بهار رویایی ...

سلام دوستان ... سال نو شد و من هیچ پستی نذاشتم دیگه کافیه ... :))

سال جدید مبارک ... امیدوارم که اتفاقای خوب و جدیدی برای همه ما توی این سال رقم بخوره و تجربه کنیم و بهتر از پارسال بشیم ... این عکس رو خودم گرفتم به نشانه بهار ... اینجا روستای ابیانه ک جزوی از اصفهان محسوب میشه هست . روستای قشنگی هست ... با این حال اصلا به شمال نمیرسه ...

بهار امسال برای من رویایی بود ... چون رویاهام امسال دوباره زنده شدن ... می‌دونین ، بعضی مواقع آدم باید کار اشتباه کردن و خودسری رو رها کنه ... باید دیگه بزرگ بشه ... باید دیگه دل به دریا بزنه ... باید دنیا رو تجربه کنه ... باید همه چیز رو عوض کنه ... امیدوارم امسال نوبت من باشه ... امیدوارم که امسال دیگه مثل پارسال نباشه ...

سال خوش از بهارش پیداست ... با این بهار رویایی سال رویایی ای هم در انتظار هست

خداروشکر

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
ایشالا :)
۸ فروردين ۱۳۹۵
:)
۹ فروردين ۱۳۹۵
سال نوی شمام مبارک :)
۹ فروردين ۱۳۹۵
ممنون :)
۹ فروردين ۱۳۹۵
سال نو مبارک ^_^
۹ فروردين ۱۳۹۵
ممنون :)
۹ فروردين ۱۳۹۵
سال نوتون مبارک...
ابیانه واقعا زیباست.
۱۱ فروردين ۱۳۹۵
ممنون ...
همینطوره ...
۱۱ فروردين ۱۳۹۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات