برک ۲۷ آذر - جادی بودن

ای کاش من جادی بودم. می‌دونم جادی بودن کار هر کسی نیست، اما خیلی زیباست. این که یک دفعه بریزن توی خونت و با وحشت تمام ابزارک‌هات رو بگیرن جمع کنن و خودت رو جلوی خانوادت دستگیر کنن و بندازن زندان و بازجویی بشی و آخرش اینطور بخندی؟! ... واقعا جادی بودن کار هر کسی نیست.

سال‌هاست که با این اسم آشنا هستم. جادی رو اولین بار از طریق دنیای متن باز و لینوکس شناختم. اون سال‌ها با وبلاگش (jadi.net) مورد توجهم بود. مهندس برنامه‌نویسی که با سادگی و نشاط فراوان در مورد تکنولوژی، پیشرفت، برنامه‌نویسی، شبکه و انسان خوب بودن می‌نوشت و بعدها هم با پادکست «رادیو گیک»ش حرف می‌زد. چند باری هم در کنفرانس‌های مختلف دیدمش.

می‌دونین، هدفم قهرمان‌سازی یا مبالغه نیست، منظورم چیزی شبیه این توییت هست:

جادی بودن به نظرم یعنی اینکه ادامه بدی، روحیه داشته باشی و بدونی چی می‌خوای. این که واقعا بدونیم چی می‌خوایم و با هر بادی نلرزیم، هنر جادی بودنه.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۰ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

اتفاقا دیشب در جواب یکی از کامنت ها 

نوشتم هیچ جنگجویی وسط میدان مبارزه گریه نمیکنه

جناب محمد رضا شخصیت هایی مثل جادی در زندگی بارها مبارزه کردند

و روش مبارزه کردن را بلد هستند

مبارزه با نفهمیدن، نشدن،  نتوانستن

و حالا پخته شده 

و می خندند

۲۷ آذر ۱۴۰۱
چه توصیف زیبایی بهی خانم ...
کاملا موافقم ...
به نظرم، هیچکسی در قدم اول نمی‌تونه بگه که من مبارزه بلدم و یا می‌دونم واقعا چی می‌خوام ...
این همون معجزه‌ی بارها مبارزه و تلاش کردنه یا ادامه دادنه ... 👍
۲۷ آذر ۱۴۰۱

چقدر دلم میخواد از این دست آدما به جای مسئولینی که به جای مغز پهن دارن، داشتیم!

۲۷ آذر ۱۴۰۱
متعجبم که این مسئولیت چه بیماری مسری‌ داره که همشون مبتلا بهش هستن ...
۲۷ آذر ۱۴۰۱

کی فکرشو میکرد انسان های اسطوره ایی در زندگی واقعی از اونایی که تو دنیای غیرواقعی بودن جلو بزنن و مورد ستایش قرار بگیرن؟

مفتخرم که تو یه دوره ی زمانیه یکسان با اون ها زندگی می کنم

۲۷ آذر ۱۴۰۱
واقعا فکرش رو نمی‌کردم که رستم و کیومرث و گیو واقعیت داشته باشن ...
من هم همینطور ...
۲۷ آذر ۱۴۰۱

یه آدم چقدر می‌تونه خالص و خودش، باشه... خدا رو شکر که هرچند دیر و به قید وثیقه، اما حداقلش از اون بازداشت بی‌دلیل فعلاً رها شد...

عشقه این پسر، عشق...

مرسی که ازش نوشتی محمدرضا...

۲۷ آذر ۱۴۰۱
واقعا بازداشتش عجیب بود ... من که اولش بهت زده شدم ... 
ولی خداروشکر زنده هست ...
نوشتن ازش باعث افتخارمه ... قربانت مهدیار 🌹
۲۷ آذر ۱۴۰۱

افتخار هم صحبتی با ایشون رو داشتم

یک مرد یه تمام معنا

هرکسی که رفته داخل و برگشته بیرون بدتر قویتر شده،مصمم تر واسه هدف و راه:)

امسال این آقا رو فقط باید اعدام کرد اگه بخوان ساکتشون کنن

۲۸ آذر ۱۴۰۱
واقعا جادی یه حس دیگه‌ای داره ... خیلی باحاله ...
آره ... دیگه راهی جز این نمی‌بینن ...
۲۸ آذر ۱۴۰۱
به به ... ببین کی اینجاست ...
خوش اومدی یاسمن ... 😊🌹
۲۹ آذر ۱۴۰۱

چه توییت خفنی !

۳۰ آذر ۱۴۰۱
آره ... خیلی باحال بود ...
۳۰ آذر ۱۴۰۱

قوی بودن اگر تصویر بود

۲۶ دی ۱۴۰۱
واقعا هم که همینطوره ...
۲۶ دی ۱۴۰۱

سلام دوستان

چقدر لذت بردم از پیام هاتون...

آقا محمدرضا چقدر لذت بردم از پستی که گذاشتی الحق که پست حقی گذاشتی.

من کلا دو روزه با وبلاگتون آشنا شدم و پست های خودتون و رفقاتون رو میخونم، اما توی همین دو روز حس میکنم ۲۵ سال بوده خونمون رو گم کرده بودم و الآن پیداش کردم، گم شدم رو پیدا کردم، چقدر شماها عالی هستید، بالاخره فکر میکنم جایی که بهش تعلق دارم رو پیدا کردم.

منم توی جمع خودتون راه میدید؟

۵ فروردين ۱۴۰۲
سلام، وقتتون بخیر ...
چه کامنت انرژی بخشی ... مرسی از لطفتون ...
واقعا حس پیدا کردن گم شده باحاله ... امیدوارم که از بودن در این محیط لذت ببرین.
اینطور که از کارهاتون متوجه شدم، شرمنده می‌کنین  🙏🌹🌷🌸
۶ فروردين ۱۴۰۲

سلام آقا محمدرضا جان، آره بخدا واقعا حس باحالیه، معلومه که لذت می برم داداش کیه که از بودن توی آسمان لذت نبره، نگو داداش دشمنت شرمنده ، خوشحالم پیداتون کردم 

۹ فروردين ۱۴۰۲
سلام، وقت بخیر
لطف داری، مرسی
شاد باشی 🌹🌷🌸
۹ فروردين ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات