آشنایی با تیلور سویفت ...

به احتمال خیلی زیاد اسم تیلور سویفت یک بار حتی شده ‌،‌ به گوشتون خورده (‌ مخصوصا اگه طرفدار موزیک های انگلیسی باشین ) ، باشه قبول دارم بعضی ها اسمش رو نشنیدن ولی الان بشنوین . تیلور سویفت یکی از خوانندگان محبوب من هست که اگه نمی دونین دختر هست ( خخخخ ) . شاید بشه گفت بعد از جاستین تیمبرلیک ، تیلور سویفت خواننده محبوب من هست .

اگه دوس داشتین بیوگرافی و بقیه قضایای تیلور سویفت رو بدونید می تونید به ویکیپدیا فارسی رجوع کنین . اما اینجا می خوام در مورد یکی از قسمت های محبوبم از" تور جهانی 1989 " تیلور سویفت ( 1989 اسم آخرین آلبوم موسیقی تیلور سویفت هست . ) براتون بگم . قسمت پایانی آهنگ blank space که توی سیدنی استرالیا اجرا کرد واقعا برام جذاب بود . راستش نمی تونم فایل تصویری اون قسمت رو براتون بذارم ( همین عکس بالا هست دیگه ) اما می تونم فایل صوتی که هم حجمش کمتره و هم کلا بهتره رو بذارم . امیدوارم که لذت ببرین :) . اگه دوس داشتین لیریک این بخش رو هم بدونین چی خوند می تونین به ادامه مطلب برید  :

« توصیه میشه که به بخش دریافت برید و اونجا با کیفیت اصلی گوش بدین »

 

می دونم خیلی هاتون توی ترجمه استادین ، هرجور راحتین بخونین و به فارسیش اهمیت ندین :) ( خودم ترجمه نکردما ، اساتید توجه کنن ، منبع )

Boys only want love if it's torture
پسر ها فقط عشق میخوان حتی اگه عذاب آور باشه

Don't say I didn't say I didn't warn ya
نگی که بهت نگفتم (هشدار ندادم)

So it's gonna be forever
پس این رابطه می تونه همیشگی باشه

Or it's gonna go down in flames
یا میتونه توی شعله ها محو بشه (زود از بین بره)

You can tell me when it's over
وقتی که همه چی تموم شده میتونی بهم بگی

If the high was worth the pain
اگه این عشق لایق این همه شکنجه و درد هست

Got a long list of ex-lovers
من لیست طولانی از معشوقه هام دارم

They'll tell you I'm insane
اونا بهت میگن من یه دیوونه روانی ام

Cause you know I love the players
میدونی که من از کسایی که بازیم میدن خوشم میاد

And you love the game
و تو هم از "بازی کردن" خوشت میاد

Cause we're young and we're reckless
چون ما جوونیم و بی پروا

We'll take this way too far
این راه طولانی رو با هم میریم

It'll leave you breathless
تا اونجایی که دیگه نا نداشته باشیم

Or with a nasty scar
و زخم های عمیقی خورده باشیم

Got a long list of ex-lovers
من لیست طولانی از معشوقه هام دارم

They'll tell you I'm insane
اونا بهت میگن من یه دیوونه روانی ام

But I've got a blank space baby
اما یه هنوزم یه جای خالی دارم

And I'll write your name
و میخوام اسم تو رو بنویسم

 

قسمت قرمز 6 بار تکرار شد .

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۹ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
"پسر ها فقط عشق میخوان حتی اگه عذاب آور باشه" می فهمم چیه ولی درکش خیلی پیچیده است تا کی عشق میخوان؟بالاخره باید یه جایی به ازدواج ختم بشه
بازی کردن تا کی؟

سنتی و فولکولورو بیشتر ترجیح میدونم چون فعلا ترم 5 زبانم D:
۲۶ دی ۱۳۹۴
من به عنوان پسر نظری ندارم :)
خیلی خوبه ... واقعا سبک های جالبی هستن ... زبان رشته خیلی زیبایی هست ولی به شخصه به عنوان حرفه بهش علاقه ندارم ... ولی باید بدونم و خیلی هم زیباست ... :)
راستی براتون آرزوی موفقیت می کنم ...
۲۶ دی ۱۳۹۴
بله باید هم نظری نداشته باشین :|

نه رشته دانشگاهیم نیست آموزشگاه میرم :) و چون فعلا چیزی از زبان به اون صورت نمیفهمم ترانه انگلیسی گوش نمیدم :)
۲۶ دی ۱۳۹۴
خب پسرها و دخترا پیچیدگی های خاص خودشون رو دارن دیگه :)   :|

این فوق العاده هست ... آموزشگاه محیط خیلی خوبی برای آموزش هست ... آرزوی موفقیت مضاعف دارم :)
۲۶ دی ۱۳۹۴
اینو دوسش نداشتم، اگرچه آهنگ های دیگه ای از تیلور بودن که می پسندیدم...ولی این واقعا موسیقیش رو نروم بود!!!
متن آهنگش رو هم نمی دونم...به نظرم بهتر از این هم می تونست باشه!!
البته اینا نظر شخصیه منه صرفا و هیچ بار تحمیلی نداره و من نظرهای متفاوت رو با آغوش باز می پذیرم !!ولی کلا هر کی با من مخالفت کنه خره!!(البته دور از جون شما:) )
۲۶ دی ۱۳۹۴
راستش منم آهنگش رو دوس نداشتم ... از love story  و style و holy ground و بقیه ای که فعلا یادم نیست خیلی خوشم میاد . با این حال اجراش توی سیدنی فوق العاده بود که متاسفانه نتونستم فایل تصویریش رو بذارم :(

در این رابطه نظری ندارم !!

باز هم نظری ندارم !!
۲۶ دی ۱۳۹۴
یکی از دوستان بسیار بسیار نزدیکم از بس اسم این بشر رو به زبون آورد پیشم که نیده و نشناخته کینه شو به دل گرفتم.شاید این پست شما مایه باعث اشتی مون شد:)

+ آهنگ خارجکی کم شنیدم و لکن لالایی های خانم سلن دیون رو بیشتر میپسندم!
۲۶ دی ۱۳۹۴
چه دوست باحالی داشتین ... من نسبت به جاستین تیمبرلیک تا حدودی شبیه دوست عزیزتون هستم :))))

آهنگ های مفیدی هستن البته تعدادی که می تونن مورد پسند قرار بگیرن ... ( کلا از لالایی ها خیلی خوشم میاد ، شاید یه پست در مورد لالایی اسکاتلندی گذاشتم :) )
۲۶ دی ۱۳۹۴
ممنونم :)
۲۶ دی ۱۳۹۴
متشکر :)
۲۶ دی ۱۳۹۴
خواننده ی محبوبم نیست ولی خوبیش اینه که برام قابل تحمله. یعنی رسما یه تعداد قابل توجهی از اهنگاش جدا خوبه.

مرسی بابت موسیقی و معرفی
۲۶ دی ۱۳۹۴
کاملا درسته ... بعضی ها جدا خوبیه ...
قربان شما ... ممنون :)
۲۶ دی ۱۳۹۴
این آلبومش معرکه است
:)
خواننده ی محبوب منم هست:)))
ولی من کلا با bad bloodبیشتر کیف کردم :)
۲۶ دی ۱۳۹۴
همینطوره ...
:)
راستش من حال نکردم ...
۲۶ دی ۱۳۹۴
خواننده محبوبیه... اسمش رو زیاد شنیدم
من زیاد آهنگ انگلیسی گوش نمی دم ولی اینو که شنیدم دوست داشتم
ممنون:)
۲۶ دی ۱۳۹۴
همینطوره ...
خوشحالم ک:)
خواهش می کنم ... ممنون :)
۲۶ دی ۱۳۹۴
دوست نداشتم
۲۶ دی ۱۳۹۴
بعضی مواقع خوشمون نمیاد ... این خودش بزرگترین دلیله ... امیدوارم که از تیلور حداقل خوشتون بیاد ... :)
۲۶ دی ۱۳۹۴
میتونم بگم اولین چیزی که منو به سمت اسمونت کشوند عکسِ تیمبرلیک بود ینی عشقمه
:)
تیلورم که دیگه گفتن نره :))
۲۶ دی ۱۳۹۴
انگار خیلی خوش سلیقه این ... :)
JT واقعا عشقه .... :)
تیلور هم خوبه :)
۲۶ دی ۱۳۹۴
بله میشناسمش :)
ولی خواننده مورد علاقه ام نیست.
۲۶ دی ۱۳۹۴
همینم خیلی خوبه :)

۲۶ دی ۱۳۹۴
اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم فروغ فرخزاد
۲۶ دی ۱۳۹۴
متشکر :)
۲۷ دی ۱۳۹۴
همه هستی من آیه تاریکیست
که ترا در خود تکرار کنان
به سحرگاه شکفتن ها و رستن های ابدی خواهد برد فروغ فرخزاد
۲۶ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۷ دی ۱۳۹۴
دوستش دارم :)
۲۷ دی ۱۳۹۴
خیلیم خوب ، اصل ِ خوشامد شماس :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
من عاشقشم :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
:)
ممنون :)
۲۹ دی ۱۳۹۴
خیلی آشنا بودین برام:))
گشتم تو آرشیوتون ببینم قبلا خوندمتون یا نه که رسیدم یه اینجا و دیدم بعله از اسکل آباد میخوندمتون :))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
چه جالب ... دوست قدیمی ... چطوری ؟ چرا رفتی ... ؟‌
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
ممنون، به لطف شما :))
نرفتم که، هستم :-"
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
خب من از کجا می دونستم ... :(
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات