از اسپانیا چه خبر ؟!!! ...

من حس می کنم که این آقای فیلیپ گانکل خیلی کارشون درسته ، هم جاهای جالبی میرن و هم این که واقعا حرفه ای عکس میگیرن . این بار یه جایی توی اسپانیا رفته این عکاس حرفه ای ، به شهر والنسیا ، یه مکانی به اسم "شهر هنرها و علوم" ( City of Arts and Sciences ) رفته و عکس های زیبایی گرفته . البته موضوع این عکس ها طراحی داخلی این بناهای کم نظیر و فوق العاده هست . توی ویکیپدیای فارسی هم انگار در موردش نوشته یه برادری یا خواهری ( الان یکی میگه شاید با هم نوشته باشن ... خب اینم نظریه ) ، همینطور می تونید تصویرهای نمای خارجی این مکان زیبا رو توی صفحه ویکیپدیا ببینید و همینطور بیشتر در موردش بخونین . راستش من اولش دیدم اصلا باورش برام سخت بود که واقعی هستن ولی انگاری که هستن :‌

انگار این شهر یه مجموعه تفریحی و فرهنگی و در مورد این موضوعات هست . واقعا کارشون درسته ، برای جذب گردشگر و فرهنگ تفریح هم خودشون هم پیشرفت کشورشون دست به چه کارهایی که نمی زنن ، رویایی هست . قضیه ساختش هم انگار از سال 1989 شروع شد و رئیس جمهور والنسیا و پروفسور تاریخ دانش دانشگاه والنسیا تصمیم میگیرن که یه موزه علمی بسازن و از سال 1994 شروع به ساخت می کنن و بناهای مختلف رو تا سال 1998 پشت سر هم تموم می کنن . طراح این بناها برادر سانتیاگو کالاتراوا ( Santiago Calatrava ) بود . عکس های بیشتر هم از طراحی داخلی این بناهای فوق العاده توی ادامه مطلب می تونید ببینید :

 

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
جالب بود:) ولی برام سوال شده که شما رشته تون چیه که به این مسائل علاقه دارید و درباره ش سرچ می کنید و تو وبلاگتون قرارشون میدین؟
+البته که اصلا به من چه!!
۲۵ دی ۱۳۹۴
خیلی جالب بود ... :))
خب من به عکاسی علاقه دارم و ...
+++!!
۲۵ دی ۱۳۹۴
چه مردم و فرهنگی پشت این بناهاست.
عالی مرسی.
۲۵ دی ۱۳۹۴
دقیقا ...
خواهش می کنم ... ممنون ..
۲۵ دی ۱۳۹۴
تبریک می گم که به یه موضوعی علاقه دارین و امیدوارم تو مسیرش هم قرار بگیرین:)

+منظورم این بود که حق داشتین که پاسخ بدین :به شما چه که من رشته م چیه:)
۲۵ دی ۱۳۹۴
خخخخخخخخخ :)))))))))))
نه به صورت حرفه ای ، نیم حرفه ای علاقه دارم ... :)
می دونم ... :))))))))))))))
۲۵ دی ۱۳۹۴
در هیچ وبلاگی نظر نکردم، مگر آنکه محمد فائزی فرد را قبل از آن،بعد از آن و با آن دیدم!!:))))
۲۵ دی ۱۳۹۴
خخخخخخخخخخ :))))))))))
۲۵ دی ۱۳۹۴
نمی دونم درسته اینجا پاسخ بدم یا خیر؟ ولی می گم دیگه( یه مقدار پر رو ام)
گویا وبلاگ هایی که دنبال می کنیم مشترکن. شایدم من تمام وبلاگ ها رو دنبال می کنم؟
نکنه یه برنامه ی رایانه ای باشم؟ :-"
۲۵ دی ۱۳۹۴
خخخ :)))
جالب شد ...
۲۵ دی ۱۳۹۴
خیلی جالب بود :)
۲۵ دی ۱۳۹۴
:))
موافقین همو دنبال کنیم؟! :)
۲۵ دی ۱۳۹۴
حتما :)
۲۵ دی ۱۳۹۴
فوق العاده !
البته نقش عکاسی از معماری اینجا پررنگ تره !
۲۵ دی ۱۳۹۴
:)
همینطوره ... کاملا درسته !
۲۵ دی ۱۳۹۴
فوق العاده ست!
طراحی داخلی خیلی خوبه در کل معماری رشته عالیه و خیلی سخت
میگن معمولا معمارا عکاسای خوبی میشن :)
۲۵ دی ۱۳۹۴
:)
همینطوره ...
شاید ... احتمالا ...
۲۵ دی ۱۳۹۴
زیبا
۲۵ دی ۱۳۹۴
چه باحال:)
۲۵ دی ۱۳۹۴
واقعا عالیه
۲۵ دی ۱۳۹۴
بسیار زیبـا..
+ بالا خره هر کسی باید تلنگری بخوره..
۲۵ دی ۱۳۹۴
:)
+ بله .. همینطوره ...
۲۵ دی ۱۳۹۴
از آشنایی با شما خیلی خوشحالم :)
۲۵ دی ۱۳۹۴
منم همینطور ... :)
۲۵ دی ۱۳۹۴
ممنوووون
۲۵ دی ۱۳۹۴
خواهش می کنم ... متشکر ... :)
۲۵ دی ۱۳۹۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات