پست‌های آسمانی - هفته دوم شهریور

پست‌های آسمانی مجموعه‌ای از پست‌های فاخر،‌ ارزشمند و قابل توجه است که در سطح وبلاگستان فارسی جمع‌آوری شده و به صورت هفتگی منتشر می‌شوند. هدف از انتشار این پست‌ها ارتباط میان خوانندگان و نویسندگان، حمایت از تولید محتوا و گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی است.

این هفته هم یک سری از پست‌ها از هفته‌ی قبل جا موندن و در مجموع این هفته ۱۰ پست انتخاب شدن. اگر احساس می‌کنین جای بعضی از پست‌های هفته اینجا خالی بود، لینکشون رو برای ما ارسال کنین تا برای هفته بعد آماده بشن. از این به بعد از لیست کلمات کلیدی استفاده میشه که با زدن روی هر کدوم از «کلمات کلیدی» به پست کلمه‌ی مورد علاقتون می‌رسین. بعد از دیدن جعبه‌ی اون پست با زدن بر روی کلمات کلیدی پایین جعبه‌ی هر پست  دوباره به لیست پایین هدایت میشین و کلمه‌ی مورد نظرتون رو انتخاب می‌کنین:

 

معرفی کتاب: بلک‌بری هملت، نوشته ویلیام پاورز

وقتی توی کتابفروشی رفتم و از بین انبوه کتاب‌ها چشمم متوجه عنوان عجیب یک کتاب شد،

نتوانستم جلوی کنجکاوی خودم را بگیرم. بلک‌بری دوران مدرن، آخر چه ربطی به هملت شکسپیر دارد؟

 

اموتیکون چیست و چه نقشی در ارتباط متنی دارد؟!

نمایش احساسات در متن و پیام‌ها با استفاده از شکلک‌ها به هیچ عنوان اتفاق تازه‌ای نیست.

امروزه به لطف آنها میتوان ضعف انتقال هیجان و احساس در ارتباط متنی را پوشاند!

 

حکایتی از ملانصرالدین

روزی ملانصرالدین الاغ خود را با زحمت فراوان به پشت بام برد!

بعد از مدتی خواست او را پایین بیاورد ولی الاغ پایین نمی آمد.نمی دانست الاغ بالا می رود ولی پایین نمی آید!!

 

۱۶۵

این روزا آدما توی خودشون فرو رفتند و روزهای سختی رو می‌گذرونند؛

چون وقتی به زندگی خودشون نگاه می‌کنند اون رو در درون منجلاب ویروس و وضعیت اقتصادی و نظام آموزشی فلج و معضل بیکاری و مسکن و خودرو و ازدواج و کل مشکلات ریز و درشت دیگه می‌بینند.

 

وقتی ویلیام اروین روضه می‌خواند:

ویلیام اروین شاید امام حسین (ع) را  نشناسد و حتماً خبر ندارد که یک روز، وقتی من کتابش را می‌خواندم،

کلماتش از یک‌جایی به بعد برایم شد روضه. در کتاب فلسفه‌ای برای زندگی، از قول رواقیون می‌گوید که آدمی، هر لحظه باید برای غم‌های بزرگ آماده باشد؛

 

حال و هوای یادگیری من(۴): فراموش کردن آموخته‌ها – دوری از تعصب

در مورد اهمیت دور شدن از تعصبات حرف زیاد زده‌ام.

بنظرم اگر کسی نگاهی گذرا به جای‌جای این نوشته‌هایی که در این وبلاگ هستند بیندازد، این را به وضوح احساس خواهد که دل پری از تعصب و دگماتیسم فکری دارم. و این تمِ دوست نداشتن و متنفر بودن

 

دیالکتیک تنهایی | مروری بر مقاله و کتاب اکتاویو پاز

نگاه من به تنهایی و چراییِ خواندن درباره‌اش

شخصاً وقتی با واقعیتی دست‌وپنجه نرم می‌کنم، هرچند به گمانم واقعیتی نام‌آشنا و دیریاب باشد، بر آنم تا درباره‌اش بخوانم و این واقعیت را در قالب کلمات و مفاهیمی روشن تماشا کنم.

 

 

در دروازه را می توان بست ولی در دهان مردم را نه!

یکی از مشکلات بزرگی که خیلی از انسان‌ها دارن، قضاوت کردن اعمال و رفتار دیگرانه.

قضاوت‌هایی که معمولا از روی نادانی انجام می‌شن و ممکنه ضربه‌های بزرگی به افراد بزنن.

 

-294- غوغای سکوت

این سفر ذهنی که دیگه جزو روتین زندگی من به حساب میاد برای بقیه، اتفاق عجیب و ترسناکیه.

اما من سر زمان مناسبش منتظرشم، بهش میدون می‌دم، کمک می‌کنم اوج بگیره و وقتی فروکش می‌کنه آروم کنار می‌ذارمش تا دوباره برگرده.

لیست کلمات کلیدی

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۶ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

سلام

دلم واست تنگ شده بود خیلی وقته حرف نزدیم

این اولی مال ایموتیکون خیلی خوب بود ممنون♥♥

۱۰ شهریور ۱۳۹۹
سلام ... امیدوارم حالت خوب باشه ...
+ آره ... منم دلم برات تنگ شد ... 😊
+ همینطوره ... قربونت ... 🌹
۱۰ شهریور ۱۳۹۹

فقط پست غمیِ عزیز، خیلی عالی بود به نظرم.

فقط کاش که حالا یه استراحتی به خودش داده تا فصل بعد نویسندگی‌اش، نوشته‌های این فصل‌ وبلاگ‌اش رو پاک نکنه. چون چندجا توی وبلاگ‌ام نوشته‌های ایشون رو لینک کردم و احتمالاً بعداً هم لینک کنم جملات قصار غمیِ عزیز رو. 

خسته نباشی محمدرضاجان، همین‌طور با قدرت ادامه بده. شک ندارم که یه روز وبلاگ‌ات می‌شه یه مرجع کامل برای وبلاگستون بیان. :)

۱۰ شهریور ۱۳۹۹
پست غمی واقعا عالی بود و بعد از خوندن این پست احساس خوبی داشتم ... و به نظرم اکثر پست‌ها حس ارزشمندی دارن و به افکار مخاطب عمق میدن

+ امیدوارم که همینطور باشه ...

+ مرسی علیرضاجان ... ممنون که حمایت می‌کنی و روحیه میدی ...  😊🌹
+ این سری همراه‌های باتجربه و عزیزی توی بخش‌های مختلف و مخصوصا داوری دارم که می‌تونم بگم که می‌تونیم با قدرت ادامه بدیم ... و هدف حمایت و گسترش وبلاگنویسی هست و امیدوارم حداقل بتونیم اون چیزی که از دستمون بر میاد برای هم انجام بدیم.
۱۰ شهریور ۱۳۹۹

خیلی ممنون.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۱۰ شهریور ۱۳۹۹

می شه بگین جناب غمی کدوم یکی اند ؟

۱۰ شهریور ۱۳۹۹
چهارمین پست با عنوان ۱۶۵
۱۰ شهریور ۱۳۹۹

سلام خوبید؟ ممنون ازتون🌷 فقط دیالکتیک تنهایی بهش نمی خوره وبلاگ باشه ظاهرا وب‌سایت سایت وردپرسیه؟؟ بالاخره وب‌سایت یا وبلاگ؟ ✌🌷

۱۰ شهریور ۱۳۹۹
سلام ... مرسی ... منم خوبم ... امیدوارم شما هم خوب باشی ... 😊🌹
+ درسته ... وبلاگ خانم عبدی روی دامنه‌ی شخصی و با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه‌اندازی شده و خانم عبدی از وبلاگ‌نویس‌های فعال وبلاگستان هستن ... 🌷
۱۰ شهریور ۱۳۹۹

پست های غمی همیشه عالی ان

۱۱ شهریور ۱۳۹۹
موافقم ... اکثر پست‌هاش عالی ان ... 👍😊🌹
۱۲ شهریور ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات