طلوع سلامتی و شادابی ...

این عکس رو در لحظه طلوع آفتاب تابستان گرفتم ... یکی از ییلاقات مازندران ... وقتی که صبح زود رفتم برای عکاسی یاد یکی از مشکلات این سال‌هام افتادم ... بالا رفتن وزن و سخت شدن حرکت برام ... یادمه نوجوان که بودم سبک و سریع حرکت می‌کردم و لذت فوق‌العاده‌ای از دویدن بهم دست می‌داد ... حس آزادی ... 

این روز‌ها در تلاشم که به صورت جدی خودم رو بسازم ... یادمه بار‌ها تلاش کردم به صورت غیر اصولی ... از رژیم غذایی اشتباه تا حرکات ورزش نامنظم ... اما این بار میخوام خودم مطالعه کنم ... و به کاری که می‌خوام بکنم فکر کنم ... شاید دوباره بتونم حس سلامتی و شادابی رو با طلوع خورشید تجربه کنم ... 

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
خوبه، من هم چند وقتیه شروع کردم صبح ها ورزش میکنم و تاثیر خوبی هم برام داشته.
۸ مرداد ۱۳۹۶
مخصوصا توی این فصل ... باید صبح ورزش کرد وگرنه دیگه وقت نمیشه ... غروب هم میشه اما صبح چیز دیگه ایه :)‌
ممنون بابت نظر مثبت :)
۸ مرداد ۱۳۹۶
به نظرم یکی از حسرت هایی که مردم توی کهن سالی دارن رعایت نکردن تغذیه درست و ورزش می تونه باشه
۸ مرداد ۱۳۹۶
دقیقا ... 
۸ مرداد ۱۳۹۶
چه عکس زیبایی
منم خیلی دوست دارم لحظه طلوع آفتاب رو ببینم زیباست بی نهایت ،
برای کاهش وزن، ورزش و پیاده روی و شنا خیلی خوبه
خودسازی خیلی خوبه... ای کاش همه بتونیم خودمون رو بسازیم
+ بابت کتابی هم که معرفی کردید متشکرم حتما نگاهی بهش میندازم
۸ مرداد ۱۳۹۶
مرسی ... 
همینطوره ... بی‌نهایت زیبا ... با هوای خنک صبح ... 
امیدوارم ... 
خواهش می‌کنم ... امیدوارم که لذت ببرین :)
۸ مرداد ۱۳۹۶
طلوع آفتاب واقعا زیباست !

برای ورزش حتما مطالعه کنید چون اگه حرکت غیر اصولی و نادرست انجام بدین خیلی بد هست اصلا به بدن آسیب برسونن به مرور زمان
می تونید پیاده روی دسته جمعی با دوستان باید یا کوهنوردی اول صبح
یا بدنسازی و هر ورزش دیگه مثل دو میدانی .
سلامتی خیلی مهمه .
۸ مرداد ۱۳۹۶
همینطوره ... 
درسته ... غیر اصولی یه کم بهم آسیب زد ... ولی خب کشش اون رو داشتم ... 
پیشنهاد خوبی بود ... میرفتم ... اما خب فعلا نه ... 
سلامتی خیلی مهمه ... ممنون بابت پیشنهادات و نظر مثبت :)
۸ مرداد ۱۳۹۶
از عکس که چی بگم خیلی زیبا خوش به حالتون که این صحنه رو دیدید ولی در مورد ورزش من که خیلی وقته شروع کردم دارم محو میشم الان به فکر اینم برگردم دیگه نمیشه خخخخخخخخخخخخ
۸ مرداد ۱۳۹۶
امیدوارم شما هم بتونین فرصتی ایجاد کنین تا چنین صحنه‌هایی رو از نزدیک ببینین ... 
خخخ ... ورزش باید جزوی از بزنامه روزانه باشه ... مثل وعده‌های غذایی ... 
۹ مرداد ۱۳۹۶
می‌گم ها...شما عکاسی خوندید؟! :)
۹ مرداد ۱۳۹۶
در مورد عکاسی مطالعه کردم ... اما نه به صورت آکادمیک .. 
من برنامه‌نویس هستم و به صورت آکادمیک هم زمان براش گذاشتم ... 
۹ مرداد ۱۳۹۶
انشاله که یه برنامه خوب میریزید (و خوبم عمل میکنید )و تویی راهتونم هم امیدوارم به بهترین نحو ممکن جواب بگیرید .....
لحظه طلوع بیدار بودین؟!؟!؟ایول
۹ مرداد ۱۳۹۶
ممنون بابت انرژی مثبت ... 
خب به قصد این کار بیدار بود فقط :))
۹ مرداد ۱۳۹۶
تنها خوبی مازندران همین ییلاقاشه، البته جنگلشم بد نیس ولی دریاش افتضاحه
فک کنم نزدیک دو ساله میخوام ورزش کنم :)))
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
راستش من دریای جنوب نرفتم اما دریای مازندران قسمت‌های مختلف با هم فرق دارن ... یه جا افتضاحه .... یه جا عالیه ... 
اصلا یه وضعیه ... :))
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات