پست‌های آسمانی هفته پایانی مرداد

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست.

هفته قبل نبودم laugh و میشه گفت خیلی از پست‌ها رو از دست دادم با این حال این هفته به پست‌های پر باری بر خوردم yes و خوشحالم که تعداد پست‌های فاخر این هفته بیشتر شده heart. همینطور ابتدای این هفته رسیدم و زمان کم داشتم و نتونستم برای خیلی از دوستان کامنت بذارم و عذرخواهی می‌کنم ... در ضمن این پست‌ها از ابتدای هفته قبل تا به امروز بررسی شدن ... 

 

مسابقه فوتبال با تیم الانفجار داعش! + الحاقیه

مسابقه فوتبال (یا هر رشته ورزشی دیگر) مقابل تیم رژیم صهیونیستی همان قدر احمقانه است که مسابقه دادن با تیم داعش ... ادامه‌مطلب

نمی‌خوام در مورد منطق این پست صحبت کنم ... نکته‌ای که در موردش مد نظرم هست اینه که به نظرم طرح مسائل روزمره‌ای که بهشون علاقه‌مندیم توی بلاگ‌ها برای مباحثه کار بسیار خوبیه و باعث بالا رفتن قدرت تحلیل ... دونستن نظرات مختلف و ابرازشون میشه ... همینطور به کسایی که اطلاعی ازش نداشتن هم اطلاعات میده ... 

 

اگه ویندوز بگه نه، یعنی باید قید اون کار رو بزنیم ؟!

عرض شود که :

نه دوست خوبم اصلا قید کاری رو که ویندوز بهش نه گفت رو نزنید. خیلی کارا هست که واسه انجام دادنشون تو دنیای آزاد ... ادامه‌مطلب

این پست از بهترین‌های این هفته بود چرا که نویسنده در قالب پاسخ به نظری، پرده از تجربه‌های ارزشمندش برداشت و با پشتیبانی و ادامه یک فلسفه بزرگ به نشر اون کمک کرد. به نظرم خیلی خوبه که هر فردی تجربه‌های و دانسته‌های خودش رو در هر زمینه‌ای که علاقه‌منده و تجربه داره، با بقیه به اشتراک بذاره ... 

 

بی تو مردن آرزوست!!!!

دلم تنگ است و غمگین است

دلم آشوب تو دارد ... ادامه‌مطلب

این پست از نظر محتوایی فاخر بود ... شعری بسیار احساس برانگیز و زیبا که ارزش بار‌ها خوندن و استفاده کردن رو داره.

 

سالاد شیرازی :| 

1. فسقلو مثل همیشه یکهویی وارد اتاق می‌شود و پشت سرم می‌ایستد. یک نگاه به تخته‌شاسی می‌کند، یک نگاه به مانیتور. دوباره یک نگاه به تخته‌شاسی می کند ... ادامه‌مطلب

این پست دو نکته جالب داشت: یکی این که پست رو با استفاده از هشتگ‌ها عنوان‌بندی و تقسیم‌بندی کرد و دومین نکته محتوایی بود که توی بخش کتاب‌خوان‌ها کار خوبی رو انجام دادن که به نظرم کار بسیار خوبی می‌کنن ... 

 

سفرنامه - قایم باشکِ ضروری میان جنگل

هرچه به سمتِ چشمه میرفتیم، جنگل انبوه‌تر میشد و فضا خوف‌ناک تر. چون دستانمان بوی محتوای سیخ می‌داد احتمال حملۀ خرس هم زیاد بود! نگران بودیم، چون وقتی خرس‌ها گرسنه‌شان بشود دیگر ... ادامه‌مطلب 

این پست‌ هم یکی از بهترین‌ها بود. نویسنده هم موضوع خوبی برای ارائه انتخاب کرد هم نگارش پست بسیار دلنشین بود به شکلی که شما رو با توصیفات و طرز فکر خودش به اون سفر دعوت می‌کنه و شما رو شریک خودش در این سفر می‌کنه ... 

 

راز ترس

همیشه یک لبخند و یک حس اعتماد به نفس همراهش بود که گاهی حسادت بقیه را هم به دنبال داشت. اما کسی نمی دانست که چیزی را در دلش پنهان ... ادامه‌مطلب

این پست با این که کوتاه و مفید بود اما حرفها برا گفتن داشت. تیکه‌ای روی برای بیان یک راز به زیبایی انتخاب و به خواننده رسوند ... خیلی زیبا بود ... 

 

من واشپزی؟؟!!!!!!

امروز قرعه به من بیچاره افتاد که ناهاردرست کنم واینکه ناهارهم باید ماهی باشه ومن با دست پخت درب وداغونم ... ادامه‌مطلب

این پست هم شامل نکته بیان تجربه میشه اما نکته خوبه دیگه‌ای که این پست داشت این بود که اتفاق رو زیاد ادامه نداد و کوتاه و مفید به همراه یک عکس نوشت که خود عکس خیلی به درک مطلب و کوتاهی اون کمک می‌کنه. خیلی از خواننده‌ها زمان و حوصله کافی رو برای خوندن یک پست بلند از تمام روز و اتفاقات یک فرد ندارن و میشه گفت بیشتر خواننده این پست‌ها شاید دوست‌های خیلی صمیمی باشن ... ولی در سطح عمومی باید کوتاه و مفید بیان کرد ... 

 

ساخت زندگی ایده آل ۲ ... کم بخواب ولی با کیفیت !

سلام به همگی

این هم دومین پست از سری پست های ساخت زندگی ایده آل ... ادامه‌مطلب 

مجموعه‌ پست‌های روانشناسی این بلاگ نکات خیلی خوبی دارن . یکی این که نویسنده، دانش و مطالعات خودش رو با خواننده‌ها به اشتراک میذاره و دیگری این که نویسنده دانش هضم شده و شخصی‌سازی شده خودش رو که از تجربیات ارزشمندش میاد با خواننده‌ها به اشتراک میذاره. در ضمن این پست موضوع خوبی داشت و به نظرم برای همه مفید هست ... 

 

مرد رویا ها

کتاب مرد رویاها از بهترین فیلمنامه هایی که تو سال۹۴خوندم😊

و از بهترین کتاب های آقای سید مهدی شجاعی ،استاد ... ادامه‌مطلب 

نکته‌ای اساسی و مهم که به نظرم خوبه که همه بلاگ‌ها در موردش اقدام کنن اینه که سعی کنین حتما یه بخش معرفی کتاب داشته باشین و کتاب بخونین و به بقیه معرفی کنین ... روزی یک ساعت ... نیم ساعت حداقل ... چه کاغذی چه الکترونیکی ... کتاب رو باید جدی گرفت ... 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
این کارتون جالبه !!!البته نه اینکه اسمی از پست منو بردید ! که در جای خود مایه افتخار بنده است !!! موفق هستید ،موفق تر باشید!!!!
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
نظر لطفتونه ... 
شما هم همینطور ... 
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
چه کار جالبی
موفق باشید:)))
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم ... 
شما هم همینطور ... :)
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
سلام
باعث افتخاره که سبک ما مورد تایید افراد زبده‌ای مثل شما قرار بگیره
سپاسگذارم از نگاه فاخر شما به پست های نه چندان خوب من ...
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
نظر لطفتونه ... امیدوارم که شمار نویسندگان فارسی زبان دنیای آزاد ( در هر زمینه اون ) بیشتر و بیشتر بشه ... 
خواهش می‌کنم ... اما پست واقعا خوبی بود ... استفاده کردم :)
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
بسیار عالى خسته نباشید خدا قوت:)
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
مرسی :)
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
عععع پست من هم که هست ....
مرسی از لطفتون ...
وخسته نباشید...
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم ... :)
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
بسیار عالی :)
آفرین بهشون واقعا پست های خوبی رو انتخاب کردید
این کاریم که انجام میدید خیلی عالیه
موفق باشید :)
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
همینطوره ... 
خواهش می کنم ... نظر لطفتونه ...
شما هم همینطور ... 
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
وبلاگ دومیه رو نخونده بودم واقعا به دردم خورد! D:
ممنونم! :)
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
خوشحالم :)
خواهش می‌کنم ... 
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات