پست‌های آسمانی - هفته سوم شهریور

پست‌های آسمانی مجموعه‌ای از پست‌های فاخر،‌ ارزشمند و قابل توجه است که در سطح وبلاگستان فارسی جمع‌آوری شده و به صورت هفتگی منتشر می‌شوند. هدف از انتشار این پست‌ها ارتباط میان خوانندگان و نویسندگان، حمایت از تولید محتوا و گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی است.

این هفته هم یک سری از پست‌ها از هفته‌ی قبل جا موندن و در مجموع این هفته ۱۰ پست انتخاب شدن. اگر احساس می‌کنین جای بعضی از پست‌های هفته اینجا خالی بود، لینکشون رو برای ما ارسال کنین تا برای هفته بعد آماده بشن. از این به بعد از لیست کلمات کلیدی استفاده میشه که با زدن روی هر کدوم از «کلمات کلیدی» به پست کلمه‌ی مورد علاقتون می‌رسین. بعد از دیدن جعبه‌ی اون پست با زدن بر روی کلمات کلیدی پایین جعبه‌ی هر پست  دوباره به لیست پایین هدایت میشین و کلمه‌ی مورد نظرتون رو انتخاب می‌کنین:

 

 

اندیشه‌های خلاق واقعا چطور به ذهن‌ها الهام می‌شوند: رعدآسا و ناگهانی و تصادفی؟ کتاب منحنی خلاقیت

چطور می‌شود آدم خلاقی بود؟ چطور می‌شود در یک زمینه نوآوری کرد؟

خیلی وقت‌ها با مرور داستان اختراعات ممکن است تصور کنیم که اندیشه‌های خلاق به صورت تصادفی و یا در شرایط خیلی ویژه راهشان را به سمت مغزها باز می‌کنند.

 

 

تو چه دانی که پسِ هر نگه ساده ی من/ چه جنونی، چه نیازی، چه غمیست؟

از عید که ماشینمو داده بودم برادرِ گرام شسته بود (بعدا توی کارواش فهمیدم که دو لا پهنا پولش رو ازم گرفته!)

و هفته ی بعد توی پارکینگ، خودش سینی جوجه کباب رو گذاشته بود روی کاپوت و آب زرد جوجه زعفرونی رد مشمئزکننده ای روش انداخته بود که به زور پاک کردم،

 

من نوشتن را به حرف‌زدن ترجیح می‌دهم

پیرزنی در من زندگی می‌کند که چند روزی است از تهران بیرون زده

و رفته توی یک شهر کوچکِ بیابانی، به دور از شلوغی‌ها دارد وقت زیادی را در اتاقی کوچک سپری می‌کند.

 

سفر قهرمان

چه چیز یک قهرمان را می سازد؟

 این سوال مدت ها روی ذهنش سنگینی می کرد. از زمانیکه جوزف کمبل در کتابش، ادعا کرده بود که طرز تهیه قهرمان ها را کشف کرده است.

 

آیا هر کتابی ارزش خواندن دارد؟ – نگاهی به قانون استرجن

یکی از پیج‌هایی که در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام دنبال می‌کنم،

پیج امین کاکاوند است که می‌توانید از لینکی که می‌گذارم به این صفحه دسترسی داشته باشید.

 

 

لیست کلمات کلیدی

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۰ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

خیلی ممنون مثل همیشه عالی🌷.... بدبختانه یو آپلود فعلا در دسترس نیست( با وی پی ان مشکلی نداره) و تمام عکسای من رفت😐 بعضی از عکسای شما هم همین طور نمایش داده نمیشن....

۱۷ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی از شما ... 😊🌹
+ خب من مشکلی ندارم ... احتمالا به خاطر ISP شما باشه ... و یا مشکل خاص دیگه‌ای ...
۱۸ شهریور ۱۳۹۹

اگه اینطوره خیلی خوبه، حداقل میدونم عکسام نمایش داده میشن😃🌷...

البته مرورگر عکسا رو کش میکنه برا اینه متوجه بشید مشکلی دارید یا نه باید با زبانه خصوصی ببنید ...من امیدوارم مشکلی نباشه اصلا....

راستش من یه پیشنهاد داشتم، نمی دونم می تونم بگم؟ چون شاید یکم بی ربط باشه به موضوع....

۱۸ شهریور ۱۳۹۹
درسته ... کش نیست و بارگزاری میشه ...

+ حتما ... اگه سخته خصوصی بگو ...
۱۸ شهریور ۱۳۹۹

نه خواستم بگم اگه دوس دارید و قبلا اینکارو نکردید(اگه هست بگید چون مطالب قدیمی تونو ندیدم) می تونید یه سری انیمه معرفی کنید، اونایی که جالبن و کمتر دیده شدن، روشون نقد بنویسید و اینا..... همین :) 

۱۸ شهریور ۱۳۹۹
خب انیمه‌ها رو معرفی می‌کردم و احتمالا در آینده هم می‌کنم ... و مطالب بلاگم همه دسته‌بندی شده هستن و توی دسته‌ی انیمه میشه همه رو پیدا کرد ... تعدادشون زیاد نیست ... ولی خب چیزایی هستن که دیدم و به نظرم ارزش دیدن دارن ...
۱۸ شهریور ۱۳۹۹

ممنون 🌷

۱۸ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۱۸ شهریور ۱۳۹۹

سلام :)

چقدر عکس اون پرنده‌ها قشنگ بودن :)

پست‌های آسمانی مزیت‌های زیادی دارن، اما بنظرم یک عیبی دارن اونم این که شما انقدر سرتون شلوغ میشه که دیگه خودتون پستی نمی‌ذارین! 

۲۱ شهریور ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...

+ همینطوره ... خیلی عکس‌های زیبایی بودن ...

+ خب شاید یه کم موثر باشه ... اما بیشتر به این خاطره که کلا وقتم یه کم تنگه ... 😊🌹
۲۲ شهریور ۱۳۹۹

من عاشق پست های آسمانم هستم ایول 😄😄😄

همچنین یه هفته هست راه علمی داتلود از یوتیوب ر تو اینترنت میگشتم :|

ممنون :)

۲۱ شهریور ۱۳۹۹
مرسی ... 😁😊🌹
+ خواهش می‌کنم ... 😊
۲۲ شهریور ۱۳۹۹

همچنین یه سوال این آنلاین بودن یا نبودن که توی نظرات هست واقعیه یا دکور؟

۲۱ شهریور ۱۳۹۹
درسته ... ظاهری هست
۲۲ شهریور ۱۳۹۹

خیلی ممنون.جالب بود..

۲۳ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۳ شهریور ۱۳۹۹

واای پست منم انتخاب شده 😍 ممنونم 

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
واقعا پست خوبی بود ... یه معرفی درست و حسابی ...
+ خواهش می‌کنم ... مرسی از شما ... 😊🌹
۲۶ شهریور ۱۳۹۹

من تازه الان این پست رو دیدم (پیشاپیش شرم بر من!) و یهو دیدم لینک وبلاگ سابق خودم این‌جاست! حس جالبی داشت، دمت گرم :)

۲۹ آبان ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌷🌹
+ چرا شرم 😁😂 ... خب هدف از معرفی تشکر نویسنده‌ها نیست که ... هدف اینه که وبلاگ‌نویسا بدونن کارشون ارزشمنده ...
۲۹ آبان ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات