درباره انیمه حمله به تایتان / Attack on titan - قسمت اول

انیمه‌ای حماسی که واقعا شما رو تا آخرین لحظه تشنه و مشتاق قسمت بعدی می‌کنه. من امسال با این انیمه آشنا شدم و به جرئت می‌تونم بگم که کیفیت ساخت این انیمه بسیار کم‌نظیره و واقعا خوب روی این اثر کار شده. داستان یه جورایی شاید قسمت‌هایی برگرفته از مبانی دیگه داشته باشه اما در کل اثر تازه‌ای خلق شد . از نظر گرافیک این انیمه واقعا تکنیکی کار شده و کمتر مشکلی توی صحنه‌ها دیده میشه.

داستان این انیمه به این شکل هست که موجوداتی به اسم تایتان‌ها (‌ حالا به زبان ژاپنی چیز دیگه‌ای میگن و به انگلیسی شده تایتان )‌ که به صورت انسان‌نما و بدون جنسیت، مثل غول‌ها بزرگ، بدون فکر و از سر خوشی به انسان‌ها حمله می‌کنن و اونا رو می‌خورن و تا مرز انقراض می‌کشونن و انسانها در چند لایه به دور آخرین مکان مونده دیوارهای بسیار بلندی می‌کشن تا محافظت بشن. تا حالا که صد سال از اون زمان میگذره آدما به خوبی و خوشی و صلح زندگی می‌کنن . تا این که یه روز دوباره حمله میشه و یه تایتان که از دیوار ۵۰ متری دور شهر هم بلندتر هست میاد و یه سوراخ ایجاد می‌کنه تا بقیه بیان داخل و اینجاست که کاراکتر‌های اصلی داستان یعنی ارن و میکاسا و آرمین که به شهرشون حمله شد و عزیزانشون کشته شدن برای انتقام تلاششون رو شروع می‌کنن ... 

اما چیزی که من رو خیلی مجذوب خودش کرد، تصویرسازی خشم و شجاعت ارن به صورت بسیار هیجان‌انگیز و شگفت‌انگیز که واقعا حس رو منتقل می‌کنه ... قسمت‌های این انیمه شب‌های شنبه منتشر میشه و ادامه‌دار هست ولی قصد گذاشتن لینک دانلودش رو ندارم چون که سایت film2movie این انیمه رو سر زمان و با کیفیت‌های مختلف با لینک مستقیم گذاشته و نیازی دیگه به تورنت نیست. امیدوارم که بتونید ببینیدش و لذت ببرین ... 

توجه : لینک زیر رو بوک‌مارک ( ‌Bookmark ) کنین تا بتونین قسمت‌های جدید رو هم ببینید ... 

 

 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۱ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
مچکرم
طاعات و عباداتان قبول

خدا قوت
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
ممنون ... همچنین ... 
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
:)) سلام چطوری
من انیممممه ندوسس
اومدم احوالتو پرررس !!
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
سلام ... خوبم ... 
آره... همینطوره ... 
ممنون ... 
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
و بازهم فیلمی خشن ...
یذره هم غیر خشن بزار مثلن مینیون :))
اخه کارتون منه شگفت انگیزو دیدم که مینیونا توشن انقدر سانسور کرده بودن هیچی نفهمیدم خخخخ کیفیتم صفر خخخ
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
من دنبال فیلم گذاشتن نیستم ... از چیزایی که خودم استفاده می‌کنم و فکر می‌کنم بعضی‌ها نمیتونن به هر دلیلی استفاده کنن می‌نویسم و آموزش می‌دم که همه بتونن خودشون انجامش بدن. ... 
مینیونز رو راستش خودم ندیدم تا حالا فقط تریلر و این جور چیزاش ... یه بار هم من نفرت انگیز یک رو دیده بودم ... آها دو رو هم دیدم ... 
ایده قشنگیه ... 
این انیمیشن‌ها رو میشه از سایت‌های دانلود فیلم راحت پیدا کرد و با یه جستجو توی گوگل کلی پیدا میشه ... با کیفیت بالا هم هست ... 

۲۰ خرداد ۱۳۹۶
ممنون برای پست!!
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
ممنون از شما ... 
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
خوب با توجه به تعریفای شما و داستان بازی...تصمیم بر این شد که دنبالش گشته و دانلودش کرده :)
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
لینکش رو گذاشتم ... با کیفیت های خوب متعارف در دسترس هست و نیازی به گشتن نیست ... 
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
اووووه یس .... کار عالیه :)))
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
فکر کنم تو دو روز گذشته یه سه چهار بار یه مطلبی در مورد این موضوع از شما خونده باشم !!! ویرایش می کنید یا با هم فرق دارند !!!
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
خخخ ... نه ... هر کدوم مطلب متفاوتی هستن ... 
آخه این دو روز انیمه‌های سریالی محبوبم قسمت‌های جدیدشون منتشر میشه ... از این پست‌ها دیدین ... 
ولی بقیه روزای هفته کمتر منتشر میشن ... 
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
جالبه :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
درسته ... فیلم واقعا جالبی هست :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
مرسی از شما
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم ... مرسی از شما :)
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
با اینکه قدیمیه ولی خوبه
۱۷ آذر ۱۳۹۸
موافقم ..
۱۷ آذر ۱۳۹۸

من این انیمه رو کامل دیدم و و یکی از بهترین انیمه هایی بود که دیدم یعنی واقعا عالی بود .

 ولی از توکیو غول خیلی بیشتر خوشم اومد.

۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالیه ... چه انیمه‌های خوبی می‌بینی ...
+ انقدر که خوبن نمی‌تونم بینشون انتخاب کنم ... از نظر داستان و تصویرسازی مانگاشون ...
+ ولی از نظر انیمه باید بگم که حمله به تایتان سر تر از توکیو غول بود ...
+ با این حال سلیقه هم دخیله ... و خاطراتی که هر فرد با اونا پیدا می‌کنه و ارتباطی که میگیره ...
+ من بهت شیطان کش رو هم پیشنهاد می‌کنم اگه ندیدی ... :)
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

اره سلیقه خیلی مهمه 

آها شیطان کش رو هم حتما میبینم 

اسمش که خیلی باحاله

۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آره ... اسمش که با حاله ... خودشم باحاله :))
+ ولی خب اگه دنبال یه چیز واقعا باحال هستی بهت Berserk رو پیشنهاد می‌کنم ...
+ حسابی حالت رو عوض می‌کنه ... 😁
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

راستی این berserk  شبیه attack on titan  نیست؟؟

۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
برزرک یه داستان قدیمی هست نسبت به اون ... در مورد مانگا هم بخون ... چیزای خوبی دست میاد ... یه مطلب نوشتم خوبه ...
+ برزرک یه سطح بالاتر از حمله به تایتان هست ... از لحاظ خشونت و صراحت ... داستان فوق‌العاده‌ای هم داره ...
+ ولی خب فکر نکنم راحت بشه پیدا کرد ... کلا عناوین جالبی هستن ...
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام کسی میدونه فصل 4 دقیقا کی میاد؟

۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ... یاییز ۲۰۲۰
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

وای این انیمه واقعا فوق العاده ست

من که بی صبرانه منتظر فصل چهارمشم :))

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
موافقم ... واقعا اثر فوق‌العاده‌ای بود ...
+ 🌹
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

سلام 

انیمه تو چه ماهی از پاییز چه روزی اگه ساعتم بگی دیگه عالی میشه

🤣🤣🤣🤣🤣

۱۳ تیر ۱۳۹۹
سلام ... وقتت بخیر ...
+ اینطور که متوجه شدم ... سه ماه دیگه ...
+ اگه زمان دقیقش رو هم می‌خوای این سایت برو که میگه ۹۱ روز دیگه ... 😂😁
۱۳ تیر ۱۳۹۹

این انیمه خیلی خوبه 😊 🙂 😇

+ امروزم قسمت 3 فصل چهارش اومد سریع رفتم دانلود کردم ، وسط کلاسای آنلاین داشتم می دیدمش 😄 😁 

+ یکی از شخصیتایی هم که تو این انیمه ازش خوشم میاد شخصیته لیوایه ، به نظرم خیلی شخصیته جالبی داره ، همین طورم پوکر و الملکه 😂 🤣 😝

+ وای من چقدر نظر می دم 😀 😃 🤦🏻‍♀️ ،،، ببخشین اگه خیلی رو مخم 😄 😁

۱ دی ۱۳۹۹
خیلی داستان خاص و عمیقی داره ... اصلا یه دوره‌ای از زندگی خیلی از این انیمه الهام می‌گرفتم برای درک دنیا ...
+ فصل چهارم رو هنوز شروع نکردم ... آخه با این وضع کرونا تاریخ پخش قسمت‌های جدید هر بار تغییر می‌کنه ... یه مقدار سختمه ... احتمالا وقتی تموم شد شروع کنم این فصل رو ...
+ لیوای خیلی باحاله ... ولی از این مفهوم که یکی توی خونش هست که این قابلیت رو داره و می‌تونه از بقیه بهتر عمل کنه برام قابل هضم نیست ... 

+ اتفاقا خیلی خوبه ...و من خوشم میاد ... در مورد مسائل مشترک صحبت کنیم و تبادل نظر کنیم ... مرسی که وقت میذاری ملیکا خانوم ... 😊🌹
۱ دی ۱۳۹۹

+ چرا قابل هضم نیست ؟ 😊 🙂 🤔

+ خب پس ،،، خوبه 🙂 🙃

۱ دی ۱۳۹۹
چون قبول این موضوع یعنی راهی وجود داره برای بقیه و فقط اون فرد می‌تونه ...
+ اوهوم ... 😊
۱ دی ۱۳۹۹

اومممم ، من دقیق منظورتونو متوجه نشدم ، منظورتون اینه که مثلا خون آکرمنی تو وجودشه و از بقیه قوی تره ... ؟ 😊 🙂 🤔

۱ دی ۱۳۹۹
درسته ... البته اشاره می‌کنه چقدر سختی کشید ... اما دلیل اصلی قدرتش اونه ... بی حالیش به خاطر سختی‌ها ...
۱ دی ۱۳۹۹

بله

۱ دی ۱۳۹۹
😊😁👍
۱ دی ۱۳۹۹

+نشستم همشو دیدم :)

فصل چهار رو تا قسمت 28 دیدم بقیش هنوز پخش نشده

و حالا هم نمیدونم چه گلی به سرم بزنم چون دلم میخواد بقیه داستانو بدونم 😶

+پست معرفی هم خیلی خوب بود، من همش مقاومت میکردم که انیمه نبینم ولی به اصرار زری دیدمش و به نظرم این اینمه بیشتر از نوع ساختش (که فیلم نیست) داستانش برام جالب بود. یعنی اگر با این کیفیت یه سریال ساخته میشد میترکوند.

+اصرار نکنید سراغ انیمه دیگه ای نمیرم 😂✋

۱۰ مرداد ۱۴۰۱
حس شروع یک داستان طولانی ... واقعا زیبایی هست ... یکی از دلایل دیدن سریال‌ها، انیمه‌ها و خوندن کتاب‌های سریالی و مانگا‌ها برای من هم همین هست ... واقعا حس زیبایی رو تجربه کردین ...
من خودم فصل ۴ رو ندیدم ... من بعد از این که فصل ۳ پخشش تموم شد ... سریع رفتم روی مانگا و کلش رو یک هفته‌ای خوندم و خلاص شدم 😂

+ موافقم ... کیفیت ساختش بالاست ... ولی خب همین الانش هم توی دنیای انیمه‌ها ترکونده ... 😁
+ خب داستان جذاب توی این دنیا کم نیست ... چه برین دنبال انیمه ... یا کتاب یا مانگا یا سریال ... امیدوارم از لحظات زندگتون لذت ببرین و غم همراتون نباشه ... 😊🌹🌸
۱۰ مرداد ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات