پست‌های آسمانی هفته دوم مرداد

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست.

بعضی مواقع دیدم که پست‌های فاخری رو دوستای بلاگیم منتشر می‌کنن اما اونطور که باید مورد توجه قرار نمی‌گیره ... حالا به دلایل مختلف مثل بلند نویسی مطلب یا این که خواننده اون موقع زمانش یا حال خوندن رو نداره و یا این که خیلی ها که دنبال اون مطلب بودن اما اون بلاگ رو دنبال نمی‌کردن و ... 

تعداد پست‌های آسمانی متغیر هست می‌تونه از صفر تا هر تعدادی باشه ( اگه هم نباشه پست میذارم با این عنوان که نداشتیم :)) ) و ملاک معرفی هم مفید‌ بودن و استفاده درست از تکنیک‌های بلاگ‌نویسی، با شوق و علاقه نوشتن، محتوای شاخص و غیر تکراری و ...  هست.

نکته‌۱: اگه پست شما توی لیست نیست ناراحت نشین، چیز خاصی نیست. این سری پست‌ها برای استفاده بهتر از بلاگ هست و پست‌هایی که توی لیست نیستن دلیل بر بد بودنشون نیست و دلایلش بیشتر توی ملاک‌های معرفی هست .

نکته‌۲ : شما هم اگه براتون مقدور هست و علاقه دارین هفته‌ای یک پست به سبک خودتون برای تشویق به بلاگ‌نویسی فاخر اختصاص بدین .

فراخوان رادیو فانتوم

با جمعی از دوستان می خوایم یه پادکست بلاگ با اسم رادیو فانتوم بسازیم! کارش که مشخصه چیه، موضوعش هم طنزه!

اگر کسی دوست داره به عنوان گوینده و/یا نویسنده همکاری کنه بهم پیام بده ... ادامه مطلب

به نظرم ساخت پادکست (‌ رادیوی‌ اینترنتی )‌ کار واقعا لذت بخش و مفیدی هست . حرکت خوبیه به نظرم خیلی خوبه که از این حرکت حمایت کنیم.

پیش به سوی شاتوت تائویی بودن :)

تائوت ِ چینگ چیست ؟

تائوت چینگ یا دائود جینگ یکی از مشهورترین کتاب هاییه که حدود ۲۵۰۰ سال پیش توسط لائو تزو فرزانه چینی نوشته شده ، ... ادامه مطلب

این پست چند ویژگی خوب داشت: یک این که یه مفهوم به درد بخور فلسفی رو به زبان عادی بیان کرد و دوم این که کتابی معرفی شد ... درسته که پست یه کمی طولانی بود اما واقعا ارزش مطالعه رو داره ... 

به هیچ کس به اندازه توانش تکلیف نمی‌دهیم

خدا در سوره مومنون آیه ۶۲ گفته:

هیچ کس را جز به قدر ظرفیت و توانش تکلیف نمی‌کنیم خدا رو که خیلی‌هاتون قبول دارید، پس باید حرف‌هاش رو هم قبول داشته باشید، و حتما می‌دونید ... ادامه مطلب

این پست سرشار از ایده‌ها و انرژی مثبت هست که می‌تونم بگم ... توصیه‌های این پست به درد همه ما می‌خوره ...

گل رومیزی

این گل تقدیم به تموم دخترای گل روزتون مبارک

وسایل

- پارچه - نخ وسوزن -قیچی - یک شی دایره ای به قطر16 برای کشیدن دایره روی پارچه ... ادامه مطلب

به نظرم یکی از بهترین‌ کارهایی که از ما بر میاد ... یاد دادن دانسته‌های خودمون به دیگران هست که توی این پست خیلی خوب این کار انجام شد.

قسم خورده ی عشق پاک توام

چرا مرا بند نمی کنی به خودت؟

من بند شدن میخواهم

من مالِ کسی شدن می خواهم... ادامه مطلب

این پست نمونه‌ای از یک پست فاخر هست همراه با تکنیک‌های بلاگ‌نویسی ... یک مطلبی بیان میشه و در ارتباط با اون سخنانی با منبع ذکر میشه و همینطور پست بسیار خوانا و زیبا نوشته شده ... 

انیمه سینمایی your name - Kimi no Na wa

زندگی، معناهای بسیاری را درون خود پنهان کرده است. زیبایی‌ها، تصاویر و علایق ذهنی افراد، همگی با زندگی کردن به دست می‌آیند. این چیزی نیست که انسان باورش نداشته باشد یا مخالفش باشد؛ ولی این به غیر از زیبایی، غم، تنهایی و ناامیدی را نیز همراه خویش دارد. ... ادامه مطلب

یکی از کاری خوبی که به نظرم یک وبلاگ‌نویس می‌تونه انجام بده اینه که چیزهایی رو که خودش خوشش اومد رو به خواننده‌هاش معرفی کنه ... من این انیمه رو دیدم و باید بگم که چه از نظر داستان و چه از نظر گرافیک کاری خوب بود ... با این که یه سری از گراهای داستان میلنگید ... اما سعی کنین حتما ببینید :)

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۶ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
واوو
چه کار خوب و عالی.. واقعا کار خلاقانه ای بود
اتفاقا منم دنبال چند وبلاگ خوب میگشتم.. سپاسگزارم بابت معرفی
+ در ضمن متشکرم که پسته منم جز لیست قرار دادید تشکر فراوان
۹ مرداد ۱۳۹۶
مرسی ... 
خوشحالم که مفید بود ... 
خواهش می‌کنم ... چون مفید بود، اونجاست ... همین ... 
۹ مرداد ۱۳۹۶
قبلا هم صحبت این موضوع شد در وبلاگ بن بست اردیبهشت
اما عملی نشد برای معرفی وبلاگ برتر در روز یک پست رو هر کسی دوست داشت از وبلاگی که خونده و خوشش اومده در وبلاگ خودش بزاره ولی نشد
امیدوارم این کار شما پایدار و ادامه دار باشد
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
خب توی بازه روزانه واقعا ناپایداره ... و به نظرم عنوان برتر هم نادرسته ... این عنوان هم خودش ناپایداره ... 
من می‌خوام از پست‌هایی که به نظرم مفید هست برای خواننده‌ها بگم تا شاید به دردشون بخوره و یا تشویقی برای نویسنده پست فاخر باشه که بدونه کارش ارزش داره ... 
این تلاشی هست که از دستم بر میاد ... 
منم امیدوارم ... مرسی :)
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
خیلی ممنونم داداش محمد رضا ..........اینجوری شاید بتونیم پستایی بهتری بزارم (مخصوصا من که پستام واقعا نابوده)
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم ... یکی از مقاصدم هم همینه ... که کیفیت پست‌ها بهتر بشه از جمله خودم ... ( خب پست‌هاتون به سبک خودتونه ... این دلیل بر بد بودن نیست ... اگه فکر می‌کنین یه جای کار مشکل داره خیلی خوبه و مهمتر اینه که بهتر بشیم ... )
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
دست شما درد نکنه..من از خیلی هاشون خبر نداشتم! :)
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم ... :)
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
پس هر هفته دوشنبه میام بهتون سر میزنم
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
امیدوارم... 
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
چقدر لطف دارید به پست من :))))

ممنونم از نگاه فاخر شما به پست های نه چندان خوب من ..
۱۱ مرداد ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم ... اما من لطفی نمی‌کنم ... پست‌های فاخری می‌نویسین و واقعا ارزش خوندن و یاد‌ گرفتن دارن ... 
۱۱ مرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات