گالری عکس بهار ۱۴۰۲

بهار امسال در شمال با باران آغاز شد. اما همین که باران تمام شد، دنیایی از زیبایی رو نمایان کرد. کوه‌های پر از برف و شکوفه‌های سرحال مثل ستاره می‌درخشیدن. درخت‌ها تا ارتفاع مشخصی، لباس سبز خوش رنگی پوشیدن وپرنده‌ها موسیقی متن زیبایی برای این تصاویر می‌نواختن.

به نظرم امسال هم انگار مثل سال‌های قبل هست، تفاوت خاصی حس نکردم، ادامه‌ای از روزهای قبل و روند گذشته. شاید بیش از حد در نقش زندگی فرو رفتم و به این روند عادت کردم. به یاد دارم روزی ارتفاعم به ابتدای آینه‌ی آرایش مادرم نمی‌رسید، روی صندلی رفتم و نگاهی به خودم کردم. با خودم گفتم یعنی وقتی بزرگ شدم، چه شکلی خواهم شد؟. حالا بعد از ۲۰ سال، از ارتفاع آینه پیشی گرفتم اما دیگه خبری از اون حس کنجکاوی نیست. نمی‌خوام بدونم وقتی مسن شدم چه شکلی میشم و چه اتفاقاتی قراره بیوفته. اما چیزی که همچنان در من زنده و جاری هست، حس زیبا و خالص در طبیعت بودن هست، امیدوارم شما هم از بودن و دیدن طبیعت، لذت ببرین:

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

بهارت زیبا محمدرضا.

امیدوارم زیبایی بهار توی تک‌تک لحطات زندگیت سایه بندازه. 

۸ فروردين ۱۴۰۲
بهار تو هم زیبا نسرین.
ممنونتم ... منم امیدوارم بهار امسال، سرآغازی زیبا برای ادامه زندگیت باشه.
۸ فروردين ۱۴۰۲

سلام واقعا زیبا بود، ممنون بابت تصاویر بهاری که زحمت کشیدین، انشااله زندگیتون همیشه بهار باشه و پربار❤️🌹

۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام، وقتتون بخیر 🌷
خواهش می‌کنم، امیدوارم لذت برده باشین.
مرسی، چه آرزوی قشنگی، دلتون شاد و زندگیتون پر از شکوفه ❤️🌹🌷
۸ فروردين ۱۴۰۲

سلام سال نو مبارک

برای طبیعت که زندگی همان نیست 

پر شور تر، پر هیجان تر و زیبا تر ادامه داره

چقدر خوبه که افسردگی و ناامیدی در ذات طبیعت نیست

همیشه در بهترین حالت قرار داره

 

مرسی از عکس ها

دلمان رفت

۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام، سال نو شما هم مبارک
دقیقا همینطوره ...
واقعا که چقدر خوبه ...
ولی از بدی روزگار، همین آدم‌های افسرده و ناامید و ... به جان این طبیعت هم می‌افتند و کوچکتر و کوچکترش می‌کنن.
امیدوارم طبیعی زندگی کنین.

خواهش می‌کنم، مرسی از شما بابت نظر پر مهرتون.
امیدوارم حضور در این طبیعت، قسمت شما هم بشه.
۸ فروردين ۱۴۰۲

چقدر قشنگگگگگ*-*

۸ فروردين ۱۴۰۲
اوهوم ... امیدوارم بهار قشنگی داشته باشی فهیم ...
۹ فروردين ۱۴۰۲

بزرگوارین🌹 

ممنونم از لطفتون، فعلا که اسمم شکوفست ببینیم باقیش با یه گل بهار میشه😄

۸ فروردين ۱۴۰۲
ارادتمندم 🌷
مرسی از لطف شما ... دلتون بهار شکوفه خانم 🌹🌷😊
۹ فروردين ۱۴۰۲

سلام . سال نو مبارک . اون چادر مسافرتی برای شماست ؟

من امسال می خواستم برم مسافرت خارج از کشور ، ولی مادرم مریض شد و مجبور شدم تو خونه بمونم و از مادرم مراقبت کنم . نتونستم جایی برم . حالا ان شاء الله نوروز سال دیگه .

۹ فروردين ۱۴۰۲
سلام ... سال نو مبارک ... درسته ...
خدا مادرتون رو شفا بده ... چه تصمیم ارزشمندی گرفتین, امیدوارم دعای مادر پشت و پناهتون باشه, انشالله فرصت های بعدی, بهتر و با دلی شادتر ...
۹ فروردين ۱۴۰۲

سلام آقا محمد رضا

سال نو و بهار زیبا بر شما مبارک باد

یک سؤال فنی داشتم و امیدوارم بتونین کمکم کنید.

روز اولی که فضای اختصاصی بیان رو دیدم، خیلی ذوق زده شدم و اسم یکی از پوشه‌ها رو عوض کردم. از اون روز به بعد، قسمت «صندوق بیان» برام باز نمیشه.

حالا چیکار کنم؟

این عکسای زیبای شما رو که دیدم، یاد مشکلم افتادم.

کاش منم بتونم داخل وبلاگم عکس بذارم.

۹ فروردين ۱۴۰۲
سلام، وقتتون بخیر، سال نو شما هم مبارک
من برای آپلود تصاویر از پیکوفایل استفاده می‌کنم
۹ فروردين ۱۴۰۲

خیلییییییییییییییییی قشنگ بود و چقدر با متنی که نوشتی همزاد پنداری کردم...

۹ فروردين ۱۴۰۲
خداروشکر، امیدوارم فرصت حضور در طبیعت رو داشته باشین و ازش لذت ببری.
۱۰ فروردين ۱۴۰۲

خیلی هم عالی :)

توی این روزا داخل شهر باید خیلی بگردم که بتونم یک درخت با شکوفه پیدا بکنم. اصلا انگار همچین چیزی نبود ...

۹ فروردين ۱۴۰۲
خب بسته به آب و هوا و زیست بوم منطقه این شرایط فرق می‌کنه، شمال اکثر درخت‌های آلوچه شکوفه دادن.
۱۰ فروردين ۱۴۰۲

ممنون همچینین

۹ فروردين ۱۴۰۲
قربونت 🌹🌷🌸
۱۰ فروردين ۱۴۰۲

سلام سال نوتون مبارک 

چه عکس های خوشگلی گرفتین :))

فروردین شمال واقعا زیباست 

تو اردیبهشت کاشان و باغ گل اراک زیباست :))

۹ فروردين ۱۴۰۲
سلام، سال نو شما هم مبارک
بهار انقدر زیباست که از هر قابی خوشگله، امیدوارم از دیدنشون لذت برده باشین و فرصت حضور در طبیعت رو هم داشته باشین.
همینطوره و اردیبهشت هم همینطور، اما اردیبهشت کاشان و اراک رو ندیدم، باید حتما ببینم، اراک رو نمی‌دونم اما حدس می‌زنم کاشان رویایی باشه.
۱۰ فروردين ۱۴۰۲

چه عکس های قشنگی عیدتون مبارک

۱۲ فروردين ۱۴۰۲
بهار واقعا زیباست، امیدوارم از تصاویر لذت برده باشین.
۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات