لیست فونت‌های فارسی آپلود شده‌ و رایگان

برای استفاده از فونت منتخب خود، می‌بایست پس از دانلود فرمت‌های مختلف آن، اقدام به آپلود فونت‌ها کرده و یا از فایل‌های آپلود شده در سطح وب استفاده کنید. امروزه تعداد فونت‌های رایگان و مناسب وبلاگ‌نویسی کم نبوده و هر کدام از آن‌ها شامل تعداد قابل توجهی از وزن‌ها، سبک‌ها و فرمت‌های مختلفی می‌باشند.

برای سهولت در انجام تغییرات، آزمایش و جایگذاری فونت‌های مطرح و رایگان فارسی، در ادامه لیستی از فونت‌های آپلود شده به همراه نشانی فایل فونت‌ها قرار داده شده است که می‌توانید با کپی فایل مورد نظر، و جایگذاری آن‌ها در کد قالب خود، از آن‌ها استفاده کنید.

فونت ساحل

نسخه ۳.۴


Bold


Light


Black


SemiBold



فونت وزیر

نسخه ۲۶


Bold


Medium


Light


Thin


Black



فونت صمیم

نسخه ۴


Bold


Medium



فونت استعداد

نسخه ۴


Bold


Medium


Thin


Black



فونت تنها

نسخه ۰.۱۰



فونت شبنم

نسخه ۵


Bold


Light



فونت گندم

نسخه ۰.۸

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۱ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

دستت درد نکنه (: میشه توی منو هم بزاریش؟

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊
+ فکر خوبیه ... حتما .... 🌹
۲۳ مرداد ۱۳۹۹

چقد کار قشنگی کردی فونت ها رو اگه فراخوانی کنی توی یک فایل css بزاری هم عالی تر میشه

موفق باشی محمدرضا جان

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊
+ دقیقا ... این کار رو توی پست بعدی فونتم می‌کنم ...
+ مرسی ... منم برات آرزوی موفقیت می‌کنم ... 🌹
۲۳ مرداد ۱۳۹۹

خود آقای راستی کردار هم قبلا این کارو انجام داده.

rastikerdar.blog.ir/1395/06/24/

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
همینطوره ...
+ یه سری فونت‌ها اینجا هست که اونجا نیست ...
+ یه سری اونجا منتشر شده که اینجا نیست ...
+ مرسی ... 😊🌹
۲۳ مرداد ۱۳۹۹

سلام

هرچی به پست هات نگاه کردم نظرمو جلب نکرد، 

این یکی واقعا خسته نباشید داشت! قصد همچین کاری رو داشتم ولی شما زحمتش رو کشیدی:)

خدا قوّت محمد رضا:)) کار خوبی کردی، خلاصه این بدین معنیه که به هیچ وجه نباید وبلاگ حذف بشه، چون بقیه از صندوق بیانت استفاده میکنن.

دستمریزاد

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
+ خب من از طیف موضوعی مختلفی می‌نویسم ... و خوشحالم مطلبی بوده که نظرت رو جلب کرد ... 😊
+ این کار رو نکن ... پستت رو حتما منتشر کن ... چون به درد خواننده‌هات می‌خوره و کاربرای قالب‌هات می‌تونن ازش استفاده کنن ...
+ مرسی ... 😊 ... درسته ... ولی خب جای نگرانی نیست ... این لینک‌ها برای این وبلاگم نیست ... 😁
+ قربونت ... مرسی ... 🌹
۲۳ مرداد ۱۳۹۹

فونت های خیلی خوبی هستند.

ممنون بابت زحمتی که کشیدید ❤

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
کاملا همینطوره ...
+ خواهش می‌کنم ...
+ مرسی ... 😊🌹
۲۳ مرداد ۱۳۹۹

ایول دمتون گرم *.* 

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۳ مرداد ۱۳۹۹

چه کار خوبی

ایول 

دمتون گرم👍

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۲۳ مرداد ۱۳۹۹

کار قشنگیه. فقط اینکه واسه قلم استعداد نازک woff2 جا افتاده.

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
+ عه توجه نکردم ... مرسی که اطلاع دادین ... 😊❤️️
۲۳ مرداد ۱۳۹۹

به به عالی بود

دستتون درد نکنه

۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۲۳ مرداد ۱۳۹۹

سلام ممنون از قرار دادن فونت ها :)

ولی هنوز فاز آشپزی رو نفهمیدم :|

http://foodrecipe.blog.ir/

۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
+ خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
+ خب یه اسمه دیگه ... 😁😂😂
+ آفرین ... خیلی خوب بود ... از info متوجهش شدی ... 😊❤️️
۲۴ مرداد ۱۳۹۹

ممنون.خیلی خوبه.

۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ⁦☺️⁩🌹
۲۵ مرداد ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات