمیشی ... چرا که اثر ارزشمندی هست ...
۱ دی ۱۳۹۹

شاید تابستون شروع کنم به دیدنش ... 🙂 🙃 نمی دونم

۱ دی ۱۳۹۹
زمان خوبیه ... 😊👍
۱ دی ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات