پست‌های آسمانی - هفته چهارم آذر

پست‌های آسمانی بعد از یک وقفه‌ی ۳ ماهه دوباره برگشته. این بار یک سری کارهای جدید کردیم و امکانات جدید و دوستان و همکارای جدیدی به ما اضافه شدن که به کیفیت و سرعت تولید و انتشار پست‌ها کمک بزرگی می‌کنن. همچنین قسمت امتیازدهی دوباره به پست‌های آسمانی برگشته تا این دید رو داشته باشیم که خواننده‌ها به چه نوع پست‌هایی توجه بیشتری دارن و نویسنده‌ها بدونن که کیفیت پست‌هاشون در مقایسه با هم در چه وضعی هست.

با استفاده از پنج ستاره‌ی زیر هر جعبه مطلب می‌تونین به پست‌ها امتیاز بدین تا ارزش اون پست برای اکثر خواننده‌ها مشخص بشه و برای آیندگان بمونه. ترتیب ستاره‌ها از راست به چپ هست و اولین ستاره از راست، رای یک ستاره، و آخرین ستاره از راست یعنی اولین ستاره از چپ، رای ۵ ستاره هست و دقت کنید که هر فردی فقط یک بار می‌تونه به هر پست امتیاز بده.

تاریخ پست‌های این هفته به اوایل آذر بر میگرده اما همونطور که می‌دونین پست‌های وبلاگ‌ خبر نیستن و تاریخ انقضاء ندارن. این هفته پست‌های احساس برانگیزی داریم که خیلی هم مفصل روی خواننده تاثیر میذارن. از پست‌های سرگرم کننده تا پست‌های جدی و علمی و تا خاطرات و اشک‌ها هم پست‌های فوق العاده زیبایی داریم که کامل یک روز می‌تونن شما رو توی دنیای زیبای نویسنده‌هاشون غرق کنن. از وبلاگ‌خوانی لذت ببرین:

 

It's a part of life

من توی زندگی ـ لااقل در حد خودم ـ چیزهای بد بسیاری را تحمل کرده‌ام که بیشترش حاصل بی‌تجربگی و نادانی‌ام بوده و بیشتر بی‌تجربگی و نادانی‌ام حاصل درونگرایی

و درخودبودگی‌ام بوده و بیشتر درون‌گرایی و درخودبودگی‌ام دلیلش این بوده

 

 

من گر ز سر بریده می‌ترسیدم...

چهارشنبه رفتم بیمارستان، بخش کرونا، به عنوان نیروی جهادی.

فقط بخشی که من رفتم، یعنی آی‌سی‌یو۳ و پست آی‌سی‌یو۳ حدود ۲۵ تا مریض داشت. بقیه بخش‌ها هم شدیدا شلوغ و پر بود.

 

 

یک مهمانی سه نفره

وقتی به شخصیت‌های داستانی فکر می‌کنم، یاد دو شخصیت کوچک و خاص می‌افتم.

یکی از این شخصیت‌ها ماهی سیاه کوچولوی صمد بهرنگی است و دومی شازده کوچولویی که همه می‌شناسیدش.

 

 

فکرهام بعد از دیدن وست‌ورلد و سایکو-پس

سلام از دستاوردهام (!) تو آبان این بود که بالاخره فصل سوم وست ورلد رو تموم کردم

و در کنارش فصل اول انیمه‌ی سایکو-پس رو هم دیدم. از اونجایی که هر دوشون به موضوعای فلسفی جذابی اشاره دارن و اتفاقا شباهت‌هایی هم دارن،

 

 

 

نامه ی سوم

آرامیس عزیز !اکنون که برایت نامه می نویسم در ایستگاه فضایی شماره ۴ هستیم ،

فرمانده رفته و من اینجا تنها نشسته ام و به تو به فکر می کنم و به تنهایی ....حتما آدم هایی را می بینی که همیشه ساکت یک گوشه نشسته اند

 

 

ماشین حساب قدیمی

این روزها دارم تک‌تک سال‌های عمرم رو مرور می‌کنم تا بتونم ازشون دل بکنم. هر ورقی که می‌زنم، می‌بینم که چقدر دلم برای اون جوان جوگیری که بودم تنگ شده.

جوانی جوگیر که از چالش‌ها لذت می‌برد. هیچ وقت البته رقابت رو دوست نداشتم و صرفا خود چالش بود که اهمیت داشت.

 

 

WebRTC چیست و چه کاربردی دارد؟!

در مطلب قبلی اشاره کوتاهی به فناوری WebRTC و گفته شد یک واسط برنامه نویسی محبوب برای ارسال داده‌ها و ارتباط مستقیم بین مروگرهاست.

WebRTC شامل تماس‌های صوتی و تصویری، ویدیو کنفرانس، اشتراک گذاری فایل‌ها و ... میشود و خیلی از سایت‌‌های شناخته شده از آن استفاده میکنند.

 

شما هم می‌خواین توی این فعالیت شرکت کنین؟

اگر شما هم می‌خواین به گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی و وبلاگ‌خوانی کمکی کنین و یا این که می‌خواین از وبلاگ‌ها و وبلاگ‌نویس‌های خوب وبلاگستان حمایت کنین و تشویق به موندن و بهتر نوشتنشون کنین، ما رو هم می‌تونین همراه و همکار خودتون بدونین. برای شرکت در این فعالیت روش‌های مختلفی وجود داره و کارهای مختلفی می‌تونین انجام بدین. از طریق لینک رسان می‌تونین پست‌های زیبایی که می‌خونین رو به ما معرفی کنین، وارد لینک پست‌های معرفی شده بشین و یک کامنت دلگرم کننده برای وبلاگنویساشون بذارین. در قسمت معرفی و نقد پست‌ها به ما کمک کنین و از طریق کامنت‌ها اعلام آمادگی کنین تا وبلاگ‌نویس‌ها بدونن چه کار با ارزشی دارن انجام میدن. برای کمک به عملی کردن ایده‌ها و نظرات خوب و خلاقانتون هم می‌تونین روی ما حساب کنین. مرسی ...

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۰ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

هورا! پست های آسمانی وبلاگی باز میگردد!!!

۲۴ آذر ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹 منم خیلی هیجان زده هستم ... 😁😂😂
۲۴ آذر ۱۳۹۹

به به!!

:))

۲۴ آذر ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
۲۴ آذر ۱۳۹۹

عه پست منم هست 😅 ممنون :)

چه کار جالبی کردین. من اولین باره می‌بینم :)

۲۴ آذر ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی از شما و پست‌های زیباتون ... 😊🌹
۲۴ آذر ۱۳۹۹

زنده باد :)

۲۴ آذر ۱۳۹۹
زنده باشی ... مرسی ... 😊🌹
۲۴ آذر ۱۳۹۹

سلام... ایده ی خیلی خوبیه 😊 ببخشید فقط این که گفتید پایین جعبه می تونیم امتیاز بدیم منظورتون کجاست؟ من پیدا نکردم 😅

۲۴ آذر ۱۳۹۹
سلام ... مرسی ... خوشحالم که خوشتون اومد ...
زیر جعبه‌ی معرفی ... جعبه‌ی سفید رنگ ... مثل شکل زیر، البته دقت کنین که صفحه‌ی وبلاگ رو با http باز کنین و از https برای باز کردن استفاده نکنین چرا که امکان امتیازدهی از وبسایت دیگری فراهم شده:

۲۴ آذر ۱۳۹۹

یه پیشنهاد داشتم به نظرم این علامت امتیاز دادن رو اگر بالای صفحه بذارید بیشتر به چشم میاد ...

+ البته در این که من گیج بودمو ندیدمش هیچ شکی نیست 😅

۲۴ آذر ۱۳۹۹
ایدتون رو امتحان کردم، به نظرم با ساختار جعبه همخوانی پیدا نمی‌کنه ...
+ مکان ستاره‌ها به این دلیل اونجا انتخاب شده که خواننده بعد از دیدن عنوان پست، خط اول و دوم و بعد معرفی و نقد پست، و یا رفتن به لینک و خوندن پست به صورت کامل، به مرحله امتیازدهی برسه، و در حقیقت قرار گرفتن عناصر جعبه‌ی پست‌ها اشاره به ترتیب مطالعه داره.

+ خب فکر نکنم اینطور باشه، چون که ستاره‌های امتیازدهی دیرتر از بقیه‌ی عناصر صفحه بارگذاری میشن، چند ثانیه اول قابل دیدن نیستن تا کامل بارگذاری بشن و احتمال برای همین متوجه نشدین.😊🌹
۲۵ آذر ۱۳۹۹

سلام

آخییی بالاخره از آسمان برامون یه چیزی فرستادی

به بعضی از این مطالب واقعا نیاز داشتم

مخصوصا اون ماشین حساب قدیمی، احساس میکنم منم مثل ایشونم ولی با اینکه  دوست دارم به اون دوران برگردم اما بیشتر میخوام با خصوصیات همین الانم زندگیم رو بسازم

۲۴ آذر ۱۳۹۹
سلام سپیده ... خیلی وقته نمی‌بینمت
یه وبلاگ دیگه میزدی و محدودتر توی فضای وبلاگنویسی بودی خب ...

😁😂😂 ... خب این نتیجه کار گروهی چند نفره هست و من فقط نیستم ... اینجا آسمان وبلاگ نویساست ... 😊
+ واقعا بعضی از پست‌ها خارق العاده هستن و خیلی به این فکر می‌کنم که چطور به این زیبایی میشه نوشت ...

+ آفرین ... این یه راه حله ... به نظرم حافظه وسیله‌ای برای به یاد آوردن گذشته و حسرت خوردن نیست، حافظه وسیله‌ای برای به یاد آورد گذشته برای انتقال تجربه و راه حل‌ها به آینده هست ...
۲۵ آذر ۱۳۹۹

راستش اصلا انگیزه ای نداشتم براش

 

میشه یه چیز بپرسم؟

چرا از سیستم عامل لینوکس استفاده میکنی؟

 

۲۷ آذر ۱۳۹۹
آره ... حال آدم رو میگیرن ... ولی خب وبلاگنویسی خودش انگیزه هست دیگه ...

حتما :)
+ خب دلایل مختلفی وجود داره ولی دلیل اصلی خودم امکاناتش هست ... همه‌ی چیزهایی که استفاده می‌کنم تقریبا اصل و اوریجینال هست و آزاده و برای برنامه‌نویسی و کارهای من عالیه ... 
۲۷ آذر ۱۳۹۹

إ پست های اسمانی برگشت :)))

 

دلم براشون تنگ شده بود

۲۹ آذر ۱۳۹۹
چه کامنت دلگرم کننده‌ای ... مرسی ... 😊🌹
۲۹ آذر ۱۳۹۹

اع، این که پست منه :دی!

ممنونم، باعث خوشحالیه که ببینم کسی نوشته‌ام رو اون‌قدری پسندیده که بخواد به دیگران هم پیشنهادش بکنه =)))

۲ دی ۱۳۹۹
همینطوره ... 😊😁
+ پیامدهای خوب نوشتن همینه دیگه ... 😊😁🌹
۲ دی ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات