برک ۶ تیر - تابستان و پادکست کرسی

همیشه ماه تیر برای ما ماه خاصی بوده. از این نظر که آغاز فصل تابستان و از طرفی هم ماه کنکور هست. آخر هفته‌ی آینده برای خیلی از دوستان ما، اتفاق سرنوشت‌سازی می‌افته. لحظاتی سخت پر از استرس که معمولا خاطرات خوبی برای ما به جا نمیذارن، مگر اینکه آمادگی لازم و کافی رو برای این امتحان داشته باشیم. هر ساله اهمیت این تک امتحان سرنوشت‌ساز، از سال‌های قبلش کمتر میشه اما همچنان باید وجودش رو تحمل کنیم.

بداهه برک چیست؟

جدای از بحث کنکور، ما تابستان رو در پیش داریم. همچنین اگر تهران زندگی می‌کنین و به دنیای تکنولوژی علاقه دارین، نمایشگاه الکامپ رو از دست ندین که از ۴ تیر شروع و تا ۷ تیر ادامه داره. تابستان رو با کلید واژه‌هایی مثل گرما، تعطیلات، دریا، سفر و وقت آزاد می‌تونیم به یاد بیاریم. بعضی از ما هم تابستان رو فرصتی برای یادگیری مهارت‌های جدید می‌بینیم، مثل کلاس فوتبال، گیتار، زبان و ... اما من می‌خوام اینجا در مورد تفریحات و کارهایی که انجام میدم، صحبت کنم تا شاید دروازه‌های جدیدی رو به روی شما هم باز کنه:

همکاری در پادکست کرسی

با همکاری جمعی از دوستان عزیزم، قصد داریم پادکست جدیدی با عنوان کرسی رو شروع کنیم. ویژگی جالبی که این پادکست داره اینه که مثل یک میز کرسی بزرگ قراره دور هم بشینیم و گفتگوی گرمی درباره موضوعات مختلف داشته باشیم. یکی از جذابیت‌های پادکست نسبت به متن، زنده بودن محتوا هست و درسته ما تصویری از صوت نداریم اما انگار محتوا در حال صحبت کردن با ما هست و اینطور ارتباط بهتری با محتوا پیدا می‌کنیم و احساسات بیشتری رو از کسانی که این محتوا رو ارائه میدن، دریافت می‌کنیم. اطلاعات بیشتر.

طراحی و ساخت قالب‌های جدید وبلاگی

یکی دیگه از فعالیت‌های مورد علاقه‌ام برای تابستان، طراحی قالب‌های جدید هست. برنامه‌ای برای تمرین و تولید قالب‌های جدید با استایل‌ها و موضوعات مختلف و همچنین برای سرویس‌های مختلفی مثل بیان، بلاگفا، وردپرس و سرویس‌های دیگری دارم که اگر خدا بخواد در تابستان و در همین وبلاگ منتشر می‌کنم تا از خواندن و نوشتن و انتشار محتوا در وب فارسی،‌ لذت بیشتری ببریم.

تماشای انیمه و فیلم

معمولا ما در کنار انجام فعالیت‌های مختلف و کارهامون، نیاز به زمانی برای دوری از این کارها داریم که در اصطلاح به این زمان، تایم فراغت میگیم. به نظرم تماشای داستان‌های جذاب مثل ارباب حلقه‌ها و فیلم‌های سینمایی و همینطور انیمه‌های جذابی مثل وان پیس و ... می‌تونه ابزار خوبی برای پر کردن تایم فراغت ما باشه.

مطالعه کتاب

شما رو نمی‌دونم اما من وقتی غرق در محتوا و داستان کتابی میشم، به سختی می‌تونم ازش دل بکنم و در کار دیگری تمرکز داشته باشم. کتاب خوندن برای من یک جورهایی مثل رفاقت کوتاه مدت هست و تا کتاب رو کامل نخونم، این فکر کردن‌ها ادامه داره، اما لذتی که در این راه می‌برم وصف ناشدنی هست و وارد دنیایی از تصورات و تالارهای ذهنی میشم و مدتی رو در اون دنیا و با اون افکار سپری می‌کنم. یکی از کتاب‌های مورد علاقه من، کتاب سیلماریلیون و ارباب حلقه‌ها هست که مشتاقم تا حداقل یک جلد از این کتاب‌ها رو این تابستان مطالعه کنم.

خب حالا برنامه تابستانه شما چی هست؟ دوست دارین در این تابستان چه کار یا کارهایی انجام بدین؟

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

خوشم میاد همه کلی پلن برای تابستونشون دارن بعد من نشستم در و دیوار را نگاه می‌کنم(((':

امیدوارم تابستان خوب و مفیدی داشته باشی✨️

۶ تیر ۱۴۰۲
خب یه فکری بکن دیگه ماجده ... چیز خاصی نیست ... هر کاری که بهت لذت میده رو می‌تونی انجام بدی ...
قربونت ... منم برات آرزوی تابستونی خاطره‌انگیز می‌کنم ✨️
۶ تیر ۱۴۰۲

بریم که بترکونیم تابستونو! :))

۶ تیر ۱۴۰۲
نه دیگه گناه داره یاسمن ... نتکرونیمش ... 😁
بریم که لذت ببریم بعد بترکونیمش 😂
۶ تیر ۱۴۰۲

سلام محمدرضا ، اول اینکه عمیقا آروزی موفقیت پادکستتون رو دارم و چقدر دلم میخواست در کنارتون باشم.. ولی برجک داره صدام میزنه .. حتما پیگیرتون هستم و انرژی مثبتام و رگباری میفرستم براتون

یه قالب شیک و مجلسی و ساده ، اما با امکانات.. چه شود.. 😅

۶ تیر ۱۴۰۲
سلام شروین ... امیدوارم عالی باشی و نگران سربازی هم نباشی ... به خدمت عادت می‌کنی ولی اگه ۲ سال داری بدون که خیلی قراره عادت کنی ... دوستی بسازی زودتر می‌گذره و این روحیه رو به نظرم داری ... امیدوارم کمتر بهت بد بگذره ...

واقع‌گراییت رو دوست دارم ... به نظرم می‌تونستیم همکاری خوبی داشته باشیم ... ولی انگار قسمت نبود ... مرسی از حمایتت 👍

در مورد قالب هم دارم روی طراحی یک قالب کاملا مینیمال با پوشش کامل امکانات بیان کار می‌کنم ... یه مقدار روندش کند پیش داره میره ولی انشالله همین ماه منتشرش می‌کنم - آموزشی خوش بگذره 👍🌱🌹
۶ تیر ۱۴۰۲

کرسی ایده ی خیلی قشنگیا در فضای بلاگ

۷ تیر ۱۴۰۲
به نظر من هم جالبه ولی خب زیاد مربوط به فضای بلاگ نمیشه و یک اثر مستقله و در مورد موضوعات مختلف صحبت می‌کنیم اما بدنه تولید همه تجربه وبلاگنویسی داریم.
۷ تیر ۱۴۰۲

مشتاق قسمت اول پادکستیم :)

۷ تیر ۱۴۰۲
مرسی از حمایت ... انشالله اوایل مرداد قسمت اول رو منتشر می‌کنیم.
۷ تیر ۱۴۰۲

سلام.سلام.سلام

به نظرم این پادکست های کرسی، یک کار فرهنگی بزرگه، خیلی عالی میشه👌

منم خیلی دوست دارم ارباب حلقه هارو بخونم، سیلمارلیون خیلی اسم قشنگیه به نظرم:)).

۷ تیر ۱۴۰۲
سلام ... وقت بخیر
امیدوارم که همینطور هم باشه ... مرسی از حمایت 🌱🙏

واقعا اسم زیبایی هست و اسم جواهراتی هست که الفی به نام فیانور اونا رو ساخته و داستان‌های کتاب مربوط به عاقبت این جواهرات میشه.
۷ تیر ۱۴۰۲

به به عجب تابستونی😍❤

۸ تیر ۱۴۰۲
اوهوم، امیدوارم تابستون خوبی از در بیاد برا هممون امسال.🌱❤️
۸ تیر ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات