آموزش آپلود فونت در بیان باکس

پس از انتخاب فونت مورد نظر و برای استفاده از آن فونت در قالب وبلاگ خود و یا در پروژه‌های مختلف تحت وب دیگر می‌توانید از سرویس آپلود فایل شرکت بیان به نام صندوق بیان یا بیان باکس استفاده کنید. این سرویس همچنین به شما اجازه‌ی آپلود دیگر فایل‌های استاتیک وبلاگ یا پروژه‌ی همچون فایل‌های css، جاواسکریپت و تصاویر مورد نیاز شما را نیز می‌دهد.

در این پست می‌خواهم مراحل آپلود فایل‌های فونت وزیر را به صورت تصویری و مرحله به مرحله توضیح دهم. همچنین مراحل آپلود برای دیگر نوع فایل‌های ذکر شده نیز صادق است:

 

۱. ورود به بیان‌باکس و ثبت‌نام در بیان

ابتدا وارد وبسایت bayanbox.ir شده و در قسمت ثبت‌نام، یک حساب بیان می‌سازیم. همچنین برای استفاده از بیان باکس و در کل استفاده از امکانات بیان می‌بایست وبلاگی در این سرویس ساخته یا داشته باشید.

 

۲. ورود به پنل وبلاگ و فضای اختصاصی

همانطور که در توضیحات بیان‌ باکس آمده است، این سرویس به پنل وبلاگ شما متصل می‌باشد و در منوی سمت راست پنل خود، گزینه‌ی فضای اختصاصی و سپس صندوق بیان را انتخاب کنید.

 

۳. ایجاد پوشه

برای دسته‌بندی و دسترسی دوباره‌ی بهتر، پوشه‌ای با نام fonts بسازید.

 

۴. ورود به پوشه‌ی fonts

پس از ساخت پوشه، با کلیک یا فشردن بر روی پوشه‌ی fonts قابل مشاهده در پنل خود، وارد آن شوید.

 

۵. بر روی  دکمه‌ی ارسال فایل جدید بزنید

در این مرحله برای آپلود فایل فونت، بر روی دکمه‌ی «ارسال فایل جدید» کلیک کرده یا لمس کنید.

 

۶. فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید

فایل فونت مورد نظر خود را برای آپلود انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید فرمت‌های مختلف فونت وزیر موجود است که در اینجا من فرمت woff را برای آپلود انتخاب کردم.

 

 

۷. ارسال فایل

در این مرحله برای ارسال فایل خود به سرورهای بیان‌باکس دکمه‌ی ارسال را بزنید و منتظر بمانید تا پیام «ذخیره فایل با موفقیت انجام شد» را ببینید.

 

۸. یافتن نشانی دقیق فایل

حال فایل آپلود شده‌ی خود را در پنل بلاگ خود می‌بینید. بر روی آن کلیک کرده یا لمس کنید. اکنون شما وارد صفحه‌ی دانلود فایل شده و با گزینه‌ی «دریافت» روبرو می‌شوید. این دکمه در حقیقت لینکی به نشانی دقیق فایل فونت آپلود شده‌ی شماست و شما با راست کلیک و انتخاب گزینه‌ی «Copy Link Location» یا «Copy Link Address» در کامپیوتر شخصی خود و یا لمس ممتد بر روی دکمه‌ی دریافت و کپی لینک آدرس فایل، نشانی دقیق فایل آپلود شده‌ی خود را می‌توانید به دست آوردی.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

خیلی عالی بود ممنون🌺🌺

۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊
۱۳ مرداد ۱۳۹۹

بسیار مطلب مفیدیه برای اون‌هایی که تازه به بیان اومدن یا ویرایش قالب‌شون رو به طور کامل بلد نیستن. خسته نباشی. :)

ولی خب یک سوال ذهنم رو مشغول کرده (تقریباً از سال پیش که دانش‌ام نسبت به HTML و CSS خیلی بیشتر شد.)، این‌که چرا برای قالب وبلاگ و سایت عموما از فونت‌هایی با ‌فرمت woff استفاده می‌کنن؟ چون من خیلی کم دیدم که از فرمت ttf استفاده بشه. (هرچند که خودم فکر می‌کنم مربوط باشه به پشتیبانی مرورگرها و نسخه‌های مختلف HTML از فرمت‌ها)

۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊
+دقیقا ... به نظرم مستندات آموزشی تصویری و سر راست برای وبلاگ‌نویس‌های تازه‌کار خیلی کمه و نیازشون احساس میشه ...
+ در مورد فرمت woff هم درست حدس زدی ... تمام مرورگرهای مدرن ازش پشتیبانی می‌کنن و مخصوص وب طراحی شده ... اما اصول کار اینه که همه‌ی فرمت‌ها توی فایل css نشانی داده بشن مثل ttf، eot، woff و woff2 چرا که مرورگر همه‌ی فونت‌ها رو دانلود نمی‌کنه و بر اساس نیاز اون سیستم دانلود میشه، بعضی از وزن‌ها توی یک فرمت نیستن، و بعضی سیستم‌ها فرمت‌هایی مثل eot رو بهتر می‌خونن ...

۱۳ مرداد ۱۳۹۹

🌷🌷🌷ممنون!!!

۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊
۱۳ مرداد ۱۳۹۹

بهتره فونت هارو توی پوشه template ذخیره کنید ، سرعت بالاتر و ترافیک رایگان از خوبی های این فولدره

۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من این موضوع رو با فایل یکسان توی دو پوشه تست کردم ... از نظر سرعت تفاوتی ندارن و هر دو از یک آی‌پی سرور دانلود میشن ...
+ محل قرار دادن پوشه مهم نیست اینجا ... مهم دسته‌بندی فایل‌ها در پوشه‌های معنادار هست که هر چی کارها و پروژه‌ها بزرگتر میشن ... راحت‌تر میشه مدیریتش کرد ...
+ نکته‌ی جالبی گفتی ... تا حالا اینطوری به موضوع نگاه نکرده بودم ... 😁
۱۳ مرداد ۱۳۹۹

خود بیان باکس میگه ! من از خودم درنیاوردم !

۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من عملا این موضوع رو تست کردم ... در حد یک فایل ...
+ از لحاظ نظری هم همه روی یک فایل سیستم روی سرور هستن ...
+ شاید این مورد برای چند سال قبل بود و یا در حجم بالا منظورش هست ... و باید بیشتر بررسی بشه ...
۱۳ مرداد ۱۳۹۹

سلام

خیلی خوب بود ، در واقع اصولیش اینه هر سه فرمت آپلود بشه چون من خودم طرفدار مرورگر قدیمی‌ ام :دی

آموزش تصویری جذاب تره و ممنون ازتون (:

۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
+ کاملا درسته ... اصول کار اینه که تمام فرمت‌های ارائه‌ شده‌ی فونت رو آپلود کرد ... و برای این پست یک فرمت به عنوان نمونه انتخاب شد ...
+ موافقم ... خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊
۱۳ مرداد ۱۳۹۹

سلام

ممنون خیلی روان و راحت بود

۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ مرسی ... خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد ... 😊
۱۴ مرداد ۱۳۹۹

👌👍

۱۸ مرداد ۱۳۹۹
😊🌹
۱۸ مرداد ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات